• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.440 gebruikers
  • 9.466.293 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Voor Rondemaster:

tovenaar schreef:

(quote)
We kunnen beginnen!

De subleague op http://www.rondemaster.nl heet MovieMeter, wachtwoord is velo.

Hop, inschrijven dames en heren!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hmm Astana naar de Tour maakt de keuze toch weer wat lastiger... . 't Blijft sowieso altijd lastig, je moet echt keuzes maken wie je aan de kant laat staan van de vanzelfsprekende renners. Brr.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Is er hier iemand bekend met het internet-voetbalspel Hattrick? Twee van mijn schoonbroers zijn verslaafd aan dit spel en ze hebben mij onlangs ook doen inschrijven.

Man heb je daar tijd voor nodig als je een beetje goed voor de dag wil komen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik heb al anderhalf jaar een ploeg, maar ik ben vreselijk aan het klungelen de laatste twee seizoenen (ik zat in zesde klasse maar ben vorig seizoen terug gedegradeerd, dit seizoen zweef ik tussen de derde en de vierde plaats). Leuk spel, al wordt het wat eentonig op den duur.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

ik speel het al 3,5 jaar. Het is wel grappig en het duurt ff voor je goed bent. Ik kan je aanraden om eerst je middenveld te trainen een seizoen of 3 en dan de rest van je team te versterken. Daarnaast kun je voor 20 euro in het jaar supporter zijn en krijg je allemaal leuke extra's erbij zoals persberichten schrijven etc.

Ik zit overigens in de Vijfde klasse maar ben de interesse in het spel wat verloren dus vergeet soms opstelling te maken enzo. Is niet bevordelijk voor je kampioens apsiraties

Het kost je overigens niet heel veel tijd als je een gemiddeld goede speler bent.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Doe het ook al ruim 2 jaar. En is voor mij verreweg het leukste online spel wat ik ooit heb gedaan heb. En wat respekked zegt klopt wel het duurt even voordat je een fatsoenlijk team hebt. Overigens zou ik je aanraden te beginnen met vleugelspel trainen want dan heb je eerder veel geld en dat maakt het spel in de beginperiode leuker. Ik speel zesde klasse maar ga dit jaar hoop ik eindelijk promoveren en ik ben de interesse in het spel nog lang niet verloren. Zit iedere dag toch wel een kwartiertje op Hattrick. Is het niet om aan mijn team te sleutelen dan wel op de film federatie of wielren federatie. Doe je echter niet aan deze zaken kun je makkelijk in een kwartiertje per week klaar zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

speedy23 schreef:

Is er hier iemand bekend met het internet-voetbalspel Hattrick? Twee van mijn schoonbroers zijn verslaafd aan dit spel en ze hebben mij onlangs ook doen inschrijven.

Hoe heet je team speedy en respekked dat van Freud ken ik al.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

De Zelfontspanners. Ik heb elk seizoen een nieuwe naam. Probeer altijd iets quasi-grappigs te bedenken . Zo blijft de lol nog enigzins in het spelletje

jij dan timbo?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Fc Nistelrooi, ziet er niet slecht uit dat team van jou.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En jawel na de eerste ronde staan we weer eerste

1 MovieMeter 518

2 Forza Groningen 513

3 2Cycle.be 500

4 Spelpunt 492

5 schitterende Wim 491

En nog meer goed nieuws :

Zavo staat eerste in het algemene klassement

Mijn hele team naar de tweede ronde.

Vandaag zullen ze er wel allemaal uitvliegen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Even voor de tourpool: je krijgt ook extra punten voor de eersten uit de witte trui competitie, en die zijn niet zo moeilijk te voorspellen want er zijn meestal maar een dertigtal jongeren die meedoen. Ik vind voorlopig nergens een lijstje van iedereen die jonger is dan 25, maar volgende renners doen in ieder geval mee: Alberto Contador, Damiano Cunego en Philippe Gilbert. Iemand nog meer namen?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Hoe heet je team speedy en respekked dat van Freud ken ik al.

fc de speedy (1539613)

En de namen van de rest hier? Ga ik eens kijken.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Tussenstand bij sportpools; Wimbledon:

1 1 Zavo 225 0 1 120

2 8 Kip Kurry 58 0 2 110

3 36 Leno -- 0 3 103

4 136 Vabo 115 0 4 93

5 152 Sanvean 50 8 2 92

6 197 citybird 37 5 2 91

7 197 smurfinnekes 164 0 4 91

8 333 Timmy 336 5 3 83

9 356 Freud 28 5 3 82

10 356 PartyMarty -- 0 5 82

11 389 De Willies -- 0 5 81

12 510 Bahamarama 12 5 5 65

13 537 Sir Tinus -- 9 5 61

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind het trouwens indrukwekkend wat Federer heeft gedaan. Twee weken na het zware gravelseizoen, waarin hij een paar keer van Nadal verloor (wat toch mentaal hard aan moet komen), heeft hij een zware loting op Wimbledon. Maar wat doet hij? Hij veegt Gasquet en Henman gewoon volledig van de baan. Ik zie niemand die hem nog kan stoppen.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Nadal kan hem wel stoppen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Niet op gras denk ik, ik denk sowieso dat Nadal niet de finale haalt.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Nadal in een grasfinale kun je idd vergeten.

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie Nadal ook niet winnen, Federer lijkt me onklopbaar.

Nog een vraagje ivm rondemaster.

Kan je ongelimiteerd spelers blijven kopen en verkopen zonder gevolgen?

Als dat het geval is lijkt mij het beste elke dag gewoon een andere ploeg te nemen.

(Ik heb me ingeschreven in de subleague, men team heet Bertolli.)

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Nadal is inderdaad een stuk minder op gras dan op gravel....federer wint dan denk ik wel het toernooi

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Bert1 schreef:

Ik zie Nadal ook niet winnen, Federer lijkt me onklopbaar.

Nog een vraagje ivm rondemaster.

Kan je ongelimiteerd spelers blijven kopen en verkopen zonder gevolgen?

Als dat het geval is lijkt mij het beste elke dag gewoon een andere ploeg te nemen.

(Ik heb me ingeschreven in de subleague, men team heet Bertolli.)

Dat is ook het doel van het spel. Je mag iedere dag je team wijzigen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Freud schreef:

Wimbledon begint over vier dagen, dus als je nog niet ingeschreven bent op sportpools is dit het moment. We zijn namelijk maar de derde grootste subleague, straks winnen we niet meer

Hebben zich voorbeeldig van hun taak gekweten:

timbo_

Erg raar dat mijn team nergens meer te vinden is. had me inderdaad ingeschreven maar op de een of andere manier doet mijn team niet mee.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Waarschijnlijk zal het niet geldig geweest zijn (misschien heeft een van je spelers afgezegd en had je geen reserve of zo).

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Zelf speel ik niet Hattrick maar het vergelijkbare http://www.managerzone.com/ (voetbalversie) wat ik persoonlijk stukken leuker vind dan Hattrick. Een korte inleiding is te vinden op de site van m'n team: http://www.freewebs.com/titans-united/managerzone.htm

Ik speel het spel nu al 2,5 jaar en ik heb me van divisie 6 opgewerkt naar divisie 1.

Freewebs is momenteel onbeschikbaar om de site te bewerken maar er is zelfs een ploeg uit België die 1000 dollar met een cup heeft gewonnen!

Helaas is hij een paar dagen geleden na zo'n 4 jaar gestopt omdat crew het spel een beetje aan het verzieken is. De egoïsten laten de 'oldskool-manager' stikken met een slechte simulator en een inflatie op de tl van hier tot tokyo, in plaats van dit te verbeteren komen ze met nutteloze opties die natuurlijk alleen beschikbaar zijn voor betalende managers...

Echt zeer zonde, want managers die MZ al jaren spelen zien hun werk in rook opgaan door amateurisme van de crew, zij hebben gewoon geen idee van wat communiceren met de community is. Vele topteams houden het voor gezien maar ik probeer het nog even vol te houden, het spel heeft me 2 jaar enorm veel plezier bezorgt en dat laat ik niet zo maar wegnemen.

Mocht iemand door mijn site(helaas hou ik me niet bezig met updaten) van MZ gecharmeerd zijn geraakt, meld het me even en ik help je graag!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Nadal in een grasfinale kun je idd vergeten.

Inderdaad, hij is aan het verliezen (2-0 in sets achter)

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Van Gemerden heeft het ook lekker gedaan (2-6, 0-6, 1-6)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

58 dopingzondaars op lijst Spaanse justitie

Alle wielrenners die bij het Spaanse dopingschandaal zijn betrokken zijn door de Spaanse justitie geïdentificeerd. Mogelijk wordt de lijst met daarop de namen van 58 coureurs vandaag nog naar buiten gebracht.

Welke namen er precies op de lijst staan is nog niet bekendgemaakt, maar zeker is dat er ook veel renners van buiten Spanje op genoemd worden. De coureurs worden er allen van verdacht gebruik te hebben gemaakt van de diensten van dokter Fuentes, die verantwoordelijk wordt gehouden voor het op grote schaal verstrekken van doping.

Onlangs beweerde de Spaanse krant El Pais dat Jan Ullrich een van de klanten van dokter Fuentes zou zijn geweest. Ullrich stapte daarop naar de rechter. De naam van Alejandro Valverde komt zeker niet op de lijst voor.

Volgens een Spaans Radiostation staan ook Basso en Ullrich zeker op de lijst .

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Dat dopinggedoe is zooooo boring.

laat ze die doping gewoon allemaal toestaan of zo, als ze het allemaal nemen is het niet competitievervalsend meer .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

lowhusky schreef:

Inderdaad, hij is aan het verliezen (2-0 in sets achter)

Maar hij komt nog terug hoor, is een taaie plant .

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

god hij wint 3 sets op rij en wint! Andre Agassi, mijn favoriet is ook door

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Agassi-Nadal is in ieder geval een erg interessant duel, ik ben benieuwd!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.