- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4565 stemmen
Het Belgisch voetbal is sinds gisterenavond in heel droevige papieren terecht gekomen. De Chinese gokmaffia zou al 7 wedstrijden van deze competitie beïnvloed hebben. Als alles, wat gisteren aan het licht kwam, waar gebeurd is, dan zullen er zeker koppen rollen... Nog even afwachten, maar het ziet er allemaal heel somber uit! 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Heb de betreffende reportage gisteren niet gezien maar zijn er 'grote namen' en 'grote clubs' bij het schandaal betrokken?
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4565 stemmen
de spilfiguur in heel het systeem zou Pietro Allatta zijn (die is bekend geworden als manager van Silvio Proto). Vooral La Louvière zou de grote boosdoener zijn, maar ook de namen van Bergen, Lierse en St-Truiden zijn genoemd.
De trainers Paul Put, Albert Cartier en Gilbert Bodart werden vernoemd. Wat spelers betreft vielen onder meer de namen van Ekani, Van Handenhoven, Espartero, Belic, Bourdon, Toyes, La Placa, ...
T.O.
-
- 2473 berichten
- 2861 stemmen
Dat 1 speler het verschil kan maken, vind ik heel knap...
Erg overdreven hoor.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik vond eerlijk gezegd bijna iedereen (behalve De Guzman) erg goed spelen.Ze communiceerden goed, passes waren goed en hebben terecht gewonnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Denken de spelers anders over, Sikora heeft zich bedreigd gevoeld door eigen! supporters. Vooral in die wedstrijd (Kan me zo gauw niet herinneren) dat hij allerlei ziektes naar zijn kop kreeg gesmeten, hij zei dat hij hier zelfs geestelijk last van heeft gekregen en dat het zijn spel beïnvloeden...
Vd Vaart die ruzie kreeg met het publiek omdat die jaloerse losers het niet konden hebben dat zijn vriedin bekend was en er nog goed uitzag ook.
En jonge spelers worden in een week tijd van god tot 'teringleier' gebombardeerd enz.
Echt waar ik ben Ajax supporter maar oh! wat het ik soms toch een kitshekel aan de mede 'supporter' als zij weer eens iemand die het al moeilijk heeft, nog ff verder kapot maken.
Vaak zijn het zelf volwassen mannen die soms zelfs met het kind naar het stadion gaan en dan zoiets roepen...
Echt waar dit zijn de grootste losers die ik ken!
Als ik voetballer was zou ik geen enkel respect voor die supporters hebben!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Natuurlijk, het zit (Lucky) Ajax al 100 jaar tegen, laten we hopen dat het volgend jaar eindelijk een keertje meezit. 
Donder op met je ''lucky'' Ajax dat slaat echt nergens op.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En tsja over de wedstrijd .. Feyenoord was gewoon beter en vooral veller .. alsje ziet dat kuyt zo makkenlijk aan bal komt en de Ajax spelers dat laten afweten ... ook kwamen de Ajax spitsen niet door dat wat Feyenoord veel beter deed.
Maargoed volgend seizoen pakt Ajax met stam , perez en hopenlijk een nieuwe trainer Feyenoord natuurlijk makkenlijk in.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Donder op met je ''lucky'' Ajax dat slaat echt nergens op.
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
ach ajax doet het al jaren beter dan feyenoord en nu mogen de feyenoord supporters een keer zeggen dat feyenoord het veel beter doet.
volgend jaar is en speelt ajax al weer beter dan feyenoord en hopelijk ook dan psv
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
mensen die het over lucky ajax hebben, hebben een minderwaardigheidscomplex
Wat is dit voor onzin. Heeft Ajax eens een seizoen wat minder beslissingen mee gaan we ineens verongelijkt doen. Kom nou toch ajax heeft die bijnaam echt niet zo maar gekregen daar zijn jaren aan Lucky ajax momenten aan vorafgegaan.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ja als ajax niet lucky was, dan waren ze NOOIT kampioen geworden zeker.....SURE!
en een wijze heer heeft een keer gezegd: geluk dwing je af
dus ik heb geen recht om te zeggen dat Fey en PSV veel geluk hebben dit jaar
en jij geen recht dat Ajax geluk heeft gehad in het verleden
ik irriteer me mateloos aan mensen die het over lucky Ajax hebben wanneer Ajax bij het minste geringste een beslissing van de scheids mee krijgt....of dat Ajax in slotfase scoort.....dan heten we weer lucky.....
ga liever je eigen team supporten dan je minderwaardigheidscomplex te tonen door telkens "lucky Ajax" te roepen.
ik roep toch ook niet telkens bij:
-elke narrow escape van PSV, dat ze lucky zijn
-feyenoord....laat maar....die zijn nooit lucky (nooit kampioen)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als een club in de laatste minuut wint is het geen Luck.
Dan zijn ze gewoon beter, en kon de tegenstanders geen stand houden.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Als Ajax zoals PSV steeds met miniem verschil zou winnen, zouden we Lucky Ajax heten
maar omdat het PSV is, is het op zijn Italiaans goed 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zit wat in .. aan een club die geweldig speelt maar nooit scoort heb je immer ook niks 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Kom nou toch ajax heeft die bijnaam echt niet zo maar gekregen daar zijn jaren aan Lucky ajax momenten aan vorafgegaan.
Die bijnaam stamt volgens mij uit de 70's. Feit is dat ze én dit jaar slecht zijn (slechter dan wat boven ze staat iig) én dat ze ook niet lucky zijn.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
In het begin van het seizoen, maar ook al tegen het einde van vorig seizoen begon het aardig te lopen bij Ajax. Het spel zag er goed uit, alleen liep het vaak vast bij het strafschotgebied van de tegenstander, gevolg; moeizaam en weinig doelpunten maken, om vervolgens wel te verliezen tegen clubs die meer 'doeltreffend' waren. En narmate het seizoen vorderde en Ajax bleef zitten met het 'scoorprobleem' kwam dat natuurlijk ook niet ten goede aan de zeflverzekerdheid van de spelers. Dat is dus nu ook terug te zien in de wijze waarop Ajax nu voetbalt, ver beneden niveau. Dit kan je eventueel de trainer aanrekenen maar zo kunnen we nog wel maanden, of zelf jaren doorgaan. 5 jaar geleden ging het ook slecht met Ajax, en werden trainers aan de lopende band ontslagen. Zo te zien wil de directie van Ajax dat niet meer meemaken en geven ze Blind dus de tijd, ongeacht de zeer slechte prestaties. Ik denk dat de problemen van Ajax een soort van vicieuze cirkel zijn geworden, na jaren van onenigheid en gebrek aan organisatie. Door Blind nu te ontslaan los je dat niet 123 op lijkt mij, ik denk eerder dat Ajax gewoon toe is aan een heel nieuw bestuur met een andere werkwijze. Neem bijvoorbeeld Barcelona, er kwam een nieuw, jong en fris bestuur onder leiding van Laporta die weer nieuw leven in de club blies, en dat heeft een grote impact gehad. Ronaldhino koos voor Barcelona terwijl hem door andere clubs betere aanbiedingen gedaan werden, zo zie je dus dat 'sfeer' ook erg belangrijk is. En dat is iets wat er nu totaal niet heerst bij Ajax, spelers hebben het er niet meer naar hun zin. En er is ook niet echt een uitgebalanceerd elftal, met ervaring en talent, slimme zet om dan Stam aan te trekken. De zaakjes moeten alleen veel beter geregeld worden ditmaal, Ajax zal er nooit bovenop komen als er telkens maar een spelersleegloop is, en die dan ook nog eens transfervij vetrekken, dat gebeurde 10 jaar geleden, en nu wéér. Maarja, wie ben ik om te zeggen hoe het nu wel en niet moet, ik ben slechts een supporter met een mening. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
ja als ajax niet lucky was, dan waren ze NOOIT kampioen geworden zeker.....SURE!
ga liever je eigen team supporten dan je minderwaardigheidscomplex te tonen door telkens "lucky Ajax" te roepen.
Volgens mij beweeer ik nergens dat Ajax zonder geluk nooit kampioen was geworden dus vraag me af wat je er mee wil zeggen. Een minderwaardigheidscomplex??? Ben er maar niet bang voor. Ik denk dat je de impact van je cluppie nu schromelijk overschat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het maakt ook geen fuck uit hoe je wint, als je maar wint.
Als Ajax wint in de laatste minuut vaak, dan is dat geen luck, dan is dat gewoon Skills...
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Het maakt ook geen fuck uit hoe je wint, als je maar wint.
Als Ajax wint in de laatste minuut vaak, dan is dat geen luck, dan is dat gewoon Skills...
Dan heb jij volgens mij ook niks tegen de Mannschaft. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
kom kom, we gaan nou niet doen dat Ajax wint door ALLEEN in laatste minuut te scoren
mensen geniet van jullie moment!
nu Ajax door blessures (Mitea, Maxwell, Sneijder) of door interlandverplichtingen (Trabelsi) minder draait, omdat we 4 basisspelers (!) missen, is het weer eens tijd voor de andere clubs (geen blessures bij PSV of Fey)
voetbalzone: "Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie."
ik heb 100%....wat zeg ik 1000% vertrouwen in van Geel!
FORZA van GEEL! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
mensen geniet van jullie moment!
nu Ajax door blessures (Mitea, Maxwell, Sneijder) of door interlandverplichtingen (Trabelsi) minder draait, omdat we 4 basisspelers (!) missen, is het weer eens tijd voor de andere clubs (geen blessures bij PSV of Fey)
Ik hoop voor ajax dat het niet aan deze spelers ligt want dan gaat het komend seizoen weer niet veel worden. Overigens duurt dit moment al erg lang want ik zie dat ajax de laatste 8 seizoenen maar 2 keer kampioen is geworden. Nee het roemruchte ajax teert nog steeds op het verleden.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Overigens duurt dit moment al erg lang want ik zie dat ajax de laatste 8 seizoenen maar 2 keer kampioen is geworden. Nee het roemruchte ajax teert nog steeds op het verleden.

Hoezo teren op verleden?
Real wordt dit jaar weer geen kampioen (2 jaar achter elkaar), mogen zij ook niet teren op het verleden?
clubs als Real, Ajax en Arsenal komen ALTIJD weer boven drijven.....dat is een feit.....heeft niks met teren op verleden te maken. reality check!
ik zou trouwens wel willen zien of jullie bij een minder jaar van jullie club ook ballen hebben om te discussieren, of gewoon weer wachten totdat feyenoord 1x in de 5 jaar boven ajax eindigt en dan gelijk een grote mond opzetten
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
pff, hoe durf je ajax in het rijtje real en arsenal te plaatsen.. beetje schaamteloos tegenover die 2 clubs
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Clarence?
Seedorf wilt nooit meer in Nederland voetballen (wat ik niet zo raar is). Ik gok op een speler met een Nederlandse achtergrond (Vogel) ... wellicht iemand die de Nederlandse taal beheerst (iemand uit de Belgische competitie), of anders een Scandinaviër.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.