• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.422 stemmen

Kledingtopic

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Friday the 13 th schreef:

Jack & Jones, Replay en Gaastra.

Mijn voorliefde voor H&M is afgekoeld vermits je er niet meer uniek kunt kleden. Op een dag zie je wel 16 andere mensen met hetzelfde rondlopen.

Dat is Jack & Jones heeft dat toch ook? Bijna iedereen loopt daarin.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Jack & jones loop ik echt niet zomaar binnen nee...die zijn overal

H&M heeft wel leuke dingen hoor (meer voor de meisjes, oké...) als ik een zwart vest of witte shirts ofzo moet hebben, kun je het goedkoopst bij H&M terecht

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jurkjes die ik onlangs [vlak voordat ik op vakantie ging] gekocht heb:

Jurk1

Jurk 2

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Ik draag alles maar dan ook alles van de winkel waar ik werk. Morgan dus... http://www.morgandetoi.com

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Mijn favoriete merken:

Fred Perry

American Apparel (geweldige shirts)

Pinguin (mooie hemden)

Cos

Filippa K

Drykorn

Matinique

Friday the 13 th

• 2558 berichten
  • 2023 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Dat is Jack & Jones heeft dat toch ook? Bijna iedereen loopt daarin.

Klopt hoor wat je zegt. Maar Jack & Jones heeft dan toch nog dat ietsje extra wat ik in de H&M niet meer aantref. Toch die standing nog, maar op een standaard manier.

Alles ziet er ook meer netjes uit. Als ik een H&M binnenstap moet ik vaak denken aan een turkenmarkt eerlijk gezegd.Maar het kan zijn dat de H&M - franchises van streek tot streek kunnen verschillen. Ik kom er allesinds niet erg graag, wel koop ik er af en toe nog van die losse, lange pyamabroeken en boxershorts.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Jurk1

Jurk 2

Erg gave jurken..Vooral die tweede.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Ik draag eigenlijk niet 1 bepaalde stijl of zo, hangt behoorlijk af van de situatie, setting en m'n humeur.

Ben verder ook niet echt een mode-kenner of zo. Gelukkig kun je dat in een land als Nederland eenvoudig verhullen. . Hier hebben ze echt geen kaas gegeten van mode als je het vergelijkt met andere landen.

Neem alleen al zo 'n trend als die maillots etc. onder een rokje dragen. . Wie verzint zoiets. Onder een rokje horen blote benen!

En een tijdje geleden al die jeans met van die halfgele pisvlekken er op. . En iedereen er ook gewoon achteraan lopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Neem alleen al zo 'n trend als die maillots etc. onder een rokje dragen. . Wie verzint zoiets. Onder een rokje horen blote benen!

Ook iets wat ik me afvraag, en als je het te koud vindt voor blote benen draag je maar een broek. Ik snap ook niet die vrouwen die lange rokken dragen, kan je ook net zo goed een broek aantrekken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

kos schreef:

Ik draag eigenlijk niet 1 bepaalde stijl of zo, hangt behoorlijk af van de situatie, setting en m'n humeur.

En een tijdje geleden al die jeans met van die halfgele pisvlekken er op. . En iedereen er ook gewoon achteraan lopen.

Kleurt toch goed bij je gezicht.

doodah

• 1538 berichten
  • 1232 stemmen

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Friday the 13 th schreef:

Klopt hoor wat je zegt. Maar Jack & Jones heeft dan toch nog dat ietsje extra wat ik in de H&M niet meer aantref. Toch die standing nog, maar op een standaard manier.

H&M heeft op z'n tijd echt wel eens leuke dingen. Goede boxers, gewone t-shirts, slippers, hippe zonnebrillen...

soms heel erg mooie jassen in de zomer

in de winter hebben ze wel vette wollen pet/mutsen gedoe...sjaals

oké, 80 procent van de jongensafdeling is vrij 'te gewoon' inderdaad..

maar het is een heel overzichtelijke winkel en heel handig, dat kan je van Jack & Jones niet zeggen, die hebben eigenlijk niks echt bijzonders en H&M wel

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Jurk1

Jurk 2

die 2e is heel erg leuk

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ook iets wat ik me afvraag, en als je het te koud vindt voor blote benen draag je maar een broek. Ik snap ook niet die vrouwen die lange rokken dragen, kan je ook net zo goed een broek aantrekken.

Of vrouwen die hun broek in hun veel te lelijke laarzen stoppen, ook zo'n afknapper...

Foei....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad . Niet bepaald charming.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

die derde met jennifer aniston valt nog mee, zie ik steeds vaker. Alleen het liefst niet in de zomer

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Die schoenen (als je ze zo kunt noemen, voor mij zijn het gewoon erg lelijke sloffen) zien toch niet uit? Snap echt niet wat vrouwen bezield om zoiets aan te trekken en over straat te gaan drmee.

Lui (crew films)

• 3490 berichten
  • 11859 stemmen

Trainingsbroeken

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Ik draag meestal een jeansbroek en een t-shirt en als het koud is een trui zeker? En als het nog kouder is een jas. In de zomer draag ik soms korte broeken. Ik heb ook een paar beige broeken.

Ik ben gewoon casual denk ik dan. Voor schoenen heb ik al eens All-stars gehad en ik heb ook schoenen van Adidas, Reebok, Fila, ..

Wat moeten jullie nog weten? Ik kick niet erg op merkkleding.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

ik heb thuis een shirt met muts klik

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Leuk ding hoor.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

overigens vind ik dat mensen met alleen maar merkkleding zoals D&G of Ralph Lauren eigenlijk best wel arrogant kunnen overkomen...alsof ze met geld smijten.

Trouwens een winkel die echt haat is de Chasin', jongens die alleen maar chasin' denim dragen...lelijk hoor

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

90% van m'n kledingkast komt uit deze winkel in Amsterdam. Ben daar wekelijks te vinden.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Ziet er prima uit, die winkel. Heb snel de site (collection) even nagekeken, maar daar zit best mooi spul tussen. Netjes.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1737 stemmen

Ik ga altijd naar de W.E.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

Dank. Het is ook écht een aanrader die winkel. De collectie op hun site is maar een relatief beperkt overzicht van wat Fitz te bidden heeft.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

rokkenjager schreef:

Dank. Het is ook écht een aanrader die winkel. De collectie op hun site is maar een relatief beperkt overzicht van wat Fitz te bidden heeft.

ziet er goed uit, zal zeker kijken als ik over een maand in amsterdam ben

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Wat trouwens ook erg achterlijk is: mensen die onder hun zwembroek een onderbroek doen . En dat moet blijkbaar altijd een Björn Borg zijn.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1737 stemmen

dat snap ik ook niet. Maar tegenwoordig is dat verboden heb ik gehoord.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Snap echt niet wat vrouwen bezield om zoiets aan te trekken en over straat te gaan drmee.
Tja, ik draag schoenen van vijftien euro die slechts m.b.v. een stevige laag lijm niet uit elkaar vallen. Wat bezielt mij toch.

Ik zie mooie kleding vooral als iets dat een lelijk fysiek uiterlijk moet compenseren.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.