- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
De huidige assistent-trainer van PSV gaat samen met Rene Eijkelkamp de hoofdmacht van de Enschedese club voor drie jaar leiden. De huidige interim-trainer Jan van Staa wordt het nieuwe hoofd scouting. Rutten was al eerder verbonden aan de Enschedese club waarmee hij in 2000 de KNVB-beker won. Door een gebrek aan vertrouwen stapte de huidige inwoner van Overdinkel toen over naar PSV. FC Twente wil de komst nog niet bevestigen.
Bron: RTV Oost
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Terwijl hij waarschijnlijk hoofdtrainer van PSV wordt 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
NEC heeft nu ook weer 4 jeugdspelers van ManU op proef.
Ben benieuwd of ze een beetje mee kunnen komen, ze hebben het eerste half jaar bij Antwerpen gespeeld (dat uitkomt in de Belgische Tweede Klasse) en komen dus niet rechtstreeks van Man Utd. Aan de andere kant moet die Fangzhou Dong het grootste talent uit China zijn.
Geen FC Antwerpen volgers hier?
De huidige assistent-trainer van PSV gaat samen met Rene Eijkelkamp de hoofdmacht van de Enschedese club voor drie jaar leiden.
Als Guus bij PSV vertrekt stort het daar in Eindhoven helemaal in.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Volgen doe ik het niet. Maar The Great Old (oudste club van België) doet het niet echt schitterend.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
NEC heeft nu ook weer 4 jeugdspelers van ManU op proef.
Ben benieuwd of ze volgend jaar te bewonderen zijn in nijmegen.
Old Goffert 
Welke 4 ?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schande waar Ajax mee moet voetballen.
Grygera, Sneyder, Emanuelson, Trabelsi, Heitinga,Galasek, Maduro, Pienaar, Guan Fran geblesseerd.
, en nog meer als ik me niet vergis.).
Anita, Sarpong en nog meer groentjes die nog geen ervaring hebben om te voetballen voor 50.000 man als vervanging.
* diepe zucht *.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Die reactie van Cocu na de wedstrijd over de scheidsrechter... priceless
.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Schande waar Ajax mee moet voetballen.
Grygera, Sneyder, Emanuelson, Trabelsi, Heitinga,Galasek, Maduro, Pienaar, Guan Fran geblesseerd.
, en nog meer als ik me niet vergis.).
Anita, Sarpong en nog meer groentjes die nog geen ervaring hebben om te voetballen voor 50.000 man als vervanging.
* diepe zucht *.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8181 stemmen
Tjonge, wat heb ik genoten vanmiddag zeg! FC Groningen dat Ajax he-le-maal wegspeelt, wat mooi. En ja, Ajax was verzwakt, maar toch was het mooi 
En als sport-toetje nog even een wereldrecord op de 10 van Kramer net, leuk dagje zo!
Ben benieuwd of dat record deze dag zal overleven...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoezo daar kiezen ze toch zelf voor.
We zullen eens zien wat er van welke club dan ook in Nederland overblijft als je 9 van hun basisspelers weghaalt.
Onvoorziene omstandigheden waar ze niks aan kunnen doen noem ik dat.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Groningen moet zich gewoon schamen dat ze het nog moeilijk hebben gehad tegen het A1 van Ajax. Als ze al zoveel moeite hebben door een driemansverdediging met Vermaelen,Timisela en Boakye te komen dan heb ik weinig hoop voor ze in de play-offs.
Wij Ajaxfans drinken de hele gifbeker leeg en volgend jaar plukken we onze vruchten met een mooi kampioenschap en de UEFA-cup 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Kan iemand het schaatsen even uitleggen aan Hedrick
.
Wel een puike prestatie van Kramer
.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
We zullen eens zien wat er van welke club dan ook in Nederland overblijft als je 9 van hun basisspelers weghaalt.
En buiten dat speelde Ajax met al die zogenaamd goede spelers die nu geblesseerd zijn natuurlijk echt niet beter dan nu.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand het schaatsen even uitleggen aan Hedrick
.
Wel een puike prestatie van Kramer
.
Ik denk dat Hedrick niets over schaatsen hoeft te worden geleerd, en zeker niet door een Nederlander. Laat ons eerst maar weer eens een all rounder voortbrengen die het niveau van Davis en Hedrick kan evenaren.
Kramer heeft dit toernooi laten zien er ook nog helemaal niet te staan. Zijn korte afstanden moeten toch echt beter.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Pff.. FC Groningen dat zich schamen moet.. Onze Trots van het Noorden gaat wel even 4e worden anders! 
En shit! Wát een tijd van Kramer zeg! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik denk dat Hedrick niets over schaatsen hoeft te worden geleerd, en zeker niet door een Nederlander. Laat ons eerst maar weer eens een all rounder voortbrengen die het niveau van Davis en Hedrick kan evenaren.
Wat heb je aan een allrounder van het niveau Hedrick als hij zo'n domme fouten maakt? Niets dus.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat heb je aan een allrounder van het niveau Hedrick als hij zo'n domme fouten maakt? Niets dus.
Niets dus?
Och, een Van der Duim die een rondje vergeet, een Zandstra die over zijn eigen armbandje struikelt, een Uyttdehage die gediskwalificeerd wordt wegens ongeoorloofd tempo maken, een Verheijen die tegen een klaarstaande Uyttdehage opbotst, een Timmer die gediskwalificeerd wordt wegens een tweede valse start, een Kramer die onnodig op een blokje stapt...
Wat heb je aan al die schaatsers/sters?
Wat heeft Kramer aan een superrace op de 10 kilometer een maand nadat hij die superrace had móeten rijden, nl. in Turijn?
Dit seizoen hebben achtereenvolgens Verheijen, Hedrick en Kramer, via een fenomenale race, het wereldrecord 10 kilometer gepakt.
Bob de Jong niet, Bob de Jong pakte Olympisch Goud op de 10 kilometer.
Hij piekte op het beslissende moment. Dáár heb je wat aan.
Volgend jaar is Hedrick, mits er geen ongelukken gebeuren, weer gewoon een hele grote titelkandidaat voor de WK allround, evenals Davis. Kramer en Verheijen moeten maar aan zien te klampen en voor de rest zie ik het voorlopig met de Nederlanders even somber in.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax dit al voor het vijfde jaar op rij overkomt. ik begin er aan te twijfelen (ook al weet ik zelf niet direct wat) of er niet iets chronisch verkeerd zit bij Ajax. (veld, scouting/opleiding van te weinig fysiek sterke spelers, etc?????).......
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ze zouden eens wat moeten doen aan de lengte van de pupillen, misschien andere voeding ofzo. Het begint me langzamerhand te irriteren dat er teveel dwergen op het veld lopen daar bij Ajax, er is daar een ernstig gebrek aan lengte. Lengte is vind ik ik erg belangrijk voor een goed elftal, zowel bij de verdediging van het doel, als uitstraling op de tegenstander.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
[
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax dit al voor het vijfde jaar op rij overkomt. ik begin er aan te twijfelen (ook al weet ik zelf niet direct wat) of er niet iets chronisch verkeerd zit bij Ajax. (veld, scouting/opleiding van te weinig fysiek sterke spelers, etc?????).......
Ik denk dat Ajax teveel spelers uit eigen jeugd gebruikt in het 1e, wat hun uiteindelijk zwakker maakt
Soms pakt het goed uit ''zie Vd vaart, Sneyder bijv als beste voorbeelden'' maar voor de rest lijkt het me grotendeels nadelig.
Ajax heeft ervaring nodig in het veld, zoals spelers als Galasék & Trabelsi die ik persoonlijk van heel groote waarde zie voor Ajax.
Ajax heeft te weinig van dat soort mensen.
Kijk maar eens die wedstrijden tegen Inter.
Alleen Figo alleen had al meer Champions league wedstrijden op z'n naam staan dan het gehele elftal van Ajax.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vergeet niet dat Sneijder en met name van der vaart ook heel vaak geblesseerd zijn geweest......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar is 'lucky' Ajax terug?! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hulde aan Huntelaar
.
En Babel niet te vergeten natuurlijk. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar is 'lucky' Ajax terug?! 
Niks met luck te maken.
Gewoon pure inzet en niet opgeven was de succesformule vandaag. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het was geen portie geluk maar een gezonde portie Huntelaar. Het was eigenlijk niet eens een kans maar hij legt hem er wel in. Hij wist wat hij deed en scoort 
HUNTER 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Precies, daarvoor is hij naar Ajax gekomen.
Voor die ene onmogelijke kans erin te leggen als het nodig is. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.