• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.416.980 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Op zijn 12e...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Argentinië (alweer) verloren!

Zonder Riquelme draait het toch duidelijk minder, wat anderen hier ook durven beweren.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Real schijnt ook de 1e optie op koop te hebben op de foetus van Raul mocht hij nog een kind krijgen. Afgedwongen door Perez die een gelimiteerde transfersom van maximaal 150 miljoen er voor over heeft. Met de foetus van Casillas is Perez nog in onderhandeling.

Bron: CNN.

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

. Prachtig dat gezeik op Real, alsof het iets uitmaakt of er voor iemand 95 of 45 miljoen betaald wordt. Hoeveel zou je anders moeten betalen voor zo'n speler? Als Vermaelen al 13 miljoen waard is is Ronaldo toch wel het 7-voudige waard.

Als Barca het had betaald was er niks aan de hand geweest. .

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

45 Miljoen zijn al belachelijk bedragen, maar dit is dus meer dan het dubbele. Het wordt wel een beetje te gek, vind ik. Of het Real nou is of Barcelona. Dat interesseert me geen reet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

. Prachtig dat gezeik op Real, alsof het iets uitmaakt of er voor iemand 95 of 45 miljoen betaald wordt. Hoeveel zou je anders moeten betalen voor zo'n speler? Als Vermaelen al 13 miljoen waard is is Ronaldo toch wel het 7-voudige waard.

De duurste transfer van Barca ooit is nog niet de helft van Ronaldo...

Edit: Een derde maar zelfs.

Wat me meer dwars zit is dat er europees geen gelijke regels zijn, de UEFA zou moeten zorgen dat in alle europese landen dezelfde regels gelden m.b.t. de financiën.

Verder wens ik Real veel plezier met hun debiele beleid en ik zal duimen dat ze er in de eerste ronde van de CL uitvliegen.

Ronaldo - Huntelaar - Robben, dat is toch wel de grootste sissy voorhoede ooit.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Net of je Vermaelen en Ronaldo kan vergelijken. Verdediger vs spits om alleen al eens wat geks te noemen.

Ronaldo is dus zeker 7x beter dan Vermaelen omdat?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met kos, ik snap dat gezeur ook niet zo en ik ben nog wel een Roji Blanco.

Leland Palmer

• 23790 berichten
  • 4916 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ronaldo is dus zeker 7x beter dan Vermaelen omdat?

... omdat Real wel 70 keer zoveel aan Ronaldo verdient dan aan Vermaelen Daarnaast zie ik in Vermaelen geen meerwaarde voor Real, Ronaldo duidelijk wel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Het blijft niet bij die aankopen.

Nu gaan ze waarschijnlijk ook Villa halen.

Ach, ik vind het allemaal overdreven. Het zal waarschijnlijk wel spannend worden tussen Real en Barça volgend seizoen. Maar het zegt me weinig.

Ik vind de transferprijzen veel te hoog, echt overdreven. Geen enkele speler is zoveel geld waard. Maar eerlijk is eerlijk.

Als Ajacieden het normaal vinden dat men 30 miljoen vraagt voor Suarez, dan is zo een Cristiano Ronaldo ook dat geld waard. En nog een heleboel andere spelers ook.

Maar nogmaals, ik vind al de transferprijzen zwaar overdreven.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap overigens wél dat de sympathie voor Real Madrid minder wordt, dat heb ik uiteraard ook. Gewoon de beste spelers kopen, daar hoef je niet zo geleerd voor te zijn, heb je geen goed beleid voor nodig, geen goede scouting enz. Een kind kan de was doen.

Maar ja, geef ze es ongelijk he?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Als ze maar van Gerrard en Mascherano afblijven!!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mascherano is wel een type speler die ze echt missen.

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

Kai schreef:

(quote)

De duurste transfer van Barca ooit is nog niet de helft van Ronaldo...

Edit: Een derde maar zelfs.

Dat verandert wel weer. Ook andere clubs zullen ooit met dit soort bedragen komen.

Wat me meer dwars zit is dat er europees geen gelijke regels zijn, de UEFA zou moeten zorgen dat in alle europese landen dezelfde regels gelden m.b.t. de financiën.

Dat is al jaren zo, niet iets van nu, dus niet zo relevant bij deze specifieke transfer.

Eens! Hopelijk mikken ze Robben En Huntelaar er in ieder geval snel uit.

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik snap overigens wél dat de sympathie voor Real Madrid minder wordt, dat heb ik uiteraard ook. Gewoon de beste spelers kopen, daar hoef je niet zo geleerd voor te zijn, heb je geen goed beleid voor nodig, geen goede scouting enz. Een kind kan de was doen.

?

Lijkt Ajax, AZ of PSV wel . precies hetzelfde.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Je lult echt uit je nek, beetje je handelsmerk.

Real scout nooit een onbekend talent, onze clubs wel. Real geeft nooit eigen jeugd echt een kans (buiten Raul, Casillas en Guti die er al 10 jaar spelen). Onze clubs wel.

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je lult echt uit je nek, beetje je handelsmerk.

.

Tuurlijk. . Als Ajax als het niet goed gaat Groningen of Twente leegkoopt en AZ bij Willem II en andere clubs alle goede spelers weghaalt is het opeens heel anders. Ga toch weg man.

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Real geeft nooit eigen jeugd echt een kans (buiten Raul, Casillas en Guti die er al 10 jaar spelen). Onze clubs wel.

Zijn er heel wat meer geweest de laatste jaren hoor.

En buiten dat: is het verplicht zelf opgeleide spelers op te stellen Waar staat dat in de FIFA-regels?

Als spelers die je kunt kopen gewoon veel beter zijn moet je dus per se je mindere eigen spelers laten staan? wat een onzin zeg.

In Nederland moeten ze wel zelf opgeleide spelers er in zetten omdat ze ook niet genoeg geld hebben om anders hoog mee te draaien. Daar verdienen ze uiteindelijk hun geld mee.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, vooral AZ met veel jongere spelers en PSV met -normaal gesproken- een goede Zuid-Amerikaanse connectie onderscheiden zich toch.

Ben je moe overigens?

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, vooral AZ met veel jongere spelers

Die ze allemaal gewoon weggekocht hebben ja.

en PSV met -normaal gesproken- een goede Zuid-Amerikaanse connectie onderscheiden zich toch.

Die kopen net zo goed overal goede spelers weg hoor.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Die ze allemaal gewoon weggekocht hebben ja.

(quote)

Die kopen net zo goed overal goede spelers weg hoor.

Ruilhandel is al een tijdje niet meer inderdaad, Kos.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ben je moe overigens?

kos

• 46752 berichten
  • 8898 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ruilhandel is al een tijdje niet meer inderdaad, Kos.

Precies, selectieve verontwaardiging overal Real dus weer. ..

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

http://www.vi.nl/NieuwsItem/AlsHeerenveenNietBeweegt,KetstTransferVanPranjicAf.htm

Tsss 7,5 miljoen is echt een koopje voor zo'n speler.

Laat ie dan maar blijven.

FC Hollywood moet zonodig alles weer via de pers spelen. De FIFA zou eens een gedragscode moeten opstellen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Mooi, die walgelijke Ronaldo eindelijk weg uit de prachtige Premier League!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Precies, selectieve verontwaardiging overal Real dus weer. ..

Nee Kos, je begrijpt me niet goed of verkeerd.

Real Madrid koopt gewoon de beste spelers van de wereld. Punt. Maakt niet uit wat het kost, of ze in het systeem passen enz.

Aangezien bijv. AZ en PSV dit niet eens kunnen, ook al zouden ze willen, móeten ze wel een soort van improsiveren en dús een goed beleid hebben qua spelers aantrekken. Dus een goede scouting enz.

Begrijp je me nu een beetje?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsof Lopetegui niks loopt te doen .

Leland Palmer

• 23790 berichten
  • 4916 stemmen

Respekked schreef:

Mooi, die walgelijke Ronaldo eindelijk weg uit de prachtige Premier League!

Hehe, heerlijk die reacties altijd. Die jongen heeft alles en veel mensen kunnen hem niet luchten, prachtig. He does'nt care Hij vind het alleen maar mooi, geweldige vent die Ronaldo. Beste voetballer ter wereld

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Alsof Lopetegui niks loopt te doen .

Blijkbaar niet gezien het feit dat ze ontzettend veel geld uit moeten geven voor reeds ontdekte voetballers.

(kappen met deze smiley tegenover mij, is een ernstig teken van zwakte en overschatting van jezelf. Ook lach ik je van binnen altijd uit als je die smiley wéér plaatst omdat je geen discussie kan winnen. Be original mate! )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.