• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.096 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Csiommer na Ajax , let maar op

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Wat een onzin. Omdat hij 31 is zou hij niet in vorm kunnen raken, hoe verklaar je dan de revival in de laatste twee jaar van Barry van Galen of die van Philip Cocu ?

Bovendien moet je niet onderschatten wat een impact het heeft op een speler die weet dat hij het volgend seizoen bij een andere club speelt. Ik ben het met je eens dat Perez niet op zijn best is maar ik denk ook dat hij in zijn hoofd al bezig is met zijn volgende avontuur.

Met een goede coach word Perez volgend jaar onnoemelijk belangrijk bij Ajax.

Ik kan Perez niet vergelijken met spelers als Cocu, maar ik hoop dat je voorspelling uitkomt.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

stinissen schreef:

Csiommer na Ajax , let maar op

, al lijkt hij mij een eendagsvlieg. Tegen RBC goed spelen is ook geen kunst meer, maar hij zou zeker van pas kunnen komen als hij zo blijft doorspelen.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Waar moet hij spelen dan?

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Ze willen hem voor rechts op het middenveld.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Oke, beetje verdedigende plek voor Cziommer denk ik. hij is het best als aanvallende middenvelder.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou als we een selectie willen hebben die breed genoeg is om mee te doen in Europa dan kunnen we Cziommer goed gebruiken denk ik. En een beetje concurrentie op verschillende posities kan geen kwaad dunkt me

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

!!! Contract met Emanuelson verlengt. !!!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Waar moet hij spelen dan?

op de plek van de tientallen geblesseerden bij Ajax

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik denk niet dat hij het in de verdediging of op links goed gaat doen hoor.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Sorry, maar ik vind dit echt grote bullshit. Utrecht vind ik gewoon beter dan Ajax, nu nog steeds. In 2006 is Utrecht overigens ook beter dan Ajax, en dat is sinds Huntelaar.

Ben je nou echt serieus ?

Ga je me nou vertellen dat Utrecht meer kans heeft tegen clubs als PSV , AZ en neem een random internationale club zoals Real , dan Ajax

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Op het moment lijkt me daar geen twijfel over te bestaan .

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Het jaar is niet om en Ajax wordt gewoon 4de en doet volgend jaar gewoon mee om de titel.

En laten we eerlijk zijn al zou Ajax 10 de staan en Utrecht 2de dan nog is Ajax de betere club, niet de spelers hebben er voor gezorgd dat de club nu staat waar het niet hoort , maar Danny Blind.

Tjonge dat is toch geen trainer.....Zelfs de leiding staat niet achter hem en hij is zo wie zo weg in het nieuwe seizoen...

Al die wisselingen ( daarom gingen Pienhaar en De Jong ook weg Van der Vaart) en je laat een speler als Lindebergh spelen en nog aanvoeder ook of die gekke spanjaard Juan Fran of Maduro in de achterhoede.....Nee Blind is meer een type Wouter geen kennis geen uitstraling etc etc....

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

mikoz schreef:

Ben je nou echt serieus ?

Ga je me nou vertellen dat Utrecht meer kans heeft tegen clubs als PSV , AZ en neem een random internationale club zoals Real , dan Ajax

Nee, want ze hebben minder internationale ervaring. Maar in Nederland is Utrecht wel beter ja.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

stinissen schreef:

Het jaar is niet om en Ajax wordt gewoon 4de en doet volgend jaar gewoon mee om de titel.

dan verdienen ze het ook gewoon toch?

En laten we eerlijk zijn al zou Ajax 10 de staan en Utrecht 2de dan nog is Ajax de betere club, niet de spelers hebben er voor gezorgd dat de club nu staat waar het niet hoort , maar Danny Blind.
Nou nee, een waardeloze selectie zorgt daar voor.

Tjonge dat is toch geen trainer.....Zelfs de leiding staat niet achter hem en hij is zo wie zo weg in het nieuwe seizoen...

Al die wisselingen ( daarom gingen Pienhaar en De Jong ook weg Van der Vaart) en je laat een speler als Lindebergh spelen en nog aanvoeder ook of die gekke spanjaard Juan Fran of Maduro in de achterhoede.....Nee Blind is meer een type Wouter geen kennis geen uitstraling etc etc....

Hij had ook zo lekker veel keuze in de opstelling he.

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Die boyaki of zo iets kwam er van de week in als vervanger voor Maduro en is een centrale verdediger dan had Maduro gewoon op het middenveld kunnen spelen bv.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

We hebben het over een jonkie die nul ervaring heeft.

Als die de hele wedstrijd had gespeeld en een foutje had gemaakt had Blind daar weer gezeik over gekregen.

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Lindebergh heeft 150 jaar ervaring en is over 100 jaar nog niets.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Dat klopt. Ik weet alleen niet of die alleen door Blind is gekocht (en wat de alternatieven waren).

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

stinissen schreef:

Lindebergh heeft 150 jaar ervaring en is over 100 jaar nog niets.

Hij is wel een van de weinige ervaren mannen op het moment bij Ajax , hoopenlijk gaat hij volgens seizoen met Stam het team een beetje leiden.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ja Lindenbergh gaat Ajax lijden idd..

Maar goed als Stam er is hoeft Maduro niet meer te verdedigen en speelt Lindenbergh zo weer bij de Superboeren in de kelder van de Eredivie(met een beetje geluk)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Nee, want ze hebben minder internationale ervaring. Maar in Nederland is Utrecht wel beter ja.

Op dit moment. Ik neem aan dat je niet bedoelt in het algemeen want dan kan ik tot mijn grote spijt jou nooit meer serieus nemen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Opstelling Ajax volgend jaar

Stekelenburg

Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson

Krohn Dehli/Maduro Rosenberg Sneijder

Rosales Huntelaar Perez

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Zie ik daar nu Krohn Dehli/Maduro staan ?

Verwacht je nu werkelijk dat Krohn Dehli onze Maduro uit het elftal gaat spelen

En waarom niet Perez op 10 en Rosenberg linksbuiten

En reken maar dat Ajax nog verdedigers gaat halen want volgens mij is het naast de 4 die daar nu staan helemaal niets fatsoenlijks meer zodra Trabelsi, Grygera en Juanfran zijn vertrokken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hmm, heb liever Babel op de linksbuiten positie ipv Rosenberg. ( Babel bleef toch óók ? ).

En met wat ze nu hebben voor volgend jaar zou ik ze zo opstellen.

Stekelenburg.

Stam / Heitinga* / Vermaelen* / Emanuelson.

/ Maduro / Sneyder / Perez

Rosales / Huntelaar / Babel.

Maar wat de mensen met * inhoudt, dat betekend dat ik die het zwakste acht van het gehele team.

Ik zou daar graag een sterke vervanger zien.

Rosales vindt ik ook zwaar tegenvallen als het op scoren aankomt, maar hij heeft wel eens een goede actie en voorzet.

Ik stel voor om Chivu en Grygera koste wat het kost terug te halen bij Ajax.

Wat zouden we dan een sterk team hebben.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Ajax heeft momenteel de prioriteit bij een rechtsback, volgens AT5. Bovendien willen ze een ervaren middenvelder hebben. Nadat ze deze twee posities ingevuld hebben zullen ze nog niet helemaal uitgewinkeld zijn lijkt me.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Leno schreef:

Ajax heeft momenteel de prioriteit bij een rechtsback, volgens AT5..

Stam .

Bij Milaan staat hij ook met regelmaat op die positie.

Wat ze dus nodig hebben zijn 2 goede centrumverdedigers.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Nee Stam hebben ze al gekocht. Nu (met Stam al 'binnen') hebben ze prioriteit bij een rechtsback.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Barcelona lijkt komend seizoen nog eens een aanvaller van wereldklasse aan de al indrukwekkende voorste linie te kunnen toevoegen. Volgens de NOS is de overgang van Thierry van Arsenal naar Barça rond.

Dat de Catalanen de Franse spits er graag bij hebben, is een publiek geheim. Voorzitter Joan Laporta ontkent dat niet en ook Frank Rijkaard heeft meer dan eens aangegeven dat spelers van het kaliber Henry altijd welkom zijn.

Arsenal deed zijn aanvoerder een uiterst lucratieve aanbieding om hem langer voor The Gunners te behouden. Henry kan in Londen zo'n negen miljoen euro per jaar gaan verdienen als hij zijn in 2007 aflopende contract voortijdig verlengt.

De sportieve uitdaging én het meedoen om de grote prijzen, zou Henry doen twijfelen over een langer verblijf bij Arsenal. Hij zou in Barcelona een grotere kans op eremetaal maken.

aldus vi.nl

Hopelijk is het een gerucht, maar vi heeft het heel vaak bij het rechte eind.. Henry weg bij Arsenal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.