• 15.972 nieuwsartikelen
  • 179.027 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.672 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

Ik vind dat Spanje steeds weer teleur stelt. En toch horen ze vaak weer bij de favorieten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

lindastuurman schreef:

Ik zou het wel een stunt vinden als Letland er met de prijs vandoor gaat

Sinterklaas was gisteren LS...

jacom

• 305 berichten
  • 2251 stemmen

KillaJah schreef:

(quote)

Als die Jamaïcaanse scheidsrechter die goal niet had afgekeurd bij België-Brazilië had zelf Belgie hen verslagen

hehe, daar heb je wel een punt, maar dat was in de eerste helft, brazilië had dan nog een hele tweede helft om die achterstand in te halen

maar daar heb je wel gelijk, dat was de enige wedstrijd dat brazilië minder goed was dan gewoonlijk

jacom

• 305 berichten
  • 2251 stemmen

Kenshin schreef:

(quote)

Italie: Een ploeg die zo op de verdediging leunt kan, en MAG, niet ver komen

ajajaj, hoor ik daar nog wat frustratie van die verloren penaltyreeks in Euro 2000?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Kenshin schreef:

Nederland: De underdog die nog wel eens voor een verrasing kan gaan zorgen.

Dat hoor ik wel vaker, jammer dat het alleen gebaseerd is op 1 fatsoenlijke wedstrijd. Ik ga er pas in geloven als ze een keer tegen een serieuze tegenstander spelen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kenshin schreef:

[Engeland: goed team, maar vergeet niet dat ze statistisch gezien totaal geen kans maken.

Haha, dat is nog eens een sterk punt dat je aandraagt.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

mag ik een heel klein beetje leedvermaak hebben

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hou jullie aub in

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Ajax heeft de pech gehad om op een onspeelbaar veld te moeten spelen. Daardoor kwamen de technische kwaliteiten van de spelers niet uit de voeten. Fysiek stelt Ajax natuurlijk niet veel voor en dat heeft ze vandaag de kop gekost. Jammer.

Zlatan is voor mij echt de meest overgewaarde speler uit de eredivisie. Hij kan een bal niete eens vasthouden en wachten tot er aansluiting is. Zo een speler hoort niet in het Ajax spel, maar ja ik ben geloof ik de enige die er zo over denk.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Kom petey, die klootzakken hebben Feyenoord hiermee indirect ook te pakken

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Goodfella schreef:

Kom petey, die klootzakken hebben Feyenoord hiermee indirect ook te pakken

Ja, maar daar denk ik pas volgende week over na. Nu geniet ik even.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

soboer schreef:

Ajax heeft de pech gehad om op een onspeelbaar veld te moeten spelen. Daardoor kwamen de technische kwaliteiten van de spelers niet uit de voeten.

Sorry hoor, maar hier moet ik toch echt om lachen.

Brugge was gewoon beter/slagvaardiger. Ik ben echt benieuwd wat voor redenen de kranten morgen aanhalen waarom Ajax heeft verloren. Want je zal s negatief over deze club schrijven.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Bij elke wedstrijd die Ajax schijnt te verliezen voel ik me goed, hoe kan dat, als je nooit meer voetbal kijkt ?

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Telepathetisch

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hoe staat het eigenlijk met het veld in de Arena? Net zo slecht als in Brugge?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax heeft, moet ik tot mijn spijt bekennen, terecht verloren. Veels te laf gespeeld en het leek ook wel of ze bang waren voor het veld. Maar het blijft jammer...Niet alleen voor Ajax maar ook voor het Nederlands voetbal.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Ik kan hier een bak frustratie op papier zetten maar ik zal me inhouden. Het was gewoon kl*te; terecht eruit. Koeman moet eens ophouden met dat lichtgewicht Mitea steeds maar weer op te stellen. Speel dit soort wedstrijden toch lekker 4-4-2 (met Sonck en Zlatan heb je daar de spitsen voor). Excuses als het jongste team ooit in de CL (zorg dan voor meer ervaring in je selectie), het ontbreken van basisspelers als Pienaar, Trabelsi en Galasek, een slecht veld enz. enz. zullen me worst wezen. De laatste drie wedstrijden op rij verlies je: exit. einde verhaal.

Ps. Lobont is normaliter een betrouwbare keeper, maar wat zag ie er gisteren 2x slecht uit zeg.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Phoenix schreef:

Hoe staat het eigenlijk met het veld in de Arena? Net zo slecht als in Brugge?

ter info: de Arena kent alweer een aantal jaar weinig problemen met het veld.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

FisherKing schreef:

Bij elke wedstrijd die Ajax schijnt te verliezen voel ik me goed, hoe kan dat, als je nooit meer voetbal kijkt ?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Laat Ajax eens fatsoenlijke spitsen kopen. Voorin loopt er behalve van der Vaart niet veel soeps.

Het is tekenend dat uitgerekend mr. vergane glorie Litmanen voor een wanhoopsoffensief moet zorgen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik denk dat er velen zijn die Brugge zwaar onderschat hebben. Vergeet niet dat ze bij Millaan thuis gaan winnen zijn met 0-1. Wat voor elke Europese ploeg al een prestatie zou zijn.

En de slechte staat van het veld? Dat is dan wel voor beiden. Ajax werd gewoon op zijn waarde geklopt. Dat is alles...

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

kappeuter schreef:

Laat Ajax eens fatsoenlijke spitsen kopen. Voorin loopt er behalve van der Vaart niet veel soeps.

Onzin! vd Vaart is geen echte spits, maar meer een aanvallende middenvelder. Zlatan is een uitstekende spits.. als hij speelt is het altijd gevaarlijk. Ongelofelijk wat voor dreiging er van die vent afkomt. Bovendien houdt hij altijd wel 2 verdedigers bezig waardoor hij ruimte voor andere vrijmaakt.

Het is tekenend dat uitgerekend mr. vergane glorie Litmanen voor een wanhoopsoffensief moet zorgen.
Zijn actie en voorzet in de laatste minuten zorgde wel nog voor het meeste gevaar in heel de 2de helft voor het Brugge doel

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Agony schreef:

(quote)
Onzin! vd Vaart is geen echte spits, maar meer een aanvallende middenvelder.

Zeg ik ook niet. Wel is hij gevaarlijker voorin dan de spitsen van Ajax. Tweemaal was hij dichtbij een doelpunt.

Zlatan is een uitstekende spits.. als hij speelt is het altijd gevaarlijk. Ongelofelijk wat voor dreiging er van die vent afkomt. Bovendien houdt hij altijd wel 2 verdedigers bezig waardoor hij ruimte voor andere vrijmaakt.

Dan kijk jij toch echt met oogkleppen. Zlatan verspeelde gisteren 9 van de 10 ballen. Wanneer hij wel langs de tegenstander kwam was de afronding matig.

Absoluut geen topspits.

Zijn actie en voorzet in de laatste minuten zorgde wel nog voor het meeste gevaar in heel de 2de helft voor het Brugge doel[/quote]

Dat zegt meer over het slechte verloop van de tweede helft, dan over de eventuele kwaliteiten van Litmanen. Hij is een schim van de speler die hij ooit was.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

kappeuter schreef:

Zeg ik ook niet. Wel is hij gevaarlijker voorin dan de spitsen van Ajax. Tweemaal was hij dichtbij een doelpunt.

met afstandschoten uit de tweede lijn....

Dan kijk jij toch echt met oogkleppen. Zlatan verspeelde gisteren 9 van de 10 ballen. Wanneer hij wel langs de tegenstander kwam was de afronding matig. Absoluut geen topspits.

Gisteren was dan misschien niet zijn meest gelukkige wedstrijd... dat ben ik met je eens. Maar door wat hij in de competitie en eerdere europese wedstrijden heeft laten zien (ik zit met zeer grote regelmaat in de Arena en zie bijna elke wedstrijd in zijn geheel) ben ik er van overtuigd dat hij een grote klasbak is.

Hij is een schim van de speler die hij ooit was.
beetje snel om op een paar invalbeurten dit seizoen die conclusie te trekken.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Deden van der Vaart en Sneijder ook mee?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Pitbull schreef:

Deden van der Vaart en Sneijder ook mee?

Ja, konden overigens ook niet veel brengen.

Litmanen is inderdaad erg ver teruggezakt, bijna genant.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Litmanen valt de laatste tijd slecht in, Mitea kan het niveau nog niet aan en Zlatan speelde gister vrij ongelukkig. Middenveld was veel te licht bezet. Ik had gedacht dat Koeman in de 2e helft Mitea zou vervangen door bijvoorbeeld Litmanen, om zo wat balans te krijgen. Want de vleugels kwamen toch niet uit de verf...

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Ik denk dat ie in zulke wedstrijden beter 4-4-2 kan spelen, maar ja, van de zijlijn is het makkelijk oordelen. Een voordeel: ze kunnen zich volledig op de competitie richten, terwijl PSV nog verder bekert in Europa.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

speedy23 schreef:

vergeet niet dat ze bij Millaan thuis gaan winnen zijn met 0-1. Wat voor elke Europese ploeg al een prestatie zou zijn.

februari 2002: AC Milan - Roda JC 0-1

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Roda helaas wel uitgeschakeld .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.