- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het ligt eraan wat je slecht noemt. Voor een klein land doen we het naar behoren. 7de plaats in de Uefa-ranking, vorig jaar nog twee clubs in de halve finales (PSV en AZ), dit jaar twee bij de laatste 16 van de CL. Valt allemaal best mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tegen PSV ook, maar hij scoort wel 2 keer en dit keer was het wel genoeg.
Dat was tegen een club die al een maand geen serieuze wedstrijd meer gespeeld had.... op het hoogste nivo heeft Van Huntelaar nog niets gepresteerd. En dus kiest de Bondscaoch (Die veel meer verstand ervan heeft dan ik) terrecht voor Van Nistelrooy als eerste spits, Kuyt omdat die kompleter is en Vennegoor omdat hij die als betere pinchhitter ziet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het ligt eraan wat je slecht noemt. Voor een klein land doen we het naar behoren. 7de plaats in de Uefa-ranking, vorig jaar nog twee clubs in de halve finales (PSV en AZ), dit jaar twee bij de laatste 16 van de CL. Valt allemaal best mee.
dat neemt niet weg dat het gros van de wedtruijden tegen erg zwakke tegenstanders wordt gespeelt, daarbij geef je aan dat er in europa al 6 competities beter zijn en we hebben het hier wel over het Wereldkampioenschap.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik ben blij dat Huntelaar niet meegaat. Wat moeten we nu met zo'n broekie. Als we daar onze hoop op moeten vestigen.... Scoort 3X tegen RBC, maar tegen Inter was hij onzichtbaar. Laat 'm maar nog wat oefenen bij Jong Ornaje. Van Basten RueZ 
Ach ja , Ik snap dat de nietswinnende Feyenoorders ook hun lolletje moeten hebben.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Huntelaar presteert niets op het hoogste niveau 
Hij scoort tegen Feyenoord, PSV, Internazionale en dan heb ik zijn wedstrijden met Jong Oranje tegen toplanden nog niet genoemd.
Wat heeft Vennegoor DIT JAAR dan zo goed gedaan ?
Huntelaar scoort meer met het hoofd, scoort meer in de slotminuten en is een betere vervanger als Ruud geblesseerd raakt tijdens het toernooi.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het doet er ook eigenlijk niet toe, zoals ik al zei is de ervaring niet doorslaggevend. Bovendien is het de laatste jaren vaak zo dat de grote spelers uit de grote competities juist erg vermoeid zijn aan het eind van een seizoen en niet meer in staat zijn te schitterend op een groot toernooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach ja , Ik snap dat de nietswinnende Feyenoorders ook hun lolletje moeten hebben.
Hey, ik zeg toch niks!

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik steun in deze Van Basten ook een Ajaccusiet, dus daar heeft het niets mee te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het doet er ook eigenlijk niet toe, zoals ik al zei is de ervaring niet doorslaggevend. Bovendien is het de laatste jaren vaak zo dat de grote spelers uit de grote competities juist erg vermoeid zijn aan het eind van een seizoen en niet meer in staat zijn te schitterend op een groot toernooi.
Daarom is het zo fijn dat Van Nistelrooij de laatste tijd minder speelde 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Daarom is het zo fijn dat Van Nistelrooij de laatste tijd minder speelde 
Dat is waar, en vd Vaart en Sneijder ook.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
VOH is ook een totaal ander type spits om Ruud eventueel te vervangen. Kleurloze spits. Marco ziet graag kleurloos voetbal, zodat de herinnering aan '88 overeind blijft.
Nu de smaakmaker pech heeft gehad, hoeft het hele toernooi voor mij niet meer per se.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kleurloze spits. Marco ziet graag kleurloos voetbal, zodat de herinnering aan '88 overeind blijft.
Wat een totale bullshit is dit. Waarom denkt iedereen die ongeveer twee uur per week naar voetbal kijkt en het misschien ook wel eens zelf doet op de zondagochtend toch dat zij het beter weten dan Van Basten, die al twee jaar zijn gelijk bewijst.....?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Dit gaat net zo een blunder worden, als Advocaat maakte tijdens het EK met ''de wissel''
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit gaat net zo een blunder worden, als Advocaat maakte tijdens het EK met ''de wissel''
.
Tuurlijk met Huntelaar waren we op onze sloffen wereldkampioen geworden en nu vliegen we er in de eerste ronde uit.....en dat is allemaal de schuld van de enige speler die ons ooit een EK voor Nederland heeft gewonnen.
'Timmy757 for Bondscoach'

Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Tuurlijk met Huntelaar waren we op onze sloffen wereldkampioen geworden en nu vliegen we er in de eerste ronde uit.....
Dat eerste natuurlijk niet, dat tweede wel
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat eerste natuurlijk niet, dat tweede wel
.
Dan maakt het toch geen reet uit. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
de enige speler die ons ooit een EK voor Nederland heeft gewonnen.
Ter informatie: dit zijn de mannen die een EK voor Nederland gewonnen hebben:
Van Breukelen, Van Aerle, Rijkaard, R.Koeman, Van Tiggelen, Vanenburg, Wouters, A.Mühren, E.Koeman, Gullit en Van Basten.
33' Gullit, 54' Van Basten
Je moet meer in teamverband leren denken. Het zijn ploegen die kampioenschappen winnen. Geen solo-spelers.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...Van Basten, die al twee jaar zijn gelijk bewijst.....?
Ook dat betwijfel ik. Hij riep dat hij niet alleen maar naar spelers van de top 3 zou kijken en dat hij de oude garde wilde vervangen.
Hij laat een record aantal jonge spelers debuteren, maar laat uitgerekend het allergrootste jonge talent thuis. Klinkt niet logisch.
Hij werd uitgelachen toen hij Denneboom selecteerde, maar als je NEC gevolgd hebt( zoals ik) weet je dat Denneboom een briljant seizoen achter de rug heeft en in alle opzicten een betere speler is dan Babel. Daarmee zeggende dat ook het aspekt van 'niet alleen maar de top 3' uiteindelijk dus gewoon gelul was.
Overwinningen op Ecuador, Armenië en Andorra zeggen ook niet alles natuurlik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ter informatie: dit zijn de mannen die een EK voor Nederland gewonnen hebben:
Van Breukelen, Van Aerle, Rijkaard, R.Koeman, Van Tiggelen, Vanenburg, Wouters, A.Mühren, E.Koeman, Gullit en Van Basten.
33' Gullit, 54' Van Basten
Je moet meer in teamverband leren denken. Het zijn ploegen die kampioenschappen winnen. Geen solo-spelers.
doet niets af aan mijn argument dat Van Basten meer verstand van voetbal heeft dan die klagende MM-ers hier.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij werd uitgelachen toen hij Denneboom selecteerde, maar als je NEC gevolgd hebt( zoals ik) weet je dat Denneboom een briljant seizoen achter de rug heeft en in alle opzicten een betere speler is dan Babel

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Overwinningen op Ecuador, Armenië en Andorra zeggen ook niet alles natuurlik.
Die uit en thuis op Roemenië en Tjechië zeggen ook niet alles, maar het is wel een feit dat Nederland zich nog nooit zo makkelijk geplaatst heeft in een vooraf door iedereen 'als zwaartse' bestempelde pool. 
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Huh? iedereen riep dat de poule juist makkelijk was!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Denneboom is sneller, heeft meer techniek, beter in de lucht en kan links en rechts schieten.
Babel kan alleen naar binnen trekken en schieten. Toen hij maanden op de bank zat, hadden de verdedigers zijn standaardbeweging uit hun werkgeheugen gedeleted, zodat zijn verrassend trucje soms nog goed uitpakte. Een seizoen constant presteren bij NEC dat opbouwend soms dramatisch is, is een grote prestatie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Huh? iedereen riep dat de poule juist makkelijk was!
Huh, nee hoor. Tjechië werd beter geacht en Roemenië een lastige kandidaat en concurent voor de 2e plek. Welke pools waren dan allemaal zwaarder?
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Weet ik niet meer, maar niemand dacht dat we het niet zouden halen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Weet ik niet meer, maar niemand dacht dat we het niet zouden halen.
dan heb je wel een erg selectief geheugen. Nederlanders denken altijd dat ze het wel zouden halen, we denken nu ook dat we wereldkampioen kunnen worden. (Zelfs zonder Huntelaar
), maar dat neemt niet weg dat we in de zwaarste poule zaten met twee ploegen die zeer vaak aanwezig zijn op ek' en wk's
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Huh, nee hoor. Tjechië werd beter geacht en Roemenië een lastige kandidaat en concurent voor de 2e plek. Welke pools waren dan allemaal zwaarder?
Er waren amper zwaardere poules.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
dan heb je wel een erg selectief geheugen. Nederlanders denken altijd dat ze het wel zouden halen, we denken nu ook dat we wereldkampioen kunnen worden. (Zelfs zonder Huntelaar
),
Nog nooit zo weinig gehoord als nu.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...we denken nu ook dat we wereldkampioen kunnen worden...
Ik heb het buiten jou niemand horen zeggen.
Ik vind het verder onbegrijpelijk dat er mensen zijn die het thuislaten van Huntelaar goedkeuren. Het is echt smullen de agelopen maanden met Klaas-Jan. En ook nog eens niet een over het paard getild verwend kutkereltje. Niet geheel onbelangrijk om de sympathie van een groot deel van het publiek terug te winnen
Van Kuyt krijg je meer medelijden omdat hij veel werkt maar niets lukt, van VOH weet je dat hij er altijd wel een afvallende bal inprikt maar waarvoor je niet echt op de banken gaat staan.
Ruud zit op de bank en zal zijn ongelijk wel willen behalen en aangezien hij dan bij vlagen en enorme hufter kan zijn, bestaat de kans dat hij snel tegen rood aan zal lopen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat is ook waar , Huntelaar is erg nuchter en daarom denk ik ook dat hij het kan waarmaken , hij zal iig niet ondergaan in de spanning , hij doet zijn ding en dan was het ongetwijfeld goedgekomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.