• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.337 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.188 acteurs
  • 200.435 gebruikers
  • 9.465.817 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Is toch niet sarcastisch bedoel hé Boordappel?

Want van geluk was geen sprake.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Een ploeg die een wedstrijd lang totaal geen vuist kan maken en dan zonder een kans in de allerlaatste seconden weet te scoren door de kwaliteiten van één man. Nee, lijkt me vooraf allemaal zo door Blind uitgedokterd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb een Ajacied nog nooit horen toe geven dat ze 'lucky' waren. Maar over 'pech' hoor je ze wel weer vaak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

BoordAppel schreef:

Een ploeg die een wedstrijd lang totaal geen vuist kan maken en dan zonder een kans in de allerlaatste seconden weet te scoren door de kwaliteiten van één man. Nee, lijkt me vooraf allemaal zo door Blind uitgedokterd.

LoL , Ach, ze hielden de moed erin en bleven gemotiveerd, dat kun je ze wel nageven.

En het is ook wel Roda's eigen schuld dat ze het in de laatste minuut weggaven.

De kansen voorin werden niet benut en uiteindelijk werden ze teruggedrongen op hun helft.

Dat Ajax dan geen kansen creeért is bijzaak, maar als die kleine kans dan toch uiteindelijk komt moeten ze niet verbaasd opkijken als hij erin vliegt.

Hadden ze Ajax maar meer onder druk moeten zetten in de laatste minuten, en niet alleen vertrouwen op de 2 centrumverdedigers die al de gehele wedstrijd op volle toeren draaien.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2359 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik heb een Ajacied nog nooit horen toe geven dat ze 'lucky' waren. Maar over 'pech' hoor je ze wel weer vaak.

Dan ben ik de eerste Ajacied die het wel durft toe te geven!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

En het is ook wel Roda's eigen schuld dat ze het in de laatste minuut weggaven.

Mwoa, die 1-1 was niet echt de schuld van Roda. Niemand kon verwachten dat die bal erin ging. Bovendien speelden ze tot dan toe goed verdedigend voetbal.

Daarna speelde Ajax wel goed en geïnspireerd.

Dat Ajax dan geen kansen creeért is bijzaak, maar als die kleine kans dan toch uiteindelijk komt moeten ze niet verbaasd opkijken als hij erin vliegt.

Dat is nu juist de grap, Ajax heeft geen enkele kans gehad en scoort toch .

Maar goed, veel maakt het niet uit want PSV wint toch wel van Ajax in de finale .

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Jorick schreef:

(quote)

Dan ben ik de eerste Ajacied die het wel durft toe te geven!

Ach geluk, mag het ook eens een keertje dit seizoen voor Ajax.

Nou alleen P.S.V. nog de oortjes wassen en Ajax heeft de cup-met-de-lelijke-naam gewonnen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Perfectly clear schreef:

[

Nou alleen P.S.V. nog de oortjes wassen en Ajax heeft de cup-met-de-lelijke-naam gewonnen

Tegen die tijd is Ajax ook weer volledig blessurevrij. .

P.S.V, Prepare yourself !!!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Jij zegt het, het mocht ook wel een keer. We hebben een goede reden om te zeuren als je ziet wat we allemaal moeten missen...

Ik zat echt die laatste 20 minuten als een gek op de bank te schreeuwen en te bidden dat we nu EINDELIJK eens iets kregen om voor te juichen. Het geduld van de Ajax-fans word zwaar op de proef gesteld maar uiteindelijk staan we toch in de bekerfinale en hebben dankzij die gruwelijke play-offs nog kans op voorronde CL.

Het is geen kampioenschap maar we moeten het er maar mee doen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Precies, En binnen enkele weken wordt het geduld eindelijk beloond.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

BoordAppel schreef:

Dat is nu juist de grap, Ajax heeft geen enkele kans gehad en scoort toch .

Kopbal van Huntelaar vergeten na een minuut of 6 ? 100% kans. Voor de rest was het de eerste 90 minuten barslecht. Ben net terug, heb erg genoten uiteindelijk. Schitterend moment, die 1-1. Het -wel erg lege- stadion explodeerde. Babel maakte uiteindelijk het verschil. Mooi dat Charisteas de goal aan Huntelaar schonk en niet zelfzuchtig was om zijn gram te willen halen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Maduro mag zo'n vreselijke fout gewoon niet begaan, waar is die jongen gebleven die nog zo'n geweldige indruk maakte op het wk onder 20?? Het is jammer dat het spel van Ajax de laatste jaren altijd is gebaseerd op het hebben van zelfvertouwen ofniet, want kwaliteit is er écht wel bij Ajax.

Dat Huntelaar in de laatste minuut nog 1-1 maakt zegt meer over Roda dan over Ajax. Individuele kwaliteiten hebben de wedstrijd beslit, net zoals Italiaanse topploegen het ook vaak genoeg met hakken over de sloot toch halen. Ik ken trouwens ook een andere Nederlandse ploeg die hiervan afhankelijk is..

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ajax en PSV zijn beiden met geluk in de finale gekomen. Er moet wel bij gezegd worden dat je 'geluk' makkelijker afdwingt met iemand als Huntelaar.

Ik hoop op hetzelfde als in '98, toen Ajax met 5-0 PSV wegblies.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Geweldig ook hoe Huntelaar nog even in de camera keek vlak voor de aftrap van de verlenging.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

[quote]Quido schreef:

Schitterend moment, die 1-1. Het -wel erg lege- stadion explodeerde. [quote]

Wat ik vooral schitterend vind is dat die mensen die altijd tien minuten voor afluiten naar hun auto rennen om op tijd thuis te zijn weer eens lelijk op hun neus hebben kunnen kijken

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Maduro mag zo'n vreselijke fout gewoon niet begaan, waar is die jongen gebleven die nog zo'n geweldige indruk maakte op het wk onder 20??..

Buiten die grote fout en die 2 kleinere heeft hij het toch redelijk gedaan.

Vergeet niet dat hij net terugkwam van griep en dat hij op een vreemde positie speelde.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Leno schreef:

Ajax en PSV zijn beiden met geluk in de finale gekomen.

Waar had PSV geluk mee dan?

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ze dwongen tegen AZ niets af, AZ had net zo goed kunnen winnen.. Het was een 50/50 wedstrijd waarbij Simons een bal goed op zijn schoen kreeg en Timmer matig stond te keepen. Arveladze had moeten scoren.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Welnee. Die wedstrijd ging nergens heen maar PSV was wel degelijk beter, wat ze uiteindelijk ook lieten zien met die twee goals.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Welnee. Die wedstrijd ging nergens heen maar PSV was wel degelijk beter, wat ze uiteindelijk ook lieten zien met die twee goals.

PSV was beter, maar AZ had duidelijk de juiste strijdwijze gekozen. Dan maar eens niet mooi en sprankelend, wat ze, sinds ze uit vorm zijn, toch al niet vaak vertonen.

Je moet wat, uit bij PSV. In Eindhoven zijn die lui nauwelijks te verslaan.

Anyway, door de winst van Ajax is AZ alweer verzekerd van Europees, als ik de KNVB-site goed begrijp. (Er vanuitgaande dat Ajax in de top 5 eindigt.)

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

zoo wat was de sfeer in de verlening goed zeg, gister in de arena. ik zat in vak411 en heel noord deed mee met de liederen "wat zijn die boeren stil" werd een stuk of 4x gezongen

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mental_jos schreef:

zoo wat was de sfeer in de verlening goed zeg, gister in de arena. ik zat in vak411 en heel noord deed mee met de liederen "wat zijn die boeren stil" werd een stuk of 4x gezongen

Een 'stuk of 4' keer?

Moeite met tot 4 tellen?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mental_jos schreef:

wat zijn die boeren stil"

En stil waren ze .

Ik kreeg zelfs bijna medelijden met ze in de verlenging.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

mental_jos schreef:

Maar daarvoor waren ze 80 minuten erg rustig volgens mij.

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

@kijkert: het konden er ook 5 zijn wijsneus ik houd dat niet nauwkeurig bij

@emdee: ja klopt pas na de 1-1 werd het een kabaal:)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat zijn die boeren stil ! , wat zijn die boeren stil , wat zijn die boeren stil , wat zijn die boeren stil !

Prachtig die onlading van alle supporters including me !

Hij doet het toch weer , 94e minuut met een omhaal , een jongensdroom.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

mikoz schreef:

Wat zijn die boeren stil ! , wat zijn die boeren stil , wat zijn die boeren stil , wat zijn die boeren stil !

Ajax wint ook eens een keertje .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ajax wint ook eens een keertje .

Na 2 nederlangen mocht het inderdaad wel weer eens

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

9-darter van Raymond van Barneveld tegen Peter Manley

Sport 1

Barney

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviefreak#1 schreef:

9-darter van Raymond van Barneveld tegen Peter Manley

Sport 1

Barney

WOW GJ !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.