• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.481 gebruikers
  • 9.469.091 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

pascal83 schreef:

Ja Marco, als je nu geen wereldkampioen wordt zal de pers ook jou genadeloos onderuit halen.

Valt wel mee.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook in Vlaanderen nieuws:

Van Basten: "Huntelaar heeft pech met ons".

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Jaliens in de selectie verbaast mij ook.

Jammer voor Huntelaar, was goed voor hem geweest om internationale ervaring op te doen zodat hij met EK 2008 eerste centrumspits kan worden. Ik hoop dat Vennegoor nooit ingezet hoeft te worden als breekijzer dit WK.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een stelletje over het paard getide betweterige zeikers zijn jullie, allemaal denken dat je er meeer verstand van heb dan Van Basten en dat terwijl jullie nog nooit een EK gewonnen hebben en hij wel!

Nee hoor, ik het volste vertrouwen in de Bondscoach en met davids, Seedorf en Huntelaar was je ook geen werledkampioen geworden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

In de nederlandse competitie 32 of in de Engelse 21 zonder de laatste tien wedstrijden mee te spelen. Van Nistelrooy is gewoon de betere spits en hoort er te staan. Als breekijzer is Venegoor gewoon beter als Huntelaar en met Kuyt kan die ook nog op de vleugel spelen. Ik begrijp echt niet wat er raar is aan dit selectiebeleid.

kappeuter (crew films)

• 74745 berichten
  • 5988 stemmen

Ik vind het ook maar bekrompen en overtrokken commentaar. Over 4 jaar kan Huntelaar alsnog gretig aan de slag.

Van Basten maakt er een team van. Als je het '88 team op papier zag dacht je ook niet meteen, dat zijn al onze beste spelers. Maar het werkte. En daar gaat het om.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

En ik hoop nu zo dat Huntelaar een stuk of vijftien goals scoort op het EK O21 Ik blijf het echt belachelijk vinden

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik hoop dat Vennegoor nooit ingezet hoeft te worden als breekijzer dit WK.

met Huntelaar in de basis, zou Nederland ook nooit in een situatie komen om een breekijzer in te brengen...

kappeuter schreef:

Ik vind het ook maar bekrompen en overtrokken commentaar. Over 4 jaar kan Huntelaar alsnog gretig aan de slag.

Van Basten maakt er een team van. Als je het '88 team op papier zag dacht je ook niet meteen, dat zijn al onze beste spelers. Maar het werkte. En daar gaat het om.

bekrompen? die gast scoort tig keer meer dan wie dan ook! en ook nog eens op belangrijke momenten. Wat moet je nog meer doen? Ik vind het juist bekrompen dat jij zegt: over 4 jaar beter.

En waarom zou je met Huntelaar erbij niet kunnen zeggen dat het kan werken?

Het gaat erom dat van Basten Huntelaar had moeten meenemen, en desnoods de 3e (!) spits Kuyt thuis had moeten laten

alsof Kuyt ooit een prijs heeft gepakt de laatste jaren

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

kappeuter schreef:

Een Wk om de hoe. Nu had het moeten gebeuren.

Van Basten maakt er een team van. Als je het '88 team op papier zag dacht je ook niet meteen, dat zijn al onze beste spelers.

Niet? Wie ging er niet mee dan?

Maar het werkte. En daar gaat het om.

Als Michels hetzelfde had gedacht als van basten nu, was die laatste er niet bij geweest.....

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

PartyMarty schreef:

Wel een trieste beslissing zeg! Zou ie soms bang zijn dat een andere speler een grotere mythe wordt dan hijzelf ofzo?!

Dat is inderdaad de reden ja. De angst dat een New Kid in Town zijn heldenstatus zal doen vergeten. De rancune van een uitgerangeerde held.

Een narcistische jaloezie die zich al weken geleden aankondigde toen Van Basten met een overgeacteerd ernstig gezicht ging doceren over de 'mindere punten' van Klaas-Jan.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Er is trouwens nog een klein kansje voor Huntelaar. Mocht er een speler geblesseerd raken, laten we hopen op Vennegoor , dan roept van Basten een speler op van Jong Oranje.

kappeuter (crew films)

• 74745 berichten
  • 5988 stemmen

Redlop schreef:

Dat is inderdaad de reden ja. De angst dat een New Kid in Town zijn heldenstatus zal doen vergeten. De rancune van een uitgerangeerde held.

Een narcistische jaloezie die zich al weken geleden aankondigde toen Van Basten met een overgeacteerd ernstig gezicht ging doceren over de 'mindere punten' van Klaas-Jan.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Art schreef:

Er is trouwens nog een klein kansje voor Huntelaar. Mocht er een speler geblesseerd raken, laten we hopen op Vennegoor , dan roept van Basten een speler op van Jong Oranje.

Ik hoop er op, geef ik toe....

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Timmy757 schreef:

Babel thuislaten had denk nog logischer geweest, die knakker presteert nix .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een geklaag en gezeur hier man.

Als Vennegoor ons dadelijk na de finale schiet ofzo lopen jullie allemaal voorop in de polonaise.

Huntelaar heeft 0% ervaring in het Nederlands elftal & komt pas net kijken op het hoogste niveau in Nederland.

Dan zou ik ergens toch ook liever een spits als Vennegoor meenemen die al veel ervaring heeft met Europese topwedstrijden.

Tevens, Huntelaar mag het dan wel goed doen hier in Nederland, veelzeggend is dat ook weer niet.

Wat ik van hem gezien heb tegen Inter in de championsleague was niet al te veel soeps.

170 van de 180 minuten lag hij aan de ketting bij Materazzi, en wist niet veel te creeéren.

Laat hem nog maar enkele jaartjes rijpen zeg ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Als Vennegoor ons dadelijk na de finale schiet ofzo lopen jullie allemaal voorop in de polonaise.

Nee hoor.

Huntelaar heeft 0% ervaring in het Nederlands elftal & komt pas net kijken op het hoogste niveau in Nederland.

Dan zou ik ergens toch ook liever een spits als Vennegoor meenemen die al veel ervaring heeft met Europese topwedstrijden.

Tevens, Huntelaar mag het dan wel goed doen hier in Nederland, veelzeggend is dat ook weer niet.

Wat ik van hem gezien heb tegen Inter in de championsleague was niet al te veel soeps.

170 van de 180 minuten lag hij aan de ketting bij Materazzi, en wist niet veel te creeéren.

Laat hem nog maar enkele jaartjes rijpen zeg ik.

Prima gelegenheid om Huntelaar ervaring op te laten doen. Hij leert van elk moment. Huntelaar deed het in Nederland heel goed en véél beter dan Vennegoor. En Huntelaar afschrijven door een optreden tegen Inter, waar Huntelaar geen indruk kon maken (hij moet ook wel ballen krijgen waar hij wat mee kan) en bovendien is het helemaal geen schande dat Matterazzi hem de baas is, een verdediger van wereldformaat.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Huntelaar vanzelfsprekend niet mee. Jammer voor die jongen maar hij krijgt nog kansen genoeg. Logisch dat je Vennegoor meeneemt, geen speler die vaker een bal nuttig doorkopt dan hij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Huntelaar kopt ze er zelf wel in.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Die van Basten is niet goed bij zijn hoofd , Huntelaar kan met dit WK zijn toekomst maken. En dan moet hij een pinchiter mee ? god geilt hij op al die termen ofzo , neem gewoon de beste mee en dat is Huntelaar die is op het moment ook veel beter dan Ruud.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Huntelaar niet meenemen vind ik hetzelfde als Brazilië die Ronaldinho niet meeneemt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Het is voor mij in ieder geval wel duidelijk dat me WK al een beetje verpest is , Huntelaar , van der Vaart die het waarschijnlijk niet red , Davids die hij niet meeneemt , nee uit NL zou ik weinig vreugde halen dit jaar.

Jammer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

(quote)

Prima gelegenheid om Huntelaar ervaring op te laten doen. .

Euh, het is nog altijd het wereldkampioenschap.

Laat hem maar fijn ervaring opdoen bij jong oranje, en dan over een jaar laten deelnemen aan de oefenwedstrijden van Oranje.

Maar om hem nu meteen in het Wk te schoppen zonder enige vorm van ervaring op dat gebied is absurd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap je teleurstelling heel goed, ik wind me er zelf ook erg over op en ik support Oranje niet eens op het WK (en ben ook geen ajacied ).

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Naomi Watts schreef:

Huntelaar niet meenemen vind ik hetzelfde als Brazilië die Ronaldinho niet meeneemt.

Ja doei! Die vergelijking gaat écht nergens over.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Euh, het is nog altijd het wereldkampioenschap.

So, hij heeft een neus voor doelpunten, erg sluwe spits, ik weet dat hij het aan kan.

Laat hem maar fijn ervaring opdoen bij jong oranje, en dan over een jaar laten deelnemen aan de oefenwedstrijden van Oranje.

Heb je wel gezien hoe snel hij zich aanpaste bij Ajax, als hij zich even lekker voelt is het eeen doelpunten machine en zal hij samen met Luca Toni de meest scherpe spits van het toernooi zijn.

Maar om hem nu meteen in het Wk te schoppen zonder enige vorm van ervaring op dat gebied is absurd.

Wie niet waagt, wie niet wint.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Ja doei! Die vergelijking gaat écht nergens over.

Vooral het zó serieus nemen. Ik wil er gewoon mee zeggen dat het een hele domme keuze is.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Huntelaar is gewoon overbodig. 33 Goals maakt hij, en dat is knap. Van Nistelrooy maakt er 21 in Engeland en dat is nog veel knapper. Het waren er ook een stuk of 30 geweest mocht hij gewoon spelen.

Van Basten heeft een logische keus gemaakt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Alsof alle WK deelnemers al minimaal 1 WK hebben gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoeveel van Van The Man waren er penalties? stuk of 14?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

(quote)

Wie niet waagt, wie niet wint.

Ze winnen wel, maar dankzij Ruud.

Huntelaar zou er sowieso niet aan te pas komen als hij meeging denk ik.

Ik zeg, gun hem fijn aan Foppe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.