- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alsof alle WK deelnemers al minimaal 1 WK hebben gespeeld. 
Hij heeft nog niet eens een oefeninterland gespeeld Mikoz
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na twee weken kunnen ze naar huis, mark my words.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Misschien. Huntelaar had daar echt geen verschil in gemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben ervan overtuigd dat hij wel dégelijk dat verschil kan maken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Huntelaar is gewoon overbodig. 33 Goals maakt hij, en dat is knap. Van Nistelrooy maakt er 21 in Engeland en dat is nog veel knapper. Het waren er ook een stuk of 30 geweest mocht hij gewoon spelen.
Van Basten heeft een logische keus gemaakt.
21X2 ( factor ENG )= 42.
33X1.5 (factor NL )= 49.5.
Ik snap niet hoe je aan de term veel knapper komt.
Maar dat terzijde , natuurlijk is Ruud iemand die meemoet , ookal zit hij in een dip we weten dat hij het kan. Iets wat we niet kunnen zeggen van Venegoor , goh hij is 1.90 en hij kan koppen dan nemen we hem mee om hem de laatste 2 minuten te kunnen laten scoren , yeah right , jammer dat hij het verpest voor Klaas.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar is gewoon overbodig. 33 Goals maakt hij, en dat is knap. Van Nistelrooy maakt er 21 in Engeland en dat is nog veel knapper. Het waren er ook een stuk of 30 geweest mocht hij gewoon spelen.
Van Basten heeft een logische keus gemaakt.
jij vergelijkt hem met Ruud.
vergelijk um maar eens met Vennegoo of Kuyt (2e en 3e spits)
zo logisch is die keus dus niet menneke
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zoals ik ook al zei , Hij is iig beter en nuttiger dan Venegoor.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
33X1.5 (factor NL )= 49.5.
Ik snap niet hoe je aan de term veel knapper komt.
Aangezien we volgens velen hier een Mickey Mouse competitie hebben (hoe moeten we de Belgische competitie dan wel niet noemen?) maak maar een 1 van die 1,5. Van Nistelrooy zal ook wel wat minder wedstrijden hebben gespeeld dan Huntelaar.
Hele andere spelers. Zo iemand als Huntelaar hebben we al in de vorm van Van Nistelrooy, waarom dus nog zo iemand meenemen?
Ik vraag me af hoeveel mensen om Huntelaar gezeurd hadden mocht hij nog gewoon bij Heerenveen hebben gespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeur zelfs om Huntelaar en ik support gen oranje en ik ben nog Feyenoorder ook. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het is toch al van 2 nmaar 1.5 gegaan ? ik zou eerder pleiten dat Duitsland en Engeland wat terug gaan , daar word in tegenstelling tot Spanje / Italie bijna net zo veel gescoord al hier.
Dat hij bij Ajax speelt laat alleen maar meer zien dat hij het bij een grote club ook kan. Schiet hij er bij Heerenveen 35 in dan komt hij ook zeker in aanmerking , maar bij Ajax heeft hij al meer bewezen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zeur zelfs om Huntelaar en ik support gen oranje en ik ben nog Feyenoorder ook. 
Een Realist.
Ik vind ook dat Kuyt meemoet ook al bij en anti - Feyenoord.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Je kan uren hier over doorpraten en er niet uitkomen. We zullen wel zien wat het NL elftal op het WK gaat doen en wat Huntelaar gaat doen op het EK.
Ik blijf er in ieder geval bij dat Van Basten de juiste keus heeft gemaakt.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Je kan hier uren, zelfs dagen, over doorpraten maar in mijn ogen laat van Basten hier een steekje vallen. In zijn 6 interlands is Vennegoor of Hesselink toch nooit overtuigend geweest? Wees gewoon dapper en wijs en neem Huntelaar mee. Voor die jongen een geweldige ervaring en hij staat op scherp. Neem de finale van de KNVB-beker. Daar gaf Huntelaar toch echt wel een visitekaartje af. Je ziet hem de hele wedstrijd niet maar aan een halve kans heeft hij voldoende. Zo scherp en hij versteekt in een bloedvorm. En hij kan het verschil maken, heeft hij laten zien bij zijn clubs en bij Jong Oranje. Duidelijk dus.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nou, de Giro is ook beslist. Het gemak waarmee Basso won belooft niet veel goeds voor de rest. Ik ben blij dat Savoldelli verloren heeft.
Mijn team heeft het redelijk gedaan, maar na gister geloof ik niet meer in een hoge notering.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Als Michels hetzelfde had gedacht als van basten nu, was die laatste er niet bij geweest.....
Haha ik mag hopen dat je deze vergelijking zelf ook niet serieus neemt anders zou het wel erg triest zijn.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Uhm, wist je dat van Basten toen in die tijd maar amper 10 wedstrijden had gespeeld voor AC Milan? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat een stelletje over het paard getide betweterige zeikers zijn jullie
Dank u, hetzelfde terug.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben blij dat Huntelaar niet meegaat. Wat moeten we nu met zo'n broekie. Als we daar onze hoop op moeten vestigen.... Scoort 3X tegen RBC, maar tegen Inter was hij onzichtbaar. Laat 'm maar nog wat oefenen bij Jong Ornaje. Van Basten RueZ 
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Triest dat je die wedstrijd noemt. Vergeet de rest maar gewoon
Van Basten is een aardige coach maar tegen de eerste echte tegenstander, Italië dus, viel hij flink door de mand. Ik hoop toch echt dat hij iets kan neerzetten in Duitsland en voor mij wel graag met Huntelaar 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik ben blij dat Huntelaar niet meegaat. Wat moeten we nu met zo'n broekie. Als we daar onze hoop op moeten vestigen.... Scoort 3X tegen RBC, maar tegen Inter was hij onzichtbaar.
Hij scoorde de 1-0 tegen Inter hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Triest dat je die wedstrijd noemt. Vergeet de rest maar gewoon
De rest was in de Mickey Mouse competitie waar hij met zijn club als 4e plaats op ruim 20 punten achter de nr 1 eindigden. Wat valt er te vergeten.
Dat hij er 33 in schopt tegen voornamelijk de kelinere ploegen zegt misschien iets over zijn talent, maar ook veel over de taktiek van Ajax en Heereveen. (Nu niet bepaald de hoogvliegers van dit seizoen).
Verder hij mist gewoon de ervaring op het hoogste niveau.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij scoorde de 1-0 tegen Inter hoor.
Neemt niet weg dat in 2 wedstrijden totaal hij onzichtbaar was. En genoeg was het ook niet. 
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Ik ben blij dat Huntelaar niet meegaat. Wat moeten we nu met zo'n broekie. Als we daar onze hoop op moeten vestigen.... Scoort 3X tegen RBC, maar tegen Inter was hij onzichtbaar.
Die eerste wedstrijd gemist...?!
En wat hebben VOH en Kuijt internationaal dan gepresteerd?
Huntelaar was de perfecte back up voor RvN.
Reservespelers Maduro, de Cler, Babel, Emmanuelson hebben niet meer ervaring dan Huntelaar.
Dus wel een breekijzer voor in de spits, daar waar een breekijzer voor het linkermiddenveld (Davids) thuis blijft.
Ik zie de logica niet. Als je Huntelaar in de spits had staan zou ik de roep om een breekijzer snappen, maar niet met RvN in de spits en Kuijt als reserve. (En dan is er ook nog eens Babel).
Nee, dan voorzie ik eerder dat we een knokker nodig hebben op de linkerkant, met lichtvoetige spelers als van Bronckhorst, Robben, van Persie, Sneijder, vd Vaart en zelfs Cocu.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ervaring is niet belangrijk als je goed genoeg bent. Er zijn genoeg ervaren spelers in de selectie. En zo slecht is de Nederlandse competitie nou ook weer niet, 7de van Europa.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Enorme flutdag voor mijn Giro-pool, van de eerste 15 heb ik denk ik alleen Basso 
Daarbij is mijn geheimen wapen nog altijd niet bij de eerste 50 geweest 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die eerste wedstrijd gemist...?!
Nee hoor, ik herinner me nog een geweldige goal van Cruz 
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Voor mij een aardig dagje. Behalve dat mijn kluns opeens goed gaat rijden en dat na zijn slechte dag gisteren 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Neemt niet weg dat in 2 wedstrijden totaal hij onzichtbaar was. En genoeg was het ook niet. 
Tegen PSV ook, maar hij scoort wel 2 keer en dit keer was het wel genoeg. Dat is typerend voor een goede spits, je ziet 'm niet maar hij scoort wel. Bij Van Nistelrooy is dat ook regelmatig zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En zo slecht is de Nederlandse competitie nou ook weer niet

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jammer, ik had Huntelaar graag in actie gezien op het WK voor de grote jongens. Niet omdat ik ervan overtuigd ben dat hij beter is dan van Nistelrooij, maar gewoon omdat het zo'n heerlijk sprookje zou zijn
. Hopelijk is hij nou zo getergd dat hij op het EK < 21 zich in de kijker wilt spelen met prachtig voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.