- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Als ze naar Italie gaan niet nee, Engeland valt wel mee.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Die Abramovitch koopt raak zodat ze in ieder geval niet bij een andere club terechtkomen. 18 miljoen voor Robben...helemaal gek geworden!
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Ik vind Chelsea geen club voor een zestienjarige. Hoe goed ie nu ook is, hij heeft bepaalde begeleiding nodig. Gaat ook nog wel terugvallen krijgen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ik vind Chelsea geen club voor een zestienjarige.
Hij had het over Robben. (Of ik ben een beetje dom) 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Laten we het maar op dat laatste houden dan 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hij had het over Robben. (Of ik ben een beetje dom) 
Zie hoger, Anthony Vanden Borre... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Litmanen moet weg bij Ajax want te vaak geblesseerd.
Jari Litmanen krijgt geen nieuw contract bij Ajax. De Amsterdamse club liet vandaag weten dat de 33-jarige Fin na dit seizoen vertrekt. "Het feit dat hij vaak geblesseerd is, heeft meegespeeld in de besluitvorming", gaf algemeen directeur Arie van Eijden toe.
"Helaas heeft Jari door fysieke problemen de afgelopen twee jaar niet kunnen brengen waarop iedereen hoopte. Zijn geringe beschikbaarheid was mede een reden om niet tot contractverlenging over te gaan", stelt het bestuur van Ajax.
Litmanen, die algemeen wordt beschouwd als de beste Finse speler ooit, kwam in 1992 naar Ajax. Na een succesrijke periode, met onder meer vier landstitels, de Europa Cup voor landskampioenen en de Super Cup, vertrok hij in 1999 naar Barcelona. Begin 2001 verhuisde Litmanen naar Liverpool. Zowel in Spanje als in Engeland kwam hij door veel blessureleed te weinig aan spelen toe.
Bij het begin van vorig seizoen keerde Litmanen terug naar Ajax. Maar dit seizoen speelde hij maar in zes competitiewedstrijden. Litmanen is met 24 doelpunten nog steeds de recordtopscorer van Ajax in Europese wedstrijden.
Litmanen zou terugkeren naar FC Lahti, waar hij zijn professionele loopbaan begon. Litmanen droomt ervan om met Finland zich te plaatsen voor het WK in Duitsland. "In de Finse competitie krijg ik in de zomer veel wedstrijden om in vorm te komen. Dat is precies wat ik nodig heb."
Bron: Het Laatste Nieuws.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Jammer maar helaas.
Litmanen blijft in mijn ogen een topvoetballer, maar hij is gewoon zo vaak geblesseerd, dat ie meer kost dan opbrengt voor Ajax.
Begrijpelijk dus.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Kan me niet voorstellen dat iemand dit verbaast. Litmanen incluis.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Hartstikke goede man die Jari maar ja ook Ajax moet op de centen letten en dan drukt een immer geblesseerde Litmanen die voor de rest niets kan toevoegen aan de selectie flink op de begroting. Jammer maar helaas.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij had al een prestatiecontract, dus dat zal wel meevallen, maar wel een logische beslissing van Ajax. Ik hoop dat hij nog fit wordt dit seizoen zodat hij nog mooi afscheid kan nemen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Gaan er nog mensen kijken vanavond naar het clownsfestival wat ooit begon als Nederland - Frankrijk. Niet dat het veel nut heeft allemaal maar het kan misschien interressant worden als Nederland 0-5 klop krijgt tegen Frankrijk2.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ik ga wel kijken ja, ben met voetbal wel redelijk oranje-gezind 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En de Belgen gaan de Duitsers een pak rammel geven (hoop ik toch).
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Zappen tussen voetbal en Fletch vermoed ik. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hoe laat begint dat? (heb nl. ook wel weer zin om True Romance te kijken)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ik om 21 uur nog een keertje naar Sweet Bird of Youth...
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Nederland en oefen wedstrijden is bijna altijd zinloos getik. En dan voornamelijk naar achter.
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2801 stemmen
Ik kijk helemaal geen oefenwedstrijden meer, dat saaie gedoe...volgens mij heb ik ook gelijk gekregen, de afgelopen wedstrijden eindigden weer in een bloedeloze brilstand.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Twee uur lang kijken of de buurtslak nog een centimeter vooruit komt was spannender geweest als deze onwedstrijd. De wedstrijd begon precies om 20:57
. Normaal gesproken was ie om 20:45 maar SBS was er nog niet klaar voor
. Je kon ook meteen zien dat die Fransen er al geen zin meer in hadden en ze lieten Nederland weer lekker rondtikken en terugspelen naar de keeper. Wat wordt ik daar moe van, dat terugspelen naar de keeper, wij zijn dus het voetballand wat dat het meeste doet
. Slechte wedstrijd !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En de Belgen dan. Met 3-0 verloren tegen de Krauten... 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
waarom kijken jullie nog naar die afschuwelijke oefeninterlands ?, ik kijk er al jaren niet meer heen. afschaffen die onzin.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Ja, heel Nederland had gehoopt op een zege van de Belgen op de Duitsers.
Maar helaas.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Ja, heel Nederland had gehoopt op een zege van de Belgen op de Duitsers.
Maar helaas.
Ik niet hoor, laat de duitsers maar lekker alles winnen, denken ze weer dat ze onverslaanbaar zijn en dan komt Nederland tegen ze te spelen in de 1ste wedstrijd op het EK en dan laten we ze zien wat voetbal is 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Ja daar zit wat in.
"Je kan nog zo goed voetballen maar aan het eind van de wedstrijd winnen de duitsers"
Welke Engelsman zij dit ook al weer?
Hoever komt het Nederlands Elftal (Oranje) op het EK in Portugal? Ik denk kwartfinale eruit.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
mister blonde
-
- 12708 berichten
- 5842 stemmen
dat deden ze in '74 ook niet...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.