- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Je hebt altijd ene stuk of 8 favorieten voor zo'n toernooi die allemaal van elkaar kunnen winnen 1 of 2 goede outsiders. Vooral de mentaliteit en ervaring tijdens het toernooi geeft voor een groot deel de doorslag. Voetbalkwaliteiten zijn belangrijk tot een bepaalde hoogte.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Prima wedstrijd weer gister. Het verschil met het oranje van Van Basten wordt steeds groter. Toen waren dit soort potjes niet om aan te zien.
Ben het nogsteeds niet eens met de bezetting van alle posities, maar men begint zo goed op elkaar ingespeeld te raken dat het steeds minder uit begint te maken.
Vond vd Vaart de beste man gister, al zou ik een fitte Sneijder altijd boven vd Vaart kiezen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Je hebt altijd ene stuk of 8 favorieten voor zo'n toernooi die allemaal van elkaar kunnen winnen 1 of 2 goede outsiders. Vooral de mentaliteit en ervaring tijdens het toernooi geeft voor een groot deel de doorslag. Voetbalkwaliteiten zijn belangrijk tot een bepaalde hoogte.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gelukje dat Portugal er waarschijnlijk niet bij is.
Is een erg zwak team hoor. Maar wel een angstgegner, daar heb je gelijk in.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Ik zeg ook nergens dat een verrassing het WK zal winnen...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat roep ik niet, ik vind dat Hollanders zichzelf al snel gaan overschatten. Flutpoule en echt mooi voetbal is het niet. Ik hoor van allerlei kanten van dat ze elke tegenstander met mooi positiespel kapot spelen; ik zal wel een ander Oranje gezien hebben dan .
Dat hebben ze toch al laten zien tegen Italië en Frankrijk. Het enige probleem is dat één slechte wedstrijd het einde van een WK betekend.
Ze hebben nu 7 keer op rij gewonnen van slechte landen. Op het WK moet je 7 keer op rij winnen van goede landen. Dat is heel iets anders. Maar het is in ieder geval fijn dat het nu zo goed gaat en het vertrouwen er is. Of ze het WK gaan winnen? Daar ga ik pas over nadenken als ze in de halve finale staan.....
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het gevoel dat Naomi Watts, hoe goed Oranje ook mag spelen, het toch nooit zal beamen. Ik vond het gister uitstekend, Noorwegen is geen topteam, maar het is ook geen Ecuador ofzo.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Klopt, maar dit is wel heel erg koopziek.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Ben het wel eens met die smiley. 80m pond, dat gaat toch nergens meer over.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ok, maar binnen een jaar terug verdiend en hij is wel de beste speler van de wereld(op messi na)
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Walgelijke club dat Madrid. Verneukt de hele transfermarkt met dit soort debiele bedragen. Hopelijk verrot die club binnen een paar jaar.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Binnen een jaar? Hoe dan?
t-shirts bijv, of een oefenpotje waar ze nu nog wat meer miljoenen voor kunnen vragen, kortom merchandising!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Walgelijke club dat Madrid. Verneukt de hele transfermarkt met dit soort debiele bedragen. Hopelijk verrot die club binnen een paar jaar.
engeland doet niks anders en italie was er ooit mee begonnen met hun 17 miljoen voor gullit.
en laat ik maar niks zeggen over ons cluppie ook al zijn het andere bedragen het komt op hetzelfde neer.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
t-shirts bijv, of een oefenpotje waar ze nu nog wat meer miljoenen voor kunnen vragen, kortom merchandising! Ik vrees dat je gelijk hebt. Al denk ik dat je wel wat langer dan een jaar er voor nodig hebt. Maar Reals merchidising is gigantisch. Heel Azie is voor Real of Man Utd dus er zullen daar flink wat nieuwe Ronaldo shirtjes worden verkocht.
Wel jammer dat een prachtige speler en goed mens als Kaka daar nu gaat spelen. Die jongen past niet bij zon glamourclub.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
engeland doet niks anders italie was er ooit mee begonnen met hun 17 miljoen voor gullit.
en laat ik maar niks zeggen over ons cluppie ook al zijn het andere bedragen het komt op hetzelfde neer.
Met ons clubje bedoel je Ajax? Sulejmani is wel een heel andere categorie dan Ronaldo. Niet 1 speler mag zoveel waard zijn. Ik hoop dat de Fifa in gaat grijpen en een transferlimiet ofzo gaat bepalen.
Binnen 5 jaar hou je alleen nog Man Utd, Chelsea, Liverpool, Barca en misschien Real over. Ploegen uit Italie, Frankrijk en Duitsland kunnen al niet eens meer echt meedoen in de absolute top.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Verneukt de hele transfermarkt met dit soort debiele bedragen.
Juist niet! Dankzij zulke debiele bedragen komt alles juist weer op gang, alleen maar goed.
ManUn moet nu weer een opvolger halen voor Ronaldo enz. Het geld gaat weer rollen, prima!
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik snap dat gezeik op Oranje niet. Altijd hetzelfde. Dan gaan ze roepen dan mensen Oranje zo gaan overschatten, maar op dit topic is eerder het tegendeel het geval. Ze roepen maar dat Oranje zo slecht is.
Volgens mij is dit - ook al is het een makkelijke poule - één van de beste resultaten in de kwalificatie sinds tijden. Volgens mij vergeten velen dat de vorige kwalificatiepoules ook over het algemeen makkelijk waren, maar dat Oranje draken van wedstrijden speelden tegen makkelijke tegenstanders, als Moldavië, etc.
Uiteraard is Nederland één van de kanshebbers op het WK. Ik zal niet weten waarom niet. Je hebt ook een hoop geluk nodig om te stunten op een WK, maar als ze deze lijn doorzetten, kunnen ze heel ver komen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
ok, maar binnen een jaar terug verdiend en hij is wel de beste speler van de wereld(op messi na)
Absoluut niet mee eens, die Ronaldo vind ik nog altijd een stuk beter en vooral effectiever dan Messi, die overigens wél talentvoller is.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
t-shirts bijv, of een oefenpotje waar ze nu nog wat meer miljoenen voor kunnen vragen, kortom merchandising! Je kunt ook gaan overdrijven. 95 miljoen euro + een salaris van 15 miljoen euro ong. Dat heb je niet in 1 jaar terug verdiend.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
1 shirt 50 euro (zelfs meer), ze gaan er zelfs op verdienen als je ff logisch nadenkt.
en ze komen natuurlijk verder in de CL wat ook weer centjes in de la brengt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5176 stemmen
t-shirts bijv, of een oefenpotje waar ze nu nog wat meer miljoenen voor kunnen vragen, kortom merchandising! Echt niet binnen een jaar hoor. Man Utd verkoopt natuurlijk geen speler voor dat bedrag als dat bedrag binnen een jaar met die speler te verdienen is. Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk gaat Real komend jaar helemaal naar de kloten. Barca mag weer langs komen en met 2-6 naar huis gaan. Failliet moet die vieze club uit Madrid.
Zon kwallebal als Ronaldo past goed bij zon kwallenclub vol patsers en ego's. Jammer van Kaka en jammer dat onze landgenoten die domme keus ook hebben gemaakt maar ik gok dat er een stel Nederlanders komende zomer de club gaan verlaten.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ach, als Ajax Ronaldo had gekocht voor eenzelfde bedrag, had je ook geklaagd?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ach, als Ajax Ronaldo had gekocht voor eenzelfde bedrag, had je ook geklaagd?
Nogal ja aangezien dat bedrag anderhalf keer het totale jaarbudget van Ajax is 
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4916 stemmen
Ach, ik ben blij voor Ronaldo. Manchester is mijn favoriete club en Ronaldo mijn favoriete voetballer, maar ik gun 'm dit echt wel. Altijd zijn droom geweest om in het glamour wereldje te spelen en hij past er ook gewoon. Net zoals Beckham, gewoon twee wereldspelers die graag in de glamour wereld leven en die leeft daar meer. En ja, aankopen als Ronaldo en Kaka staan garant voor succes. Al is het afwachten natuurlijk. Die bedragen zijn wel ziek.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nogal ja aangezien dat bedrag anderhalf keer het totale jaarbudget van Ajax is
Haha, ja dat zal lekker zijn inderdaad.
Nee maar, je snapt wel wat ik bedoel. Ajax werd ook scheef aangekeken toen ze Sulejmani voor een teringbedrag hadden overgenomen
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ja dat zal lekker zijn inderdaad.
Nee maar, je snapt wel wat ik bedoel. Ajax werd ook scheef aangekeken toen ze Sulejmani voor een teringbedrag hadden overgenomen
Toen verklaarden we Ajax ook voor gek en terecht. Nog altijd veel en veel te duur.
Maar 93 miljoen is niet 1 speler waard. Kan en mag niet. What's next? Het kleinkind van Zidane die in 2040 voor 1,5 miljard naar Real Madrid vertrekt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.