- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij zal wel een dikke geldprijs ontvangen dan.
.
Barney 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
.moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Geen rooie cent 
Hij gooit de 9-darter in de premier-league, ongeveer hetzelfde principe als een voetbalcompetitie, iedere deelnemer speelt 2x tegen elkaar en uiteindelijk gaat de top 4 in kruisfinales tegen elkaar spelen voor de uiteindelijke geldprijs. 150,000 Engelse Ponden.
Maar hij kreeg wel de dagprijs voor de hoogste finish (1000 Pond) omdat hij met 141 de hoogste finish had.
Het mooie van het hele verhaal was dat Barney vandaag twee wedstrijden moest gooien. Eerst dus de wedstrijd tegen Peter Manley en daarna de wedstrijd tegen dé God onder de darters : Phil Taylor. Een wedstrijd die al sinds Februari als een gek gehyped werd.
Iedereen dacht dus die eerste wedstrijd een tussendoortje was maar dan komt Barney met z'n eerste 9-darter op televisie.
En dan later op de avond krijg je eindelijk de wedstrijd Taylor-Barney en dat was echt helemaal geweldig. Uiteindelijk is het 7-7 (best of 14) geworden en blijven beide heerschappen ongeslagen 
Op naar de volgende ontmoeting 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat zijn die boeren stil ! , wat zijn die boeren stil , wat zijn die boeren stil , wat zijn die boeren stil !
Prachtig die onlading van alle supporters including me !
Hij doet het toch weer , 94e minuut met een omhaal , een jongensdroom. 
Tuurlijk was het een mooi moment, maar om dan je lol te gaan halen om "wat zijn die boeren stil" te gaan zingen na zo'n dramatische wedstrijd van de kant van Ajax vind ik nogal triest en ongepast. En dat zeg ik als ajacied.
Ajax draait een dramatisch zeizoen, het spel is niet om aan te zien en we hebben een trainer die al een jaar lang niks anders doet dan zijn hoofd schudden en sjagerijnig kijken. Geen aanleiding voor een arrogante reactie als ajax toevallig weer een keertje wint met een hoop mazzel lijkt me
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Geen aanleiding voor een arrogante reactie als ajax toevallig weer een keertje wint met een hoop mazzel lijkt me
PSV is bv. terecht kampioen, ook al winnen ze altijd nipt
Ajax scoort 4x tegen Roda.....had Roda maar wakker moeten blijven
gewoon terecht dus dat Ajax door is
in andere landen hebben ze het NOOIT over geluk, maar in Nederland zeikt iedereen er over als de rivaliserende club wint
Had Ajax er 10 in moeten schieten ofzo? 4 goals man!
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
in andere landen hebben ze het NOOIT over geluk
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Die 4 goals moet je natuurlijk wel in perspectief zien. Een geflatteerde zege heet zoiets.
De totale instorting van Roda vind ik ook niet meer dan normaal. Komt nogal hard aan zo'n lullige goal.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Die 4 goals moet je natuurlijk wel in perspectief zien. Een geflatteerde zege heet zoiets.
PSV wint vaak nipt. zoiets heet: kampioen worden
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Inderdaad.
Denk maar aan:
- Barcelona van Cruijff die kampioen wordt doordat in Coruna in allerlaatste minuut een strafschop wordt gemist.
- Schalke die zich paar minuten kampioen waant maar door een schot van Anderson in blessuretijd toch weer de schaal naar Munchen ziet gaan.
- en Duitsers en laatste minuten zal ik maar niet verder uitleggen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
zoiets heet: een wedstrijd winnen
Inderdaad, dmv een geflatteerde zege. Je gaat me toch niet vertellen dat die 4-1 de machtsverschillen goed weergaf?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
PSV is bv. terecht kampioen, ook al winnen ze altijd nipt
Ajax scoort 4x tegen Roda.....had Roda maar wakker moeten blijven
gewoon terecht dus dat Ajax door is
in andere landen hebben ze het NOOIT over geluk, maar in Nederland zeikt iedereen er over als de rivaliserende club wint
Had Ajax er 10 in moeten schieten ofzo? 4 goals man!
Het gaat me niet zozeer over de vraag of de overwinning terecht was of niet, het gaat me meer om een bepaalde minachting richting Roda en het feit dat veel mensen nu misschien weer geneigd zijn om de ogen te sluiten voor het meer dan waardeloze seizoen (en nog waardelozere trainer)......
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, dmv een geflatteerde zege. Je gaat me toch niet vertellen dat die 4-1 de machtsverschillen goed weergaf?
ik zie het Ajax fan zo: met ZOVEEL geblesseerden en gebrek aan ervaring, is het bereiken van de finale cup een puike resultaat
Hoe ze winnen, maakt me op dit moment niet uit
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nou, met goed spel zou wel fijn zijn geweest voor de fans lijkt me. Als ze zo spelen in de finale wint PSV met gemak.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Nou, met goed spel zou wel fijn zijn geweest voor de fans lijkt me. Als ze zo spelen in de finale wint PSV met gemak.

en tegen die tijd spelen Sneijder, Grygera en Emanuelsson weer mee...
Trainer Hiddink verlaat PSV
EINDHOVEN - Trainer Guus Hiddink verlaat na dit seizoen PSV. Hij heeft dat vrijdag in Eindhoven zelf bekendgemaakt. De 59-jarige topcoach maakte daarmee een einde aan wekenlang gissen en speculeren over zijn toekomst. Hiddink zei nog niet waar hij straks aan de slag gaat.

moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar Grygera vertrekt ook bij Ajax 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Tuurlijk was het een mooi moment, maar om dan je lol te gaan halen om "wat zijn die boeren stil" te gaan zingen na zo'n dramatische wedstrijd van de kant van Ajax vind ik nogal triest en ongepast. En dat zeg ik als ajacied.
Ajax draait een dramatisch zeizoen, het spel is niet om aan te zien en we hebben een trainer die al een jaar lang niks anders doet dan zijn hoofd schudden en sjagerijnig kijken. Geen aanleiding voor een arrogante reactie als ajax toevallig weer een keertje wint met een hoop mazzel lijkt me
''Toevallig weer een keertje wint''
Ajax hoort gewoon 9 op de 10 wedstrijden te winnen , dus die uitspraak slaat nergens op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar Grygera vertrekt ook bij Ajax 
Dacht dat hij het nog niet zeker wist van de week.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Pfff, een van de mogelijke opvolgers van Hiddink:
Bert v. Marwijk!
Alsjeblieft zeg... 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
''Toevallig weer een keertje wint''
Ajax hoort gewoon 9 op de 10 wedstrijden te winnen , dus die uitspraak slaat nergens op.
Volgens mij is dat precies mijn punt Mikoz 
Zo zou het wel horen, maar in de competitie heeft Ajax 15x gewonnen en 14x niet gewonnen. En dat alles met belabberd spel en een waardeloze trainer.
Heel wat anders dan 9 van de 10x winnen dus.
Vandaar dat ik zeg dat een toontje lager zingen wel zou passen in deze situatie. Helemaal gezien het feit dat het woensdag ook weer 93 minuten om te huilen was.
Ik denk dus eerder dat jouw uitspraak nergens op slaat.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Een grote ontlating is juist wel gepast , OMDAT het juist zo slecht gaat was het gewoon een geweldig moment om het dan toch in de 94e minuut te doen.
Maar ik snap jou punt ook wel.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik weet het niet. Ajax moet bouwen en dat gaat nu de goede kant op , volgend seizoen met Stam en Perez erbij moet het steeds maar beter gaan. Ajax heeft een vast team nodig en daar hoort ook een trainer bij , als Blind nou weg zou gaan zou het weer even duren voordat het gaat draaien. Dat ik Blind geen goede coatch vind is een ander punt in dat opzicht zou hij van mij wegmogen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Tuurlijk was het een gewedig moment. Daar begon ik mijn bericht ook mee. Huntelaar gaat de perfecte spits zijn om Ajax een betere periode in te helpen. Als iets soortgelijks had gebeurd toen ik nog wekelijks ging had ik natuurlijk ook een gat in de lucht gesprongen. Het ging mij puur om de reactie richting de Roda supporters.......
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het ging mij puur om de reactie richting de Roda supporters.......
Ja sorry maar daar heb ik niks mee.
Beetje rivaliteit kan geen kwaad.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Inderdaad.
Denk maar aan:
- Barcelona van Cruijff die kampioen wordt doordat in Coruna in allerlaatste minuut een strafschop wordt gemist.
- Schalke die zich paar minuten kampioen waant maar door een schot van Anderson in blessuretijd toch weer de schaal naar Munchen ziet gaan.
- en Duitsers en laatste minuten zal ik maar niet verder uitleggen.
Dit heeft niks te maken met geluk, vind ik.
Een strafschop missen, of in de blessure tijd een tegendoelpunt krijgen hoort er allemaal bij.
Dan moet je maar beter spelen en geen tegendoelpunten krijgen in de slotfase.
Als je zo een doelpunt krijgt , is dat omdat de verdediging gewoon zat te slapen. 
Je springt van de Eiffeltoren en je leeft nog, zoiets noem ik geluk.
mental_jos
-
- 263 berichten
- 770 stemmen
de roda supporters songen ook " wat zijn die joden stil" dus koekje van eigen deeg
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
de roda supporters songen ook " wat zijn die joden stil" dus koekje van eigen deeg
Precies , maar ach ze zouden vast een leuke terugreis hebben gehad 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat was weer een topper gisteren 
Wanneer gaan ze die blind er nou eindelijk uitknikkeren?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat heeft het nu voor nut om Blind nog te ontslaan ?
Bovendien kan hij nog altijd alledrie zijn doelstellingen halen 
1- Overwinteren in de CL - gelukt-
2- Bekerfinale -gelukt-
3- Plaatsen voor de CL -kan nog steeds-
Toegegeven, de manier waarop is om te janken maar hij doet het wel 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Bovendien kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er spelletjes worden gespeeld m.b.t de play-offs.
Feyenoord verliest van ADO den Haag in de Kuip. Iets wat sinds de jaren'80 niet meer was gebeurd, en de manier waarop (Kalou niet in de basis, Bahia in de rust eruit, opzichtige fouten Vlaar) geeft mij de indruk dat Feyenoord opzettelijk heeft verloren om derde te blijven.
Ajax, dat later speelde en die uitslag al wist krijgt in de eerste 20 minuten alle kans om NAC compleet van het veld te spelen maar doet dat niet. Ze weten dat als ze vierde worden, ze Feyenoord tegen krijgen en worden ze vjfde krijgen ze AZ.
Het kan aan mij liggen maar ik vind het allemaal wel erg vreemd worden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Bovendien kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er spelletjes worden gespeeld m.b.t de play-offs.
Feyenoord verliest van ADO den Haag in de Kuip. Iets wat sinds de jaren'80 niet meer was gebeurd, en de manier waarop (Kalou niet in de basis, Bahia in de rust eruit, opzichtige fouten Vlaar) geeft mij de indruk dat Feyenoord opzettelijk heeft verloren om derde te blijven.
Ajax, dat later speelde en die uitslag al wist krijgt in de eerste 20 minuten alle kans om NAC compleet van het veld te spelen maar doet dat niet. Ze weten dat als ze vierde worden, ze Feyenoord tegen krijgen en worden ze vjfde krijgen ze AZ.
Het kan aan mij liggen maar ik vind het allemaal wel erg vreemd worden.
Volgens mij kan Ajax zich nog helemaal geen spelletjes permiteren.... Als ze straks van AZ verliezen en zondag niet kunnen winnen van (jawel) Roda, dan kunnen ze nog makkelijk buiten de eerste vijf vallen. Van mij mogen ze Blind er uit knikkeren en het seizoen afmaken met de assistenten. Dan hebben ze de zomer om een goeie naam te vinden (Rijkaard, Adriaanse en ten Cate circuleren al). Ik vind per definitie dat je je als trainer van Ajax niet kunt permiteren om na 30 wedstrijden 5e te staan en maar de helft van de wedstrijden te winnen. Bovendien is het spel dusdanig slecht dat dat ook weinig aanknopingspunten (om maar eens met van Zoggel te spreken) biedt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.