• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.321 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.664 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Het lijkt me dan ook niet verstandig om volgend seizoen weer Danny Blind als coach te nemen, hij is toch wel door het ijs gezakt hoor.

Dan de volgende vraag, wie volgt hem op ?

Een persoonlijk lijstje

-Foeke Booy,

Bij Utrecht heeft hij wel bewezen goed en langdurig een team te coachen, alleen heeft hij geen Ajax verleden, en lukt het hem om een echte topclub te trainen ?

-Johan Neeskens,

De man heeft op dit moment geen club kent de Ajax cultuur als geen ander en heeft het goed gedaan bij N.E.C.

als trainer en kon zeker de druk aan om voor een topteam te spelen, lukt hem dat alleen ook als trainer.

Henk ten Cate,

Al weer een tijdje assistent trainer bij Barcelona, mischien heeft hij wel weer trek in een baan als hooftrainer.

Bij al de clubs waar hij getraint heeft deet hij het heel redelijk tot zeer goed, alleen heeft hij ook geen Ajax verleden.

Marin Jol,

Zou na mijn idee wel een goede keuze zijn, is alleen denk ik niet haalbaar want hij wil/kan volgend seizoen nog niet weg bij Tottenham Hotspurs.

Het allerbest zou natuurlijk zijn als Marco na het WK Ajax gaat trainen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Perfectly clear schreef:

Het allerbest zou natuurlijk zijn als Marco na het WK Ajax gaat trainen.

Die gaat dan naar AC Milan. Martin Jol lijkt me uitgesloten, hetzelfde geldt voor Ten Cate. Neeskens lijkt me niet zo betrouwbaar, en Ajax kan er niet weer een jaar van experimenteren zoals met Blind bij hebben. Foeke Booy is ook een risico, maarja, soms moet je risico's nemen, kijk maar naar van Gaal.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Die gaat dan naar AC Milan. Martin Jol lijkt me uitgesloten, hetzelfde geldt voor Ten Cate. Neeskens lijkt me niet zo betrouwbaar, en Ajax kan er niet weer een jaar van experimenteren zoals met Blind bij hebben. Foeke Booy is ook een risico, maarja, soms moet je risico's nemen, kijk maar naar van Gaal.

Ancelotti heeft anders wel net bijgetekend, www.nos.nl/nos/artikelen/20...

Maar ja zo'n contract is natuurlijk snel afgekocht, vooral als Nederland wereldkampioen wordt.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Mijn verwijzing naar de NOS werkt kennelijk niet, dit staat er,

-Trainer Carlo Ancelotti en AC Milan zijn het eens geworden over verlenging van zijn contract. Ancelotti die al vijf jaar de Milanese grootmacht onder zijn hoede heeft blijft nu tot de zomer van 2008 hoofdcoach, een jaar langer dan in zijn oude verbintenis.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Oke, heb vandaag behoorlijk wat 'Blind is dichtbij ontslag' berichten gelezen, dus daarom als trouwe Ajax supporter plaats ik ook even mijn lijstje van eventuele opvolgers.

- Henk ten Cate

Zonder twijfel mijn favoriet. Prachtige dingen als hoofd trainer al gepresteerd en weet zich samen met Rijkaard toch behoorlijk onsterfelijk te maken in Barcelona.

- Co Adriaanse

Ik ben erg te spreken over technisch directeur Martin v Geel, aangezien hij nogal goed kan omgaan met Co en Co zelf niet de beste tijd bij Porto heeft... Ik hoop het zo, Co is namelijk een trainer die op het verkeerde moment is ingestapt bij Ajax, overigens verdiende hij nog geen ontslag. Heb nog altijd een zeer hoge pet op van hem!

- Marco van Basten

Of het de beste keuze is weet ik niet, hij heeft natuurlijk nog geen geweldige prestaties behaald in zijn prille loopbaan. Toch heb ik vertrouwen in v Basten, hij doet het redelijk met Nederland. Van mijn part neemt hij het over van Blind na het WK.

Als het een van deze trainer wordt ben ik helemaal tevreden. Jol mag overigens ook nog, maar hij is onsterfelijk in Engeland momenteel. Die gaat daar nog niet weg en dat kan ik hem niet kwalijk nemen ook.

Blind wordt alleen vervangen door topcoach!

Ajax wil trainer Danny Blind alleen vervangen als het een echte topcoach kan aanstellen, zo meldt Voetbal International. Marco van Basten, Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse en Frank Rijkaard zouden kandidaten zijn.

Mochten deze trainers onhaalbaar blijken, dan is de kans zeer groot dat Blind mag aanblijven. Ajax zou niet wederom een onervaren coach willen aanstellen.

Technisch directeur Martin van Geel wil het vertrouwen Blind niet uitspreken. "Daar ga ik niet op in", was het commentaar van Van Geel op de vraag of er nog vertrouwen is in Blind. Eerder reageerde voorzitter John Jaakke al geruchtmakend op de vraag of de Zeeuw ook volgend seizoen actief is als hoofdcoach. "Hij heeft nog een contract", zei Jaakke vorige week.

Het is wel suggestief dat Jaakke en v Geel geen vertrouwen uitspreken in Danny Blind. Hopelijk is het dan toch eindelijk zover, Blind wordt ontslagen!

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Davids naar Ajax?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Ja, dat had ik ook gehoord maar ik denk dat hij zich daar te goed voor voelt. En natuurlijk wordt zijn portemonee er ook niet echt door gespekt, alhoewel hij allang binnen is. Maar ik zie hem graag terug.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hopelijk word het dan een dubbelslag bij de Spurs dat we Jol én Davids naar Amsterdam halen

en nu gauw weer wakker worden want Boukhari speelt de volgende wedstrijd gewoon weer

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Lijkt me sterk dat hij na één seizoen al vertrekt bij de Spurs, volgens mij heeft Edje het daar wel naar zijn zin.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Co Adriaanse wordt inmiddels op de hielen gezeten door Sporting, en speelt volgende week het cruciale duel met Porto. Mocht Porto falen en het kampioenschap uit handen geven, dan zie ik Adriaanse nog weleens terugkeren naar Ajax. Want hij lijkt me een man van eer, die nog wat goed te maken heeft daar. En Ajax is nou niet bepaald een club die onder doet bij Porto.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Goed nieuws voor de PSV fans maar vooral slecht nieuws voor alle andere Eredivisieclubs :

Gomes nog tot 2011 onder de lat bij PSV

7/4/2006 13:55

Aan de vooravond van het kampioensfeest was er goed nieuws uit het Eindhovense kamp. Het contract van de Braziliaanse goalie Gomes is opengebroken.

'Gomes is een onomstreden waarde, een vaste pilaar in het elftal. Nu we hem voor een langere periode aan ons hebben kunnen binden, laten we zien dat onze hoge ambities niet veranderen', zegt voorzitter Rob Westerhof op de website van PSV. 'Gomes is de beste keeper die PSV zich kan wensen en één van de beste doelmannen van de wereld. We kunnen alleen maar blij zijn dat hij nu nog vijf seizoenen onder contract staat.'

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Goed nieuws voor de Nederlandse competitie.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Maakt de transfersom alleen maar groter

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Perfectly clear schreef:

Een persoonlijk lijstje

-Foeke Booy,

Bij Utrecht heeft hij wel bewezen goed en langdurig een team te coachen, alleen heeft hij geen Ajax verleden, en lukt het hem om een echte topclub te trainen ?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nee , in Doom zijn bericht kan ik me perfect vinden , als Ajax Blind ontslaat moet er een ECHT ervaren trainer met charisma komen , en niet weer een ondervaren trainer , dan gaat het weer mis.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3597 stemmen

Straks Parijs - Roubaix

Boonen wordt de te kloppen man, persoonlijk zou ik het niet erg vinden moest Van Petegem solo op de wielerbaan van Roubaix aankomen !

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Hopelijk word het dan een dubbelslag bij de Spurs dat we Jol én Davids naar Amsterdam halen

en nu gauw weer wakker worden want Boukhari speelt de volgende wedstrijd gewoon weer

je kon het niet beter zeggen dude!

zeg er maar ook meteen bij dat helaas Lindenbergh ook meespeelt de volgende wedstrijd

MAAR Johnny en Mitea zijn weer terug!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

damon schreef:

[

MAAR Johnny en Mitea zijn weer terug!

Ik zie ze allebei liever niet in de basis staan.

Rosenberg trekt vaker het centrum in daar waar Mitea meestal aan de buitenkant blijft.

Rosenberg is tevens veel productiever dan Mitea.

Wat Heitinga betreft, .

Die hoeft van mij geen basisplaats te krijgen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Badalamenti schreef:

Straks Parijs - Roubaix

Spijtig dat het droog weer is. Misschien niet goed voor de renners, maar voor het spektakel is het beter met een nat parcours.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23 schreef:

Spijtig dat het droog weer is. Misschien niet goed voor de renners, maar voor het spektakel is het beter met een nat parcours.

We zijn het eens, speedy23!

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Droog weer bij Paijs-Roubaix .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Welke kloterij in Parijs-Roubaix zeg.

Cancellara overwinnaar, maar Leif Hoste, Peter van Peteghem en de Rus Gusev zijn uit wedstrijd genomen. Tweede wordt nu Boonen.

Wanneer gaan de mensen eens leren de geest van de reglementen respecteren in plaats van de letter. Toemetoch, wat een anticlimax.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3597 stemmen

Ja, zielig.........

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Terecht, is voor hun eigen veiligheid...

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3597 stemmen

En als Cancellara voor de slagboom had gestaan !

Overwinning weg.......voor zijn eigen veiligheid

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Materny schreef:

Wat Heitinga betreft, .

Die hoeft van mij geen basisplaats te krijgen.

Jawel !

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Badalamenti schreef:

En als Cancellara voor de slagboom had gestaan !

Overwinning weg.......voor zijn eigen veiligheid

Maar dat is niet gebeurd gelukkig dus .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Timmy757 schreef:

Terecht, is voor hun eigen veiligheid...

Men had het ook anders kunnen doen. Na zo'n 'hel' moet men die jongens hun 2de, 3de en 4de plaats niet afnemen. Men kon die mannen ook een zeer serieuze boete geven, dat zou algemeen aanvaard worden.

Ik ben er 100% van overtuigd moest er bij die drie een Fransman gezeten hebben, er aan de uitslag niets gewijzigd zou zijn.

(afbeelding)

Gusev, Hoste en Van Petegem voorbij de spoorwegoverslag. (Foto: VRT)

(afbeelding)

Boonen, Flecha en Ballan moeten wachten. (Foto: VRT)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Overgens een prachtige wedstrijd van Stekelenburg vandaag

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Opvallend veel lopers met hartklachten bij marathon

Uitgegeven: 9 april 2006 21:03

Laatst gewijzigd: 9 april 2006 21:03

ROTTERDAM - De Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen in Rotterdam-Rijnmond (GHOR) heeft zondag tijdens de marathon van Rotterdam opvallend meer lopers met hartklachten moeten behandelen dan in voorgaande jaren. Dat liet de organisatie zondag weten. Een deelnemer kreeg een hartaanval en is hier later in het ziekenhuis aan overleden.

In totaal kregen elf deelnemers tijdens het lopen hartklachten zoals hartritmestoornissen. De overleden hardloper, een 41-jarige Duitser, stortte 500 meter voor de finish in. Hij werd ter plaatse nog gereanimeerd. Ook de andere tien deelnemers met hartklachten werden overgebracht naar het ziekenhuis.

Vreemd of gaan ze gewoon veel en veel te ver?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.