• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.479 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Duitsland mag toch wel het beste toernooiteam ter wereld genoemd worden...

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ach hou toch op. Ze hebben een geweldige toernooinstelling ja, maar je hebt ook wat kwaliteit nodig om iets te winnen. Het team van de afgelopen jaren is enorm veel slechter dan in de tijden van Beckenbauer of Matthaus.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik denk dat Rijkaard ons gevoel tegen het duitse voetbal uitstekend heeft vertaald. Ik was het dan ook roerend met hem eens.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

kos schreef:

Ach hou toch op. Ze hebben een geweldige toernooinstelling ja, maar je hebt ook wat kwaliteit nodig om iets te winnen. Het team van de afgelopen jaren is enorm veel slechter dan in de tijden van Beckenbauer of Matthaus.

Niet slechter dan in '90.

Met een klote-elftal werden ze wereldkampioen. Ook in '96 werden ze Europees kampioen met een elftal waarvan iedereen vooraf zei dat het niks kon.

Ook op het vorige WK noemden sommige mensen de Duitsers vooraf kansloos. Evengoed haalden ze de finale.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Laat de Duitsers maar doen, maar ik zet er geld op dat ze Europees in de finale spelen, en dat ze in eigen land wereldkampioen worden. 100% zeker van. Met of zonder kwaliteit, ze zijn zoals een diesel: eenmaal aan het draaien kan je hem moeilijk stoppen...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

(afbeelding)

ben je wezen kijken Kos

(afbeelding)

wat een fantastische voetballer die Arouna Koné, weer de uitblinker gisteravond met enkele fabelachtige acties en een schitterend doelpunt.

wat ik wel niet kan begrijpen die lofuitingen over Iwan Redan, oké hij scoort, maar voetballend is ie waardeloos: geen fatsoenlijke balaaname, geen zuivere passing en egoistisch.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Maar Redan scoort wel bijna iedere wedstrijd. En dat is toch ook vrij belangrijk. Ik snap ook niet waarom hij bij RKC Waalwijk topscorder was en daar dus gewoon op de bank zat.

Misschien moet je hem wat dat betreft een beetje vergelijken met Pippo Inzaghi.

mister blonde

• 12708 berichten
  • 5842 stemmen

roda schreef:

wat ik wel niet kan begrijpen die lofuitingen over Iwan Redan, oké hij scoort,

is toch alles wat je hoeft te weten over een spits. zeker de manier waarop roda speelt (diepe spits) als ie slecht speelt, maar wel scoort (2x) dan is de rest onbelangrijk.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

hij scoort daar is ook alles mee gezegd, maar het zijn ook vaak intikkertjes hoor.

maar ik snap best dat ie bij RKC op de bank zat, hij voegt voetballend/opbouwend/technisch niks toe.

gisteren ook, na zijn eerste doelpunt doet ie helemaal niks meer.

totaal geen inzet meer.

dus die hoeft Roda van mij niet te kopen, hetzelfde geldt voor die Elmander van Feyenoord/Nac, daar vind ik ook niks aan.

gewoon Anastasiou terughalen, die is bij Ajakkes, ondanks zijn goede spel, toch weer uitgekotst.

samen met topvoetballer Koné was hij een droomkoppel voorin.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

mister blonde schreef:

zeker de manier waarop roda speelt (diepe spits)

Roda speelt helemaal niet met een diepe spits, Redan en Koné zijn de twee spitsen in een 2 spitsen systeem, daarachter zwerfend Sonko.

Kujovic

Senden Brouwers Luijpers Filopovic

Van Dijk Vicelich van Dessel

Sonko

Redan Koné

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Hij is bij Ajax niet uitgekotst, maar bij Ajax heeft hij wat meer concurentie.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Ik vergelijk Iwan Redan het liefst met Roy Makaay. Je ziet hem niet veel in de wedstrijd maar als ie er moet staan is ie er ook. Wat maakt het toch uit als je slecht speelt maar toch 2 doelpunten maakt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

roda schreef:

gewoon Anastasiou terughalen, die is bij Ajakkes, ondanks zijn goede spel, toch weer uitgekotst.

Helemaal niet uitgekotst. Hij doet het juist goed bij Ajax, heeft Sonck gepasseerd als tweede spits (terwijl iedereen verwachtte dat hij derde spits zou worden). Natuurlijk krijgt Zlatan de voorkeur, wat wil je, Zlatan is 10 keer beter.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Roda moet juist blij zijn met Redan. Wat een goeie spits is dat zeg. Hij is sterk aan de bal en staat bijna altijd op de juiste plek. Je kan dan wel zeggen dat het intikkertjes zijn, maar hij staat er mooi wel ff, en dat is nou de klasse van een spits.

Ik denk dat hij binnen 2-3 jaar bij een topclub speelt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

roda schreef:

ben je wezen kijken Kos

Ik werd al depressief van de samenvatting. Een hele wedstrijd had ik niet getrokken.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Tommeh schreef:

Ik denk dat hij binnen 2-3 jaar bij een topclub speelt.

Ik ook. Zo te zien zijn er naast films meer dingen waar Roda geen verstand van heeft

mister blonde

• 12708 berichten
  • 5842 stemmen

roda schreef:

roda speelt helemaal niet met een diepe spits, Redan en Koné zijn de twee spitsen in een 2 spitsen systeem, daarachter zwerfend Sonko.

Kone komt meer van de zijkant. Sonko speelt er idd. achter. hoewel niet op de tradionele wijze, kan je toch wel zeggen dat roda met een diepe spits speelt...

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Ik weet ook haast wel zeker dat Redan (een kloon van Kluivert; qua uiterlijk en qua voetbal) binnen enkele jaren bij de top 3 speelt. Wellicht iets voor PSV als Kezman weggaat?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

duidelijk dat jullie nooit een hele wedstrijd van die man gezien hebben.

9 van de 10 keer balverlies, zeer onzuivere passing, geen oog voor een medespeler, matige kopper, alleen inzet als ie zin heeft.

nee jongens, jullie kunnen echt geen speler analyseren die jullie alleen zien tijdens een 3 minuten durende samenvatting op de NOS.

een speler die echt de Europese top haalt (Arsenal, Man. United, Barcelona, Real Madrid enz.) is absoluut Arouna Koné, die man kan echt geweldig voetballen, de beste wat ik ooit live heb zien spelen.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

LOL.

En waar voetbalt ie toevallig...?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

en ook jij Wouter kunt geen oordeel geven over een speler die je nooit hebt zien spelen.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Doe ik dat dan?

mister blonde

• 12708 berichten
  • 5842 stemmen

roda schreef:

duidelijk dat jullie nooit een hele wedstrijd van die man gezien hebben.

9 van de 10 keer balverlies, zeer onzuivere passing, geen oog voor een medespeler, matige kopper, alleen inzet als ie zin heeft.

nee jongens, jullie kunnen echt geen speler analyseren die jullie alleen zien tijdens een 3 minuten durende samenvatting op de NOS.

pfff. ik volg de beste man al een hele tijd. hij heeft potentie genoeg. het komt er alleen niet altijd uit. ik heb zat wedstrijden (of ruime samenvattingen) gezien van wedstrijden waar hij in speelt om een oordeel te kunnen hebben. met de juiste coaching kan hij een grote worden....

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

wat ik van Redan gezien heb bij Roda, verwacht ik niet dat hij een grote wordt, maar goed de toekomst zal het uitwijzen.

en Roda zal hem waarschijnlijk ook niet aantrekken, aangezien zij met Elmander bezig zijn.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

FC Porto Kampioen, met een hoop ik bij Ajax terugkerende Benni.

Arsenal Kampioen, waar misschien twee Nederlanders naar toe gaan namelijk Van Persie en Van der Sar.

En voor onze Belgische vrienden Anderlecht kampioen en die proberen Sonck en Van Damme los te weken bij Ajax, maar of dat lukt?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van Sonck kan ik met 100% zekerheid zeggen dat hij liever in Ajax zou blijven...

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

speedy23 schreef:

Van Sonck kan ik met 100% zekerheid zeggen dat hij liever in Ajax zou blijven...

Ja, lijkt me een beetje een afgang als 'de grote Belgische vedette' na 1 seizoen weer terug gaat.

Dat Van Damme eventueel weg gaat ligt meer voor de hand.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik denk niet dat Ajax Van Damme laat gaan. Koeman had voor ogen om van hem de vaste linksback te maken, met het oog op een vertrek van Maxwell. Sonck gaf zelf aan niet weg te willen bij Ajax.

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Het aanblijven van Van Damme hangt af van een eventueel vertrek van Maxwell. En Maxwell gaat denk ik nergens heen, die blijft nog wel een jaartje. Waardoor Van Damme dan wel weg zal gaan.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Of hoe Ajax luxe-problemen heeft...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.