- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik vind het alleen jammer van Engels/Italiaans samenvattingen..
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik probeer echt geen reclame voor talpa te maken, maar:
ik betaal nu 35 voor internet
over een tijdje krijg ik internet + live wedstrijden voor 40 p/m
das dus maar 5 euro meer, ik vind het dus waard
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Je bedoeld nu Versatel neem ik aan 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vandaag Finale Africa Cup.
Egypte vs Ivoorkust. 1-2.
( denk ik ).
Maar dat Ivoorkust al zover is gekomen betekent wel dat Nederland er geen makkie aan heeft van de zomer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Toch hebben ze op mij nog neit echt indruk weten te maken. Ik denk toch dat het gevaar tijdens het wk van Servie Montenegro en Argentinie gaat komen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Je bedoeld nu Versatel neem ik aan 
talpa is slecht bezig met samenvattingen NL voetbal
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toch hebben ze op mij nog neit echt indruk weten te maken. Ik denk toch dat het gevaar tijdens het wk van Servie Montenegro en Argentinie gaat komen.
Dat ze in de finale staan maakt al indruk genoeg op mij.
Nederland zal het zeker niet makkelijk krijgen en zal alle zeilen bij moeten zetten.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dus wat rest zijn de wedstrijden van Oranje op de eindtoernooien en het amateurvoetbal.
Vandaag stond in de krant dat Talpa NA oranjewedstrijden de 1e divisie rechten ook hebben..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bah, ik kijk Talpa alleen voor het voetbal, en zelf dat kijk ik met tegenzin door die eeuwige rot-reclames tussendoor.
.
Geef aub de eredivisie rechten maar aan Nederland 2.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77578 stemmen
Mido mag mee doen 
Alleen voor het voetbal vindt ik dat hij er bij hoort en laat Egypte winnen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat is slecht nieuws.
Ik had gehoopt dat ze hem voor jaren zouden schorsen omdat hij totaal geen respect heeft voor z'n coach.
Wel goed voor het voetbal idd, maar als ik hem op veld zou tegenkomen dan had ik hem toch genadeloos getackled.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Je had het over schorsen: Na die tackel was jij degene geweest dat geschorst werd..
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ach, volgens mij is het op zich best een goeie jongen, maar hij is een beetje dom...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen

Mido had geen gelijk, zn coach is geen ezel maar een of ander weekdier.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Over 15 min finale Afrika cup. 
Allemaal achter de buis gekluisterd zitten neem ik aan? 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Hoezo, ze staan toch in de finale, en de invaller voor Mido maakte de winnende 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Over 15 min finale Afrika cup. 
Allemaal achter de buis gekluisterd zitten neem ik aan? 
Eurosport?
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77578 stemmen
EGYPTE 
Maar wat een slecht voetbal ,ik durf te zeggen dat Ivoorkust de eerste ronde in Duitsland er uit vliegt, die hebben niets maar dan ook niets te zoeken op een WK.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Mwoa, tweede helft van de tweede helft was toch best behoorlijk. In ieder geval wel lekker spannend tot het einde. Al had Drogba natuurlijk die 100% kans erin moeten schieten
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij de beslissende penalty valt het beeld weg. 
Ironisch maar zeker niet om te lachen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
, die hebben niets maar dan ook niets te zoeken op een WK.
Beetje overdreven stelling.
Dat ze al zover zijn gekomen in de Afrika Cup wil zeggen dat ze zeker potentie hebben.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ivoorkust mag dan wel goed zijn in Afrika , maar met landen als Nederland en Argentinie kan ik ze niet vergelijken. En Turkije werd 3e in WK 2002, daaropvolgende jaren heb ik ze niet 1 keer meer goed zien spelen. Soms speelt geluk ook een grote rol.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
10/2/2006
Molenaar: Blind moet weg, Cruijff moet kar gaan trekken
In een video-interview met Planet.nl laat Keje Molenaar zijn visie over de huidige toestand bij Ajax weten. Hij was in de race voor de positie van Algemeen Directeur, maar werd het uiteindelijk niet. Molenaar hekelde onder andere Jaakke vanwege het ontbreken van beleid, maar ook vanwege de uitstraling. 'Ook moeten de bestuurders voetbal kunnen ademen en er verstand van hebben, dat is nu niet het geval', aldus Molenaar.
Molenaar vindt ook dat het tijd is voor Blind om te vertrekken. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt.' In zijn ogen heeft hij spelers ook niet beter gemaakt.
'Het is aan ons als oud-spelers om erover na te denken en de boel scherp te houden. De aandeelhouders en ledenvergadering roeren zich niet. In de huidige situatie met de huidige aankopen die een sloot geld kosten, zie ik het absoluut niet gezond worden.'
Volgens Molenaar moeten de leden Johan Cruijff zover krijgen om de kar te gaan trekken om Ajax weer gezond te maken. 'Ik denk ook dat hij dat wel wil.'
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Cruijf?.
Als hij faalt dat is meteen z'n geloofwaardigheid als ''voetbalmeester/ kenner'' gekrenkt.
Lijkt me sterk dat hij zo'n risico zal gaan nemen door Ajax te coachen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik vrees dat Cruijf het nooit zal gaan proberen, maar ik hoop het wel. Lijkt me geweldig om deze man aan het werk te zien. Persoonlijk heb ik veel respect voor hem, dus hopelijk verrast die door Blind op te volgen.
Cruijf 
T.O.
-
- 2473 berichten
- 2860 stemmen
Persoonlijk heb ik veel respect voor hem, dus hopelijk verrast die door Blind op te volgen.
Cruijf 
Bedoelt hij niet dat Cruijff in het bestuur moet? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Cruijff weer gaat trainen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zou dolgelukkig zijn als Cruijff komt. Dat is pas iemand waar de spelers tegenop kijken , iets wat Blind niet is , veel te soft allemaal net zoals Koeman.
Onder Blind speelt Ajax superslecht bovendien heeft de man gewoon geen uitstraling en charisma , het klopt gewoon niet Ajax is een club met veel charme de uitstraling van de beste , met Blind lijken ze meer een club die strijd tegen degradatie.
Blind heeft mooie tidjen met Ajax meegemaakt als speler maar als trainer is het helemaal niks.
Blind pak de eer aan je zelf en rot op voordat ze je ontslaan.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Bedoelt hij niet dat Cruijff in het bestuur moet? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Cruijff weer gaat trainen.
Uiteraard, als trainer is volstrekt uitgesloten. Als bestuurslid is onwaarschijnlijk, maar je weet het maar nooit..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.