- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Kent iemand Kigurumi's? Wil er echt ééntje. Als je ze kent, weet iemand een goede website om ze GOEDKOOP op te kopen? ( een website vinden die er verkoopt is namelijk niet moeilijk. )

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kigurumi's . Volgens mij zijn er geen Nederlandse webshops die het verkopen maar bij Amerikaanse tegenhangers kosten ze ongeveer 60 dollar, niet veel imho.

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Dank je! Had 't liefst natuurlijk een Europese website omdat ik dan niet lang zou moeten wachten. Maar als het echt niet anders gaat. Wil het liefst ééntje van een vos of Stitch hehe.

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Wat vinden jullie van de steeds populair wordende huispak? (jumpsuit ccr/joggingpak) Katy Perry, Rihanna, James Blunt zijn er in het openbaar mee gezien.

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2471 stemmen
Telt een overal van een vuilnisman ook mee?
Dan te denken dat mensen 24/7 hier mee bezig zijn...

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het persoonlijk wel leuk bij een vrouw...lekker nonchalant.

Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Zo oneerlijk, we kunnen dus wel dwaze plaatjes van dwaze jumpsuits uploaden maar bij een site als Armani met mooie nette kleding kan het weer niet, belachelijk

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2471 stemmen
Als je het via Google zoekt, is er niets aan de hand.

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2471 stemmen
Wat betreft compleet gekleed is dit een beter afbeelding wat mij aanspreekt qua 'casual style'. Gewoon simpel; geen achterlijke mix van regenboogkleuren sneakers, 'Fuck me cause I'm famous' t-shirt en tot de knieën gezakte broek. Gewoon een normale t-shirt zonder enige print op, een spijkerbroek en sneakers.
Enig verschil is dat ik vaak een stukje van mijn broekspijpen in mijn schoenen (dus niet in mijn sokken) doe, dit vanwege grote maten spijkerbroeken. Daar zal ik goed op letten als ik nieuwe broeken haal.

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Op een t-shirt moet juist wel een print vind ik. Dat shirt hierboven vind ik niet echt mooi, hetzelfde geldt voor de ketting en riem (die je NIET moet showen).
Ik hou zelf ook van casual: t-shirt/overhemd/hoodie + jeans + converse/vans...American style!

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou inderdaad wel opletten op de maat van je broek, want zo zit er geen model in.
Daarnaast horen riemen en kettingen inderdaad zo min mogelijk zichtbaar te zijn.

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Casual is toch niet leuk Kan je je persoonlijkheid niet in verwerken. Zelf ga ik altijd naar 2dehands/vintage winkels om t-shirts met prints op te kopen (of sweaters). Episode in Brussel is mijn favoriete winkel! Antwerpen is ook wel leuk voor de iets meer ''fashion'' kleren zoals American Apparel ofzo.

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Casual is toch niet leuk Kan je je persoonlijkheid niet in verwerken.
iemand die zich casual kleedt, houdt van simpel en sportief/is voor vrijheid...

Fortune
-
- 4179 berichten
- 2637 stemmen
Ik vind mensen echt niet interessanter worden door een fel T-shirt of een print.
Lijkt me eerder dat ze minder persoonlijkheid hebben en dat willen opfleuren met uitbundige kledij.

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2471 stemmen
Bij mij gewoon lekker simpel en casual, dit is tevens mijn stijl. Als ik moet lopen hoe een gemiddelde 15-jarige loopt, wordt ik er ook niet vrolijk van.
Er zullen ongetwijfeld wat leuke dingen tussen lopen (movie quotes en opgekleurde personages als voorbeeld), maar om mezelf daar in te zien zie ik niet zitten.

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3279 stemmen
Pas nog deze gekocht, over felgekleurde teksten gesproken
Vind het altijd wel leuk, boven een zwembroek of lichte korte broek. Ook omdat ik vaak vooral donkere shirts (zwart het meest) draag compenseren die kleurtjes nog een beetje in de zomer. Een totaal zwart shirt in de zomer vind ik ook niks.

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Dit t-shirt doe ik de laatste tijd toch vaak aan, ook al heb ik 'm al een lange tijd geleden gekocht.
Komt van de Urban Outfitters in Antwerpen. Nu ga ik er niet zo veel meer (soms nog wel) maar van dit t-shirt kan ik echt geen afstand doen

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2471 stemmen
Kleding gekocht vandaag. Van 12:30 tot zeker 15:00 rond lopen passen.
Motorkleding, wel te verstaan

l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Dat huispak is dan wel echt alleen voor in huis! wat een lelijke dingen zeg..zullen vast heel comfi zitten, maar show jezelf dan niet enpublic

Fortune
-
- 4179 berichten
- 2637 stemmen
Die foto met die huispakken, lijken wel een stel mislukte power rangers.

ibendb
-
- 4606 berichten
- 2846 stemmen
Ik ben al een tijdje zot van de kleding van Blaine Anderson uit Glee.
Zoals dit hemd,
Met dit strikje:
Maar ik weet niet of dit wel iets voor mij is. Het is nogal deftig.

Elineloves
-
- 24062 berichten
- 3613 stemmen
Hahaha ik zag als eerste dat strikje en dacht meteen ; Oh nee he, je gaat je toch niet kleden als Blaine hè? En toen lag ik pas wat je als eerste typte.

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
The Dude heeft precies mijn kleding- en levensstijl. Ik bowl alleen zelden tot nooit.

Elineloves
-
- 24062 berichten
- 3613 stemmen
Lig jij er ook zo charmant bij dan, als je dat soort kledij aanhebt?

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2471 stemmen
Vandaag nog even een uur kevlar spijkerbroeken lopen passen. Resultaat; één spijkerbroek.
Linker.

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Vandaag wat shirts besteld, bovenste 2 shirts voor mezelf, de rest voor oudste zoon.
[/img]