- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Sneijder vertelde pas in een interview, dat hij 'in principe' nog gewoon 2 jaar bij Ajax wil blijven. Maar je weet het nooit. Hij zou nog best eens kunnen vertrekken deze zomer.
Maar dan komt Perez gewoon op 10 te spelen.
En Huntelaar mag dan erg populair zijn, die gaat echt nog niet weg. Dat snapt hij zelf ook wel, dat hij bij Ajax wel speelt en publiekslieveling is en bij Inter op de bank komt misschien.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Sneijder heeft nog geen maand geleden voor twee jaar bijgetekenend (tot 2010 dacht ik) 
Die gaat ook ergens heen ! 
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
De Italianen zijn trouwens weer bezig. Dit maal is het Inter, dat Klaas Jan over wil nemen. Maar dat gebeurt toch niet 
Inter, de club die al weetikniethoeveel spitsen verklooid heeft.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ajax zou er verstandig aan doen Sneijder binnen nu en een jaar voor minstens 10 miljoen te laten vertrekken. De laatste tijd kampt hij nogal met blessures en voor het aankomend seizoen heeft Ajax prima alternatieven. Hij heeft een geweldige trap, maar ik denk dat hij alleen maar problemen zal opleveren aangezien hij eist dat hij op 10 zal spelen. Een belofte die hem is gedaan door Blind.
mental_jos
-
- 263 berichten
- 770 stemmen
sevilla uefa cup gewonnen! Zo wordt er in eindhoven toch nog es een grote prijs gewonnen he 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
sevilla uefa cup gewonnen! Zo wordt er in eindhoven toch nog es een grote prijs gewonnen he 

Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Ajax moet ophouden met jonge trainers zonder ervaring aan te stellen.
Zoals Cruijff, Michels en Van Gaal?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Cruijff was dan wel een apart geval natuurlijk.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Zoals Cruijff, Michels en Van Gaal?
Tuurlijk kan het goed uitpakken, echter het heeft ook vaak genoeg slecht uitgepakt. Dus ik kan best begrijpen dat Zavo zo denkt, ik denk dat het ook beter is voor een club als Ajax dat je een ervaren trainer aanstelt, niet een debutant.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Van Gaal had wel ervaring (bij AZ gewerkt en als assistent bij Ajax), bovendien had hij een opleiding tot gymleraar gevolgd en dat maakt heel veel verschil, dat zouden eigenlijk alle toekomstige trainers moeten doen.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Waarom in hemelsnaam?
Enne.... hoe verging het van Gaal bij AZ?
In ieder geval werden alle grote Ajaxsuccessen gehaald met trainers die zichzelf nog niet hadden bewezen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dus jij vindt dat ze maak klakkeloos trainers moeten blijven aanstellen die toevallig een grote naam hadden als voetballer (Wouters, Koeman, Blind) en dan maar hopen dat het goed komt? Dat beleid heeft ervoor gezorgd dat Ajax al 8 jaar geen fatsoenlijk voetbal meer speelt.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Ajax zou er verstandig aan doen Sneijder binnen nu en een jaar voor minstens 10 miljoen te laten vertrekken. De laatste tijd kampt hij nogal met blessures en voor het aankomend seizoen heeft Ajax prima alternatieven. Hij heeft een geweldige trap, maar ik denk dat hij alleen maar problemen zal opleveren aangezien hij eist dat hij op 10 zal spelen. Een belofte die hem is gedaan door Blind.
Fout, die belofte is hem gedaan door Van Geel toen hij hem een nieuw contract aanbood. De reactie van het publiek op het vertrek van blind is me tot nu heel erg meegevallen, geen bestuursleden die ondergedoken zitten in bunkers of een stadion voor blind-propaganda-graffiti.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Dus jij vindt dat ze maak klakkeloos trainers moeten blijven aanstellen die toevallig een grote naam hadden als voetballer .
Nee, niet klakkeloos, natuurlijk.
En waarom noem je Koeman? Die had meer ervaring dan van Gaal, hoor.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar niks gepresteerd. Matige prestaties bij Vitesse, alleen maar aangenomen op z'n naam.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Fout, die belofte is hem gedaan door Van Geel toen hij hem een nieuw contract aanbood. De reactie van het publiek op het vertrek van blind is me tot nu heel erg meegevallen, geen bestuursleden die ondergedoken zitten in bunkers of een stadion voor blind-propaganda-graffiti.
Er zijn er nogal wat die Blind toejuichen, maar snappen dat hij wegmoet.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Maar niks gepresteerd. Matige prestaties bij Vitesse, alleen maar aangenomen op z'n naam.
Meer dan van Gaal bij AZ.....
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Van Gaal is als assistent doorgegroeid, ze kenden 'm dus al goed. Bovendien had hij een fatsoenlijke opleiding, niet te vergelijken dus.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Koeman, Blind en Wouters hadden ook allemaal een goede opleiding en de laatste twee kenden ze ook goed.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Welke opleiding dan? (Die cursus van de KNVB stelt echt niks voor hoor.)
Op basis waarvan moet je volgens jou dan een trainer aannemen?
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Je doelt toch niet op het CIOS, wel....?
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Welke opleiding dan? (Die cursus van de KNVB stelt echt niks voor hoor.)
Verdere opleidingen doen er niet toe.
Op basis waarvan moet je volgens jou dan een trainer aannemen?
Dat is een complex samenspel van factoren. Dat ze een oudajacied min of meer binnenshuis opleiden vind ik geen slechte zaak. Dat pakte goed uit voor van Gaal bijvoorbeeld. Dat het bij Wouters zo mis zou gaan, had ik niet verwacht.
Blind gaf ik het voordeel van de twijfel, maar vroeg me af of hij persoonlijkheid genoeg had. Misschien kwam het gewoon wat te vroeg of had hij de pech een te zwakke selectie aan te treffen, waardoor hij geen leerjaar kon veroorloven. Anyway, Ajax voetbalde onder haar kunnen dit jaar, dus ik vind het terecht dat ie weg moet.
Natuurlijk was van Basten de juiste man geweest. Groot clubhart, houdt van aanvallend voetbal en als coach ook opgegroeid bij de club. Maar ja, die ging naar oranje.
Ten Cate is nu de juiste keuze, denk ik. Aanvallend voetbal en ervaring. Ik ben niet tegen ervaring, hoor. Ik probeer uit te leggen dat er uitzonderingen zijn geweest en dat je dat niet moet uitsluiten.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Fout, die belofte is hem gedaan door Van Geel toen hij hem een nieuw contract aanbood.
Alsof Van Geel straks ook bepaald dat Ten Cate hem op 10 zal laten spelen..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Je doelt toch niet op het CIOS, wel....?
Denk je dat het toeval is dat succestrainers als Adriaanse, Van Gaal, Foppe de Haan, Ron Jans allemaal opleidingen als leraar hebben gehad? Ik denk het niet. Die mensen weten hoe ze iemand iets moeten leren, hoe ze hun visie over kunnen dragen, hoe ze iemand beter kunnen maken, zeker bij jonge spelers heel belangrijk.
Blind heeft wel visie denk ik, maar het overbrengen ervan is een vak, iets dat je moet leren, via een opleiding of door ervaring, Blind had geen van beide. Daarom denk ik ook dat Blind best nog een goede trainer kan worden.
edit: Ook Mourinho was trouwens leraar.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Denk je dat het toeval is dat succestrainers als Adriaanse, Van Gaal, Foppe de Haan, Ron Jans allemaal opleidingen als leraar hebben gehad?
Het zal best handig zijn voor trainingen.
Ik denk het niet. Die mensen weten hoe ze iemand iets moeten leren, hoe ze hun visie over kunnen dragen, hoe ze iemand beter kunnen maken, zeker bij jonge spelers heel belangrijk.
Zal best. Maar er zijn er toch ook die het heel goed deden zonder.
Blind heeft wel visie denk ik, maar het overbrengen ervan is een vak, iets dat je moet leren, via een opleiding of door ervaring, Blind had geen van beide.
Persoonlijkheid leer je niet zo makkelijk.
edit: Ook Mourinho was trouwens leraar.
Ik ben niet kapot van hem.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mourinho is een uitstekende coach en na Camacho mijn meest favoriete. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mourinho is als coach heel erg goed. Dat moet wel, als je met Porto eerst de UEFA Cup wint, daarna de Champions League en dan ook met Chelsea 2 jaar op rij kampioen wordt.
Maarja, in de media is het weer een ander verhaal met hem en dat is wel eens jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind wel dat de britse media het aan zichzelf te danken hebben. Ze lokken hem uit, hij hapt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.