• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.456 gebruikers
  • 9.467.054 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Respekked schreef:

pff, hoe durf je ajax in het rijtje real en arsenal te plaatsen.. beetje schaamteloos tegenover die 2 clubs

Real is misschien raar, maar heeft Arsenal 4 europacups in de kast staan? Beetje rare opmerking. Ajax is gedeeld 4de allertijden: http://www.voetbalstats.nl/ec/ec1.html

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Respekked schreef:

pff, hoe durf je ajax in het rijtje real en arsenal te plaatsen.. beetje schaamteloos tegenover die 2 clubs

Huh? Historisch is Ajax wel een paar maatjes groter dan Arsenal, hoor.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

oh verkeerd gelezen. ik dacht dat damon het had over niet naar het verleden kijken. vind namelijk tegenwoordig real en arsenal nogal een maatje groter.. maar goed. ik las het verkeerd

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Historisch wel ja, meer ook niet.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Respekked schreef:

oh verkeerd gelezen. ik dacht dat damon het had over niet naar het verleden kijken. vind namelijk tegenwoordig real en arsenal nogal een maatje groter.. maar goed. ik las het verkeerd

Zonder Viera en binnenkort Henry en Bergkamp is Arsenal ook niet veel meer. Zeker met Japie en Perez erbij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

damon schreef:

ik zou trouwens wel willen zien of jullie bij een minder jaar van jullie club ook ballen hebben om te discussieren, of gewoon weer wachten totdat feyenoord 1x in de 5 jaar boven ajax eindigt en dan gelijk een grote mond opzetten

Ik kan veel hebben maar dit niet. Ik ben PSV supporter en absoluut geen Feyenoord supporter. Maar ik vind wel dat ajax teveel op het verleden teert ja. Sommige Ajax supporters zien zichzelf nog steeds als die grote topclub van 10 jaar geleden en ik ben ervan overtuigd dat dat niet meer zal boven komen drijven. Misschien een keer incidenteel maar niet meer zoals toen. Bij Real Madrid ligt dat toch anders vind ik. Real Madrid doet het in eigen land niet geweldig maar komt nog wel ieder jaar verder in de champions league en heeft wat spelersmateriaal nog steeds een topclub. Ik denk dat zij meer recht hebben om zich nog steeds een topclub te noemen dan Ajax.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Alleen geld is de reden, niet meer, niet minder. Een echte topclub is een club die zijn eigen topspelers opleid en daarvan eem team smeed, niet de club met de rijke voorzitter die alle topspelers wegkoopt bij de clubs die ze maken. Olympique Lyon is nu een goed voorbeeld van een 'ware topclub'. En Ajax was dat vroeger ook, toen het nog anders zat met de markt, als ze dat nooit hadden veranderd, was Ajax nu nog een topclub vergelijkbaar met Real Madrid. Helaas is de realiteit nu wel anders. Dit even voor de mensen die het niet snappen, of eigenlijk gewoon niet willen of kunnen snappen..

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

timbo_ schreef:

Real Madrid doet het in eigen land niet geweldig maar komt nog wel ieder jaar verder in de champions league en heeft wat spelersmateriaal nog steeds een topclub. Ik denk dat zij meer recht hebben om zich nog steeds een topclub te noemen dan Ajax.

Tsja, wat is een club he? In jouw beleving is slechts het eerste elftal de club. Ik denk dat er veel meer bij een club komt kijken. Historie hoort daar bijvoorbeeld bij, zaken als een beroemde jeugdopleiding, maar ook de supporters en de status die Ajax toch wel zal blijven houden, zowel nationaal als internationaal.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Zonder Viera en binnenkort Henry en Bergkamp is Arsenal ook niet veel meer. Zeker met Japie en Perez erbij.

henry blijft, en bergkamp was van grote waarde maar zijn vervanger(van persie) staat al te trappelen. Verder heeft Arsenal een aantal enorme talenten die het nu nog net niet(en dan vooral fysiek) kunnen brengen maar zeker de toekomst van het voetbal zijn(met name Fabregas).

En Ajax moet zijn hoop niet teveel gaan vestigen op 2 redelijk tot erg ouwe bokken. Stam zal misschien nog een jaar de echte top kunnen halen en Perez zal misschien nog 2 jaar waarde hebben.

Neej doe mij dan maar Clichy, Senderos, Fabregas, Walcott(nog wel erg jong, maar al zo goed), Flamini, van Persie en Reyes

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Dat je uberhaupt een discussie moet gaan voeren over het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Arsenal .

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ze bakken er beiden niks van.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kos schreef:

Dat je uberhaupt een discussie moet gaan voeren over het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Arsenal .

De discussie was nav deze opmerking:

Respekked schreef:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

PartyMarty schreef:

Tsja, wat is een club he? In jouw beleving is slechts het eerste elftal de club. Ik denk dat er veel meer bij een club komt kijken. Historie hoort daar bijvoorbeeld bij, zaken als een beroemde jeugdopleiding, maar ook de supporters en de status die Ajax toch wel zal blijven houden, zowel nationaal als internationaal.

Nee ik vind een club niet alleen het eerste elftal. Wel zal een eerste elftal regelmatig moeten presteren op een hoog niveau wil je die naam behouden. De naam van ajax is al vele malen kleiner dan hij ooit was en als ajax op dit niveau blijft acteren zonder europese aansprekende resultaten te behalen blijft er weinig over van die naam. Wat de jeugdopleiding betreft valt het de laatste jaren ook wel mee. Er zijn erg weinig spelers die de laatste jaren echt zijn doorgebroken naar de europese top via ajax. Eigenlijk geen 1 want ook van der vaart speelt ook niet op europees top niveau. Er speelt dan wel veel jeugd in het eerste maar is dit niet ook mede door gebrek aan beter? Dat bedoel ik ook met teren op vroeger. Niet alleen voor het eerste elftal geldt dit maar eigenlijk voor heel ajax is mijn bescheiden mening.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

kos schreef:

Ik heb over een Arsenal ZONDER Viera, Henry en in mindere mate Bergkamp. Bergkamp klaagt niet voor niets over het transferbeleid van Arsenal, zonder goede aankopen kunnen zij zich volgend jaar meten met het niveau van Ajax. Het spelersmateriaal is volgend seizoen echt niet minder (als er geen al te grote namen nog weg gaan bij Ajax). Arsenal heeft gewoon een erg slechte verdediging en geen bal afpakkers op het middenveld, daarnaast hebben ze ook nog een slechte keeper. En als Pires en Cole weg gaan is het helemaal slecht gesteld met de selectie van Arsenal.

Fabregas, Van Persie en zeker geen Reyes kunnen (nog) niet het Arsenal van de toekomst dragen.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ik snap ook wel dat Arsenal zonder Henry, bergkamp en Vieira minder is dan voorheen, maar dan nog is het tig keer beter dan Ajax natuurlijk.

En bovendien komen er echt wel toppers bij als er anderen weggaan.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Ik snap ook wel dat Arsenal zonder Henry, bergkamp en Vieira minder is dan voorheen, maar dan nog is het tig keer beter dan Ajax natuurlijk.

Als het bij Ajax weer loopt zou het echt niet onder doen voor een verzwakt Arsenal.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Dit zijn onzinnige discussies, feit is dat Arsenal dit seizoen 2 keer van Ajax heeft gewonnen. Als... dan... koop je niks voor.

Feit is wel dat Ajax over de wereld een hele grote naam heeft en reputatie heeft, waardoor Ajax wereldwijd wel als topclub wordt gezien. Real Madrid is ook al jaren bagger, maar het is en blijft een topclub!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zo, Senegal is effe lekker bestolen zeg, was een zuivere penalty!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Nou, ik vond het nog best moeilijk te zien. Ik hoop wel dat ze Mido gewoon aan de kant houden in de finale, de arrogante zak.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Goeie analyse! (Over Mido dan , ik vond het een 100% pingel)

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8183 stemmen

Wat een verwaande gast is die Mido toch. Dacht dat hij wel geleerd had inmiddels hoe zich te gedragen...Maar nee hoor! Aan de kant houden die arrogante gast. Of gewoon naar huis sturen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Turkije zes duels achter gesloten deuren.

Het Turkse nationale voetbalelftal moet zijn zes volgende thuiswedstrijden op neutraal terrein (op minstens 500 kilometer van de Turkse grens) en zonder publiek spelen. Dat heeft de Internationale Voetbalfederatie FIFA beslist. Turkije wordt bestraft voor de incidenten tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd Turkije-Zwitserland van 16 november.

Nadat Turkije de heenwedstrijd met 2-0 had verloren, won het in Istanboel met 4-2 en was het uitgeschakeld voor deelname aan het WK. Na de wedstrijd gingen spelers en trainers van Turkije op de vuist met de Zwitsers. Eén Zwitserse speler moest zelfs korte tijd in het ziekenhuis opgenomen worden.

Alpay Ozalan en Emre Belozoglu moeten als gevolg van de vechtpartij de komende zes duels geschorst toekijken. Hun teammaat Serkan Balci moet twee wedstrijden aan de kant toekijken. De Turkse assistent-bondscoach Mehmet Ozdilek is voor een jaar geschorst.

Ook de Zwitser Benjamin Huggel is voor zes duels geschorst. Hij mist het WK. De Zwitserse kinesitherapeut Stephan Mayer moet twee wedstrijden van het voetbal wegblijven. De FIFA legde de Turkse voetbalbond ook nog een boete van 129.000 euro op.

Bron: hln.be

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Vind ik niet eens zo heel buitensporig. Blatter wilde aanvankelijk zelfs uitsluiting voor de komende grote toernooien. Terecht dat ze het hebben gehouden bij individuele straffen en een boete.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ROOSKY schreef:

Wat een verwaande gast is die Mido toch. Dacht dat hij wel geleerd had inmiddels hoe zich te gedragen...Maar nee hoor! Aan de kant houden die arrogante gast. Of gewoon naar huis sturen.

BoordAppel schreef:

Ik hoop wel dat ze Mido gewoon aan de kant houden in de finale, de arrogante zak.

Nou, ze hebben naar jullie geluisterd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hahaaa,

Ja, dat was wel lachen.

Eerst de trainer uitschelden voor weet k wat en dan scoort z'n invaller .

Arrogante persoon.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Mido uit Egyptisch elftal gezet

Aanvaller Mido is uit het nationale team van Egypte gezet en voor een half jaar geschorst. De maatregel volgt op Mido's woedende reactie, nadat hij in de gewonnen halve finale van de Afrika Cup tegen Senegal naar de kant was gehaald.

Elf minuten voor tijd haalde bondscoach Shehata Mido naar de kant. Het stond op dat moment 1-1.De vedette van Tottenham Hotspur ging openlijk de discussie aan met Shehata. Een reserve voorkwam dat er een handgemeen ontstand.

Twee minuten na Mido's 'afgang' scoorde juist zijn vervanger Amr de winnende treffer. Vlak voor tijd werd Senegal een zuivere strafschop onthouden toen Said Senegalees Kamara onbesuisd tackelde.

Bron: NOS

dat zal m leren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Yes, dat zal m leren. .

Onder deze trainer zal hij ook niet terugkomen neem ik aan.

En door de goede resultaten van Egypte zal deze trainer voorlopig ook nog wel blijven

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

BoordAppel schreef:

De vedette van Tottenham Hotspur ging openlijk de discussie aan met Shehata.

Mido: "Waarom haal je mij eruit?"

Coach: "Omdat ik de coach ben."

Mido: "Je bent een ezel."

Coach: "Nee, jij bent een ezel."

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ezel ? .

Wat een belediging zeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Mido: "Je bent een ezel."

Coach: "Nee, jij bent een ezel."

Niet 100% correct gequote.

Mido: "Je haalt me eraf, je bent een ezel."

Coach: "Nee, jij bent een ezel, nu eraf."

Daarna volgde er bijna een handgemeen. Over het woord "ezel" zal ik niet vallen, dat is geen scheldwoord te noemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.