• 16.372 nieuwsartikelen
  • 180.072 films
  • 12.393 series
  • 34.328 seizoenen
  • 651.500 acteurs
  • 199.664 gebruikers
  • 9.418.580 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Helaas waren ze daar nooit consistent in.

nou, vond ze toch wel 2 jaar lang het mooiste voetbal spelen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Don Dijk schreef:

Kos is een beetje tegenstrijdig af en toe inderdaad, haha. Maar 1 voordeel: hij is zo onder de tafel geluld daardoor.

Wanneer ben ik ooit tegenstrijdig geweest dan? .

Ik gun AZ de titel niet omdat het een kutclub is, niet omdat ze veel geld hebben.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Maakt niet uit. Gewoon geweldig om te zien al die vedettes. Misschien komt het er als resultaat niet altijd uit, maar het is wel gaaf.

Tijdens de galacticos-periodes zaten er ook zo vaak fases in het spel dat mensen in het stadion niet wisten wat ze zagen. Helaas waren ze daar nooit consistent in.

Met al die Galactico's had Real exact 1 wereldjaar. 2002-2003 met de CL eindzege. Dat was het jaar van Zidane. Die steeg boven iedereen uit. De jaren erna was die ploeg niet meer vooruit te branden ook al hadden ze een Figo, Carlos en Beckham in de ploeg.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4919 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik verdenk Ronaldo ervan dat hij langer voor de spiegel zit in de ochtend dan zijn vriendin.

Dat weet ik wel zeker en ik hou ervan Hij is gewoon net als Beckham iemand die weet dat ie constant in de spotlights staat en er dan natuurlijk wel goed uit wil zien. Beetje zonnebank, lekkere crémpjes, wenkbrouwen epileren, oorbelletjes etc. etc. etc. Fantastisch, vooral de mensen die hem dan een miet noemen. Hij is één van de beste voetballers ter wereld, kan alle vrouwen krijgen die hij wil, geld kan nooit op... owh, wat willen we hem graag allemaal zijn

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Leland Palmer schreef:

Hij is gewoon net als Beckham iemand die weet dat ie constant in de spotlights staat en er dan natuurlijk wel goed uit wil zien.

Beckham vind ik dan wel weer een geweldige persoonlijkheid, het zal e'm dus wel in de kleine dingen zitten.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Ik zou alleen z'n voetbaltalent wel willen hebben. No way dat ik die oorbelletjes in doe.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Leland Palmer schreef:

Beetje zonnebank, lekkere crémpjes, wenkbrouwen epileren, oorbelletjes etc. etc. etc.

Niet mijn stijl. Ik zou nooit zo willen zijn.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat is jouw keus.

Zijn keus is weer anders.

Maar wat dit met zijn kwaliteiten te maken heeft?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

[Hij is één van de beste voetballers ter wereld, kan alle vrouwen krijgen die hij wil, geld kan nooit op... owh, wat willen we hem graag allemaal zijn

Mwa, dan liever Kobe Bryant, beetje vergelijkbaar, maar die is wél cool.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Met al die Galactico's had Real exact 1 wereldjaar. 2002-2003 met de CL eindzege. Dat was het jaar van Zidane. Die steeg boven iedereen uit. De jaren erna was die ploeg niet meer vooruit te branden ook al hadden ze een Figo, Carlos en Beckham in de ploeg.

Dan heb je ze weinig zien spelen. Zoals ik al zei weinig resultaten maar mooi voetbal was er geregeld hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dom. Een beetje ejcauleren in een minderjarige meid .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Beckham vind ik dan wel weer een geweldige persoonlijkheid, het zal e'm dus wel in de kleine dingen zitten.

Inderdaad. Beckham is echt een geweldige kerel. Heel symphatiek en nooit te beroerd om een medemens te helpen. Heb je wel eens op tv de docu over zijn voetbalschool gezien waarin hij les geeft aan kinderen? Erg leuk. Ik gun Becks het allerbeste. Mooi dat hij WK 2010 waarschijnlijk zal spelen.

Ronaldo gun ik het wel om het WK te missen.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4919 stemmen

Tommeh schreef:

Ik zou alleen z'n voetbaltalent wel willen hebben. No way dat ik die oorbelletjes in doe.

Wat is daar mis mee? Ik heb ook twee diamantjes, vind 'k wel cool.

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Foei, heb je niets geleerd van Blood Diamond!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Lijkt me een tactisch spelletje van Jeroen Slop. Ajax wil Twente niet het idee geven dat er ongelimiteerd geboden gaat worden op Elia.

Na de verkoop van Babel, Huntelaar, Heitinga en Sneijder is er voldoende geld voor gerichte aankopen, al wordt het vast geen 30 miljoen meer.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Lijkt me sterk, je mag op die manier niet aandeelhouders voor de gek houden hoor.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

Wat is daar mis mee? Ik heb ook twee diamantjes, vind 'k wel cool.

Oh das cool, ik zit ook te denken aan wat meer versieringen op mn lichaam.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lijkt me een tactisch spelletje van Jeroen Slop. Ajax wil Twente niet het idee geven dat er ongelimiteerd geboden gaat worden op Elia.

Na de verkoop van Babel, Huntelaar, Heitinga en Sneijder is er voldoende geld voor gerichte aankopen, al wordt het vast geen 30 miljoen meer.

15-20 miljoen wordt het deze zomer, mits Elia komt en Vermaelen vertrekt. Anders wordt het 10 miljoen gok ik. Er is niet zo heel veel geld, het geld was afgelopen zomer ook echt helemaal op vandaar ook dat ze met Sno kwamen. Helaas kunnen we al het geld wat er binnenkomt niet meteen uitgeven aan nieuwe spelers. De slechte financiële cijfers van Ajax worden verbloemd door de verkoop van spelers.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik snap er niets van. Die neuzen verkopen spelers bij het leven. Dan doen ze daar toch iets niet goed. Dan maar externe investeerders zoeken?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

We zijn in gesprek met een meneer Perridon. Iemand bekend ermee? Schijnt al zijn hele leven een groot Ajax fan te zijn.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Waarom zijn ze daarmee in gesprek?

Vind die praatjes over de financien trouwens erg veel lijken op die van Milan onlangs, en we hebben gezien waar dat toe leidde. Ik zou alvast rekening gaan houden met een vertrek van Suarez.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Waarom zijn ze daarmee in gesprek?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

(quote)

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Inderdaad. Beckham is echt een geweldige kerel. Heel symphatiek en nooit te beroerd om een medemens te helpen. Heb je wel eens op tv de docu over zijn voetbalschool gezien waarin hij les geeft aan kinderen? Erg leuk. Ik gun Becks het allerbeste. Mooi dat hij WK 2010 waarschijnlijk zal spelen.

Ronaldo gun ik het wel om het WK te missen.

Ik heb 'm wel eens horen praten, ja. Meteen weggezapt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We zijn in gesprek met een meneer Perridon. Iemand bekend ermee? Schijnt al zijn hele leven een groot Ajax fan te zijn.

Succes ermee. Ik denk dat hij in ieder geval dat hij een flink aandeel in jullie snackbar kan leveren.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Succes ermee.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

combi schreef:

voor jou, dat je niet ziet dat ik net zo "cynisch" ben als jullie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rutten haalt Fräser naar PSV

Henk Fräser gaat bij PSV aan de slag als jeugdtrainer. De voormalig international heeft zich voor de komende twee jaar verbonden aan de Eindhovense club en wordt verantwoordelijk voor de B1.

Fräser is afkomstig van ADO Den Haag, waar hij jeugd- en assistent-trainer was. Bij die club werkte hij eerder samen met Wiljan Vloet, momenteel hoofd opleidingen bij PSV.

De technische staf van PSV krijgt daarmee meer gestalte. Fred Rutten is de nieuwe hoofdtrainer, als zijn assistent komt Erik ten Hag over van FC Twente.

Leuk voor PSV dat Rutten wel wakker is, hoe kon je die nou niet nemen als assistent, klote Brard .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.