- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Wat is een goede website voor wieleruitslagen (sinds cycling4all gestopt is)?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Real Madrid denkt nog steeds dat het de bijzonder magere afgelopen zeven Europese seizoenen kan ombuigen tot succes door ongegeneerd met geld te smijten. Kaka en Cristiano Ronaldo behoren natuurlijk tot de vijf beste aanvallend ingestelde spelers ter wereld. Het aantrekken van een bijzonder goede controlerende middenvelder zal ook dit jaar wel weer achterwege blijven. Ik zie Real Madrid volgend seizoen niet verder komen dan de kwartfinale van de Champions League. Een uitstekend presterend team is gelukkig nog steeds niet te koop. Ik hoop dat Lionel Messi in tegenstelling tot Luis Figo in het verleden trouw blijft aan Barcelona.
Ajax&Filmfreak
-
- 3390 berichten
- 3756 stemmen
als barca 94 miljoen kan krijgen voor welke speler dan ook verkopen ze hem.
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Messi vertrekt nooit naar Real..
Hij komt uit de jeugd en Barcelona heeft in het verleden gezorgd dat hij uberhaupt op dit niveau kan voetballen d.m.v Medische zorg omdat Messi een enorme groeiachterstand had. Dat vergeet Messi natuurlijk niet.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Als de mannen in pakken bij Barcelona graag 94 miljoen willen hebben en netjes vragen aan Messi om een contract in Madrid te tekenen dan doet Lionel dat natuurlijk voor Barcelona
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat is een goede website voor wieleruitslagen (sinds cycling4all gestopt is)?
www.cyclingbase.com is met afstand de meest uitgebreide die ik ken. Ook omdat je daar per koers nog een jaar of tien kunt terugkijken. Ook www.cqranking.com is een erg fijne.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hou toch eens op met je onzin, ik zeg het hele seizoen al dat hij helemaal niet zo geweldig is.
mar eh, je gaat me toch niet vertellen dat je cisse beter vind als elia?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Als je Suljemani gewoon linksbuiten neerzet heb je een vele betere buitenspeler dan Suljemani..
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
FIFA-baas Blatter blij met miljoenentransfer Ronaldo
gaat ie ook nog een vergelijk maken met piccasso 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Slechter ook niet. Als je Cissé elke week zag spelen zou je dat ook zien.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
www.cyclingbase.com is met afstand de meest uitgebreide die ik ken. Ook omdat je daar per koers nog een jaar of tien kunt terugkijken. Ook www.cqranking.com is een erg fijne.
Ah, dank. Op die sites kun je ook weer doorklikken op de renners en hun historie zien, da's helemaal mooi.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Slechter ook niet. Als je Cissé elke week zag spelen zou je dat ook zien.
Mij lijkt Cissé ook iets beter, maar eerlijk is eerlijk, ik zie ze niet elke week spelen.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Genoa heeft zich officieel gemeld voor Dembele.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Lijkt me sterk dat Dembele daar heen gaat.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Neuh, maar als Elia 10 miljoen waard is is Cisse er ook wel 8 waard.
p.s. zou wel een superslimme aankoop van Mourinho zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De aankoop van Wesley Sneijder is een geweldige zet van Internazionale. Desondanks zie ik deze prachtige club net als Real Madrid op korte termijn niet meer de aansluiting met Barcelona, Manchester United en Chelsea vinden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Deco zou toch ook op weg naar Inter zijn. Dat zou hij toch willen, en ook Mourinho zou het zien zitten om terug met Deco te werken.
Dan vraag ik me af wie er gaat vertrekken bij Inter. Het middenveld raakt daar wel heel erg dichtbevolkt. En het zijn allemaal spelers die niet op de bank thuishoren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beetje jammer dat Wesley naar Italië gaat.
Had hem echt graag in Engeland willen zien ballen.
Maar wat heeft Real dan over :
- Casillas
- Ramos - Pepe - Metzelder - Marcelo
- Guti - vd Vaart - Kaká
- Higuaín - Raul - Ronaldo
Is dit het team dat Real gegarandeerd de 10e Cl overwinning kan bezorgen ? Ik zeg van niet, ook al heb je 2 van de beste ter wereld in de gelederen. Liverpool kan deze ploeg weer net zo makkelijk kapot spelen als vorig jaar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
In jouw opstelling ontbreekt een briljante controlerende middenvelder. Dat is al enige tijd de achilleshiel van Real Madrid.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Internazionale moet in elk geval Cambiasso zien te behouden. Met zo'n klasbak achter zich kan Wesley Sneijder uitgroeien tot een hele grote speler. Bovendien is José Mourinho in staat hem het laatste zetje richting een echte werleldspeler te geven.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Beetje jammer dat Wesley naar Italië gaat.
Had hem echt graag in Engeland willen zien ballen.
Maar wat heeft Real dan over :
- Casillas
- Ramos - Pepe - Metzelder - Marcelo
- Guti - vd Vaart - Kaká
- Higuaín - Raul - Ronaldo
Is dit het team dat Real gegarandeerd de 10e Cl overwinning kan bezorgen ? Ik zeg van niet, ook al heb je 2 van de beste ter wereld in de gelederen. Liverpool kan deze ploeg weer net zo makkelijk kapot spelen als vorig jaar.
Guti, V der Vaart, Metzelder en ik vermoed ook Marcelo ga je echt niet meer in de basis terugzien. Sowieso moet Diarra er nog in, wellicht Gago, verder zal er nog het nodige gekocht worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Valt altijd nog te bezien wie er nu in de basis zal belanden. Nieuw beleid, nieuwe trainer. Ergens hoop ik dat ze gigantisch gaan falen, dat het een teken mag zijn tegenover andere clubs dat je met geld smijten geen grote successen behaald. Ik geloof nog altijd eerder in een goed ingespeeld talentvol team dan in een club als Real of Chelsea.
Tevens :
l'Equipe
Klaas Jan Huntelaar kan de Primera Division verruilen voor de Premier League. Tottenham Hotspur heeft interesse in de spits, die een half jaar geleden door Ajax verkocht werd aan Real Madrid. Spurs-voorzitter Daniel Levy is deze week naar Madrid gereisd om met het Real-bestuur te praten over een transfer.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Als de mannen in pakken bij Barcelona graag 94 miljoen willen hebben en netjes vragen aan Messi om een contract in Madrid te tekenen dan doet Lionel dat natuurlijk voor Barcelona
.
Als Messi naar Real Madrid gaat dan zet ik de film "Mega Shark vs. Giant Octopus" een jaar lang op nummer 1 in mijn top 10.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Mijn voetbalhart zal bloeden als Villa naar Real Madrid gaat..
Zonde dat Barcelona in hem geen concrete interesse heeft getoond.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, begint een leuk team te worden, dat Madrid. Op papier dan......
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kreeg net kippevel toen ik het filmpje zag van de speeches vanmiddag op De Toekomst waar men afscheid nam van Bobby Haarms. De speech van Louis van Gaal was echt zoo mooi!
Er waren zo te zien flink wat oud spelers. Oa Litmanen, Frank de Boer, Kluivert etc om er wat te noemen..
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Indrukwekkend afscheid Ajax-icoon Bobby Haarms
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Litmanen: 'Er is maar één hersteltrainer geweest'
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Ach, begint een leuk team te worden, dat Madrid. Op papier dan......
Kijk eens naar die verdediging en de verdedigende middenvelders.. Daar zal geen enkele aanvaller schrik van hebben hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.