- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ploegentijdritten moet je wel in het begin doen, omdat er anders teveel ploegen zijn met uitgevallen renners. Een ploegentijdrit is alleen eerlijk in het begin van een ronde.
Ploegentijdritten in grote rondes zijn sowieso niet eerlijk (geven te veel voordeel aan de grote ploegen, renners uit kleine ploegen zijn de dupe). Gelukkig is de PTT in de Giro niet zo lang.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Een baggerselectie kan niet winnen van PSV , Feyenoord en AZ lijkt me.
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Nog maar een keer mijn vraag. Weet iemand hoe het zit met de tijdsverschillen morgen in de ploegentijdrit. Wordt er gewoon gekeken naar het werkelijke verschil of kun je als nummer twee maximaal 20 seconden verliezen?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
.Jij vindt Blind een goede trainer?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Willem II
We blijven in de eredivisie!
Gelukkig wel. En NAC ook.
Niet dat ik nou fan ben van die twee clubs ofzo, maar ze horen wel gewoon allebei in de Eredivisie te spelen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jammer voor Blind, maar over het gehele seizoen gezien is het niet onterecht.
De argumenten zijn gewon waar. Ik hoop wel dat Blind bij de club wil blijven (misschien assistent bij Ten Cate, maar dat zal hij zelf wel niet willen)
Hier staat trouwens in The Mirror dat Davids Tottenham gaat verlaten voor Ajax!!
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Jij vindt Blind een goede trainer?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Hier staat trouwens in The Mirror dat Davids Tottenham gaat verlaten voor Ajax!!
Zou ik niet rouwig om zijn als PSV supporter. Davids is toch wel al erg over zijn top heen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zou ik niet rouwig om zijn als PSV supporter. Davids is toch wel al erg over zijn top heen.
Davids vind jij over zijn top heen?
Dan heb je hem dit jaar zeker niet aan het werk gezien bij Tottenham.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dan weet jij zeker niet hoe goed Davids was op het moment dat hij op z'n top zat 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hoe kun je Blind beoordelen na amper anderhalf seizoen? Hij begon zonder ervaring, dan vind ik het niet vreemd dat je niet meteen alles wint. Misschien wordt hij nog wel een topcoach, als hij een paar jaartjes ervaring heeft. Ajax moet ophouden met jonge trainers zonder ervaring aan te stellen. Zeker voor een jonge groep (en Ajax moet het van de jeugd hebben en heeft dus altijd een jonge groep) moet een ervaren trainer staan. De keuze voor Ten Cate lijkt me dus wel een goede.
Ik hoop dat Blind ooit nog eens terugkomt als coach, als hij wat meer ervaring heeft en dan wel succes boekt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Regelmatig zelfs en zo geweldig was dat allemaal niet. Ik heb hem meer gele kaarten zien krijgen dan dat hij een meerwaarde voor tottenham bleek te zijn. En toen Davids op zijn best was hoorde die bij de beste 5 middenvelders ter wereld. Daar komt die nu nog niet in de buurt.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Hij heeft geen topjaar bij Tottenham hoor. Pakt iedere wedstrijd geel en is vaak ongelukkig in zijn acties. Hopelijk heeft hij gewoon een minder seizoen en is hij niet over zijn top heen.. (althans als hij naar Ajax komt anders boeit me het niet
)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
we spreken wel over de NEDERLANDSE competitie
die zooooo slecht is dat Ajax zelfs in een heel slecht jaar prijzen pakt
dus ook al heb je gelijk dat Davids niet tot de top behoort, dan nog zal hij ervoor zorgen dat Ajax tien klassen beter zal spelen dan de andere clubs in NL ...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
we spreken wel over de NEDERLANDSE competitie
die zooooo slecht is dat Ajax zelfs in een heel slecht jaar prijzen pakt
dus ook al heb je gelijk dat Davids niet tot de top behoort, dan nog zal hij ervoor zorgen dat Ajax tien klassen beter zal spelen dan de andere clubs in NL ...
Nou ik denk dat ajax een stuk sterker wordt van Stam dan dat ze van davids zullen worden. Ik denk niet dat het ajax middenveld Davids erg hard nodig heeft.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft geen topjaar bij Tottenham hoor. Pakt iedere wedstrijd geel en is vaak ongelukkig in zijn acties. Hopelijk heeft hij gewoon een minder seizoen en is hij niet over zijn top heen.. (althans als hij naar Ajax komt anders boeit me het niet
)
Ik zeg ook niet dat hij een topjaar heeft gehad nu bij de Spurs, maar hij heeft wel de kracht op het middenveld, waar een team zich aan op kan trekken. En dat hebben ze nodig bij Ajax.
Daarbij is de Nederlandse competitie veel zwakker dan de Engelse, dus hij kan nog makkelijk een meerwaarde zijn bij Ajax.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Een middenveld met Davids, Sneijder en Maduro kan nog wel concurreren met PSV denk ik. Lindenbergh ipv Davids is natuurlijk een drama 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Ik zeg ook niet dat hij een topjaar heeft gehad nu bij de Spurs, maar hij heeft wel de kracht op het middenveld, waar een team zich aan op kan trekken. En dat hebben ze nodig bij Ajax.
Daarbij is de Nederlandse competitie veel zwakker dan de Engelse, dus hij kan nog makkelijk een meerwaarde zijn bij Ajax.
Ware woorden!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Een middenveld met Davids, Sneijder en Maduro kan nog wel concurreren met PSV denk ik. Lindenbergh ipv Davids is natuurlijk een drama 
Dat verschil alleen al. Daarom is Davids de aanwinst die Ajax nodig heeft. De échte man op het middenveld.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Laat hem maar komen zou ik zo zeggen. Jullie tevreden wij tevreden
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ploegentijdritten in grote rondes zijn sowieso niet eerlijk (geven te veel voordeel aan de grote ploegen, renners uit kleine ploegen zijn de dupe). Gelukkig is de PTT in de Giro niet zo lang.
Niet zo lang nee, maar ik zie er bijv. Simoni wel de Giro verliezen die ploeg is egt bagger voor de ptt
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tsjaaa, jaren geleden stond hij nog voorop de cover, bij Fifa 2003 als ik 't nog goed weet.
Nu is dat wel een ander verhaal voor Davids.
Maar toch, z'n expertise en motivatie kan alleen maar positief zijn voor de club.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat verschil alleen al. Daarom is Davids de aanwinst die Ajax nodig heeft. De échte man op het middenveld.
Juist , Davids zou naar Stam een geweldige aanwinst zijn.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Concurreren met PSV? Hoe hoog schat jij PSV wel niet in?
Of vind je 'Cocu' zo geweldig 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Concurreren met PSV? Hoe hoog schat jij PSV wel niet in?
Of vind je 'Cocu' zo geweldig 
Concurreren met PSV gaat toch nog wel een paar jaartjes duren voordat dat weer gaat lukken. Zeker als de geruchten rond Van Nistelrooy gunstig uitpakken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Concurreren met PSV gaat toch nog wel een paar jaartjes duren voordat dat weer gaat lukken. Zeker als de geruchten rond Van Nistelrooy gunstig uitpakken.

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Cocu is heel belangrijk voor PSV. Hadden ze die niet gehad, dan waren ze dit seizoen veel minder sterk geweest. Maar hij twijfelt dus nog aan een contractverlenging.
En een Ajax middenveld met Davids, Sneijder en Maduro is echt niet slechter dan het PSV middenveld. En als Cocu sterker zelfs.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tussenstand UEFA Cup:
1-0 voor Sevilla, door een kopbal van Luis Fabiano (voorzet Alves)
En Sevilla speelt veel beter vind ik. Veel meer druk en fel op de bal.
Ga zo door 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sevilla 
Spanje laat zich weer gelden, wat een afstraffing. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.