- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat zou knap zijn van Ajax, Defour kon naar héél veel clubs. Anderlecht, Luik, Brugge, PSV, Feyenoord, AZ, Chelsea, Arsenal, Man UTD, Fiorentina en AS Monaco waren al in verband gebracht met de verdediger.
Het is toch vreemd dat twee jaar geleden geen hond naar Ajax wilde komen en nu met Van Geel kunnen we ineens alle talenten krijgen. Let maar op mijn woorden : Yoann Gourcuff (Stade Rennes) word de volgende
Kunnen ze meteen ervaren middenvelder Kim Kallström voor een paar centen overnemen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is dit een goede aankoop ?
Kom op mensen uit Belgie vertel eens wat over Steven Defour
Mits een goeie begeleiding kan hij een echte grote worden, maar hij heeft nog een paar jaartjes nodig om te 'rijpen'.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
[ maar hij heeft nog een paar jaartjes nodig om te 'rijpen'.
[]
Hij heeft geen jaren de tijd voor te rijpen wat mij betreft.
Ik wil ervaring bij Ajax, en niet weer van die jonge puppy's die weer jaren nodig hebben. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En zodra ze die jaren hebben gehad verkassen naar grotere clubs 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik wil ervaring bij Ajax
Dan moet je nog enorm veel meer geld neertellen, wat er dikwijls niet is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, met Galásek, Chivu, & Grygera ben ik toch heel tevreden geweest.
Nu dan Stam weer erbij, Davids misschien?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Blind: "ik weet genoeg"
BRON: RTV Noord-Holland
Tegenover de regionale zender RTV Noord-Holland was Danny Blind veelzeggend over zijn toekomst bij Ajax. 'Als ze zo reageren, weet je genoeg", aldus Blind over de manier waarop het bestuur reageert op vragen vanuit de media over de positie van Blind. De Ajax coach heeft inmiddels met het bestuur gesproken over zijn positie.
Volgens RTV Noord-Holland is het een feit dat Ajax gesproken heeft met Ten Cate.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Blind moet nou niet de Calimero uit gaan hangen. Hij heeft het gewoon absurd slecht gedaan en normaal gesproken was hij al lang ontslagen. Gelukkig voor hem is er nog onzer allen Martin van Geel die alleen settled voor een topcoach en niet weer zo'n waardeloze trainer zonder enige ervaring.
En dan moet hij niet gaan roepen "Ik weet genoeg" want als je nog niet aan had zien komen dat hij word ontslagen aan het einde van het seizoen doet hij zijn naam echt te veel eer aan. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De spijker op zijn kop Moviefreak 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
... onzer allen Martin van Geel ...
Wie? Oh, JUDAS van Geel bedoel je... 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
"
grow up, dit soort dingen komen altijd voor
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
"
grow up, dit soort dingen komen altijd voor
Ik ga er niet verder op in, want dat heb ik tientallen pagina's geleden al gedaan... Wil alleen zeggen dat als je dingen belooft, dat je die afspraken dan ook moet nakomen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Dankzij Martin van Geel heb ik weer een beetje vertrouwen in de toekomst van Ajax. Ook ben ik blij dat Ajax al contact heeft gezocht met Henk ten Cate, wanneer Martin dit voor elkaar krijgt dan kan hij bij mij niet meer stuk! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ten Cate gaat echt niet bij Barcelona weg hoor. Die zit daar prima!
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Wat moet je bovendien met Henk ten Cate?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Scheringa beweert dat hij dingen heeft beloofd, wie zegt dat dat waar is? Al denk ik wel dat hij gelijk heeft, want in de voetballerij komt niemand zijn beloftes na als hij er beter van wordt. Gohh lijkt de echte wereld wel. Beetje naief van je..
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Wat moet je bovendien met Henk ten Cate?
Heeft o.a. bij NAC en Vitesse laten zien dat hij met aanvallend en attractief voetbal resultaat kan halen. Is bovendien een Amsterdammer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ga er niet verder op in, want dat heb ik tientallen pagina's geleden al gedaan... Wil alleen zeggen dat als je dingen belooft, dat je die afspraken dan ook moet nakomen.
Van Geel heeft gewoon een mogelijkheid tot positieverbetering aangegrepen. Daar lijkt me niks mis mee. Van Basten zei 20 jaar geleden voor de camera's van Studio Sport ook dat ie niet naar Milan zou gaan, maar toen ie een week later toch een contract tekende, kon ik dat als Ajax-supporter begrijpen.
Zo zijn er natuurlijk legio voorbeelden te noemen.
De AZ-suppoters zouden beter dankbaar kunnen zijn voor wat Van Geel in korte tijd heeft neergezet lijkt me....
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ten Cate met attractief voetbal
.
Zo geweldig waren die resultaten nou ook weer niet, maar goed, prima trainer verder, ik zou alleen niet weten waarom hij zo goed zou zijn voor Ajax. Er zijn toch wel betere trainers?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ten Cate met attractief voetbal
.
Zo geweldig waren die resultaten nou ook weer niet, maar goed
Da's niet helemaal waar, Kos. Moet je de eindklasseringen van NAC van de afgelopen tien jaar eens naast elkaar leggen. Dan was de vierde plek die ten Cate haalde toch op zijn minst een knappe prestatie.....
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Van Geel heeft gewoon een mogelijkheid tot positieverbetering aangegrepen. Daar lijkt me niks mis mee.
Hmm.. van plaats twee op de ranglijst naar plaats vijf... Echt een positieverbetering inderdaad! 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hmm.. van plaats twee op de ranglijst naar plaats vijf... Echt een positieverbetering inderdaad! 
Hoe noemde AZ-traier Co Adriaanse dat ook alweer, scorebord-journalistiek ??? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor wie graag naar wielrennen kijkt: de 94ste Scheldeprijs Vlaanderen, op Canvas, begin om 14u15.
Deelnemerslijst (is in pdf).
Vorig jaar won de Nederlander Thorwald Veneberg.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Peter Van Petegem 
Sleutelbeen gebroken. Voor een klassiek renner op dit ogenblik een echte ramp. En ook niet meer van de jongsten.. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Vind het echt spijtig voor hem. Ik ben nooit een Peet-fan geweest, maar hij heeft echt wel alleen maar pech de laatste tijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat Ten cate betreft.
Als ik hem was zou ik zeker niet weg gaan uit Barcelona.
Hij zei zelf dat hij het daar zeer naar z'n zin heeft dus ik zie geen reden waarom hij al dat goede achter moet laten voor een noodlijdend Ajax uit de brand te helpen?
Gemoedsrust omdat hij Amsterdammer is?, lijkt me me niet.
Als ik hem was zou ik fijn Ronaldhino & Messi blijven trainen ipv een risico te lopen om af te gaan zoals dat bij het merendeel van de Ajax trainers de laatste jaren is gegaan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor wie graag naar wielrennen kijkt: de 94ste Scheldeprijs Vlaanderen, op Canvas, begin om 14u15.
Gewonnen door Tom Boonen voor zijn ploegmaat, de Nederlander Steven de Jongh. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.