- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Hmm.. van plaats twee op de ranglijst naar plaats vijf... Echt een positieverbetering inderdaad! 
Dat kun je onmogelijk nu al Van Geel gaan kwalijk nemen. Hij moet eerst het hele zooitje ongeregeld ordenen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Zelden een ploeg zo genaaid zien worden als NEC vandaag. Schan-da-lig gewoon.
Verder opmerkelijk Ajax natuurlijk. In de laatste minuut door maar liefst 2 keer buitenspel scoren
Ook leuk om Mathijsen een aantal keren gigantisch gedold te zien worden door Nkufo. Wordt nog leuk op het WK.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Inderdaad, Kah had al twee keer met donkerrood van het veld gemoeten, twee goals waren onterecht, enfin de hele wedstrijd was anti-NEC. Ik heb niets met NEC maar zo'n wedstrijd gun ik m'n grootste vijanden nog niet.
Verder vind ik ook dat NAC genaaid werd. En dan voornamelijk door de wedstrijd Sparta - RKC waarbij Sparta twee onterechte penalty's krijgt.
Dan wint Ajax ook nog door twee onterechte doelpunten.
Tja voor de scheidsrechters is het ook een lang seizoen zullen we maar zeggen
En dan vinden we het raar dat er geen Nederlansche arbitrage op het WK is 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Het eerste doelpunt was 2 keer buitenspel, maar het 2e doelpunt was toch wel legitiem? (en lucky, oké..).
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Verder opmerkelijk Ajax natuurlijk. In de laatste minuut door maar liefst 2 keer buitenspel scoren 
Nou hebben wij het geluk weer aan onze zijde. Nu alleen de laatste wedstrijd nog tot een goed einde weten te brengen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nou hebben wij het geluk weer aan onze zijde. Nu alleen de laatste wedstrijd nog tot een goed einde weten te brengen.
Zolang Ajax vierde blijft en Feyenoord derde, zit het wat de play-offs betreft prima voor AZ.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Dan wint Ajax ook nog door twee onterechte doelpunten.
2e goal was legitiemer dat Kalou in Oranje 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik ben dus echt al mijn hele leven voor Ajax geachte damon. Maar goed ik heb het fout geschreven, ik bedoelde dat dat tweede doelpunt al ver in de blessuretijd was. My bad 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
1 Simpel puntje heeft Ajax maar nodig tegen RKC, en als Utrecht of Groningen punten laat liggen mogen ze zelfs verliezen.
Ik zeg dat de kansen voor Ajax groot zijn voor deel te nemen aan de play-offs 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Ja, maar Groningen verdient die plaats! 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat de opgave voor Groningen het moeilijkst word. Ze spelen uit, wat zeker in het geval van Groningen een flinke slok op de borrel scheelt. Utrecht heeft een makkie en Ajax speelt ook tegen een team dat niets meer heeft te winnen of verliezen.
Ik vrees voor Groningen. Zelfs als ze winnen moeten ze met grote cijfers winnen om Utrecht op doelsaldo voorbij te gaan en omdat Utrecht het zo makkelijk heeft lijkt dat uitgesloten. En als Ajax dan ook wint is het gewoon afgelopen voor Groningen en moeten ze alle zeilen bij gaan zetten voor een UEFA-cup plaats 
Ik hoop dat ze het redden, ze spelen al het hele jaar leuk, zeker in de Euroborg en ze hebben de leukste trainer van heel Nederland
Ron Jans 
Ik hoop :
2. AZ
3. Feyenoord
4. Ajax
5. FC Groningen
dat lijken me ook leuke wedstrijden in de play-offs 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik hoop dat ze het redden, ze spelen al het hele jaar leuk, zeker in de Euroborg en ze hebben de leukste trainer van heel Nederland
Ron Jans 
Ben ik helemaal met je eens! Jammer alleen dat Groningen zoals het er nu naar uitziet tegen AZ moet spelen in de play-offs... Dat zijn nou net zo'n beetje de twee leukste clubs van de eredivisie....
Even terzijde:
Wat een geweldige race gisteren van Peter Schep op het WK baan. Hij beheerste die koers gewoon, zoveel klasse en overmacht! Fantastisch hoor! 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik ben dus echt al mijn hele leven voor Ajax geachte damon. Maar goed ik heb het fout geschreven, ik bedoelde dat dat tweede doelpunt al ver in de blessuretijd was. My bad 
Van Geel krijgt stadionverbod AZ
De Telegraaf meldt vanochtend dat Martin van Geel een aangetekende brief heeft ontvangen van AZ met een stadionverbod van vijf jaar. De technisch directeur van Ajax verruilde afgelopen zomer de club uit Alkmaar, voor een uitdaging in Amsterdam. Daarna ontstonden enkele conflicten tussen beide clubs, reden voor Scheringa om hem niet in hun stadion toe te laten.
"Dit slaat nergens op", zegt Van Geel in de ochtendkrant. "Ik wilde vooral de goede dingen van mijn dienstverband in Alkmaar koesteren, maar dit gaat nu wel heel erg ver."
Ajax gaat onderzoeken of de brief, ondertekend door AZ-voorzitter Dirk Scheringa, wel geldig is. De nummer twee van de Eredivisie wilde het stil houden, maar Van Geel heeft besloten om het toch bekend te maken.
Nadat hij overstapte naar Ajax werd hem handelen met voorkennis verweten vanuit Alkmaar. Bij de onderhandelingen met Ron Vlaar en Kenneth Perez wist de technisch directeur de in en outs van hun contracten, waardoor de Deense aanvaller uiteindelijk voor Ajax heeft gekozen.
Scheringa is een KIND
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
sterker nog: een klein kind......
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Je zou bijna denken dat Brandts (van Geels opvolger bij AZ) de in en outs van het contract van Molhoek wist..
Wat een onzin, en wat een naieve oplichter die Scheringa.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Niet zo janken over Ajax allemaal , het is gewoon verdiend wil je met clubs zoals Utrecht de play-offs in dan ? Die redden het nooit.
Ajax speelde slecht maar deed het toch weer even , en beiden waren geen buitenspel , maargoed als je tegen een club bent zie je de dingen natuurlijk ook negatiever , ze stonden op 1 lijn en dat word heel flauw door sommigen weer anders opgevat.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
, en beiden waren geen buitenspel , maargoed als je tegen een club bent zie je de dingen natuurlijk ook negatiever , ze stonden op 1 lijn en dat word heel flauw door sommigen weer anders opgevat.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het is een grap voor de andere clubs en de waarheid van Ajax , groeten uit de CL.
En alsnog als je de hele wedstrijd weer eens tegen Ajax fluit dan mag het wel een keer eens .
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat was er dan aan de hand bij de 2e goal van Ajax ?
Die eerste leek me ook buitenspel, al heb ik de samenvatting maar met een half oog bekeken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
op het veld is dat voor de grensrechter onmogelijk om te zien, dus voordeel aan de aanvallende team
maar je hebt gelijk, 1e goal was offside
maar vitesse kan ook daarna GEEN goal tegen krijgen he. Dat ze in de laatste minuut een goal tegenkrijgen zegt meer over hun, dan over het geluk van Ajax 
Wat was er dan aan de hand bij de 2e goal van Ajax ?
Die eerste leek me ook buitenspel, al heb ik de samenvatting maar met een half oog bekeken.
Helemaal niks aan de hand, Ajax liet gewoon even zien dat ze met Sneijder 2 klassen beter zijn dan zonder hem, wat resulteerde in de winst!
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Ik heb het alleen over de eerste waar zowel Charisteas als Huntelaar buitenspel stonden.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Huntelaar was idd bijna niet waarneembaar, helemaal niet voor een grensrechter. Harry stond bij de voorzet echter wel duidelijk buitenspel. Niet dat ik het erg vind hoor! Al is de kans groter dat Blind weggaat als ze blijven verliezen natuurlijk. Hij bakt er immers niks van.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Niet zo janken over Ajax allemaal , het is gewoon verdiend wil je met clubs zoals Utrecht de play-offs in dan ? Die redden het nooit.
Reageer toch eens een keer wat minder overspannen Mikoz. Ajax was wederom zeer slecht. Ik snap best dat de mensen die niet voor Ajax zijn, het verdiend zouden vinden als Ajax zicht niet plaatst....
Als ajacied zijnde vind ik zelfs al bijna dat Groningen en Utrecht er miscchien wel recht op zouden hebben......
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
sorry movie, jouw naam lijkt op 1 van die gasten die anti was..
hmm dan ben ik ook wel benieuwd wie het dan zou zijn..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
. Hij bakt er immers niks van.
Hij bakt toch één 4e plaats.
Natuurlijk is dat niet Ajax waardig maar ik hoop toch dat hij Ajax goed door de play-offs loods en dat hij de Amstel cup binnenhaalt.
Daarna mag hij opzouten. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat zou het toch mooi zijn als Cruijff hem komt aflossen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sprookjes zijn inderdaad mooi Mikoz. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Radio 1 kwam net met een verhaal over de nieuwe trainer van PSV. Volgens Radio 1 zou Marco van Basten al minstens twee keer op de Herdgang zijn geweest 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Haha, Marco zal nooit richting PSV gaan, eerder Ajax.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha, Marco zal nooit richting PSV gaan, eerder Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.