• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.422 acteurs
  • 200.472 gebruikers
  • 9.468.356 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

damon schreef:

Ajax heeft alleen een GOEDE linksback (positie Trabelsi) nodig

dan hebben ze de basiselftal voor elkaar

Linksback? Trabelsi noemen we nog altijd een rechtsback.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Emanuelson is toch een behoorlijke linksback, wat is daar mis mee

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Emanuelson is toch een behoorlijke linksback, wat is daar mis mee

Dat hij niet op rechts speelt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Emanuelson is een goede speler, maar is af en toe net iets te veel met de aanval bezig en dan vergeet hij te verdedigen, zo lijkt het.

Verder is hij een goede speler voor op links. Maar er moet er nog wel eentje bij, want hij alleen is niet genoeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

damon schreef:

Ajax heeft alleen een GOEDE linksback (positie Trabelsi) nodig

dan hebben ze de basiselftal voor elkaar

Plaats voor stam, en dan Grygera ( als hij weggaat Heitinga ) , Vermaelen & Emanuelson in de rest van de verdediging?.

Zie het probleem niet.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Jij niet nee, maar Stam wel, aangezien hij alleen incidenteel op de rechtsback positie wil spelen. Hij is gehaald voor het centrum.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een onzin.

Bij Milaan speelde hij ook op die positie doorgaans.

Maarja, als het waar is wat je zegt dan is op dit moment alleen Boakye de man voor die positie.

Niet echt veel soeps nee.

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Ajax is nu bezig met Melchiot ....Niet echt vind ik, maar gelukkig wil hij liever een club uit Engeland.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Materny schreef:

Wat een onzin.

Bij Milaan speelde hij ook op die positie doorgaans.

Nee ik zit geen onzin te vertellen. Heb hetzelf gelezen in een interview, relatief kort geleden.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Jammer dat Jelle Klaasen van Phil Taylor won. Iedereen was meteen lyrisch over Jelle Klaasen, maar feit is wel dat hij uitgeschakeld is en het hele toernooi zeer matig staat te spelen. Ook gisteren was het niet fantastisch. Phil Taylor speelt met een kaakontsteking en was tot gisteren nog ongeslagen.

Daarnaast ging het nergens meer om, dus waar maakt iedereen zich zo druk om? Jelle Klaasen zou in een wedstrijd waar meer op het belang stond flink op de broek krijgen van Taylor.

In topvorm komt niemand in de buurt van Taylor. Helaas is hij niet in topvorm, maar laten we hopen dat hij groeit in het toernooi.

Vanavond de kwartfinales.

Raymond van Barneveld - Michael van Gerwen

Phil Taylor - Simon Whitlock

Ted Hankey - Colin Lloyd

Martin Adams - Roland Scholten

Barney wint met gemak van Van Gerwen, denk ik. Taylor verslaat Whitlock, Lloyd wint van Hankey en Adams verpulvert Scholten. Scholten is toch wel een van de meeste overschatte darters in dit toernooi.

Michael wint nipt van barney, Phil wint het toernooi

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Nee ik zit geen onzin te vertellen. Heb hetzelf gelezen in een interview, relatief kort geleden.

Je hebt ook gelijk. Ik heb het ook gelezen. Stam is gewoon een centrale verdediger en daar wil en komt hij ook te spelen bij Ajax.

Bij Milan speelt hij echter vaak rechtsback, omdat Nesta Kaladze vaak de voorkeur krijgen in het centrum.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

lowhusky schreef:

Michael wint nipt van barney, Phil wint het toernooi

Barney wint deze wedstrijd met gemak.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Dat wordt vanavond dus darten kijken, Raymond van Barneveld - Michael van Gerwen. Een mooi Nederlands onderonsje, waar ik natuurlijk voor v Barneveld ben.

(quote)

Eerste Nederland die Phil Taylor op een TV-toernooi verslaat, Raymond v Barneveld heeft hem namelijk al eens verslagen op voor ons onbekende toernooien.

head to head

taylor - barney

11-2 voor phil taylor

laatste ontmoeting 6-4 voor taylor op Premier League PDC

en timbo na vanavond zullen we wel zien wie er gaat winnen...ik hoop michael

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie er wint. maar ik vind de hype rond die Michael van gerwen zo overdreven. 1 goede wedstrijd en ineens is hij het helemaal.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

1 goede wedstrijd en ineens is hij het helemaal.

je bedoelt 4 goede wedstrijden

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En het feit dat hij als 16-jarige al was geplaatst voor Lakeside. Hij mocht niet spelen omdat hij te jong was maar hij was wel geplaatst en dat was nog niet eerder voorgekomen.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

volgend jaar mag hij ook niet mee doen want dan is hij nog steeds 17 dus over 2 jaar in 2008 doet hij mee tenzij hij niet meer aan de top staat

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

lowhusky schreef:

taylor - barney

11-2 voor phil taylor

laatste ontmoeting 6-4 voor taylor op Premier League PDC

Laatste ontmoeting was 8-6 voor Taylor.

Barney verdiend gewonnen, was beter dan van Gerwen. Van Gerwen kon hem scorend maar net bijbenen, maar z'n finishes, die hem de afgelopen dagen meermaals redden, lieten hem vandaag in de steek. Jammer dat hij twee keer de bull miste voor 170.

Lloyd en Barney door. Ik zit op twee uit twee. Als Adams en Taylor winnen, heb ik het goed voorspeld

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Stam speelde rechtsback bij Milaan maar dat wil hij niet en hij heeft Ajax duidelijk gemaakt dat hij komt voor het centrum niet voor de rechtsback positie.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Ja, I know.

----

Barney gewonnen

Leuke partij, maar Barney was gewoon net iets beter. Raymond van Barneveld

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik bevestig 't. Materny dacht het beter te weten.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Linksback? Trabelsi noemen we nog altijd een rechtsback.

excuses. U heeft gelijk

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Godverdomme, Taylor verloren. Jammer, erg jammer. Had hem graag Barney op de broek zien geven. Maar eerlijkheidshalve moet je zeggen dat hij het hele toernooi niet op z'n best was. Daarbij moet ik wel zeggen dat Whitlock een ijzersterke partij speelde.

Jammer alleen dat die klojo's van SBS6 de mooiste partij niet live uitzenden en je tot focking half een moet wachten op de mooiste partij van de avond. Dan zit je darts te kijken en komt ineens de grand prix van weet ik waar ertussendoor en dan moet je ook nog AZ-TV verduren. Breek dat stadion toch af, dan zijn we er klaar mee.

Wel verrassend dat Scholten van Adams wist te winnen. Whitlock nu tegen Barney, dat moet van Barneveld wel kunnen winnen als hij het niveau van vanavond vast kan houden. Maar ja, met Whitlock weet je het nooit. Die kan goed, maar ook slecht spelen.

Denk wel dat Lloyd van Scholten wint.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik zei het toch. Onderschat die Whitlock nou niet

Word weer een leuke prijzenpot op de dartclub want ik was de enige die Whitlock in de halve finale had staan en ook de enige met Colin Lloyd in de halve finale

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

een normale phil taylor had whitlock helemaal afgemaakt maar phil is even een tijd zijn power kwijt en van gerwen mistte veel te veel dubbels maar ik heb gehoord dat hij volgend jaar wél mee mag doen met de lakeside

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Davy Schollen (Nac Breda) is opgeroepen voor de Rode Duivels

De allerslechtste keeper uit de Eredivisie en dan worden opgeroepen voor het Nationale Elftal van België, gelukkig kan ik er nog om lachen, heeft het nog nut gehad

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik bevestig 't. Materny dacht het beter te weten.

Nee, ik dacht het niet beter te weten.

Ik zei alleen dat het onzin van zijn kant was dat hij persé alleen in het centrum wil spelen, en niet aan de zijkant.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij Milan is dat niet zo gek als je spelers zoals Alessandro Nesta hebt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Kromkamp de ideale rechtsback.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Rik Verbruggen.

Ik had gedacht dat hij in de proloog zou toeslaan, maar hij heeft het vandaag gedaan. Op magistrale wijze dan nog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.