• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.120 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.682 gebruikers
  • 9.419.683 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dit zag je van mijlenver aankomen.

Doodzonde dat ze Fräser zo behandelt hebben. Brard, die nota bene verguisd was als speler, heeft meer te zeggen dan Fräser. Vriendjespolitiek.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

nu.nl/sport | Ogararu keert terug bij Ajax

Met de aanstelling van Martin Jol rekent de Roemeen op nieuwe kansen. Naast Ogararu keren ook Dennis Rommedahl en Albert Luque terug in Amsterdam.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Luque mag best een nieuwe kans krijgen maar Ogararu en Rommedahl moet je gewoon zien te verkopen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vooral zo doorgaan, die Jol. Nu Sno nog zien te behouden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Al die spelers die terugkeren naar Ajax.

Misschien dat dit Seedorf inspireert om ook terug te keren!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vooral zo doorgaan, die Jol. Nu Sno nog zien te behouden.

Jol haalt deze spelers niet terug, deze spelers staan gewoon bij Ajax onder contract. Ajax gaat echt wel haar best doen deze alsnog definitief kwijt te raken.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Toch raar dat mensen hier Ronaldo nog steeds beter vinden als Messi.

Vorig seizoen kon je Messi nog (terecht) een gebrek aan efficiëntie verwijten, dit seizoen heeft hij meer assists gegeven en goals gemaakt als Ronaldo. Ronaldo is misschien iets completer (kopspel, kracht) maar Messi is gewoon niet te stoppen op een goede dag, Ronaldo wel. En ook al heeft Messi een slechte dag, trekt hij nog 2-3 verdedigers naar zich toe.

Tegenwoordig legt Messi ook echt een constante in zijn prestaties, Ronaldo speelt nog veel te vaak een draak van een wedstrijd na een goede.

Ik begrijp die monstersom (weer) niet. Dat is hij gewoon niet waard en bij Real Madrid zijn de andere posities véél zwakker bezet. Als je achteraan moet spelen met oa. Heinze, Marcelo, Metzelder en Torres weet je het wel.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Die verdediging wordt echt wel versterkt hoor.

En Messi en Ronaldo doen weinig voor elkaar onder. Als Messi zou worden verkocht zou het ook een dergelijk bedrag zijn. Hooguit is hij wat minder marketbaar aangezien het zo'n klein gedrongen mormeltje is en Ronaldo bij allerlei chicks aan de muur hangt.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

niet leuk dat ronaldo en kaka naar real madrid zijn gegaan.

Nu als ik ga playstationen met een maat, willen we allebei real madrid.

die andere ploegen zijn niks meer in verhouding

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

kos schreef:

En Messi en Ronaldo doen weinig voor elkaar onder. Als Messi zou worden verkocht zou het ook een dergelijk bedrag zijn. Hooguit is hij wat minder marketbaar aangezien het zo'n klein gedrongen mormeltje is en Ronaldo bij allerlei chicks aan de muur hangt.

Dat moet ik toch nog zien hoor. De enige naam tot nu toe is Albiol. Ik vind hem niet van internationale klasse, maar is toch nog vele malen beter wat daar momenteel rondloopt. Ben toch benieuwd wie ze op de LB gaan halen, als ze al iemand halen..

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

heb gehoord dat Barcelona voor Messi 350 Miljoen vraagt.

Maar Messi blijft heel zijn leven trouw aan Barca, o.a omdat Barcelona hem vroeger van iets ernstig af heeft geholpen.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

heb gehoord dat Barcelona voor Messi 350 Miljoen vraagt.

Maar Messi blijft heel zijn leven trouw aan Barca, o.a omdat Barcelona hem vroeger van iets ernstig af heeft geholpen.

De uitkoop-clausule van Messi's contract bedraagt zo'n 150 miljoen dacht ik?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25179 stemmen

Als die Perez van Madrid echt ballen zou hebben zou hij nu gelijk een bod op Messi moeten uitbrengen. Als die Laporta echt vind dat de transferbedragen van Kaka en C. Ronaldo niet meer kunnen dan moet Messi voor een miljoentje of 50 wel binnen te halen zijn voor Real.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bij Barcelona hebben ze nog fatsoen. Messi zal nooit verkoopbaar zijn aan Real. Sterker, ik gok dat Messi Barcelona nooit zal verlaten zoals Raul dat bij Real nooit zal doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bij Barcelona hebben ze nog fatsoen. Messi zal nooit verkoopbaar zijn aan Real. Sterker, ik gok dat Messi Barcelona nooit zal verlaten zoals Raul dat bij Real nooit zal doen.

Figo? Win Janssen naar Ajax, Cruyff naar Feyenoord? Zeg nooit nooit...

OK Van Hanegem zal nooit naar Ajax gaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Respekked schreef:

Ik denk dat een van de belangrijkste redenen dat ManU 3 jaar op rij kampioen is geworden Ronaldo was, ik zie Ribery dat nog niet gelijk voor elkaar krijgen.

Ronaldo was de etalagepop van Man United. Maar Giggs was de spelbepaler en het brein achter het succes. Ronaldo is een wereldspeler, maar alsnog overschat..

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ronaldo is niet overschat, want hij is nou eenmaal de beste.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

hmm, verdomme ben het met je eens.

ik vind messi wel iets beter trouwens, maar scheelt niks.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Die Paris Hilton zat ook heerlijk tegen Ronaldo aan te rijden zeg vannacht:

(afbeelding)

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Don Dijk schreef:

Ronaldo is niet overschat, want hij is nou eenmaal de beste.

Wat een dooddoener zeg.

En Paris Hilton mag hij hebben van mij.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, weet je het zeker?

Op welk type jongens val jij dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blijkbaar op jongens a la Ronaldo aangezien zijn reactie. Ach, best wel een matching couple en ook niets mis met Hilton.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blijkbaar op jongens a la Ronaldo aangezien zijn reactie. Ach, best wel een matching couple en ook niets mis met Hilton.

Triestige reacties hoor. Ik moet die uitgeleurde pannenlat niet hebben. Als jullie wat lagere standaarden hebben als mij, so be it.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, daarom vraag ik toch heel serieus aan jou op wat voor type jongen je wél valt?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FlyLo schreef:

Triestige reacties hoor. Ik moet die uitgeleurde pannenlat niet hebben. Als jullie wat lagere standaarden hebben als mij, so be it.

Jij zei toch dat ze hem mocht hebben. Ik vind het triestig dat jij jezelf te 'sophisticated' vindt voor een zogenaamde pannenlat .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ronaldo was de etalagepop van Man United. Maar Giggs was de spelbepaler en het brein achter het succes.

Giggs stond dit seizoen ongeveer de helft van de wedstrijden reserve dus lijkt me sterk.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Voor die 93 miljoen koopt ManU 4 a 5 spelers, die ze als team nog beter maken. Ik las dat Real en ManU er binnen 2 uur uit waren. Dat is ook wel logisch voor 93 miljoen euro.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Luque mag best een nieuwe kans krijgen maar Ogararu en Rommedahl moet je gewoon zien te verkopen.

Luque moet weg uiteraard, die betaald zijn geld niet in voetbal terug.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk dat de NBA nu wel defintief beslist is. Ik zie de Magic geen twee keer meer winnen in LA.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.