• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.324 films
  • 12.566 series
  • 34.763 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.730 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Wat een incompetente ouwe zak is die luinge toch, wanneer gaat ie eens met pensioen?

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Ja en dat was alleen de samenvating....Heeft de hele wedstrijd tegen huntelaar gefloten die jan lul...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Hij kwam laatst bij mij nog een broodje halen

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

mikoz schreef:

Hij kwam laatst bij mij nog een broodje halen

je maakt wat mee in Amsterdam

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik heb ook de hele wedstrijd gezien en heb geconcludeerd dat er in de eerste helft weinig tot niets aan de hand was met Luinge, ik weet niet wat Blind tegen hem heeft gezegd maar de tweede helft was weer een ouderwetse Roelof Luinge Show. Ik wil niet doen alsof Ajax hier de calimero is en neem ook afstand van de ronduit domme uitspraken van Danny Blind maar een blinde kon zien dat Luinge anti-Huntelaar en anti-Ajax fluit in de tweede helft

Maar ach, zelfs met een andere scheidsrechter hadden we weer verloren want het was weer eens niet om aan te zien

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Luinge overacteert de rechtlijnige scheidsrechter en speelt te doorzichtig de aan KNVB-regels gebonden objectieve regelneef in interviews. Maar het is duidelijk dat hij de baas wil zijn.

Hopelijk leest hij nooit iets op MM want als NEC-supporter vrees ik wel zijn kinderachtige wraak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Maar ach, zelfs met een andere scheidsrechter hadden we weer verloren want het was weer eens niet om aan te zien

Het was inderdaad niet om aan te zien, maar de oorzaak ligt elke week ergens anders.

Vandaag was het de gehele linkerflank van ajax die totaal niks creeërde.

Guan Fran kwam niet op en bleef zeer defensief spelen ( iets waarin Emanuelson veel beter is ), en zowel Rosenberg als Babel konde niet één fatsoendelijke actie maken.

En om over Boukhari maar te zwijgen.

Er is iets serieus mis met Ajax, en dat is waarschijnlijk het gebrek aan coördinatie binnen het team.

Er is geen eenheid, en er zijn momenteel maar weinig mensen die fatsoendelijk een aanval over de grond kunnen opzetten.

Ik dank god voor spelers als Trabelsi, Huntelaar & Stekelenburg, die gister de belangrijkste spelers waren in het veld.

Het is te hopen dat Ajax ,Heereveen & Groningen voor weet te blijven, enzo de 5e positie weet te bemachtigen.

Ze hebben het lichtste programma kwa wedstrijden, maar dat wil op dit moment niks zeggen zoals vandaag wel bleek.

Ik snak naar volgend seizoen, nieuwe geroutineerde spelers, en mis een nieuwe trainer?.

Zal niet lang duren neem ik aan, 1 punt uit 4 wedstrijden.

Enne, Ik weet niet wat de geruchten zijn, maar zoals het er nu nog uitziet blijft Grygera bij Ajax. ( volgens de V.I )

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23 schreef:

Man toch, volg jij veel koers? Bonen wordt niet naar de meet gereden, hij rijdt er zelf naar toe! Hoe zwaarder hoe beter.

Boonen was gisteren zeker de beste. Dat voorop. Maar geef toe dat hij net als Armstrong in de tour ook een superieur team om zich heen heeft. Ik vind het gewoon jammer als een ploeg de koers zo op slot kan gooien. Een klasbak als Flecha komt niet eens aan aanvallen toe. Tuurlijk is dat kwaliteit van Boonen en Quick Step, maar het is gewoon minder aantrekkelijk. Ook een totaal kansloze actie natuurlijk van Hoste, had wat mij betreft de benen stil mogen houden. Beetje voor de tweede plaats rijden dit.

Wel een mooie koers en overtuigend gewonnen door Boonen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

'PSV gaat voor coach Henk ten Cate'

Henk ten Cate is de belangrijkste kandidaat om Guus Hiddink op te volgen als coach van PSV. De Eindhovense club heeft al contact opgenomen met de huidige assistent-trainer van Barcelona, meldt het Algemeen Dagblad.

Het AD informeerde bij Ten Cate, maar die weigerde hierop in te gaan. 'Kom op hé, voor mij telt nu alleen Barcelona', wijst hij op het nakende kampioenschap van de Catalanen en het cruciale duel met Benfica in de kwartfinale van de Champions League, twee zaken die nu zijn volledige aandacht vergen.

Ook de clubleiding van PSV wilde vooralsnog niets loslaten over de avances naar de 51-jarige Amsterdamse trainer. Ten Cate zou op andere kandidaten zoals Bert van Marwijk en Ronald Koeman voorhebben dat hij al enkele jaren in de buitenlandse top heeft gewerkt en dat hij zich kan redden in het Engels en Spaans. Voor Barça werkte hij eerder als coach bij onder meer NAC Breda, Vitesse, MTK Boedapest, KFC Uerdingen, Sparta en Go Ahead Eagles.

Hopelijk is dit niet waar. Het is al erg genoeg dat we opgescheept zitten met Danny Blind, maar als de best mogelijke opvolger van hem dan richting de concurrent PSV gaat. Nee

Rot-bestuur, ontsla die Blind nu. De selectie heeft meer kwaliteiten dan een 5de plek in Nederland.

Henk ten Cate is een geweldige trainer, heb bewondering voor zijn kwaliteiten. Ik hoop zo dat hij volgend jaar in de Arena zit.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Lijkt mij dat als Henk ten Cate zegt geen hoofdtrainer meer te willen worden, omdat hij het zo erg naar zijn zin heeft bij Barcelona, hij dus ook geen trainer zal worden van PSV.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Maar aan de andere kant heeft Rijkaard aangegeven te stoppen bij Barcelona als ze de CL winnen (iets wat goed mogelijk is). In dat geval lijkt het me niet dat Ten Cate hoofdcoach van Barca word en dus zou hij ergens anders naar toe kunnen (en ja.. hij is Amsterdammer natuurlijk )

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Maar aan de andere kant heeft Rijkaard aangegeven te stoppen bij Barcelona als ze de CL winnen (iets wat goed mogelijk is). In dat geval lijkt het me niet dat Ten Cate hoofdcoach van Barca word en dus zou hij ergens anders naar toe kunnen (en ja.. hij is Amsterdammer natuurlijk )

Als hij de keuze heeft tussen PSV en Ajax, dan lijkt dat me een gemakkelijke keuze.

Ajax is al een paar jaar op bestuurlijk gebied de weg kwijt, terwijl PSV een degelijke club is.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Of :

Bij Ajax kan hij het nooit slechter doen als zijn voorganger en bij PSV kan hij het nooit beter doen als zijn voorganger

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Of :

Bij Ajax kan hij het nooit slechter doen als zijn voorganger en bij PSV kan hij het nooit beter doen als zijn voorganger

Als dat de motivatie is, kan hij maar beter het gras gaan maaien ofzo.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Maar dan wel bij Ajax.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Purmerend schreef:

Maar dan wel bij Ajax.

Dat valt toch elke drie maanden spontaan uit?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Maar aan de andere kant heeft Rijkaard aangegeven te stoppen bij Barcelona als ze de CL winnen (iets wat goed mogelijk is).

Zou Rijkaard dat echt hebben gezegd, waarom zou hij weg willen bij zo'n topclub als Barcelona. En wanneer hij de Champions League zal winnen dan maakt hij zichzelf onstervelijk, wat betekent dat hij nog beter in het zadel zal zitten daar. Als Barcelona de Champions League zal winnen dan is Barcelona per direct de beste club ter wereld, welke coach zal daar dan niet willen werken?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Een coach die dan de ultieme prijs (voor clubs) heeft gehaald en dat dus nooit meer kan overtreffen bij die club.

Als hij direct vertrekt na het winnen van de CL blijft hij een God voor de Barca-fans. Als hij volgend jaar faalt niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

[. Als Barcelona de Champions League zal winnen dan is Barcelona per direct de beste club ter wereld, welke coach zal daar dan niet willen werken?

Als je van uitdagingen houdt probeer je het zelfde te flikken bij een andere club

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ZEIST (ANP) - De aanklager betaald voetbal heeft maandag Ajacied Juanfran een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden (onvoorwaardelijke) schorsing voorgelegd. De Spanjaard werd in staat van beschuldiging gesteld wegens het ,,trappen van een tegenstander'' in de ontmoeting van zondag met Roda JC.

4 wedstrijden! wanneer Danny Buijs van Groningen VOL IN BEELD een ECHTE trap geeft in de buik van Boukhari geven ze geen schorsing

Dit is toch niet meer eerlijk man

Kah (Roda JC) plant zijn noppen in Huntelaars been, en krijgt als beloning daarvoor het wegpesten van Hunterlaar door Luinge en geen schorsing. De omgekeerde wereld dus!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wil net zeggen.

En iedereen zegt altijd maar ''lucky ajax'', maar intussen worden we gewoon wekenlang onterecht bestolen van onze punten doordat de arbitrage gigantisch faalt.

Met als toppunt gisteren in de 46e minuut.

Jesus man.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Één ding is zeker : Die achterlijke nep-supporters die de moeder van Luinge toe blijven zingen helpen niet !

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zou wel wat zijn geweest als ze doormochten in de 46 minuut.

Ik heb nog nooit 3 spelers vanaf de middenlijn alleen op de keeper af zien gaan.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik wel, de laatste keer dat ik het zag presteerde ze het om toch een pass te geven en afgefloten te worden voor buitenspel

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

als Boukhari bij die 3 spelers zat vrees ik zelfs dat het mis zou zijn gegaan ...

'Ajax meldt zich voor Davids'

Ajax heeft zich bij Tottenham Hotspur gemeld voor Edgar Davids, zo meldt The Daily Record. De Nederlandse international moet het Amsterdamse middenveld komend seizoen van meer routine voorzien.

Ajax is al langere tijd op zoek naar een ervaren middenvelder. De keuze lijkt te zijn gevallen op Davids, die bij Tottenham Hotspur niet altijd kan rekenen op een basisplaats. Eerder kwam hij uit voor Juventus, Internazionale, AC Milan en FC Barcelona.

Of Davids open staat voor een terugkeer naar Amsterdam is nog onbekend. Wel stelde de middenvelder onlangs in een interview graag nog een keer te willen spelen bij de club waar hij groot werd.

.... zo'n opsteker kan ik nu wel gebruiken (mocht het waar zijn)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik wel, de laatste keer dat ik het zag presteerde ze het om toch een pass te geven en afgefloten te worden voor buitenspel

Triest. .

Klinkt als belgisch voetbal

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Materny schreef:

En iedereen zegt altijd maar ''lucky ajax'', maar intussen worden we gewoon wekenlang onterecht bestolen van onze punten doordat de arbitrage gigantisch faalt.

Dat hebben andere clubs natuurlijk ook. Het is vast niet de reden dat Ajax het zo slecht doet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zal wel zijn, maar bij Ajax gebeurt het nu al weken achter elkaar.

Als je over een heel seizoen 10 punten onterrecht kwijtraakt komt dat veel minder hard aan dan 10 punten onterecht kwijt in 2 maanden.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Materny schreef:

Wil net zeggen.

Met als toppunt gisteren in de 46e minuut.

Jesus man.

Een beetje onzin dat verongelijkte gejammer van Danny Blind, er zijn wel meer clubs die last van scheidsrechtelijke dwalingen hebben dit seizoen, dat hoort bij voetbal, toch ?

Het komt wel erg kinderachtig en betweterig over om in zijn ogen gemaakte vergisingen uit eerder gespeelde wedstrijden er telkens weer bij te halen, dat siert de man niet.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou is Danny Blind bezig met een hoop dingen maar sieren is niet één van die dingen. Hij heeft nog niet één keer een fout van hemzelf toegegeven. Het is altijd de scheidsrechter, of het veld, op de omstandigheden, of de blessures of weet ik veel wat maar hij zal nooit een keer zeggen : Jongens, sorry ik zat fout, ik had niet als een kip zonder kop Luinge moeten aanvallen en hem een reden geven om tegens ons te gaan fluiten.

Het valt nu op omdat Luinge erg flauw floot maar Blind heeft altijd van die makkelijke uitwegen. Ik word er doodziek van

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.