- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Geweldige wedstrijd van Sevilla. En heel mooi ook voor Escudé. Zo speel je niet bij Ajax en zo win je een half jaar later de UEFA Cup.
1-0 Luis Fabiano
2-0 Maresca
3-0 Maresca
4-0 Kanouté

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Middlesbrough is weggespeeld 
En Eindhoven wordt dalijk afgebroken 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooie pot van Sevilla , zelf niet gekeken vond het erg onboeiend die troostprijs , maar wel leuk dat Middlesbrough is weggespeeld 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vond het wel een mooie wedstrijd. Vooral dus van Sevilla, want die gaven veel strijd. Ook de emotie was mooi bij het publiek.
Vooral één man die steeds in beeld kwam. Die wist niet waar hij het moest zoeken van spanning. Huilen, bidden, gillen enz.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Spanje is toch wel weer het succesvolst zo te zien.
Volgende week gaat de volgende Spanje - Engeland confrontatie ook zeker naar Spanje. ( Barcelona )
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan hopelijk het Wereldkampioenschap ook nog.

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Spanje doet het goed ja dit jaar. De Super Cup kan dalijk ook tussen twee Spaanse clubs gaan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En dan hopelijk het Wereldkampioenschap ook nog.

Forget it 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat denk ik ook niet. Spanje is gewoon nooit zo goed op een WK, al zou ik het wel een keer mooi vinden als ze het zouden winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huilen wordt het sowieso wel voor mij. Spanje is geen favoriet maar het is mogelijk, ik blijf positief. Het wordt iig huilen, bij het winne nva nde wereldbeker óf de uitschakeling beiden tranen als resultaat. Elk kampioenschap hetzelfde maar ik zou nu graag wel triomf tranen willen hebben. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zo emotioneel kan ik iig niet worden om Nederland of ze nou winnen of verliezen , ik heb die momenten zeker wel bij Ajax .. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zo emotioneel kan ik iig niet worden om Nederland of ze nou winnen of verliezen , ik heb die momenten zeker wel bij Ajax .. 
Helemaal mee eens.
Bij Nederland voel ik dat ook niet zo. Mooi natuurlijk als ze winnen, maar geen emotie. Ik heb dan het EK '88 ook niet meegemaakt, misschien was het toen anders geweest.
Maar voor Ajax voel ik die emotie wel inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat een spanjaard het veel anders beleefd dan een Nederlander. Veel meer passie, beleven het intenser etc. De liefde voor het land is gewoon véél intenser.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat geloof ik best. Alhoewel Nederland op het WK me natuurlijk heus wel wat doet.
Ik ben nou eenmaal spanningsgeil 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat zowiezo. Spanjaarden, Italianen (en Zuid-Amerikanen) laten veel meer emotie zien en beleven het veel intenser.
Mooi om te zien is dat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zowiezo. Spanjaarden, Italianen (en Zuid-Amerikanen) laten veel meer emotie zien en beleven het veel intenser.
Mooi om te zien is dat.
Mee eens. Het is prachtig ook op zo'n manier een WK te beleven, al is de klap wel weer veel groter bij uitschakeling.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Ik denk dat een spanjaard het veel anders beleefd dan een Nederlander. Veel meer passie, beleven het intenser etc. De liefde voor het land is gewoon véél intenser.
Dat merk je toch ook in de champions league. Die uitbarstingen tijdens wedstrijden van o.a. Milan of Barca die zijn echt geweldig. Alsof het hele stadion ontploft. Daar leeft het ook veel meer dan hier, en lijken de mensen meer betrokken bij de wedstrijden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat vind ik dan niet helemaal waar , het nationaal elftal word in het buitenland zeker intenser beleefd , maar het Clubvoetbal is in Nederland zeker even intens.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Inderdaad wát een intens gevoel, Oleguer wil niet eens voor Spanje spelen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad wát een intens gevoel, Oleguer wil niet eens voor Spanje spelen 
Wrijf het er maar in.
Maar dat komt omdat hij zichzelf niet als spanjaard ziet, kan je niet vergelijken met elkaar. Catalanen ... 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Voor ons is dat denk ik niet echt te begrijpen, dat bijv. Oleguer niet voor Spanje wil spelen.
Zo'n gevoel met een regio kennen wij niet. Maar het kenmerkt wel hoe sterk dat gevoel bij hen is.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De Italianen zijn trouwens weer bezig. Dit maal is het Inter, dat Klaas Jan over wil nemen. Maar dat gebeurt toch niet 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor ons is dat denk ik niet echt te begrijpen, dat bijv. Oleguer niet voor Spanje wil spelen.
Zo'n gevoel met een regio kennen wij niet. Maar het kenmerkt wel hoe sterk dat gevoel bij hen is.
Dat is enorm sterk, het speelt nog enorm. Al kan je er wel respect voor hebben dat iemand uit principes niet voor Spanje wilt uitkomen al vind ik het wel een enorme belediging als Madrileen zijnde.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat is enorm sterk, het speelt nog enorm. Al kan je er wel respect voor hebben dat iemand uit principes niet voor Spanje wilt uitkomen al vind ik het wel een enorme belediging als Madrileen zijnde.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ik dan niet helemaal waar , het nationaal elftal word in het buitenland zeker intenser beleefd , maar het Clubvoetbal is in Nederland zeker even intens.
Mee eens, de clubliefde is in Nederland wel erg intens. Al missen ze wel wat door die vaderlandsliefde niet zo intens te beleven. Maar wta je niet gehad hebt, kan je ook niet missen natuurlijk. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat een heerlijke Spaanse propaganda weer 
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Niet intens? Man, kijk toch eens niet alles door die Spaanse bril van je 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
tsss die hongerige italianen, hebben ze daar niet al genoeg spitsen rondlopen? Bij Ajax zijn ze druk bezig weer een goed team op te bouwen, Huntelaar laten ze dus niet gaan. Inter gaat geen astronomische bedragen neertellen voor hem want ze hebben Adriano al. Ben benieuwd hoe loyaal Sneijder is aan Ajax, gezien de interesse van Milan. Ook hij heeft sowieso nog een doorlopend contract dus met een mogelijke komst van Davids, zouden ze flink aan hem kunnen verdienen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.