- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jongens, stop de discussie maar.
De beide bonden zijn nl tegen. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
We mogen de Uefa Cup niet vergeten he. Dat is natuurlijk wel een betere prestatie dan kampioen van Nederland worden. Aldus een Ajax supporter!
Maar Feyenoord had dat mooi wel even gedaan, Ajax verliest van een matige clubje zoals Auxerre.
(Ajax-Supporter)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Aldus een Anderlecht-supporter. 
Ik meende dat je voor Club Brugge was.. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik meende dat je voor Club Brugge was.. 
Blauw van koude en zwart van armoe? Ben je gek jong. Anderlecht is trouwens 'naast' de deur. 
Ik heb dit in de loop van 2003 al eens gepost.

moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zijn in er in België trouwens ook fans van SK Beveren of worden de fans ook uit Ivoorkust gehaald 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zijn in er in België trouwens ook fans van SK Beveren of worden de fans ook uit Ivoorkust gehaald 
Daar heb je een punt. Als de wedstrijd Beveren - Lokeren gespeeld wordt zie je met veel geluk één of twee blanken. De rest zijn allemaal Afrikanen.
Voor Beveren: klik hier eens. Misschien vind je daar de fanclub terug. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Tragisch genoeg voor het Belgische voetbal (en het nationale elftal), spelen daar wel de meest talentvolle jonge spelers.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gelijk, maar er gaan steeds maar meer en meer stemmen op om het aantal niet EU-spelers te beperken tot drie of vier per ploeg, en ik kan het heel goed verstaan.
Het is misschien voor Nederlanders moeilijk te begrijpen, maar Beveren en Lokeren hebben al wedstrijden gespeeld zonder één enkele Belg in de opstelling. Dat daar protest op komt kan je toch wel begrijpen...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
De rijke maffiabazen zullen daar altijd een stokje voor blijven steken.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Gelijk, maar er gaan steeds maar meer en meer stemmen op om het aantal niet EU-spelers te beperken tot drie of vier per ploeg, en ik kan het heel goed verstaan.
Het is misschien voor Nederlanders moeilijk te begrijpen, maar Beveren en Lokeren hebben al wedstrijden gespeeld zonder één enkele Belg in de opstelling. Dat daar protest op komt kan je toch wel begrijpen...
Wat mij vooral verbaasd is dat de supporters dat pikken. Als Ajax alleen uit Ivorianen zou bestaan, zouden ze mij als fan kwijt zijn. En ik denk nog wel een hoop meer.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ruud Van Nistelrooij én Roy Makaay halen weer hun gram. Roy Makaay zorgde voor een punt voor Bayern München en Van Nistelrooij maakte de winnende bij Bolton.
Dat is nu de tweede keer in een week dat VantheMan ManU red, misschien toch maar een basisplaats dan ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De rijke maffiabazen zullen daar altijd een stokje voor blijven steken.
Niet de maffiabazen, maar de voetbalmakelaars. Alhoewel, je kan ze ermee vergelijken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat is nu de tweede keer in een week dat VantheMan ManU red, misschien toch maar een basisplaats dan ?
Het is gewoon de arrogantie van Fergusson dat hij ernaast staat.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Leuk idee van die Nederlands - Belgische competitie.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Leuk idee van die Nederlands - Belgische competitie.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ligt aan u. 10 Nederlandse en 8 Belgische teams is nog altijd maar 34 wedstrijden net zoals nu. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat idee was als vervanging voor de competities zoals die nu zijn, niet naast de competitie.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Idd, onbegrijpelijk dat Furgie zo'n topspits naast de kant laat staan. Maar ja, v Nistelrooy heeft zich wel voorbeeldig gedragen als reserve. Hier kunnen vele voetballers een voorbeeld aan nemen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Vandaar ook dat onzer allen San Marco hem ook blijft steunen. Echt heel goed wat Ruudje laat zien.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Vandaar ook dat onzer allen San Marco hem ook blijft steunen. Echt heel goed wat Ruudje laat zien.
Ach je hebt meer aan topspits in vorm als Huntelaar, dan een voorbeeldige bankzitter als van Nistelrooij op het wk
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja ik ben ook Ajaxfan en ik vind Huntelaar geweldig maar van mij mag hij gewoon thuisblijven tijdens het WK. Die jongen komt nog wel. Laat Ruudje het WK maar spelen en na het WK komt Huntelaar vanzelf 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Hij had wat goed te maken na zijn treurige actie bij de wedstrijd Nederland - Andorra. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou als hij dezelfde actie maakt bij de 2-0 tijdens de WKfinale tegen Duitsland (bij voorkeur bij Kahn) dan is de hele natie Nistelrooijfan 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Idd, onbegrijpelijk dat Furgie zo'n topspits naast de kant laat staan. Maar ja, v Nistelrooy heeft zich wel voorbeeldig gedragen als reserve. Hier kunnen vele voetballers een voorbeeld aan nemen.
das in overleg met met San Marco gebeurd. Ff Ruud prikkelen; laten zien datie ook passeerbaar is. Aangezien Schotland toch niet mee doet op Weltmeisterschaft kan Sir Alex toch nog ergens om juichen; als zijn pupil, getergder dan ooit, door zijn toedoen, de Italianen in de 23ste minuut van de verlenging te kijken zet en de meer dan verdiende 2-1 binnen schiet. Mit Weltmeisterschaft fahren wir nach Holland zuruck!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nou als hij dezelfde actie maakt bij de 2-0 tijdens de WKfinale tegen Duitsland (bij voorkeur bij Kahn) dan is de hele natie Nistelrooijfan 
Nog eentje die nog in Sinterklaas geloofd. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
das in overleg met met San Marco gebeurd. Ff Ruud prikkelen; laten zien datie ook passeerbaar is. Aangezien Schotland toch niet mee doet op Weltmeisterschaft kan Sir Alex toch nog ergens om juichen; als zijn pupil, getergder dan ooit, door zijn toedoen, de Italianen in de 23ste minuut van de verlenging te kijken zet en de meer dan verdiende 2-1 binnen schiet. Mit Weltmeisterschaft fahren wir nach Holland zuruck!
Droom jij lekker verder 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Heerlijk, de ronde van Vlaanderen vandaag. Ben erg benieuwd naar de raborenners, met Dekker en Flecha, en naar Karsten Kroon. Hopen dat het een zware en open koers wordt, zodat Boonen niet in een zetel naar de streep wordt gereden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hopen dat het een zware en open koers wordt, zodat Boonen niet in een zetel naar de streep wordt gereden.
Man toch, volg jij veel koers? Bonen wordt niet naar de meet gereden, hij rijdt er zelf naar toe! Hoe zwaarder hoe beter. Wij volgen hier al twee weken de wedstrijden waar hij in rijdt en hij wordt sterker van dag tot dag.
Mijn top 3: Boonen, Klier en Van Peteghem, niet persé in deze volgorde.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tom Boonen

Ongelooflijk. Hij is nu al een 'god' in Vlaanderen. Wat gaat die jongen nog doen.
Ook een fantastische Leif Hoste, tweede en de winnaar van de Driedaagse van De Panne. 
Het is hier om gek te worden met die helicopters hier boven ons hoofd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.