- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, Orlando mist wel een dominante scoring forward.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het zit allemaal wel dichtbij op de eerste wedstrijd na, het word moeilijk voor Orlando maar het is nog niet beslist.
Ajax&Filmfreak
-
- 3389 berichten
- 3755 stemmen
nu.nl/sport | Ogararu keert terug bij Ajax
Met de aanstelling van Martin Jol rekent de Roemeen op nieuwe kansen. Naast Ogararu keren ook Dennis Rommedahl en Albert Luque terug in Amsterdam.
de moed zakt me alweer in de schoenen, wat een drama zeg, het is toch duidelijk dat zij niet goed genoeg zijn!
Luque is naar mijn mening wel kwaliteit maar idd veel te duur.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Nou, daarom vraag ik toch heel serieus aan jou op wat voor type jongen je wél valt?
Ik snap het al.
Als we in Vlaanderen zeggen 'Paris Hilton mag 'm hebben van mij', bedoelen we meestal eigenlijk 'hij mag Paris Hilton hebben van mij'. Nu kan ik je reactie wel plaatsen 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord heeft interesse in Zwinkels.
Jeeeeh!
Volgens (Z)Wetzel dan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mulder is net zo ''goed'', niet doen dus.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat hebben de mensen hier toch tegen Wetzel. Vond en vind dat eigenlijk altijd best een realistische trainer die ook bijna altijd eerlijk antwoord geeft.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb niets tegen Wetzel, hoor. Wel tegen een transfer van Zwinkels naar Feyenoord.
Feyenoord heeft Mulder en Darley al.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
de moed zakt me alweer in de schoenen, wat een drama zeg, het is toch duidelijk dat zij niet goed genoeg zijn!
Luque is naar mijn mening wel kwaliteit maar idd veel te duur.
Die jongens komen nu terug, omdat hun huurperiode is afgelopen. Dit wil niet gelijk zeggen, dat ze in de selectie terugkomen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax is in gesprek met Elia deze week. Mooi nieuws. Ook al is Elia niet prioriteit nr 1, ik vind hem wel een absolute klasbak. Als hij zou komen en Sulejmani zou zijn oude vorm hervinden, dan bezit Ajax de 3 beste vleugelspelers van Nederland.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ajax is in gesprek met Elia deze week. Mooi nieuws. Ook al is Elia niet prioriteit nr 1, ik vind hem wel een absolute klasbak. Als hij zou komen en Sulejmani zou zijn oude vorm hervinden, dan bezit Ajax de 3 beste vleugelspelers van Nederland.
Vergeet Slory niet!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Is Levchenko niks voor Feyenoord eigenlijk, Rico? Hij is transfervrij... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vergeet Slory niet!
Inderdaad hoe kan ik Slory vergeten! Ben hem nog altijd dankbaar voor het feit dat hij net zo scherp voor de goal is als mijn oma tijdens Feyenoord-Ajax een aantal jaar terug.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat heeft hij geweten ook. Sindsdien heeft hij trouwens nooit meer een bal fatsoenlijk geraakt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vergeet Elia, en haal Pranjic !
Nu zijn transfer alsnog lijkt af te ketsen met Bayern, zou ik hem 10x liever zien komen. Zowel linksback als op het middenveld een speler die eigenlijk te groot is voor de Nederlandse velden.
Heerenveen vraagt 7.5 voor Pranjic
Twente vraagt 12 Elia.
12 - 7.5 = 4.5
Doe daar 2 bovenop en je hebt Obradovic er nog bij.
Waarom dan zo'n peperdure vleugelaanvaller waar je er al 2 van hebt.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Vergeet Elia, en haal Pranjic !
Nu zijn transfer alsnog lijkt af te ketsen met Bayern, zou ik hem 10x liever zien komen. Zowel linksback als op het middenveld een speler die eigenlijk te groot is voor de Nederlandse velden.
Heerenveen vraagt 7.5 voor Pranjic
Twente vraagt 12 Elia.
12 - 7.5 = 4.5
Doe daar 2 bovenop en je hebt Obradovic er nog bij.
Waarom dan zo'n peperdure vleugelaanvaller waar je er al 2 van hebt.
Nogal simplistisch voorgesteld.
De looneisen van Pranjic zullen wel hoger liggen dan die van Elia. Bovendien is Pranjic al ouder en zal de doorverkoopwaarde een pak lager liggen.
En wil Pranjic uberhaupt wel naar een andere Nederlandse club verhuizen?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Hij is wel stukken beter dan die overschatte Elia.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik vind Elia niet overschat. Pranjic is veelzijdiger. Maar Elia is een stuk jonger. Die verkoop je voor winst over een aantal jaar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind Elia niet overschat. Pranjic is veelzijdiger. Maar Elia is een stuk jonger. Die verkoop je voor winst over een aantal jaar.
Het draait niet om winst, maar om titels en Championsleague!
En ik zeg dat je met een Pranjic op je middenveld eerder de titel zal pakken dan met een Elia in de voorhoede ( hoe talentvol laatstgenoemde ook wel niet mag zijn ).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nogal simplistisch voorgesteld.
De looneisen van Pranjic zullen wel hoger liggen dan die van Elia.
Bovendien is Pranjic al ouder en zal de doorverkoopwaarde een pak lager liggen.
En wil Pranjic uberhaupt wel naar een andere Nederlandse club verhuizen?
Hij riep altijd dat hij naar Ajax wilde.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha 
Grappig dat elke speler die men aan Ajax linkt bij jou een overschatte speler is.
Elia zou niet de prioriteit moeten hebben bij Ajax maar kwalitatief haal je een bijzonder geweldige voetballer binnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het draait niet om winst, maar om titels en Championsleague!
Ten eerste begin jij over de prijzen. Dat is totaal niet relevant, aangezien ze Elia straks voor een boel geld kunnen verkopen.
Daarnaast meldde ik dat Pranjic veelzijdiger is. Die kan de gehele linkerkant opvullen. In dat opzicht is Pranjic een zeer goede voetballer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik had het erover hoeveel iedereen kost, en daarbij vraagtekens of het wel verstandig is dan om dan Elia te halen. Jij had het over winst, iets waar ik na jaren zonder titels ( maar wel met forse winst dankzij spelerverkoop ) totaal geen trek meer in heb.
Championsleague halen!
Dan hoef je ook niet meer zo nauw op de centjes te letten na een paar jaar.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Haha 
Grappig dat elke speler die men aan Ajax linkt bij jou een overschatte speler is.
Hou toch eens op met je onzin, ik zeg het hele seizoen al dat hij helemaal niet zo geweldig is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
dan bezit Ajax de 3 beste vleugelspelers van Nederland.
Waarvan je er toch echt maar 2 kunt opstellen op de vleugels. In één geval dus pure kapitaalvernietiging. Gelukkig voor Ajax hebben ze genoeg van dat kapitaal. Ze doen er alleen zo weinig nuttigs mee.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Waarom? Sulejmani-Suarez-Elia is goed en anders Sulejmani-spits-Elia met Suarez daarachter.
Maar Ajax wil denk ik Elia vooral halen om in te spelen op Suarez'' vertrek over een jaar. En met wat pech misschien wel deze zomer. Dan heb je sowieso de vervanger in huis. En je moet nog maar zien of Sulejmani een basisplek krijgt als hij zo door blijft gaan,
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Als je Suljemani gewoon linksbuiten neerzet heb je een vele betere buitenspeler dan Suljemani. Ga je hem echter weer in de spits of achter de spits neerzetten dan speelt hij een vergelijkbaar seizoen en mag je helemaal blij zijn als je er nog 7 miljoen voor krijgt. Kortom kapitaalvernietiging.
Grote probleem is dat er met deze drie spelers altijd iemand moet gaan spelen op een positie die hem niet ligt en daardoor dus veel minder waard wordt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Waarvan je er toch echt maar 2 kunt opstellen op de vleugels. In één geval dus pure kapitaalvernietiging. Gelukkig voor Ajax hebben ze genoeg van dat kapitaal. Ze doen er alleen zo weinig nuttigs mee.
We hebben niet genoeg kapitaal dat is het probleem eigenlijk.
Elia leuke voetballer en best talentvol maar wat moeten we er mee?
Wat hebben we in godsnaam aan 4 aanvallers met een gezamelijke waarde van 41(!) miljoen, terwijl we verdedigers moeten nodig hebben?
Elia heeft op dit moment geen prioriteit, ik wil minstens twee verdedigers. Pranjic zou ook al zo'n belachelijk aankoop zijn, waar wil je hem in godsnaam neerzetten? Linksbuiten is goed bezet en daar is hij te langzaam voor. Linkshalf is bezet door Aisatti en Pranjic moet een vrije rol hebben om goed te functioneren wat niet mogelijk is op een driemansmiddenveld met Aisatti. Linksback is geen optie omdat Pranjic simpelweg geen back is, dat hij dat weleens gedaan heeft wil niet zeggen dat hij het kan, sowieso een back voor dat geld kan echt, vooral als hij geen knoop meer oplevert. Verder is Urby completer en daar zit wel rek in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.