- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zeg ook niet dat ze kansloos zijn, maar ook geen favoriet, ik plaats Nederland ergens rond plaats 10 of 12.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Halve finale minimaal. Dat moet toch wel kunnen als je gewoon de beste bent.
Hup Holland Hup!
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Van Basten heeft al zoveel bekende namen buiten de selectie gelaten de laatste jaren, dat je dat echt niet kunt zeggen, hij zou het zeker durven.
Oké maar Nistelrooy is een voetbalheld in Nederland. Davis, Seedorf, Kluivert en die mannen hadden veel minder sympathie bij het volk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, hoor maar nederland heeft zich nog nooit zo makkelijk geplaatst. Meestal hadden we het al moeilijk met landen als België, Hongarije of Ierland, nu hebben we zowel Tjechië als Roemenië 'eenvoudig' opzij geschoven.
Nee, dat is waar inderdaad, zegt nog weinig dat wel.
Dat is ook mijn kandidaat.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Het gaat moeilijk worden voor Nederland. Echter Nederland presteert op grote toernooien vaak goed tegen grote landen. Dus qua groepfase zit je dan wel goed. Wanneer Nederland door de groepfase komt kan er wat groots gebeuren, iets moois. Echter vrees toch het ergste!
Uiteraard blijf ik duimen en juichen voor ze! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zo sympathiek vind ik Van Nistelrooy niet, integendeel, ik vind 'm irritant. Wel een goede spits hoor, daar niet van. Huntelaar is veel sympathieker en momenteel ook populairder denk ik, dus als dat het argument moest zijn... Nee, Van Basten gaat echt z'n eigen weg en trekt zich van dat soort dingen niks aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruud vind ik ook alles behalve sympathiek. 
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Nederland doet het overigens gemiddeld genomen helemaal niet slecht op grote toernooien. De beeldvorming is vaak veel negatiever, terwijl we meestal bij de laatste 8 eindigen, en ook niet zelden bij de laatste 4. Nu nog eens kampioen worden. Ik heb veel vertrouwen in het huidige team, maar voetbal is gelukkig zo onvoorspelbaar als wat. De duivel is voor Italië. Wat een klotevoetbal spelen die altijd zeg. Nee dan ben ik liever supporter van Oranje, ook al worden we weer geen kampioen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo sympathiek vind ik Van Nistelrooy niet, integendeel, ik vind 'm irritant. Wel een goede spits hoor, daar niet van. Huntelaar is veel sympathieker en momenteel ook populairder denk ik, dus als dat het argument moest zijn... Nee, Van Basten gaat echt z'n eigen weg en trekt zich van dat soort dingen niks aan.
Zoals ik al schreef heeft Ruud (Ik vind het ook een eikel) veel meer ervaring op het hoogste nivo en is ij getregd. Huntelaar heeft zich alleen in de Mickey Mouse competitie bewezen en ook vooral niet in de championnen league...
Zijn keuze lijkt me in dat geval logisch. Als Huntelaar mee had gemoeten had dat ten koste van Vennegoor moeten gaan.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Zijn keuze lijkt me in dat geval logisch. Als Huntelaar mee had gemoeten had dat ten koste van Vennegoor moeten gaan.
Kuyt is meegenomen als 3e spits (!). Dus niet als 1e rechtsbuiten.
Dat zegt vBasten zelf.
Neem dan gewoon Huntelaar mee, scoort 2x zoveel
Kuyt heeft ook geen ervaring, en al helemaal niet in de CL
+ het feit dat Huntelaar de Ajax druk aankan, wat je als feyenoordspeler veel minder voelt
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kuyt is wel een speler die je altijd kan gebruiken, die brengt zoveel 'meer'. Al vind ik ook dat Huntelaar echt mee moest.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kuyt kan ook op rechts zal het argument wel zijn. Anders had hij Castelen mee moeten nemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kuyt is een veel completere speler, als je rommel wil in en om de 16 heb je veel meer aan Kuyt dat Huntelaar. Nee als Huntelaar (ik hoop dat we 'm volgend jaar Stuntelaar gaan noemen) mee had gemoeten had dat ipv Vennegoor moeten zijn.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Mooi selectiebeleid weer: met driespitsen willen spelen en vervolgens je enige fatsoenlijke rechtsbuiten (Castelen) thuislaten. Maar wel een rechtsbenige 'linksbuiten' meenemen die niet alleen ALTIJD naar binnen trekt maar ook wekelijks op de bank zit.
En dan een erg beperkte spits meenemen onder het mom van 'breekijzer' en de spits in vorm, topscorer van Nederland, en op z'n minst een even goede kopper als je zogenaamde breekijzer thuislaten.
En dan heb ik het nog niet eens over het thuislaten van 'echte mannen' als Davids en Seedorf die zich in ieder geval niet laten overlopen door een fysiek sterkere tegenstander. Vooral en natuurlijk Davids zal een groot gemis zijn. Bang dat je deze jongens niet kan coachen meneer de bondscoach?
Ja Marco, als je nu geen wereldkampioen wordt zal de pers ook jou genadeloos onderuit halen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Whahaha Nederland zonder de topscorder van hun eigen eredivisie naar het wk
, die komen dus niet verder dan 1e ronde
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Het ontbreken van een echte rechtsbuiten en een aanjager op het middenveld zal een groter gemis zijn denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een man als Davids kan je altijd gebruiken en ook Seedorf zal een groot gemis zijn. Ik denk ook dat hij bang is dat hij hun gewoon niet kan coachen. Ook Castelen had ie gewoon mee moeten nemn natuurlijk. Wat een lachertje die Marco. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Worden we tenminste Europees Kampioen met Jong Oranje 
Vlaar, Emanuelson, Huntelaar, Castelen.... 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wel een trieste beslissing zeg! Zou ie soms bang zijn dat een andere speler een grotere mythe wordt dan hijzelf ofzo?! En dan Vennegoor?? Die gast krijgt van internationale scheidsrechters echt wel die rode kaart voor zijn gezwiep die hij om miraculeuze wijze in NL altijd misloopt. Maar ja, ik hoop dat ik er naast zit hoor en dat die slungel dan maar de finale beslist, maar ik vind er voor nu even minder aan. Huntelaar thuislaten??? 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Ik zou het al onbegrijpelijk vinden als hij geen speeltijd zou krijgen. Maar thuislaten?!
Nou is het alleen al goed voor iedereen dat hij daar enorm veel ervaring opdoet en nu heeft hij het ook nog in zich om wedstrijden te beslissen.. En dan het argument dat er al 4 spitsen meegaan.. Tja, dan blijft Vennegoor normaal gesproken toch thuis? 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Babel thuislaten had denk nog logischer geweest, die knakker presteert nix
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Worden we tenminste Europees Kampioen met Jong Oranje 
Vlaar, Emanuelson, Huntelaar, Castelen.... 
Dat zit er best in als ik de hele selectie bekijk:
Doel: Remko Pasveer (FC Twente), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (FC Den Bosch).
Verdediging: Edson Braafheid (FC Utrecht), Urby Emanuelson (Ajax), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Gijs Luirink (FC Groningen), Dwight Tiendalli (FC Utrecht), Paul Verhaegh (Vitesse), Ron Vlaar (Feyenoord), Ramon Zomer (FC Twente).
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Nicky Hofs (Feyenoord), Stijn Schaars (AZ), Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Fred Benson (Vitesse), Romeo Castelen (Feyenoord), Patrick Gerritsen (FC Twente), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Collins John (Fulham), Daniël de Ridder (Celta de Vigo).
Er staat vooral een erg goed middenveld.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
En dan hebben we het hier nog niet eens over Heitinga en Maduro gehad.. 
Nee, nu was ik altijd al ingetogen over de kracht van Oranje, maar ik heb er nu helemáál geen vertrouwen meer in. Leuke zomer wordt het. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
En van Basten flikt het dan toch, Huntelaar thuis laten
Wat een @%%@&$#$&! 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
jezus, wat heb je nou aan een breekijzer dat nog geen bal fatsoenlijk aan kan nemen. Echt ongelofelijk dat Vennegoor verkozen wordt boven Huntelaar..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Volledig logisch selectie beleid met uitzondering van Babel. Had iemand ook maar echt 1 seconde overwogen dat Huntelaar mee zou gaan? Van Basten wou een breekijzer mee daar kwam Huntelaar niet voor in aanmerking en Kuyt en Van Nistelrooy zijn al twee jaar onomstreden. Erg naief om te denken dat die niet mee zouden gaan
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Babel is een goede invaller voor als je voor staat (snel en dreigend in de counter), ik denk dat dat ook een reden is hem mee te nemen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik had verwacht dat hij Jaliens thuis zou laten en zo ruimte te maken voor Huntelaar 
Jaliens vind ik totaal overbodig in deze selectie. Je hebt nota bene Kromkamp, Bolahrouz, Ooijer én Heitinga die rechtsback kunnen spelen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ik die dacht de de Belgische bondcoaches niet van de slimste waren, maar dit slaat toch echt alles. 
Dit is net als in een wereldkampioenschap wielrennen met een vlak parcours iemand zoals Boonen, Pettachi of McEwen thuislaten.
Er zal bij de andere deelnemende landen nogal een potje gegrinnikt worden. 
En hoeveel goals had Jantje gemaakt dit seizoen? 31, 32?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
De duivel is voor Italië. Wat een klotevoetbal spelen die altijd zeg. Nee dan ben ik liever supporter van Oranje, ook al worden we weer geen kampioen.
Italianen spelen gewoon effectief.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.