• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.031 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.299 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Overgens een prachtige wedstrijd van Stekelenburg vandaag

jup, en als we al winnen met zoveel blessures tegen een 100% fitte AZ, voorspelt dat veel goed voor de play-offs (wielrennen....is dat nou echt spannend?)

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23 schreef:

Welke kloterij in Parijs-Roubaix zeg.

Kan zijn, maar wat een mooie winnaar.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

damon schreef:

(quote)
jup, en als we al winnen met zoveel blessures tegen een 100% fitte AZ, voorspelt dat veel goed voor de play-offs (wielrennen....is dat nou echt spannend?)

Nee , voetbal is veel beter

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wie heeft de marathon eigenlijk gewonnen en in welke tijd ?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

speedy23 schreef:

Ik ben er 100% van overtuigd moest er bij die drie een Fransman gezeten hebben, er aan de uitslag niets gewijzigd zou zijn.

De uci juryleden voor parijs roubaix komen voor het grootste deel niet uit frankrijk dus kan me niet voorstellen dat zij fransen voorrang verlenen boven anderen. Het was zelfs een fransman (Leblanc) die het niet eens was met het schrappen van de renners uit de uitslag.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8174 stemmen

mikoz schreef:

Wie heeft de marathon eigenlijk gewonnen en in welke tijd ?

Sammy Korir in 2:06:38

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

damon schreef:

(quote)
jup, en als we al winnen met zoveel blessures tegen een 100% fitte AZ, voorspelt dat veel goed voor de play-offs

Ik wil ook nog even mijn gelijk halen ten opzichte van een user (ben vergeten wie) die vond dat Maduro uit vorm was. Zoals ik ook al had voorspelt heb je gisteren goed kunnen zien dat hij één van de beste mannen van het veld was omdat hij weer op zijn eigen positie mocht spelen. Voorts hadden we het middenveld weer een klein beetje in handen (klein beetje omdat Boukhari er nog in staat ipv Sneijder) en had de verdediging het stukken makkelijker met overigens een verschrikkelijk goede Vermaelen en zeer degelijke Heitinga en Schilder.

Heitinga toch maar WK ipv de falende Vlaar en Opdam ?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heitinga naar t Wk, dat als laatste optie. .

Schrijf ons maar vast af dan als hij tegenover Drogba of een van de Argentijnse top-spitsen staat.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Inderdaad, al zie ik de andere nederlandse verdedigers er ook vrij weinig van bakken.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat vinden jullie zo slecht aan Heitinga ?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Wat is er zo goed aan zou ik eerder vragen.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

hij is goed teruggekomen uit een diep dal, en speelt gewoon heel stabiel

dat is al heel wat voor een Nederlandse verdediger

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Hij kon de druk van het Ajax publiek niet aan, dan hoef je van mij onder druk ook geen fouten komen maken op het WK.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hij kon de druk niet aan van het dragen van een zwalkend team, mag het als je nog voor Jong Oranje uit mag komen

Let maar op, als Grygera vertrekt komt hij naast Jaap te spelen volgend jaar en dan zul je zien dat Heitinga echt een goede verdediger met opbouwende kwaliteiten is.

Punt 2 is dan weer : Waarom geen Heitinga ? Vlaar faalt wekelijks, Opdam speelt niet eens meer en Stam wil niet meer. Ik vind dat je vier centrale verdedigers mee moet nemen naar Duitsland. Mathijsen, Ooijer en Boulahrouz zeker en dan nog een vierde.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Misschien stel ik hoge eisen, maar ik vind dat je op dit niveau die druk aan moet kunnen, ongeacht leeftijd.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Pingel tegen Zweden op EK geeft vertrouwen wat dat betreft.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Misschien stel ik hoge eisen, maar ik vind dat je op dit niveau die druk aan moet kunnen, ongeacht leeftijd.

wie nam er een penalty tegen zweden? of zat daar volgens jou geen druk op? Heitinga is een ideale sub als er een verdediger uit de basis wegvalt

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Goed punt Damon, van die penalty

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

De uci juryleden voor parijs roubaix komen voor het grootste deel niet uit frankrijk dus kan me niet voorstellen dat zij fransen voorrang verlenen boven anderen. Het was zelfs een fransman (Leblanc) die het niet eens was met het schrappen van de renners uit de uitslag.

Ik heb gisteren hun namen gelezen, maar van de drie eindverantoordelijken voor de uitspraak waren er twee Fransen, waarvan één de voorzitter, met name Deschaseaux en de koersdirecteur Jean-François Pescheux. De derde weet ik echt niet meer.

Dat Leblanc het niet eens was, is normaal: hij is de mede-inrichter. Deze beslissing werpt een negatieve schaduw over 'zijn' koers.

Ik heb het al eerder gezegd, die mannen moeten gestraft worden maar niet met hun plaats af te nemen, maar met een hoge geldboete.

Nu hebben zij het gevoel dat zij al dit werk, dat soms maanden voorbereiding vraagt, voor niks gedaan te hebben.

Maar nu dit: Davitamon en Discovery Channel dienen klacht in.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Hiddink zegt net bij Holland Sport op NED3 dat ie naar Rusland gaat

gelukkig maar, zo ver mogelijk van Eindhoven

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Er trekken donkere wolken boven eindhoven uit...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nu maar hopen dat Farfán ook nog vertrekt. Al halen ze Ronaldinho, Sheva, Robinho én Van Nistelrooij ervoor in de plaats, interresseert me helemaal niets, maar als er een God is laat in vredesnaam Farfán vertrekken uit Eindhoven.

p.s. Tenzij ze Kalou ervoor in de plaats willen halen, dan laat maar

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Als er een god is, dan heet ie iig niet Ajax..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Of juist wel en is God gewoon pissig dat het vertrekkende bestuur vorig jaar besloot om nog even een onervaren en volstrekt incapabele coach op de bank te planten die ook nog eens niet van plan is om te vertrekken en vervolgens gaat lopen zeuren dat hij geen krediet krijgt als hij 1 op de 3 wedstrijden verliest.

Dan zou ik als God ook pissig worden en de supporters opzadelen met een vijfde plek als ze geen revolutie starten om het bestuur én de slappe hap op de bank hardhandig uit de ArenA te verwijderen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Als er een god is, dan heeft ie nu z'n zinnen gezet op Chelsea in de vorm van een malafide zakenman.

Want de duivel regeert al over AC Milan

De voetbalgod Cruijff is nu wel in een tegenoffensief gegaan om met zijn profeet Rijkaard het duivelse AC Milan te bestrijden. Wat zal overwinnen, het goede of het kwade..

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77573 stemmen

Ik vrees het kwade.......................

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

[quote]moviefreak#1 schreef:

Let maar op, als Grygera vertrekt komt hij naast Jaap te spelen volgend jaar en dan zul je zien dat Heitinga echt een goede verdediger met opbouwende kwaliteiten is.[quote]

Ik zou er maar rekening mee houden dat Vermaelen gewoon met Stam in het centrum komt te staan. Vermaelen maakt toch wel een behoorlijke ontwikkeling door en het grote voordeel is dat je dan een links- en rechtspoot in het centrum hebt. Heitinga zal hooguit voor een plaatsje op de rechtsback kunnen gaan naar mijn bescheiden mening......

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Vermaelen komt zeker naast Stam in centrum te staan. Vermaelen vind ik eigenlijk wel een van de beste ajacieden dit seizoen, hij heeft zich goed ontwikkeld.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Steven Defour volgens Belgische Media naar Ajax voor 5 jaar.

(19 jarige verdediger van Racing Genk)

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77573 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Steven Defour volgens Belgische Media naar Ajax voor 5 jaar.

(19 jarige verdediger van Racing Genk)

Is dit een goede aankoop ?

Kom op mensen uit Belgie vertel eens wat over Steven Defour

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.