- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg leuk, verdedigend is het inderdaad niet best.........nog.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe kwam deze tegen. Van Gaal in een voiceover over Pokemon 
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Wat is een goede website voor wieleruitslagen (sinds cycling4all gestopt is)?
wvcycling.com is toch wel het snelste, cyclingnews het meest uitgebreide.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kwam deze foto net tegen in een foto collage over de begraafnis van Bobby Haarms vandaag.
Indrukwekkend en ook grote klasse van onze rivaal uit Rotterdam. Kan niet anders zeggen dan ik heel veel respect hiervoor heb.

lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Geweldig
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Nou, de Dauphinee Libere was een beetje mat maar wel interessant om de krachtsverhoudingen te zien. Contador leek gisteren redelijk goed maar had een niet-aanvalsverdrag met Valverde. Evans zal Contador bergop nooit (nooit!) los kunnen rijden. Maar goed, Contador moet ook nog wat verbeteren om zelf het verschil bergop te kunnen maken, zo lijkt het.
Het meest viel er nog te genieten van Gesink. Niet zozeer dat hij nou een ijzersterke indruk maakt (meer dan de witte trui of een mooie etappe-winst zit er dit jaar in de Tour denk ik nog niet in) maar zijn koersmentaliteit is een genot om te zien. Hij leek gisteren het moeilijkst te zitten van het hele groepje maar valt wel aan en rijdt de hele klim vervolgens voor de favorieten.
Het gaat al met al een spannende tour worden. Contador lijkt niet meer zo superieur als in het voorjaar en er zijn veel uitdagers. Heb er zin in!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ah, ik zat al te wachten totdat het wielrennen aangesneden zou worden! Iemand die ook nog serieus rekening houdt met good ol' Lance Armstrong als podiumkandidaat? Persoonlijk kan ik me haast niet voorstellen dat de beste man een comeback maakt, enkel om wat knechtenwerk te verrichten.
(edit: hier doel ik al op de Tour zelf)
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hahha! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Kan iemand me helpen om rijders te noemen die vaak in de top 20 van het dag klassement voor komen ik bedoel dus in de Tour en noem de winnaar van de tour.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Stef Clement wint op indrukwekkende wijze de laatste etappe in de Dauphiné Liberé. Dit is een opsteker voor de Rabobank met het oog op de Tour de France.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
die ook nog serieus rekening houdt met good ol' Lance Armstrong als podiumkandidaat?
Hij was in de Giro een stuk sterker dan ik vooraf had gedacht. Dus iets meer geloof heb ik na de Giro wel. Concurreren met Contador, A. Schleck en Evans zal hij denk ik echter niet kunnen.
Oh ja prachtige prestatie van Clement.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Dit is een opsteker voor de Rabobank met het oog op de Tour de France.
En die krijgen al de ene na de andere opsteker te verwerken. Eerst wint Menchov de Giro. Vervolgens kan Gesink met de besten mee bergop in de Dauphine. Verder rijden Moerenhout, Gesink en Clement top 15 in de lange tijdrit wat veel perspectief biedt voor de ploegentijdrit. En vervolgens dus nog Clement die vandaag wint.
Deze lijn doortrekkend kan het bijna niet anders of Freire wint vandaag in de Ronde van Zwitserland.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Deze lijn doortrekkend kan het bijna niet anders of Freire wint vandaag in de Ronde van Zwitserland.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Oh ja prachtige prestatie van Clement.
Was mooi ja. Heeft sowieso een indrukwekkende Dauphinee Libere gereden, na z'n goede ronde van Belgie. Tourdeelname moet nu wel op zak zijn voor hem.
Vergeet Lars Boom niet. Winnaar van de ronde van Belgie en 9e in de proloog in Zwitserland.
Kan iemand me helpen om rijders te noemen die vaak in de top 20 van het dag klassement voor komen ik bedoel dus in de Tour en noem de winnaar van de tour.
Veel indruk dit jaar maakt op mij de hele Columbia ploeg. Met name Cavendish, Tony Martin en Boasson Hagen (
) gaan vaak in de top 20 eindigen.
Winnaar wordt uiteraard Alberto Contador.
Ps timbo_, jij vindt Andy Schleck voor het algemeen klassement in de tour grotere kanshebber dan Franck?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zuid Afrika-Irak was om te huilen zeg. Heb het laatste half uur gezien.
Wel grappig dat Afrika raak lijkt te koppen maar dat een ploeggenoot per ongeluk die bal van de lijn wegwerkt zodat het 0-0 bleef 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Wel grappig dat Afrika raak lijkt te koppen maar dat een ploeggenoot per ongeluk die bal van de lijn wegwerkt zodat het 0-0 bleef
Dan voel je je wel in je hemd staan als speler (of in je voetbalshirt
)
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Niet mee gaan doen aan spelletjes als je er geen verstand van hebt...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
't schijnt dat Manchester 4,7 miljoen euro voor Castaignos biedt. Erg jammer als hij nu al verkocht wordt, maar Feyenoord heeft het geld te hard nodig..... Hopelijk treed Platini snel op tegen dit soort kinderhandel.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
't schijnt dat Manchester 4,7 miljoen euro voor Castaignos biedt. Erg jammer als hij nu al verkocht wordt, maar Feyenoord heeft het geld te hard nodig..... Hopelijk treed Platini snel op tegen dit soort kinderhandel.
Ben je gek, Platini doet helemaal niets. Hooguit een beetje dreigend met de vinger zwaaien. Daadkrachtigheid is hem vreemd, dat is al zo vaak gebleken de afgelopen jaren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk treed Platini snel op tegen dit soort kinderhandel.
Feyenoord haalt ook jonge talenten weg van kleinere clubs.
Klaag je dan ook?
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Nee. Maar dat is logisch, Feyenoord is belangrijk voor de maatschappij.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nee. Maar dat is logisch, Feyenoord is belangrijk voor de maatschappij.
Wat is dat voor onzin?
Ach, ik moet er waarschijnlijk niet eens op ingaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, al zie ik wel een verschil tussen een jongen weghalen uit een straat arm land of uit een welvarend land. Maar Feyenoord leidt ook vooral lokaal op.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De huidige jeugdkern van Feyenoord is ook voor een groot deel weggehaald talent van andere clubs uit NL...
Maar goed, half 9 zendt de NOS Nieuw Zeeland-Spanje uit. Spanje's opstelling geeft aan dat ze op maximale kracht gaan spelen. Ik schakel wel even in.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
De huidige jeugdkern van Feyenoord is ook voor een groot deel weggehaald talent van andere clubs uit NL...
Maar goed, half 9 zendt de NOS Nieuw Zeeland-Spanje uit. Spanje's opstelling geeft aan dat ze op maximale kracht gaan spelen. Ik schakel wel even in.
Zonde dat ik dit moet missen. Examens zijn de hel, thermodynamica is satan.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zo. 17 minuten gespeeld. Hattrick Torres.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, het is extreem spannend....
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
60 euro gewonnen door de hattrick van Torres
Helaas had ik er maar 4 op ingezet. Al met al is het niet spannend, wel genieten...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sterk begin van Spanje. Ze hebben wel geluk met de hele zwakke poule waar ze inzitten. Ben benieuwd hpe ze het in de halve finale gaan doen tegen een sterke tegenstander.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hoop dat Gesink zich ook van voren kan laten zien in de Tour. Zou wel mooi zijn om weer eens een echte klassementsrijder te hebben. Boogerd was de laatste, al kwam hij alleen hoog in de stand als er veel mensen uitvielen of zwakke dagen hadden.
Contador lijkt me de grootste kanshebber op de Tourzege, zeker als Armstrong z'n ego aan de kant kan zetten en hem kan steunen. Dan moeten ze Evans, de Schlecks en Menchov makkelijk eruit kunnen rijden.
Nu moet ik toch maar eens gaan nadenken over geheime wapens. Misschien toch Gesink...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.