• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.390 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.347 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.563 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

tovenaar schreef:

Ploegentijdritten moet je wel in het begin doen, omdat er anders teveel ploegen zijn met uitgevallen renners. Een ploegentijdrit is alleen eerlijk in het begin van een ronde.

Ploegentijdritten in grote rondes zijn sowieso niet eerlijk (geven te veel voordeel aan de grote ploegen, renners uit kleine ploegen zijn de dupe). Gelukkig is de PTT in de Giro niet zo lang.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

mikoz schreef:

Een baggerselectie kan niet winnen van PSV , Feyenoord en AZ lijkt me.

Wel met een goede trainer .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Nog maar een keer mijn vraag. Weet iemand hoe het zit met de tijdsverschillen morgen in de ploegentijdrit. Wordt er gewoon gekeken naar het werkelijke verschil of kun je als nummer twee maximaal 20 seconden verliezen?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

(quote)
Wel met een goede trainer .

Jij vindt Blind een goede trainer?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Willem II We blijven in de eredivisie!

Gelukkig wel. En NAC ook.

Niet dat ik nou fan ben van die twee clubs ofzo, maar ze horen wel gewoon allebei in de Eredivisie te spelen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jammer voor Blind, maar over het gehele seizoen gezien is het niet onterecht.

De argumenten zijn gewon waar. Ik hoop wel dat Blind bij de club wil blijven (misschien assistent bij Ten Cate, maar dat zal hij zelf wel niet willen)

Hier staat trouwens in The Mirror dat Davids Tottenham gaat verlaten voor Ajax!!

http://www.mirror.co.uk/sport/tm_objectid=17055585%26method=full%26siteid=94762%26headline=davids%2dquits%2d-name_page.html

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Jij vindt Blind een goede trainer?

Moeilijk te zeggen. Ik denk alleen dat een andere trainer het niet beter had gedaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Zou ik niet rouwig om zijn als PSV supporter. Davids is toch wel al erg over zijn top heen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zou ik niet rouwig om zijn als PSV supporter. Davids is toch wel al erg over zijn top heen.

Davids vind jij over zijn top heen?

Dan heb je hem dit jaar zeker niet aan het werk gezien bij Tottenham.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dan weet jij zeker niet hoe goed Davids was op het moment dat hij op z'n top zat

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Hoe kun je Blind beoordelen na amper anderhalf seizoen? Hij begon zonder ervaring, dan vind ik het niet vreemd dat je niet meteen alles wint. Misschien wordt hij nog wel een topcoach, als hij een paar jaartjes ervaring heeft. Ajax moet ophouden met jonge trainers zonder ervaring aan te stellen. Zeker voor een jonge groep (en Ajax moet het van de jeugd hebben en heeft dus altijd een jonge groep) moet een ervaren trainer staan. De keuze voor Ten Cate lijkt me dus wel een goede.

Ik hoop dat Blind ooit nog eens terugkomt als coach, als hij wat meer ervaring heeft en dan wel succes boekt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

The Hunter schreef:

Regelmatig zelfs en zo geweldig was dat allemaal niet. Ik heb hem meer gele kaarten zien krijgen dan dat hij een meerwaarde voor tottenham bleek te zijn. En toen Davids op zijn best was hoorde die bij de beste 5 middenvelders ter wereld. Daar komt die nu nog niet in de buurt.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Hij heeft geen topjaar bij Tottenham hoor. Pakt iedere wedstrijd geel en is vaak ongelukkig in zijn acties. Hopelijk heeft hij gewoon een minder seizoen en is hij niet over zijn top heen.. (althans als hij naar Ajax komt anders boeit me het niet )

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

En toen Davids op zijn best was hoorde die bij de beste 5 middenvelders ter wereld. Daar komt die nu nog niet in de buurt.
ook al is het waar wat jij zegt

we spreken wel over de NEDERLANDSE competitie

die zooooo slecht is dat Ajax zelfs in een heel slecht jaar prijzen pakt

dus ook al heb je gelijk dat Davids niet tot de top behoort, dan nog zal hij ervoor zorgen dat Ajax tien klassen beter zal spelen dan de andere clubs in NL ...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

damon schreef:

we spreken wel over de NEDERLANDSE competitie

die zooooo slecht is dat Ajax zelfs in een heel slecht jaar prijzen pakt

dus ook al heb je gelijk dat Davids niet tot de top behoort, dan nog zal hij ervoor zorgen dat Ajax tien klassen beter zal spelen dan de andere clubs in NL ...

Nou ik denk dat ajax een stuk sterker wordt van Stam dan dat ze van davids zullen worden. Ik denk niet dat het ajax middenveld Davids erg hard nodig heeft.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Nou ik denk het wel.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

(quote)

Hij heeft geen topjaar bij Tottenham hoor. Pakt iedere wedstrijd geel en is vaak ongelukkig in zijn acties. Hopelijk heeft hij gewoon een minder seizoen en is hij niet over zijn top heen.. (althans als hij naar Ajax komt anders boeit me het niet )

Ik zeg ook niet dat hij een topjaar heeft gehad nu bij de Spurs, maar hij heeft wel de kracht op het middenveld, waar een team zich aan op kan trekken. En dat hebben ze nodig bij Ajax.

Daarbij is de Nederlandse competitie veel zwakker dan de Engelse, dus hij kan nog makkelijk een meerwaarde zijn bij Ajax.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Een middenveld met Davids, Sneijder en Maduro kan nog wel concurreren met PSV denk ik. Lindenbergh ipv Davids is natuurlijk een drama

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Ik zeg ook niet dat hij een topjaar heeft gehad nu bij de Spurs, maar hij heeft wel de kracht op het middenveld, waar een team zich aan op kan trekken. En dat hebben ze nodig bij Ajax.

Daarbij is de Nederlandse competitie veel zwakker dan de Engelse, dus hij kan nog makkelijk een meerwaarde zijn bij Ajax.

Ware woorden!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Een middenveld met Davids, Sneijder en Maduro kan nog wel concurreren met PSV denk ik. Lindenbergh ipv Davids is natuurlijk een drama

Dat verschil alleen al. Daarom is Davids de aanwinst die Ajax nodig heeft. De échte man op het middenveld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Laat hem maar komen zou ik zo zeggen. Jullie tevreden wij tevreden

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Ploegentijdritten in grote rondes zijn sowieso niet eerlijk (geven te veel voordeel aan de grote ploegen, renners uit kleine ploegen zijn de dupe). Gelukkig is de PTT in de Giro niet zo lang.

Niet zo lang nee, maar ik zie er bijv. Simoni wel de Giro verliezen die ploeg is egt bagger voor de ptt .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tsjaaa, jaren geleden stond hij nog voorop de cover, bij Fifa 2003 als ik 't nog goed weet.

Nu is dat wel een ander verhaal voor Davids.

Maar toch, z'n expertise en motivatie kan alleen maar positief zijn voor de club.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Dat verschil alleen al. Daarom is Davids de aanwinst die Ajax nodig heeft. De échte man op het middenveld.

Juist , Davids zou naar Stam een geweldige aanwinst zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Concurreren met PSV? Hoe hoog schat jij PSV wel niet in?

Of vind je 'Cocu' zo geweldig

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Concurreren met PSV? Hoe hoog schat jij PSV wel niet in?

Of vind je 'Cocu' zo geweldig

Concurreren met PSV gaat toch nog wel een paar jaartjes duren voordat dat weer gaat lukken. Zeker als de geruchten rond Van Nistelrooy gunstig uitpakken.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Concurreren met PSV gaat toch nog wel een paar jaartjes duren voordat dat weer gaat lukken. Zeker als de geruchten rond Van Nistelrooy gunstig uitpakken.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Cocu is heel belangrijk voor PSV. Hadden ze die niet gehad, dan waren ze dit seizoen veel minder sterk geweest. Maar hij twijfelt dus nog aan een contractverlenging.

En een Ajax middenveld met Davids, Sneijder en Maduro is echt niet slechter dan het PSV middenveld. En als Cocu sterker zelfs.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tussenstand UEFA Cup:

1-0 voor Sevilla, door een kopbal van Luis Fabiano (voorzet Alves)

En Sevilla speelt veel beter vind ik. Veel meer druk en fel op de bal.

Ga zo door

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sevilla

Spanje laat zich weer gelden, wat een afstraffing.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.