- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ook al was hij het liefste jongetje van de klas in deze wedstrijd, Zlatan heeft al lang geleden bewezen dat het een irritant mannetje is.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Een actie als die van Lobont tegenover Ono, dát is logisch.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
wat doet ie de laatste tijd dan verkeerd (behalve ontzettend goed voetballen)??? Vertel het me... ik kan je anders nog wel wat vieze overtredingen van Pauwe noemen. Of wat dacht je van de vuistslag van Schreuder... minimaal 5 wedstrijden lijkt me!
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
wij gaan het hier nooit over eens worden Kos... geeft ook niet...
want....:

De beste!
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
want....:
(afbeelding)

De beste!
Helemaal mee eens 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Jammer alleen dat die hele tribune leeg is, wanneer het wat minder gaat 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
want....:
(afbeelding)

De beste!
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Jammer alleen dat die hele tribune leeg is, wanneer het wat minder gaat

petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
ik ben het met hun eens dat zij het beste Ajax zijn, maar dat is het dan ook.
Aan het eind van het jaar zullen we wel zien wie de besten van Nederland zijn.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Het zal ongetwijfeld al ten sprake zijn gekomen maar goed.
Euro2003
Poule A: 1) Portugal 2) Spanje
Poule B: 1) Frankrijk 2) Engeland
Poule C: 1) Italie 2) Zweden
Poule D: 1) Tsjechie 2) Nederland
Kanshebbers:Frankrijk, Portugal, Tjechie en Nederland
Favoriet: Frankrijk
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Frankrijk favoriet? Eens goed mee lachen... En wat met de toernooibeesten Duitsland? En de altijd willen winnende Engelsen? De steeds supersterke Spanjaarden? En geloof me of niet, Nederland in de rol van underdog....
Frankrijk heeft van voor de laatste wereldbeker nog steeds niets concreets bewezen... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Als er anders één land uit is op revenge dan is t imho Frankrijk wel.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als er anders één land uit is op revenge dan is t imho Frankrijk wel.
Maar wraak willen tegen wraak krijgen is iets anders.
Ik las net dat Djibril Cissé, spits van Auxerre en de Franse nationale ploeg hoogstwaarschijnlijk niet zal deelnemen aan het E.K. Hij werd geschorst voor vijf wedstrijden en die telt niet voor vriendschappelijke werstrijden. Ze gaat pas in bij de eerste wedstrijd voor het EK. Cissè zal dus eventueel enkel de finale kunnen spelen. Frankrijk, neen hoor, zie ik zeker niet zitten... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Cissé niet mee. 
Tja dan moeten de Fransen het maar doen met die tweede rangs spitsen Henry, Trezeguet en Wiltord.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Frankrijk is het enige grote voetballand dat zich overtuigend voor het EK heeft geplaatst en ze hebben een ongelooflijk arsenaal aan spelers om uit te kiezen, natuurlijk is Frankrijk favoriet.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat was voor twee jaar ook het geval en zie, het begon thuis met een afgang van formaat tegen de 'kleine' Belgen (1-2). Twee weken daarna in de wereldbeker na de eerste ronde eruit zonder ook maar eens te scoren. Onmiddelijk een paar records gevestigd: eerste wereldkampioen eruit in eerst ronde en geen doelpunt gescoord. Er was nog een derde, maar daar kan ik niet onmiddelijk opkomen. En de voorronden van het EK? Frankrijk had nog niet de kwaadste reeks hoor... 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Italie en Duitsland ook niet, die hadden toch behoorlijk veel moeite. Dat het WK niet goed verliep voor Frankrijk zegt niks over het komende EK, ze zullen er nu echt wel weer staan.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Als Frankrijk al geen favoriet is, wie dan wel in vredesnaam?
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Als Frankrijk al geen favoriet is, wie dan wel in vredesnaam?
Letland 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Vier kanshebbers in mijn ogen: Engeland, Frankrijk, Italie, Nederland.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Daar zou ik nog Duitsland, Portugal en Spanje aan toe voegen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De finale wordt volgens mij Duitsland - Engeland of Duitsland-Nederland. Wait and see... 
jacom
-
- 305 berichten
- 2251 stemmen
Frankrijk is het enige grote voetballand dat zich overtuigend voor het EK heeft geplaatst en ze hebben een ongelooflijk arsenaal aan spelers om uit te kiezen, natuurlijk is Frankrijk favoriet.
het is niet dat als je een goede voorronde speelt, dat je automatisch een goede eindronde gaat spelen, en omgekeerd
brazilië had zich met véél moeite geplaatst voor het WK 2002, en heeft tijdens het toernooi de pannen van het dak gespeeld en is dubbel en dik verdiend voor de 5de keer werledkampioen geworden
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Het is ook niet zo dat de favoriet sowieso het toernooi gaat winnen, maar het beste team heeft wel de beste papieren voor de overwinning lijkt me.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
brazilië had zich met véél moeite geplaatst voor het WK 2002, en heeft tijdens het toernooi de pannen van het dak gespeeld en is dubbel en dik verdiend voor de 5de keer werledkampioen geworden
Als die Jamaïcaanse scheidsrechter die goal niet had afgekeurd bij België-Brazilië had zelf Belgie hen verslagen 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Nederland komt niet door de eerste ronde als Advocaat de oude garde opstelt.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Vier kanshebbers in mijn ogen: Engeland, Frankrijk, Italie, Nederland.
Engeland: goed team, maar vergeet niet dat ze statistisch gezien totaal geen kans maken. Engeland wordt er - op zeker - in de kwartfinale, hoogstens halve finale uitgeknikerd
Frankrijk: De favoriet. De arrogante haantjes gaan het weer flikken, let maar op.
Italie: Een ploeg die zo op de verdediging leunt kan, en MAG, niet ver komen
Nederland: De underdog die nog wel eens voor een verrasing kan gaan zorgen.
Ik wil er nog aan toevoegen:
Portugal: Het voordeel van een toernooi in eigen land heeft in de geschiedenis van de EK en Wk dikwijls tot de overwinning van het thuisland geleid, bovendien is Portugal als ploeg bere-sterk
Tjechie: Oostblokpower.. een serieuze favoriet.
Nogmaals, Frankrijk, Portugal, Tsjechie of eventueel Nederland winnen dit toernooi... daar verwed ik mijn pink om. letterlijk.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het wel een stunt vinden als Letland er met de prijs vandoor gaat 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.