- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Mooiste sport, vooral
Parijs - Roubaix
mooiste sportwedstrijd die er is
.
De tour blijft toch de grootste en spectaculairste. ze zouden eens een keer een parcours zoals in de Giro in de Tour moeten fietsen. wat zouden dat drie mooie weken worden.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mijn voorkeur gaat ook helemaal uit naar voetbal.
Verder ook nog wel F1, basketbal en ook schaatsen.
De Tour de France volg ik opzich nog wel en is dan ook wel leuk om te kijken, maar verder ga ik er niet voor zitten.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Jesper Olsen heeft een hersenbloeding gehad. Hoop dat het goed met hem gaat.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jesper Olsen heeft een hersenbloeding gehad. Hoop dat het goed met hem gaat.
Ik las het net ja. En pas 45 jaar.
Ik hoop ook dat het goed met hem gaat. Daar wordt helaas nog niks over gezegd door de familie op dit moment, dus ik hoop niet dat het iets ernstigs is.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
De tour blijft toch de grootste en spectaculairste. ze zouden eens een keer een parcours zoals in de Giro in de Tour moeten fietsen. wat zouden dat drie mooie weken worden.
Ach het is de Tour de France, dus waarom dan ook geen stukje over het pacours van P-R, lijkt me geweldig om Basso en Ullrich eens over Carrefour de l'Arbre te zien klotsen
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik las het net ja. En pas 45 jaar.
Ik hoop ook dat het goed met hem gaat. Daar wordt helaas nog niks over gezegd door de familie op dit moment, dus ik hoop niet dat het iets ernstigs is.
Meestal is dat een slecht teken...
Laten we hopen van niet!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Net Michael van Gerwen zien winnen van Martin Adams met 7-6 in legs op de IDL. Wat een ongelofelijke pot darts van allebei. Beide een gemiddelde van ruim 105!!
Finishes van 91, 121, 146 en Van Gerwen maakte de wedstrijd uit met een 164. Niet meer normaal dit.
Hoe kan ik morgen in de pauze nou nog een goed potje darten nu ik dit gezien heb? 
Laten we hopen dat Van Gerwen dit niveau vast kan houden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Dat was inderdaad een mooie pot
Absolute klasse van beide en wat een heerlijke jonge lichting heeft Nederland toch als je dit ook weer ziet!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Willem II
We blijven in de eredivisie!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Liever Willem 2 dan de Graafschap.
Superboeren. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik vrees overigens dat Davitamon-Lotto niet meer hoeft te rekenen op de medewerking van T-Mobile bij de volgende massasprint. Förster zakt voor de tweede keer door de mand : 17e plaats vandaag.
Lorenzetto zag er trouwens ook niet goed uit , vooral omdat hij bijna in een zetel zat. Dus gaat Milram voor hem rijden of gokken ze alles op Ghisalberti in de bergen ?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Tour de France is leuk , voor de rest is het bagger.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Förster zakt voor de tweede keer door de mand : 17e plaats vandaag.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ach het is de Tour de France, dus waarom dan ook geen stukje over het pacours van P-R
Dat hebben ze een paar jaar geleden gedaan, met als gevolg dat een aantal favorieten (ik herinner me o.a. Mayo) zoveel tijd verloren dat ze verder kansloos waren. Niet voor herhaling vatbaar dus.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Dat kon je nauwelijks parijs roubaix werk noemen. Dat waren gewoon drie kilomter lang kasseien maar verder stelde het niet veel voor.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, was gewoon een kasseistrookje. Niks vergeleken met Carrefour of het Bos van Wallers! De Passage du Gois was dan wél weer een stommiteit, maar laten we daar maar niet meer over beginnen
.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dat hebben ze een paar jaar geleden gedaan, met als gevolg dat een aantal favorieten (ik herinner me o.a. Mayo) zoveel tijd verloren dat ze verder kansloos waren. Niet voor herhaling vatbaar dus.
In het verleden deden ze het toch regelmatig, ik kan me wel beelden met Zoetemelk en Hinault over de kasseien herinneren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Tussenstand na gister is trouwens
Tovenaar 240
Eva 184
Speedy23 174
Bartvzun 144
Freud 127
Citybird 126
Vabo 122
Zavo 117
Bas1-ZZTopS 114
Kip Kurry 82
smurfinnekes 77
timbo_ 48
Sanvean 44
Timmy 31
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Blind ontslagen
de argumentatie van het bestuur steun ik
en hoop nu dat ten Cate kan regelen dat Davids naar Ajax komt
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Eindelijk, het is zover gekomen. Danny Blind ontslagen, het is natuurlijk een beste man maar het is niet de man op de juiste plek. Spijtig genoeg.
Henk ten Cate nu alleen nog even over 10 dagen officieel worden bevestigd. Eerder ben ik niet compleet tevreden, het zou wat zijn als ten Cate gewoon niet komt zeg. Ik blijf iig duimen.
Davids terug naar Ajax? Henk ten Cate zou ervoor kunnen zorgen iig, aangezien deze speler nogal tegen ten Cate opkijkt. Ik hoop het. Stam en Davids bij Ajax, wat een geweldige versterkingen als je het mij vraagt. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Goed voor een gedeelde zevende plaats in het klassement
.
Vandaag rustdag trouwens. Ze zullen al moe zijn
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Die rustdag is dan ook vooral ingebouwd om de renners naar Italië te krijgen
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat kon je nauwelijks parijs roubaix werk noemen. Dat waren gewoon drie kilomter lang kasseien maar verder stelde het niet veel voor.
Maar die etappe leverde wel grote tijdsverschillen op. In combinatie met een belachelijk lange ploegentijdrit werd die tour eigenlijk al voor de bergen beslist. Niet zo slim om dat soort etappes in de eerste week te plannen, want zo beginnen de echte klimmers al met grote achterstand aan de bergen en is alle spanning al weg.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ploegentijdritten moet je wel in het begin doen, omdat er anders teveel ploegen zijn met uitgevallen renners. Een ploegentijdrit is alleen eerlijk in het begin van een ronde.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Blind ontslagen
de argumentatie van het bestuur steun ik
en hoop nu dat ten Cate kan regelen dat Davids naar Ajax komt
Tja daar zal niemand meer aan getwijfeld hebben. Leuk voor Blind dat hij het seizoen nog positief kon afsluiten. Verder terecht ontslagen.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik blijf het gigantische onzin vinden, echt een beslissing genomen door mensen die de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn.
Met Perez, Stam, Davids en een heel seizoen Huntelaar was Blind ook wel tien keer beter voor de dag gekomen
. Niet zo'n kunst om het dan beter te doen als met zo'n baggerselectie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ploegentijdritten moet je wel in het begin doen, omdat er anders teveel ploegen zijn met uitgevallen renners. Een ploegentijdrit is alleen eerlijk in het begin van een ronde.
Is deze Giro ook weer dat de nummer twee maximaal 20 seconden verliest de nummer 3 30 enzovoort?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tovenaar 240
Eva 184
Speedy23 174
Bartvzun 144
Freud 127
Citybird 126
Vabo 122
Zavo 117
Bas1-ZZTopS 114
Kip Kurry 82
smurfinnekes 77
timbo_ 48
Sanvean 44
Timmy 31
Wel goed copy+pasten dan timbo_.
Ik (ZZtopS) sta gewoon nog vierde 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Mijn excuses. Bart en Bas moeten omgewisseld wordne
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik blijf het gigantische onzin vinden, echt een beslissing genomen door mensen die de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn.
Met Perez, Stam, Davids en een heel seizoen Huntelaar was Blind ook wel tien keer beter voor de dag gekomen
. Niet zo'n kunst om het dan beter te doen als met zo'n baggerselectie.
Een baggerselectie kan niet winnen van PSV , Feyenoord en AZ lijkt me.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.