• 17.313 nieuwsartikelen
  • 182.420 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.470 acteurs
  • 200.476 gebruikers
  • 9.468.670 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8186 stemmen

Wat een heerlijke FA Cup finale zeg! Verliepen alle wedstrijden maar zo mooi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zonde voor Westham United.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

Rik Verbruggen.

Klotezooi. Ik had twee man in de kopgroep, wint er net eentje die ik niet had en wordt de rest ingehaald...

En alleen maar omdat die stomme Lampres achter hun eigen man aan gaan jagen en wat schieten ze ermee op? Niks, Cunego verliest zelfs nog wat.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Klotezooi. Ik had twee man in de kopgroep, wint er net eentje die ik niet had en wordt de rest ingehaald.

Maar dat doet toch niets af aan de prestatie van Verbruggen.

In het klassement voor de 'truien' op de eerste stek.

1 Speedy23 MM 463

En in het dagklassement van vandaag een vierde plaats.

4 Speedy23 MM 99

MovieMeter staat nu op de vijfde plaats met 1274 punten.

Het MovieMeter-klassement. Het tweede getal is de plaats in de algemene rangschikking.

1 - 13 tovenaar 317

2 - 25 Speedy23 298

3 - 59 eva 267

4 - 214 Bas1-ZZTopS 219

5 - 509 Freud 173

6 - 523 bartvzun 170

7 - 546 Vabo 167

8 - 751 Zavo 136 (al 4 uitvallers)

9 - 840 smurfinnekes 123

10 - 898 Kip Kurry 111

11 - 917 timbo_ 108

12 - 1051 Sanvean 77

13 - 1059 citybird 74

14 - 1066 Timmy 476 72

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

8 - 751 Zavo 136 (al 4 uitvallers)

Het zit niet mee, ik denk dat ik laatste ga worden. Het leek een goede dag te worden voor mijn team, het bleek een rampdag.

citybird

• 4964 berichten
  • 4159 stemmen

speedy23 schreef:

13 - 1059 citybird 74

Het zat mij vandaag ook niet mee, mijne kluns uitgevallen

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Kun je nagaan, dan staa ik nog altijd laatste .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik zou al zeer tevreden zijn mocht ik in de MM-league binnen de drie eerste eindigen. De rest is leuk meegenomen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Vanaf morgen moet ik gaan inlopen anders is het ook voor mij over.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Als Di Luca morgen nie met de besten meekan dan ist voor mij over en uit .

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Mooie etappe. Di Luca en Rujano zagen er niet goed uit. De frisheid van Basso na de finish maakte wel indruk op me.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Simoni zat ook goed van voren. Vandaag op een serieuze laatste klim zie ik hem wel winnen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

De persconferentie van Van Basten nu live op radio 1.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Geen Huntelaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

What a dumbass.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Geen Huntelaar? Aahh van Basten. Wat valt mij dit van hem tegen, hoe kun je Vennegoor nou meenemen ipv Huntelaar. Als er een spits momenteel in vorm is, dan is het Huntelaar wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als er en coach is die momenteel een belachelijk selectiebeleid heeft, dan is het Van Basten wel.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ach, het is misschien beter voor Ajax dat hij lekker kan rusten, maar wel jammer.

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Dit is echt een hele domme fout van hem.

Ik snap niet hoe hij er bij komt.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Vennegoor wil hij als breekijzer, tja dat is wel te begrijpen. Ik zou eerder Nistelrooy thuislaten, maar dat durft hij toch niet. Huntelaar is in bloedvorm, Nistelrooy heeft al tijden niet meer gespeeld (ooit een criterium om geselecteerd te worden).

Ook jammer dat Castelen er niet bijzit, een echte rechtsbuiten die makkelijk scoort. Met Robben en Castelen kun je sommige landen kapot spelen, zelfs als deze spelers uit vorm zijn. Babel trekt steeds naar binnen, waar al 8 verdedigers staan..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als er en coach is die momenteel een belachelijk selectiebeleid heeft, dan is het Van Basten wel.

De resultaten pleiten in zijn voordeel. Daarbij was hij ook een van de beste en slimste voetballers ooit en heeft hij net 4 dagen met al die spelers getraind. Ik wil dan ook stellen, dat hij er waarschijnlijk een betere kijk op heeft dan jij (wij).

Van Huntelaar vind ik wel vreemd, maar hij kiest duidelijk voor Van Nistelrooy (Die veel meer ervaring heeft op het hoogste nivo en bovendien fitter is omdat hij minder gespeeld heeft en getregd is om wraak te nemen op Fergusson). blijkbaar ziet hij meer in breekijzer Vennegoor, dan 'luckyboy' Huntelaar, die zich alleen in de Mickey Mouse competite bewezen heeft.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leno schreef:

Ik zou eerder Nistelrooy thuislaten, maar dat durft hij toch niet.

Van Basten heeft al zoveel bekende namen buiten de selectie gelaten de laatste jaren, dat je dat echt niet kunt zeggen, hij zou het zeker durven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

De resultaten pleiten in zijn voordeel.

Tegen die landen zoals Moldavië? I'm not impressed. Hij heeft ook bewezen het tegen de 'grote' teams niet te kunnen. Misschien wat gelijkspellen en een Italia die liet zien wie er superieur was.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Reinbo schreef:

De resultaten pleiten in zijn voordeel. Daarbij was hij ook een van de beste en slimste voetballers ooit en heeft hij net 4 dagen met al die spelers getraind. Ik wil dan ook stellen, dat hij er waarschijnlijk een betere kijk op heeft dan jij (wij).

De resultaten pleiten in zijn voordeel? Welke? Ik bedoel, Nederland zat in een relatief gemakkelijke groep om zich te plaatsen voor het WK. De oefeninterlands tegen grote ploegen als Engeland en Italië vielen toch behoorlijk tegen. Geen overwinning, slecht spel en worden afgestraft door Italië.

Ik hoop echt dat het goed komt voor Nederland, echter de resultaten zijn nog niet zo briljant als men wil geloven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hosanna stemming bij veel van de Oranje supporters, zoals altijd.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Italie heeft ook betere spelers, dus wat wil je. Is voor mij na Brazilie favoriet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Betere spelers betekent niet dat je kansloos bent. Als een team spelen brengt ook veel meer succes dan individuel kwaliteiten. Alsof Nederland zulke middelmatige spelers heeft. Dat San Marco veel van de betere spelers niet meeneemt is zijn fout. Dat heeft Griekenland wel bewezen op het EK dacht ik zo. Zo zijn er nog honderen momenten te benoemen uit de voetballerij.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja, logisch. Elk beetje voetballand zit vol met nationale ploeg-supporters in hosannastemming.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, hoor maar nederland heeft zich nog nooit zo makkelijk geplaatst. Meestal hadden we het al moeilijk met landen als België, Hongarije of Ierland, nu hebben we zowel Tjechië als Roemenië 'eenvoudig' opzij geschoven. En wat betreft de echt uitdagingen...... Je hoort mij niet roepen dat we Wereldkampioen worden, dat wordt Italië vrees ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Ja, logisch. Elk beetje voetballand zit vol met nationale ploeg-supporters in hosannastemming.

Niet zoals hier. Die schreeuwen niet we worden wereldkampioen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.