- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hehe, heerlijk die reacties altijd. Die jongen heeft alles en veel mensen kunnen hem niet luchten, prachtig. He does'nt care
Hij vind het alleen maar mooi, geweldige vent die Ronaldo. Beste voetballer ter wereld
Helemaal mee eens! 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Hehe, heerlijk die reacties altijd. Die jongen heeft alles en veel mensen kunnen hem niet luchten, prachtig. He does'nt care
Hij vind het alleen maar mooi, geweldige vent die Ronaldo. Beste voetballer ter wereld
Het is gewoon dat hoofd van hem, zeldzame schurk hehe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Fantastische voetballer inderdaad, maar het blijft gewoon een relnicht/jankerd etc. Zou hij naar Ajax komen dan ben ik meteen supporter af, makkelijk praten natuurlijk maar ik meen het wel.
Er zijn tientallen voetballers die ik liever zie dan Ronaldo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Fantastische voetballer inderdaad, maar het blijft gewoon een relnicht/jankerd etc.
Gelukkig is Suarez heel anders.
Edit: Wat Naomi zegt haha.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hahaha inderdaad Suarez is zelfs nog erger.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
En Suarez dan? Ook zo'n miet.
Die is meer kerel dan Ronaldo. Ik verdenk Ronaldo ervan dat hij langer voor de spiegel zit in de ochtend dan zijn vriendin.
En op het veld vind ik Ronaldo toch een stuk onsymphatieker dan Suarez maar dat zal ook met mijn Ajax voorkeur te maken hebben hehe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En Suarez dan? Ook zo'n miet.
Ik heb het niet over zijn gedrag als voetballers (naar de grond duiken ze tegenwoordig allemaal of ze nou Kuyt of Suarez heette). Het gaat me om het loopje, de enkeltape, het janken, de oorbelletjes, het gillen, matennaaien (Rooney). Daar erger ik me aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me sterk aangezien hij 30 vriendinnen heeft.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Net nu Barca dacht een tijdje alleenheerschappij te houden...
Boem, 200 miljoen aan de beste spelers ter wereld spenderen.
Hahahaha. Heerlijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het niet over zijn gedrag als voetballers (naar de grond duiken ze tegenwoordig allemaal of ze nou Kuyt of Suarez heette). Het gaat me om het loopje, de enkeltape, het janken, de oorbelletjes, het gillen, matennaaien (Rooney). Daar erger ik me aan.
Sjongejonge.
Waarom kijk je niet gewoon naar zijn fantastische acties, zijn geweldige trap/ vrije trappen, sprongkracht, spiermassa enz. De meest complete speler ooit, beter dan Messi of wie dan ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat me om het loopje,
Snap niet hoe je je aan zoiets kan ergeren.
Idem.
Doet Suarez ook 199 keer in een seizoen.
Heel ergerlijk inderdaad 
Dat was zo opgeblazen. Op dat moment ben je geen maten meer. Suarez heeft ook genoeg kaarten aangenaaid. Ronaldo durft het tenminste ook nog bij zijn clubmaten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Lijkt me sterk aangezien hij 30 vriendinnen heeft.
Maar stiekem heeft hij behoefte aan één enkele ... 
Het maakt me overigens niet uit waar hij van houdt en over hoeveel hij heen gaat. Ik irriteer me aan hem op het veld, dat het puur selectief is dat begrijp ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hahahaha. Heerlijk.
Inderdaad zeer knap.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Dat was zo opgeblazen. Op dat moment ben je geen maten meer. Suarez heeft ook genoeg kaarten aangenaaid. Ronaldo durft het tenminste ook nog bij zijn clubmaten.
Haha, ja dat zijn de echte mannen..
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Man Utd gaat er trouwens hoe dan ook erg flink op achteruit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hahahaha. Heerlijk.
Gunde jij niet iedereen de titel behalve Scheringa, omdat het zo'n poenerige club was? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kos is een beetje tegenstrijdig af en toe inderdaad, haha. Maar 1 voordeel: hij is zo onder de tafel geluld daardoor. 
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Het gaat me om het loopje, de enkeltape, het janken, de oorbelletjes, het gillen, matennaaien (Rooney). Daar erger ik me aan.
Ik ook wel, benz eker geen Ronaldo fan (hoewel hij wel gigantische goed is). Hopelijk dat ze daarom die andere mietjes Robben en H. er uit mikken. Anders is het echt teveel van het goede.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hahahaha. Heerlijk.
't is maar wat je heerlijk vind. Daarnaast wordt het toch niks met dit Real. Die gaan gewoon weer de Galactico's fase in. Veel grote namen, veel egootjes en weinig team. Barca zal hen wederom verpletteren omdat dat wel jarenlang al een ingespeelde ploeg is.
Hopelijk treft Real weer een ploeg als Liverpool in de 8ste finales CL 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Want? Stel dat ze Ribery halen en de andere 30-40 miljoen investeren...
Ronaldo is erg goed maar wel vervangbaar. Het is ook een egotripper die nooit een bal afgeeft.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Gunde jij niet iedereen de titel behalve Scheringa, omdat het zo'n poenerige club was?
Weet ik, maar bij Real.... kan ik het gewoon wel hebben, dat hoort gewoon bij die club, hehe. Dat poenerige, patserige, koninklijke.
AZ is gewoon een boerenclub met een rijke kneus aan de leiding.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hahahaha. Heerlijk.
heeeeerlijk idd.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Ronaldo is erg goed maar wel vervangbaar. Het is ook een egotripper die nooit een bal afgeeft.
Ronaldo vind ik dus 1 van de meest onvervangbare spelers ter wereld. Ook Ribery speelt niet zoals hij, niet te vergelijken.
Tuurlijk, met goede gerichte aankopen en het spel op wat andere sterke punten te baseren kun je als team net zo goed zijn, maar dat zal bepaald niet meevallen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ik denk dat een van de belangrijkste redenen dat ManU 3 jaar op rij kampioen is geworden Ronaldo was, ik zie Ribery dat nog niet gelijk voor elkaar krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat een van de belangrijkste redenen dat ManU 3 jaar op rij kampioen is geworden Ronaldo was, ik zie Ribery dat nog niet gelijk voor elkaar krijgen.
Valt ook wel weer mee. Ronaldo had een groot aandeel, maar heel United was sterk.
Ribery of andere individuele topper daar erbij en United staat alweer. Real daarin tegen bepaald niet maar dat snappen ze pas zo over een half jaar rond de winter als Barca weer een eind voor staat.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
't is maar wat je heerlijk vind. Daarnaast wordt het toch niks met dit Real. Die gaan gewoon weer de Galactico's fase in. Veel grote namen, veel egootjes en weinig team. Barca zal hen wederom verpletteren omdat dat wel jarenlang al een ingespeelde ploeg is.
Maakt niet uit. Gewoon geweldig om te zien al die vedettes. Misschien komt het er als resultaat niet altijd uit, maar het is wel gaaf.
Tijdens de galacticos-periodes zaten er ook zo vaak fases in het spel dat mensen in het stadion niet wisten wat ze zagen. Helaas waren ze daar nooit consistent in.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Valt ook wel weer mee. Ronaldo had een groot aandeel, maar heel United was sterk.
Ribery of andere individuele topper daar erbij en United staat alweer. Real daarin tegen bepaald niet maar dat snappen ze pas zo over een half jaar rond de winter als Barca weer een eind voor staat.
Ja maar Chelsea, Liverpool en Arsenal waren ook sterk. Die beschikten alleen niet over de beste voetballer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
't is maar wat je heerlijk vind. Daarnaast wordt het toch niks met dit Real. Die gaan gewoon weer de Galactico's fase in. Veel grote namen, veel egootjes en weinig team.
Ik acht het best mogelijk dat dit wel wat wordt, het begin van het Galatico tijdperk was ook erg goed (zelden zo'n mooi voetbal gezien). Met Pellegrinni hebben ze nu ook een topcoach en als die wel zelf de opstelling en tactiek mag bepalen zie ik het Real toch wel goed doen met dit eltal.
Al loopt het met dit team misschien voor geen meter, met zoveel individuele kwaliteit scoor je altijd wel. Net als Ajax eigenlijk de afgelopen jaren, maar dan nog erger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.