- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hier in (West)Nederland loopt zo'n 60/70% van de vrouwen op zulke slippers. Is dat bij jullie ook zo?
Wat nog erger is dat het vaak ook mensen zijn met hele onverzorgde voeten en teennagels, echt vies om te zien. 
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
Ondergoed van je vriend/vriendin is om uit te trekken niet om zelf weer aan te trekken
Nasty!
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Hier in (West)Nederland loopt zo'n 60/70% van de vrouwen op zulke slippers. Is dat bij jullie ook zo?
Wat nog erger is dat het vaak ook mensen zijn met hele onverzorgde voeten en teennagels, echt vies om te zien.
Bij ons is dat idd ook zo zowel in Tilburg als hier in Antwerpen. Maar niet alleen van die Birckenstocks ook van die slippers die zogenaamd van autobanden gemaakt zijn
http://www.theubuntucompany...
even hatelijke dingen vind ik
Ik was net blij minder van die Crocs te zien en dan nu dit weer.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ah Plakkies. Die zijn me hier nog niet zo opgevallen in het straatbeeld, al zouden ze wel de winkels uitvliegen.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik let nooit zo op merken en winkels. Draag meestal wel graag broeken, en heel af en toe een rokje/jurkje. Ik probeer soms weleens voor de grap een beetje te combineren, maar doe nooit echt mee met de mode; Ik weet niet wat in of uit is qua mode. Ik ga graag gewoon winkels in en kijk of ik meteen verliefd word op een bepaald kledingstuk, als ik echt ga winkelen kan ik ook echt uren winkel in, winkel uit slenteren, dat maakt me echt werkelijk niets uit. Ik vind het namelijk heerlijk om de geur van kleding op te snuiven.
Kijk wel graag zo nu en dan mode blaadjes door, modellen zien er altijd zo ontzettend goed uit qua kleding, en om het film gerelateerd te houden (al is dit wel een algemeen topic, ja), de meeste acteurs en actrices in films zien er echt goed uit. Een film die over een mode tijdschrift gaat (the Devil Wears Prada), deed me werkelijk qua kledingstijlen, echt watertanden. Ik droom daar ook graag over weg. Maar ik heb echt wel mijn eigen soort stijl, ja.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Totdat ik ging zwemmen in een zwembroek met niet zo goed werkende klitterbandsluiting en me af en toe ietwat ongemakkelijk voelde. Op dat moment had ik er maar al te graag een boxer onder gedragen. Maar Björn Borg? Nee, zo diep zou ik niet gezonken zijn.
Ze zitten wel verdomd lekker hoor.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Echt niet veel beter dan de boxers van de Aldi en die zijn voor een fractie van het geld...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ze zitten wel verdomd lekker hoor.
Dat wel, maar ik vind ze zeker niet beter of anders zitten dan onderbroeken van andere goedkopere merken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lekker geshopt vandaag! Geslaagd bij de ladySting, NewYorker en Clockhouse. 
Nieuwe aanwinsten:
Zwart strak jurkje
Geel truitje
Blauwe jeans
Zwarte jeans
Rood/wit strapless topje
Strak wit vestje
Strak zwart vestje.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Lekker geshopt vandaag! Geslaagd bij de ladySting, NewYorker en Clockhouse. 
Nieuwe aanwinsten:
Zwart strak jurkje
Geel truitje
Blauwe jeans
Zwarte jeans
Rood/wit strapless topje
Strak wit vestje
Strak zwart vestje.
je hield toch niet van winkelen?
maargoed..ik ben volgende week maandag in amsterdam wat kleren kopen lol..
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
je hield toch niet van winkelen?
maargoed..ik ben volgende week maandag in amsterdam wat kleren kopen lol..
Nee, daarom ga ik ook maar 4 keer per jaar. Dan is het meteen wat leuker als ik dan dr een dagje van maak. Ik vind het leuk om kleren uit te zoeken en te passen, ik stoor me bij het winkelen vooral aan de andere mensen. Zo lopen niet door, lopen in de weg, of ze zeuren. Dat beïnvloed mijn humeur, dat getreuzel van al die mensen. Vandaag was het lekker rustig in de stad, dat scheelt al een hoop. 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
wat ik ongelofelijk haat is wanneer mensen naar je kijken (wanneer je bijvoorbeeld iets past) of wanneer mensen van de winkel je storen en opmerken dat iets je goed past.
Vragen of ze kunnen helpen, vind ik wel oke...dan is het antwoord meestal meteen NEE 
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
I.Neem alleen al zo 'n trend als die maillots etc. onder een rokje dragen.
. Wie verzint zoiets. Onder een rokje horen blote benen!
Kom je wel eens in Brooklyn Kos. Maillot onder rokje beperkt zich absoluut niet alleen tot Nederland. Verder ben ik het wel met je eens wat Nederland en 'mode' betreft. Maarja in het land waar Frans Bauer volle zalen trekt en Shawshank Redemption op nummer 1 staat, nee cultuur is hier soms ver te zoeken. Kwa film en muziek ook geen bal te beleven. Maarja Nederland is gewoon te klein. Ik denk ook veel meer in international waardes kwa alles eigenlijk. Eten, kleding, muziek, film etc. Bouw daar een fijne mengelmoes van.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Misschien moet Kos zelf eens hartje winter met een rokje gaan lopen. En alleen met blote benen want dat hoort zo volgens hem. Succes makker!
Niet klagen als de ijsbloemen op je beentjes staan.
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Ik neem aan dat Kos ook alleen in de zomer bedoelt...Maar benen zijn wel de mooiste stukken van een vrouw.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
In de zomer is het voor vrouwen niet nodig een maillot te dragen.. Ze doen dat meestal in de winter.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Show it baby

kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
In de zomer is het voor vrouwen niet nodig een maillot te dragen.. Ze doen dat meestal in de winter.
Niet dus!
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Maillot in de zomer heb ik nog niet gezien, wel leggings. En kan iemand mij uitleggen why in the hell vrouwen met 30+ graden Celsius LAARZEN dragen??
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Maillot in de zomer heb ik nog niet gezien, wel leggings. En kan iemand mij uitleggen why in the hell vrouwen met 30+ graden Celsius LAARZEN dragen??
om sexy te zijn?
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Ik had laatst een man gezien die geen onderbroek/boxer aanhad (dus helemaal niks). En hij had z'n spijkerbroek dus laag hangen en je kon gewoon dus z'n kont bekijken 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
het is maar wat je leuk vindt......... 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Doe ik ook altijd.
maar bij hem kon je 3/4 van z'n gehele kont zien 
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3022 stemmen
Ik had laatst een man gezien die geen onderbroek/boxer aanhad (dus helemaal niks). En hij had z'n spijkerbroek dus laag hangen en je kon gewoon dus z'n kont bekijken
Was het een bouwvakker? 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Was het een bouwvakker?
nu je het zegt..volgens mij wel 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen

Cadeautje van mijn moeder.