• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.414 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.421 acteurs
  • 200.467 gebruikers
  • 9.468.059 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ja en niet zo'n beetje ook.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Mourinho is een coach van wereld formaat, er kunnen niet veel aan zijn kwaliteiten tippen. Echter zijn houding tegenover de pers is hetzelfde als die van v Gaal. Belachelijk, beschamend en kinderachtig.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Staat geeneens ter discussie dat Mourinho een goede coach is. Maar vind ook weer niet dat ie de beste ter wereld is zoals velen proclameren.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

AZ heeft trouwens behoorlijk goede zaken gedaan door Dembele aan te trekken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AZ wel, Willem II minder.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Doom schreef:

Mourinho is een coach van wereld formaat, er kunnen niet veel aan zijn kwaliteiten tippen. Echter zijn houding tegenover de pers is hetzelfde als die van v Gaal. Belachelijk, beschamend en kinderachtig.

OF Stijlvol ?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad goed voor AZ. Maar wéér een Willem II'er. En maar zeiken als Ajax interesse heeft in een speler van AZ..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Begint normaal te worden van Willem II naar AZ te gaan. Moeten we straks weer tegn degradatie vechten.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Willem II -> AZ -> Ajax -> Buitenland

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

The Hunter schreef:

Inderdaad goed voor AZ. Maar wéér een Willem II'er. En maar zeiken als Ajax interesse heeft in een speler van AZ..

Die vlieger gaat in dit geval natuurlijk niet meer op nu Van Geel niet meer bij AZ zit

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Die vlieger gaat in dit geval natuurlijk niet meer op nu Van Geel niet meer bij AZ zit

Dat niet nee, maar het is er wel weer een.

En Scheringa zit nog wel daar en die kan ook een flinke pot zeuren.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

OF Stijlvol ?

Dat stijlvol noemen?

Mourinho is alles behalve stijlvol.

Volgens verschillende geruchten heeft Martin van Geel de eerste gesprekken met Mario Melchiot reeds achter de rug. De technisch directeur hoopt de rechtsback naar Ajax te halen als opvolger van de vertrekkende Hatem Trabelsi.

Eerder leek Jan Kromkamp nog naar Amsterdam te vertrekken om de nieuwe rechtsback te worden, maar de international heeft inmiddels laten weten dat hij bij Liverpool wil blijven. Nu Melchiot aan Birmingham heeft laten weten zijn aflopende contract niet te willen verlengen heeft Ajax zijn interesse naar de 29-jarige back verlegd.

Melchiot speelde al eerder drie seizoenen in het shirt van Ajax, waarna hij naar Chelsea verkaste waar hij vijf seizoenen actief was. Bij Birmingham was Melchiot bezig aan zijn tweede seizoen.

Hmmm, ik weet niet of Melchiot een serieuze versterking kan zijn voor Ajax.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dat stijlvol noemen?

Ik vind hem toch een zeker vorm van klasse hebben.

Hmmm, ik weet niet of Melchiot een serieuze versterking kan zijn voor Ajax.

Dat denk ik toch wel.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Dat stijlvol noemen?

Volledig mee eens. Zelden zo'n arrogant iemand gezien.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Jelle Klaassen de eerste Nederlander ooit die Phil Taylor verslaat

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Wordt waarschijnlijk de beste darter ooit.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

En toch uitgeschakeld Van Gerwen heeft het in zich op een topper te worden, kijk weer naar de wedstrijd van vandaag

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja en nu wil iedereen zien wat hij tegen Phil Taylor kan aanrichten dus hoopt iedereen dat Michael van Barney wint vanavond

Jammer voor Barney

De wedstrijden van vanavond :

Raymond van Barneveld - Michael van Gerwen

Phil Taylor - Simon Whitlock

Ted Hankey - Colin Lloyd

Martin Adams - Roland Scholten

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Alle eerstgenoemde gaan eenvoudig door.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Eenvoudig zeker niet en daarbij denk ik dat Hankey geen kans heeft tegen Lloyd.

Ik gok op de finale Taylor - Adams die uiteraard gewonnen gaat worden door Phil.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Dat wordt vanavond dus darten kijken, Raymond van Barneveld - Michael van Gerwen. Een mooi Nederlands onderonsje, waar ik natuurlijk voor v Barneveld ben.

moviefreak#1 schreef:

Jelle Klaassen de eerste Nederlander ooit die Phil Taylor verslaat

Eerste Nederland die Phil Taylor op een TV-toernooi verslaat, Raymond v Barneveld heeft hem namelijk al eens verslagen op voor ons onbekende toernooien.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Jammer dat Jelle Klaasen van Phil Taylor won. Iedereen was meteen lyrisch over Jelle Klaasen, maar feit is wel dat hij uitgeschakeld is en het hele toernooi zeer matig staat te spelen. Ook gisteren was het niet fantastisch. Phil Taylor speelt met een kaakontsteking en was tot gisteren nog ongeslagen.

Daarnaast ging het nergens meer om, dus waar maakt iedereen zich zo druk om? Jelle Klaasen zou in een wedstrijd waar meer op het belang stond flink op de broek krijgen van Taylor.

In topvorm komt niemand in de buurt van Taylor. Helaas is hij niet in topvorm, maar laten we hopen dat hij groeit in het toernooi.

Vanavond de kwartfinales.

Raymond van Barneveld - Michael van Gerwen

Phil Taylor - Simon Whitlock

Ted Hankey - Colin Lloyd

Martin Adams - Roland Scholten

Barney wint met gemak van Van Gerwen, denk ik. Taylor verslaat Whitlock, Lloyd wint van Hankey en Adams verpulvert Scholten. Scholten is toch wel een van de meeste overschatte darters in dit toernooi.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Mwah, Scholten staat er toch gewoon weer. Het ziet er niet altijd sprankelend uit maar hij staat er elke keer weer. Tegen Adams verwacht ik ook dat hij een veegpartij op zijn oren krijgt.

En dat hoop ik ook omdat er gewoon een kans is dat de PDC met vieren in de halve finales gaan komen. Dat zou wel erg jammer zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hij staat er wel, maar speelde vooral tegen van Barneveld een prutspartij. Elke keer als ik hem zie spelen, speelt hij matig tot slecht. Maar dan is het wel knap dat je door komt, ook al vind ik dat Baxter door had gemogen, maar ja.

PDC, BDO, WDF, het maakt mij allemaal niets uit. Zolang Taylor maar wint

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Boukhari heeft voor 2 jaar bijgetekend bij Ajax.

En op de radio werd weer gezegd, dat Rijkaard misschien ook naar Ajax komt, wanneer Barcelona de CL wint.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Hunter schreef:

En op de radio werd weer gezegd, dat Rijkaard misschien ook naar Ajax komt, wanneer Barcelona de CL wint.

Het wordt gezellig volgend jaar.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

dat zou echt VET zijn

stel je voor man, Rijkaard en ten Cate aan het roer

THE SKY IS THE LIMIT!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Dat zou zeker heel erg vet zijn. Ik ga nu ook steeds meer hopen dat Barcelona volgende week de CL gaat winnen.

En de kans dat Edgar Davids komt, wordt dan waarschijnlijk nog groter

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nu alleen Ronaldinho en Messi nog.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Ajax heeft alleen een GOEDE linksback (positie Trabelsi) nodig

dan hebben ze de basiselftal voor elkaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.