• 17.293 nieuwsartikelen
  • 182.365 films
  • 12.566 series
  • 34.789 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.451 gebruikers
  • 9.466.861 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daarna volgde er bijna een handgemeen. Over het woord "ezel" zal ik niet vallen, dat is geen scheldwoord te noemen.

Maar het is wel een belediging te noemen (misschien meer in Arabische landen dan in 'het westen'), zeker voor de neus van miljoenen kijkers tegenover iemand die in principe in hiërarchie boven je staat.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ezel is in het Midden-Oosten en daar in de buurt Wel een scheldwoord. Een ezel moet namelijk in die landen al het 'vuile werk' opknappen, mensen dragen enz, en als je iemand dan een ezel noemt, betekent dat: je kan niet nadenken, je bent een nietsnut etc.

Dat Mido zoiets zegt, bewijst alweer hoe verwend hij is. Hij denkt dat hij een god is in Egypte, goed gedaan van die bondscoach.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ezel is in het Midden-Oosten en daar in de buurt Wel een scheldwoord. Een ezel moet namelijk in die landen al het 'vuile werk' opknappen, mensen dragen enz, en als je iemand dan een ezel noemt, betekent dat: je kan niet nadenken, je bent een nietsnut etc.

Betekent het hier niet hetzelfde? Volgens mij wel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Daar zal het wel een grotere impact hebben. Zoiets als hier schelden met kankerlijer ofzo.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En ik ben liever een kalf dan een ezel. Een kalf ben je maar één jaar en een ezel je ganse leven.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Niet alleen een verdraaide uitslag bij NEC-Feyenoord maar ook een verdraaide reportage bij Talpa. Allereerst plaatste Van Hooijdonk een elleboog vol in het gezicht van vd Doelen wat acuut rood was, maar dat kwam niet in beeld.

Verder was de camera te traag omdat Castelen (nog afgezien van de drie uit buitenspel komende spelers) ook buitenspel stond, vandaar dat Leiwakabessy terugliep en terugspeelde in de veronderstelling dat het buitenspel was. Logisch als 4 man buitenspel staan zou je zo zeggen. Dus wel degelijk buitenspel en een onthouden rode kaart. Schandalig genaaid dus.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja wat een flutoverwinning van Feyenoord. Ik hoop dat ze zich massaal gaan schamen. Wat een geluk zeg. Een eigen doelpunt en een doelpunt waarbij half Feyenoord buitenspel staat en de bal net als Olsson die bal weg wil rammen net de kant van Kuyt opstuiterd. Men heeft het wel eens over Lucky Ajax maar dit seizoen is er maar één team lucky en dat is Lucky Feyenoord

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Behoorlijk overdreven. Feyenoord had veel geluk vanavond maar ik kan geen andere wedstrijden recallen waar je kan spreken over een Lucky Feyenoord.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Real Zaragoza - Real Madrid 6-1 !!!!

Ik kan er niets aan doen maar ik vind het prachtig als Real Madrid weer een keer flink klop krijgt.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

NEC . Wat een pech zeg. .

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ja wat een flutoverwinning van Feyenoord. Ik hoop dat ze zich massaal gaan schamen. Wat een geluk zeg. Een eigen doelpunt en een doelpunt waarbij half Feyenoord buitenspel staat en de bal net als Olsson die bal weg wil rammen net de kant van Kuyt opstuiterd. Men heeft het wel eens over Lucky Ajax maar dit seizoen is er maar één team lucky en dat is Lucky Feyenoord

een echte kampioen wint ook deze wedstrijden

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

kos schreef:

NEC . Wat een pech zeg. .

Tja dat was inderdaad een frustrerend momentje

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ach, tegen RKC was het omgekeerd..... En Ajax won zowaar van Willem 2, ook best lucky toch.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Naomi Watts schreef:

Behoorlijk overdreven. Feyenoord had veel geluk vanavond maar ik kan geen andere wedstrijden recallen waar je kan spreken over een Lucky Feyenoord.

Klopt, daarentegen is er wel sprake van een 'lucky PSV'. Ik vind het bijna lullig voor Feyenoord en AZ. Niet normaal hoe zij wedstrijden winnen, bahh!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Een eigen doelpunt en een doelpunt waarbij half Feyenoord buitenspel staat en de bal net als Olsson die bal weg wil rammen net de kant van Kuyt opstuiterd

Dat eerste doelpunt viel gewoon uit een scrimmage en had net zo goed door een Feyenoord-been als laatste over de doellijn worden getikt, geen 'echte' eigen goal dus. Bij die 2e goal gaat Castelen voor het schot, waardoor de andere 2 geen buitenspel staan. Vervolgens is het juist aan de oplettendheid en wilskracht van Kuyt te danken dat hij die bal nog kan oppikken en de kracht nog heeft voor zo'n superschot. Verder zetg ik overigens niet dat Feyenoord gene gelukg heeft gehad, maar deze goals vind ik onbetwistbaar

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Leno schreef:

Klopt, daarentegen is er wel sprake van een 'lucky PSV'.

PSV dwingt het gewoon af.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Farfan is een topspeler die samen met Cocu de belangrijke goals maakt, maar dat de tegenstander de kansen mist, tja das toch geluk.

Dat het niet alleen maar geluk is ben ik het mee eens, aangezien ze weinig weggeven (en weinig creeren, maar dat maakt niet uit dankzij Farfan). Ik vraag me alleen af hoe men fan kan zijn van een team dat zo voetbalt?

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Omdat dat team toch vele malen beter is geweest, en als het dan een keer tegenzit stap je toch niet zomaar over naar een andere club?

Het is een clubgevoel , en elke keer las zij voetballen krijg ik de kriebels, dat bij geen andere club gebeurt.

Je wordt als ajax fan nu toch ook niet eens feyenoorder?

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Daar heb je wel gelijk in ja.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

vind ik ook(en dat zeg ik als feyenoorder). Geluk heb je als je 146 miljoen wint in de Belgische loterij.

Ik ben zeer benieuwd naar DE wedstrijd van het seizoen. Psv-Feyenoord. Dan gaan we kijken wie de echte kampioen is.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Feyenoord is hoe dan ook niet de grote kampioen van dit jaar. Eerste ronde UEFA Cup en eerste ronde Gatorade Cup eruit Dan heb je al een heel slecht seizoen. Als ze nu kampioen worden is het omdat PSV en AZ een zwaarder programma hebben met deelname in 3 competities terwijl Feyenoord maar één competitie hoeft te spelen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Leno schreef:

(quote)

Farfan is een topspeler die samen met Cocu de belangrijke goals maakt, maar dat de tegenstander de kansen mist, tja das toch geluk.

Dat het niet alleen maar geluk is ben ik het mee eens, aangezien ze weinig weggeven (en weinig creeren, maar dat maakt niet uit dankzij Farfan). Ik vraag me alleen af hoe men fan kan zijn van een team dat zo voetbalt?

Ten eerste staat er bij de weinige kansen die we tegenkrijgen ook nog een formidable keeper in de goal. Dit is een zeer belangrijke verklaring voor het waarom de kansen van de tegenstander er niet ingaan. Wat dat fan zijn betreft. Ik kan wel degelijk genieten van dit PSV. Az zal best aanvallend mooier voetbal spelen maar dat houdt je geen seizoen vol zoals AZ ieder jaar weer bewijst. Je zult ook je wedstrijden op 80 % moeten kunnen winnen wil je op meerdere vlakken presteren. PSV kan dit. Overigens zie je dit buiten Barcelona bij alle clubs terug die op meerdere fronten goed presteren. (Juventus, Chelsea en Bayern) PSV doet in deze zware periode niets te veel. Ze houden het achterin dicht geven niets weg en maken de kansen zelf wel af. Als het 2-0 is gaan we niet vol door zoals AZ om uiteindelijk met 4-0 te winnen. 2-0 is dan genoeg. Vorig seizoen was het grotendeels hetzelfde. PSV zal er ben ik van overtuigd in de belangrijke wedstrijden die gaan komen weer staan en Lyon zal het echt niet zo makkelijk krijgen als iedereen meteen na de loting beweerde.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Respekked schreef:

Ik ben zeer benieuwd naar DE wedstrijd van het seizoen. Psv-Feyenoord. Dan gaan we kijken wie de echte kampioen is.

Ben ik niet met je eens. PSV heeft het altijd zwaar tegen feyenoord en wint hier de laatste jaren zelden van. Net als dat PSV bijna altijd van Ajax wint. Deze wedstrijd zegt mij dus helemaal niets aangezien je kampioen wordt tegen de op paier mindere goden. daar laat Feyenoord het vaak afweten en daarom worden ze ook dit seizoen weer geen kampioen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als Ajax slecht speelt, en ze winnen in de laatste minuut is het ''Lucky Ajax''.

Als Feyenoord slecht speelt en ze winnen in de laatste minuut dan is het ''Met recht een titelkandidaat''.

( Zoals gister ).

Bullshit, niks meer

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

En PSV is dan 'zakelijk'

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

En het kan ook zo zijn dat als een elftal juist op meerdere fronten tegelijk strijd, en dus meer wedstrijden speelt, de spelers meer op elkaar raken ingespeeld. Dus dat het team nog beter zal functioneren narmate het meer wedstrijden speelt. Ploegen zoals AZ of Heerenveen, of andere subtoppers, zijn er meestal niet tegen opgewassen om zowel in de Uefa cup als in de competitie blijven te presteren, en dan komt eigenlijk pas het klasseverschil naar boven met bijv. de standaard top 3. Enerzijds omdat die veelal het gewend zijn het zware niveau aan te kunnen, anderzijds omdat die ook er het kapitaal voor hebben. Dat zag je dus bij AZ vorig jaar, uiteindelijk eiste het zware programma zijn tol, terwijl PSV wel met gemak kampioen wist te worden, ondanks hun pijnlijke verlies tegen AC Milan.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Jan Bos mag morgen de Nederlandse vlag dragen bij de openingsceremonie van de Winterspelen in Turijn. Dit maakte chef de mission Eddie Verheijen vandaag bekend in het Heineken House.

Vooraf dacht de hele Nederlandse pers dat Marianne Timmer de vlag ging dragen. Bos krijgt dus de voorkeur boven Timmer. De pupil van Ingrid Paul is dit jaar in vorm.

Bos plaatste zich namelijk voor de Olympische 500, 1.000 en 1.500 meter op het OKT. Op de Olympische Spelen van 1998 en 2002 pakte de Telfort-rijder de zilveren medaille op de 1.000 meter. Dit keer geldt Bos weer als een van de favorieten, op het WK sprint werd de man van Telfort al derde achter Joey Cheek en Dmitry Dorofeyev.

Bos deed ook een keer mee aan de Zomerspelen. Bij de Zomerspelen van 2004 in Athene was hij aanwezig als baanwielrenner. Ook zijn broertje Theo Bos was toen aanwezig.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Talpa heeft ook de Eerste Divisie binnen

9/2/2006 21:13

Vanaf komend seizoen tot aan de zomer van 2011 liggen alle audiovisuele rechten van de clubs uit de Eerste Divisie bij Talpa. De visie van het bedrijf van mediagigant John de Mol sluit het beste aan bij de toekomstplannen van de Coöperatie Eerste Divisie (CED).

Talpa heeft al een zeer groot deel van alle Nederlandse voetbalrechten in handen. Met de samenvattingen van de Eredivisieduels, de live-rechten van de uitwedstrijden van het Oranje voor het EK 2008 en het WK 2010 denkt De Mol de grote investeringen makkelijker te kunnen terugverdienen.

Dus wat rest zijn de wedstrijden van Oranje op de eindtoernooien en het amateurvoetbal. De rest is nu van Talpa. Verder is Sport 1 (voorheen Canal+, nu de zoveelste oplichterij van UPC) goed bezig alle andere competities binnen te halen. Ik heb begrepen dat ze Italië en Engeland van de NOS gaan afpakken.

Tja.. we hebben dus dadelijk ALLE voetbalwedstrijden(behalve de eindrondes) achter een decoder zitten en de samenvattingen die vol reclames zitten. Welkom in Nederland anno 2006.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Tja, jammer.Ik hoop dat de WK en EK wedstrijden nog wel worden uitgezonden door NOS..

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tja.. we hebben dus dadelijk ALLE voetbalwedstrijden(behalve de eindrondes) achter een decoder zitten en de samenvattingen die vol reclames zitten. Welkom in Nederland anno 2006.

nee hoor, welkom in de WERELD anno 2006

OVERAL (tenminste in de ontwikkelde voetballanden) is alles achter de decoder te zien.

Eredivisie wedstrijden zijn zoiezo nooit live te zien geweest, net als eerste divisie wedstrijden

dus ik snap niet waarom men meteen begint te zeiken als Talpa de rechten koopt

wees maar niet bang hoor, de samenvattingen van de eerste divisie (waar waarschijnlijk niemand van jullie ooit naar keek) wordt gewoon op de open zender uitgezonden

conclusie: niet huilen om iets (live wedstrijden) wat je nooit hebt gehad!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.