• 17.263 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.085 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Als de V.I. én de NOS het brengen dan is het zeker meer als een geruchtje ja.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

De NOS zit er niet vaak naast inderdaad.

Ik vind het juist wel leuk trouwens. Dat Henry weg zou gaan bij Arsenal zat er wel aan te komen. En dat zo'n sierlijke speler dan naar de mooist spelende club gaat, vind ik wel tof.

Hup Barca.

Alleen de vraag of Rijkaard het aan gaat durven om met Ronaldinho, Eto'o, Henry én Messi tegelijk te spelen. Ik vermoed dat doorgaans 3 van de 4 zullen spelen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Barcelona schijnt ook zinnen gezet te hebben op Chivu. Hebben ze straks een centrale verdediging met Puyol en Chivu en dus behalve een fantastische aanval, en middenveld, ook nog een ijzersterke verdediging. Prijzen gaan er dan gewonnen worden.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Maar Deco moet wel weg geloof ik

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Stam .

Bij Milaan staat hij ook met regelmaat op die positie.

Wat ze dus nodig hebben zijn 2 goede centrumverdedigers.

Jaap Stam heeft al in interviews aangegeven dat hij is gehaald als centrum verdediger, de plek van Grygera dus. Hij wil wel incidenteel als rechtsback spelen maar past voor een heel seizoen.

Quote uit interview:

‘Nee. Als het nodig is kunnen ze voor een andere positie incidenteel best een beroep op me doen. Maar ik ga niet weer een heel jaar rechtsback spelen.’

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Zie ik daar nu Krohn Dehli/Maduro staan ?

Verwacht je nu werkelijk dat Krohn Dehli onze Maduro uit het elftal gaat spelen

En waarom niet Perez op 10 en Rosenberg linksbuiten

En reken maar dat Ajax nog verdedigers gaat halen want volgens mij is het naast de 4 die daar nu staan helemaal niets fatsoenlijks meer zodra Trabelsi, Grygera en Juanfran zijn vertrokken.

Perez is als linksbuiten gehaald waardoor Rosenberg (lijkt me ) automatisch de nummer 10 wordt.

Over Krohn Dehli en Maduro: Maduro is totaal niet in vorm de laatste tijd en het is dat er zoveel geblesseerden zijn en dat de selectie zo dun is want anders had ie volgens mij allang niet meer gespeeld.

Krohn-Dehli is misschien wat speelser en in verdedigend opzicht minder dan Maduro, maar Krohn-Dehli kan een man passeren aan de rechterkant en dat zie ik Maduro niet zo snel doen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviefreak#1 schreef:

want volgens mij is het naast de 4 die daar nu staan helemaal niets fatsoenlijks meer zodra Trabelsi, Grygera en Juanfran zijn vertrokken.

Juanfran zwaai ik met plezier uit.

Belachelijke slecht speelt hij bij Ajax, bah.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Maduro is totaal niet in vorm de laatste tijd en het is dat er zoveel geblesseerden zijn en dat de selectie zo dun is want anders had ie volgens mij allang niet meer gespeeld.

Je zit een beetje fout.

Het is dat de selectie zo dun is anders had Maduro nooit in de verdediging hoeven spelen en had hij gewoon op het middenveld kunnen spelen. Hij speelt slecht omdat hij niet op de goede positie staat.

Of ben je de tweede helft van Nederland - Ecuador vergeten waar hij EINDELIJK wel op zijn eigen positie kon spelen en het weer ouderwets geweldig deed.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Je zit een beetje fout.

Het is dat de selectie zo dun is anders had Maduro nooit in de verdediging hoeven spelen en had hij gewoon op het middenveld kunnen spelen. Hij speelt slecht omdat hij niet op de goede positie staat.

Of ben je de tweede helft van Nederland - Ecuador vergeten waar hij EINDELIJK wel op zijn eigen positie kon spelen en het weer ouderwets geweldig deed.

Geweldig is een groot woord maar je hebt gelijk dat ie het op het middenveld beter doet.

Maar nog ben ik niet kapot van hem.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van Basten wil Nederlands-Belgische voetbalcompetitie.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Ik steun van Basten, is een goede opzet om het voetbal hier nog wat op te krikken.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Doom schreef:

Ik steun van Basten, is een goede opzet om het voetbal hier nog wat op te krikken.

Maar de vraag is of ze in Belgie naar van Basten luisteren

Overigens lijkt het me wel een goed plan.

Die Play-Offs slaan natuurlijk nergens op.

AZ verdiend als nummer 2 de CL en dan zul je altijd zien dat ze van Utrecht verliezen. ( Ik ga er maar even van uit dat Utrecht 5e wordt).

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wat moet je als bv Twente supporter nou met Gent of Lokeren?

Dan spelen ze toch liever tegen Heracles of Groningen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Wat moet je als bv Twente supporter nou met Gent of Lokeren?

Dan spelen ze toch liever tegen Heracles of Groningen.

Tja, maar als je moet kiezen tussen Twente - RKC, Twente - Excelsior, Twente - Roda JC of Twente - Anderlecht, Twente - Club Brugge, Twente - Standard Liége, dan weet ik het nog zo net niet.

Bovendien ben je verzekerd van meer topclubs. Anderlecht en Club Brugge kunnen prima meespelen in de top, en je hebt eens iets anders dan PSV of Ajax en één keer in de 10 jaar Feyenoord als kampioen. (Of niet natuurlijk)

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Tja, maar als je moet kiezen tussen Twente - RKC, Twente - Excelsior, Twente - Roda JC of Twente - Anderlecht, Twente - Club Brugge, Twente - Standard Liége, dan weet ik het nog zo net niet.

Bovendien ben je verzekerd van meer topclubs. Anderlecht en Club Brugge kunnen prima meespelen in de top, en je hebt eens iets anders dan PSV of Ajax en één keer in de 10 jaar Feyenoord als kampioen. (Of niet natuurlijk)

Het klopt wel Feyenoord is 3 x kampioen geworden in 32 jaar. En dat noemt zich topclub.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

We mogen de Uefa Cup niet vergeten he. Dat is natuurlijk wel een betere prestatie dan kampioen van Nederland worden. Aldus een Ajax supporter!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

alles is beter dan die verrekte play-offs

aldus een ajax supporter !

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Doom schreef:

We mogen de Uefa Cup niet vergeten he. Dat is natuurlijk wel een betere prestatie dan kampioen van Nederland worden. Aldus een Ajax supporter!

Mwah vindt ik niet.

De Uefa Cup is meer een troostprijs voor de afdankertjes van de CL.

Maar goed wie weet als Sparta het een keer wint dat ik er heel anders over denk

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Wat gebeurt er dan met de ''mindere'' ploegen?

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Wat gebeurt er dan met de ''mindere'' ploegen?

Je bedoelt bij een Belgisch-Nederlandse competitie?

Twee lagere divisie's, één Belgische en één Nederlandse, met elk jaar uit beide divisie's twee promovendi.

(En natuurlijk de hoogste competitie geen 16 maar 18 clubs)

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik denk niet dat Belgie daarmee niet akkoord gaat, er mogen maar 6 clubs uit hun land, terwijl Nederland er 10 mag ''inzetten''.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ik denk niet dat Belgie daarmee niet akkoord gaat, er mogen maar 6 clubs uit hun land, terwijl Nederland er 10 mag ''inzetten''.

Belgische voetbal zou hierdoor een BROODNODIGE impuls krijgen

het is daar echt niet best....een hel zeg ik je!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Nee, dat is slechts in het idee van Marco van Basten. Daar kan natuurlijk over gepraat worden.

18 clubs, 10 Nederlandse en 8 Belgische, zou al een mooie start zijn. Dan zie je na een jaar zelf wel wat degradeert en wat promoveert.

Ik gok dat na een paar jaar de verhouding zich zal stabiliseren op 11 - 7 (Zo veel goede clubs zijn er in Nederland ook niet, eigenlijk.)

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik zou wel blij zijn dat clubs als RBC, Sparta, Willem II, Heracles eruit liggen.

Je zou bijna alleen maar interessante wedstrijden te zien krijgen, bij De Wedstrijden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Er is hier vroeger al over gepraat, en het waren toen 18 ploegen: 10 Nederlandse en 8 Belgische. Met vier 'zakkers', twee van elk land. Zou best leuk zijn.

Aldus een Anderlecht-supporter.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Er zou ook veel meer uitdaging in de wedstrijden zitten en ook heb je dan meerdere topclubs, wat ook het geval is bij de grote landen..klinkt erg interessant..

Aldus een Ajax-supporter.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ik zou wel blij zijn dat clubs als ......., ......, ......., Heracles eruit liggen

Shame on you!

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Van mij mag ADO er wel uit...

gebeurt niet denk ik

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Zolang Mols en den Ouden spelen zoals ze tegen Feyenoord speelden, hebben ze nog grote kans om te ''overleven''..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

speedy23 schreef:

Van Basten wil Nederlands-Belgische voetbalcompetitie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.