- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Ach tis een modeverschijnsel, mode is niet altijd mooi en functioneel, ik heb ook zon broek die zo gedragen hoort te worden, vond gewoon het opdruk van replay op de achterkant mooi, ik ontkwam er gewoon niet aan. Als avirex en chippie nog bestond had ik dat gedragen, tegewoordig graag een donkere diesel met zo min mogelijk franje.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Bij vlagen ben ik dol op mode, zoals nu bijvoorbeeld..

Fashion gebaseerd op Tim Burton
(hij zit zelf ook in twee van de foto's)
Verder ben ik zelf overigens niet echt modebewust, maar heb er altijd wel een bepaalde interesse in, vooral in mooie uitbundige foto's en de snobistische wereld die er omheen hangt.
Mijn eigen garderobe bestaat toch vooral makkelijke kleding, bijna allemaal zwart.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2630 stemmen
Haha vet. Fashion gebaseerd op Tim Burton. Ziet er wel geinig uit allemaal.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Carnaval of Halloween ?
Verschrikkelijk.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Cool, vooral die Skeleton en Scissorhands. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
ergeren mensen zich eigenlijk aan afgezakte broeken (saggers zoals die mensen wel een worden genoemd)
Ik vind 't niet erg als bij iemand de onderbroek te zien is, maar wel als 't er echt voor te doen is, zoals bij die saggers.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Deze schoenen heb ik van de week gekocht.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wat doet de schoen op dat fietszadel? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Verwacht je een strenge winter? 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Zo warm zijn ze nu ook weer niet hoor. Maar die winter mag gerust komen van mij. Zomers horen warm te zijn en winters lekker koud. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ik ben gek op de stijlvolle klassieke modellen als:
Clarks Desert Boots

Sebago Docksides

Nike Air Max 1

noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Tijdens mijn werk draag ik geen spijkerstof of strakke kleding, maar sportkleding.
Voor als ik het op een loop moet zetten.?
En omdat het wel lekker zit.
Uitgaan is wat anders qua kleding.!
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik heb in new York uiteraard ook geshopt en onder andere de volgende twee paar schoenen meegenomen:

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
@ Seldaduim; All stars zijn cool!! 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Zeker! En een stuk goedkoper in de VS. Heb mijn vorige paar daar ook gekocht. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Kent iemand hier toevallig een website of winkel die (voortreffelijk flegmatische) basic (printloze) t-shirts verkoopt, in - vanzelfsprekend - meer kleuren dan slechts zwart en wit?
Heb o.a. deze site al ontdekt, maar goedkopere tips zijn erg welkom.
(Krijg persoonlijk namelijk de onbedwingbare neiging om maagzuur in de rondte te spuwen van het huidige, weerzinwekkende aanbod, dat lijkt te polariseren in de richting van macho versus metro. Helemaal niet mijn ding.)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Van de week gekocht
.

Voor het eerst in jaren eens geen All Stars.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Kent iemand hier toevallig een website of winkel die (voortreffelijk flegmatische) basic (printloze) t-shirts verkoopt, in - vanzelfsprekend - meer kleuren dan slechts zwart en wit?
Heb o.a. deze site al ontdekt, maar goedkopere tips zijn erg welkom.
Men loopt over het algemeen weg met AA, maar ik vind de basics van H&M ook erg goed hoor.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het nadeel van kleding van H&M is dat de zijnaden vaak gaan draaien en scheef gaan zitten.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Maar dat is niet minder met die van AA hoor. Tijdens het drogen af en toe even goed rechttrekken wil ook nog wel helpen 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Het aantal keuzemogelijkheden is veel geringer, maar dat wordt mooi gecompenseerd met behulp van de lage prijs. Denk dat ik er wel iets mee kan aanvangen, tenminste omtrent de absolute basis van mijn minimale garderobe.
Dank!
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de kwaliteit van hun collecties ook nogal verschillend. Die thermal longsleeves flubberen al heel snel, maar die organic cotton t-shirts zijn weer heel fijn. Verder vind ik veel van hun dingen online heel plezant ogen, in de winkel valt het nogal eens tegen. H&M geeft inderdaad een wat beperktere keuze trouwens, aangaande onbedrukte basics.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Da's klote, want om half Nederland door te reizen om één t-shirt te controleren... nah. Probeer mijn aanschaf bij AA sowieso zo veel mogelijk te beperken vanwege de hoge prijzen. Heb je trouwens ervaring met Esprit? Omvat namelijk ietwat meer opties.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Geen ervaring met Esprit, spreekt me verder ook totaal niet aan. Maar de organic cotton's kan ik je iig aanraden bij AA
Succes met deze barre en boze zoektocht naar dé perfecte basic!