• 17.282 nieuwsartikelen
  • 182.360 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.443 gebruikers
  • 9.466.393 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

De kans is groot dat Feyenoord komend seizoen kan beschikken over Glen Johnson. De Rotterdammers hebben met Chelsea overeenstemming bereikt over de huur van de 21-jarige rechtsback.

De deal gaat door als ook Johnson zelf toestemt. Hij was al in Rotterdam om kennis te maken met Feyenoord. 'De speler was diep onder de indruk van het stadion, hij heeft rondgekeken in de kleedkamers en hij heeft ook de stad nog bezocht', vertelde directeur Chris Woerts aan het Algemeen Dagblad. 'Daarnaast heeft hij een prima gesprek gevoerd met trainer Erwin Koeman, die in zijn vakantie speciaal voor hem terugkwam naar Rotterdam.'

Feyenoord heeft overigens concurrentie van Portsmouth, dat Johnson ook graag zou aantrekken. Bij Chelsea kan de rechtsachter niet op veel speeltijd rekenen. Manager José Mourinho geeft de voorkeur aan de Portugees Paulo Ferreira.

Vijfvoudig Engels international Johnson was in het seizoen 2003/04 de eerste aankoop van geldschieter Roman Abramovitsj. Chelsea betaalde toen tien miljoen euro aan West Ham United

www.vi.nl

Goede aankoop, alleen waarom 2 rechtsbacks?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hou toch op. Johnson kon ook naar PSV maar wilde niet naar Nederland komen. En dan zou hij nu wel naar Feyenoord gaan ? Ik dacht het niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom niet? Feyenoord is toch een indrukwekkendere club dan PSV dus het zou best kunnen (en ik wil het gewoon graag ) .

We zullen zien, jij zei ook dat Portugal never nooit niet van Nederland zou winnen. Glen komt dus.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Iemand net de partij van de Lumberjack Man tegen dat kleine Japannertje gezien? (boordappel misschien) Zelden zo'n harde en rare knock-out gezien; pas minuten later kon hij met de brancard uit de ring gesleepd worden.

Haha, klinkt mooi . Ergens op internet te zien misschien?

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waarom niet? Feyenoord is toch een indrukwekkendere club dan PSV dus het zou best kunnen (en ik wil het gewoon graag ) .

Heeft Feyenoord zo goed gepresteerd de laatste jaren dat spelers deze club boven PSV kiezen? Lijkt me sterk.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

In het stukje staat ook dat ie vooral onder de indruk was van het stadion, da's in Rotterdam wel een pluspuntje natuurlijk.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

die jongen moet zeker weer aan spelen toe komen, beetje vast roesten bij chelsea schiet ook niet op. En dan kiezen tussen pourthsmouth of Feyenoord lijkt me een makkelijke keuze.

En ik denk dat Johnson zich wel 2x achter de oren krabt als hij ziet dat hij Lamey, Reiziger en Ball voor zich moet dulden .

Feyenoord dus!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Vinokourov niet in Tour

Ze verknoeien de sport gewoon zelf, wat kan mij het schelen dat zijn ploeg genoemd wordt in die heisa, hij blijft de leukste renner uit het peloton! Ullrich hebben ze blijkbaar ook liever niet erbij, en ik maar denken dat we na Armstrong de saaiste rondes wel achter de rug hadden . Echt waar, het kan me geen lap schelen wie doping zou gebruiken, schorsen als er bewijzen geleverd zijn tot daar aan toe, maar dit voorbarig gedoe doet meer kwaad dan goed volgens mij, en het verknoeit de sport veel meer dan het gebruik op zich.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Opgelet, ze vragen hem om niet deel te nemen. Hij en zijn team zijn niet welkom.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Daar gaat het me juist om, wat voor signaal is dat nu! Het kan best dat hij de procedure wint en toch meedoet, maar dit is toch geen manier van doen vind ik.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

We zullen zien, jij zei ook dat Portugal never nooit niet van Nederland zou winnen. Glen komt dus.

WHAHAHA wie is johnson ....

ik heb liever een speler als:

'Vieira wil verhuurd aan Ajax'

ennehhh dag Kuyt!

'Kuyt en Trabelsi naar Arsenal'

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Roddels .

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

jup

en dat Kuyt weggaat is voor mij wel overduidelijk

denk alleen dat hij naar een volksclub gaat, dus niet naar een echt topclub (volksclubs zijn meestal subtoppers en dus niet Arsenal)

en Ajax heeft ook niet echt wat aan nog een middenvelder...ook al is het Viera

maar nu de Juve spelers toch in de uitverkoop gaan: ik wil best Thuram, Cannavaro en Del Piero voor Ajax erbij hebben

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

De KNVB wil bij de FIFA een lans breken voor het invoeren van een systeem van arbitrage waarin twee scheidsrechters op het veld staan. In het moderne voetbal zou één scheidsrechter het niet meer aankunnen volgens directeur betaald voetbal Henk Kessler. "Het spel is sneller geworden. De agressie is toegenomen en de belangen zijn sterk gestegen. Daardoor worden er ook hogere eisen aan de arbitrage gesteld. Het lijkt erop dat één scheidsrechter het allemaal niet meer kan behapstukken. Volgens de KNVB is het daarom tijd om dit onderwerp aan de orde te stellen bij de FIFA. In de persoon van oud-arbiter Mario van der Ende, die lid is van de scheidsrechterscommissie van de FIFA, kunnen we de zaak aankaarten", aldus Henk Kessler.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Haha, klinkt mooi . Ergens op internet te zien misschien?

Kan ik jammer genoeg niet vinden. Er staan sowieso niet echt veel K1 filmpjes op internet.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Op youtube is wel het een en ander te vinden. Deze compilatie bijvoorbeeld, goed gemaakt en perfecte muziek ook erbij .

http://www.youtube.com/watch?v=SnxaZw2oSkU&search=ernesto%20hoost

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Haha, geweldig die Hoost. Wat een beest! Al jaren fan van Mister Perfect, hij was voor mij zelfs de aanleiding om ook de ring in te gaan.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik word echt ziek van rtl7, de zender die Wimbledon uitzendt. Om de 1 of 2 games komt er een reclame of wat saaie rtl-nieuws..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dan kijk je toch naar BBC of Canvas

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

canvas doet raar en bbc zendt saaie wedstrijden uit

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Liever saaie wedstrijden dan het zoveelste RTL Z nieuws

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

een uur lang roddick-tipsarevic dan zenden ze opeens krajicek-stosur uit ....by the way roddick staat 2-1 in sets voor, 3e set 8-6 in tie-break

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En jawel na de eerste ronde staan we weer eerste

1 MovieMeter 518

2 Forza Groningen 513

3 2Cycle.be 500

4 Spelpunt 492

5 schitterende Wim 491

En nog meer goed nieuws :

Zavo staat eerste in het algemene klassement

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Schit vergeten mee te doen

Kan het nog wel met de tour ?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Tot Zaterdag 12:00 kun je je team nog aanmaken en/of aanpassen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Vinokourov mag naar Tour.

De licentiecommissie van de internationale wielerunie (UCI) heeft bij gebrek aan informatie laten weten dat zij over onvoldoende elementen beschikt om de licentie van ploegen in te trekken die betrokken zijn in het onderzoek naar dopingpraktijken door het Spaanse gerecht. Na een gunstige financiële studie heeft de voorzitter van Commissie UCI ProTour dan ook beslist dat de vroegere ploeg van Manolo Saiz in de toekomst Astana-Würth mag genoemd worden en dat zij het verdere programma van de ProTour mag afwerken.

De UCI blijft evenwel wachten op meer informatie van de Spaanse autoriteiten en kan steeds disciplinaire procedures openen tegen renners of andere personen die in het onderzoek betrokken zouden zijn zoals dat voorzien is in het reglement. Daarmee lijkt de Tour de France van Alexandre Vinokourov en zijn maats gered. (bron: belga & hln.be)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tot Zaterdag 12:00 kun je je team nog aanmaken en/of aanpassen

Potvolkoffie!!! Ik moet de mijne ook nog aanmaken. Tijd, tijd, tijd....

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Beiden ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.