• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kyu-Hyuk Lee

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

BV Veendam heeft zojuist zijn eigen redder, de heer Norder, voor de rechter gedaagd.

Zeg maar tegen Veendam.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klopt. Hij is verzuurd en oninteressant geworden. Paar jaar terug was hij boeiend. Nu is er weinig aan.

Hij heeft het niet meer naar zn zin daar, zoals hij ook al voorzichtig aangaf in VI. Dat zie je ook aan hem af.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En ja, ze winnen vaak maar kan je nou echt tevreden als supporter het stadion uitlopen na weer een 2-0 op ADO zonder enige franje en vreugde? Ik kan het niet begrijpen. Maar goed, daarvoor ben ik ook geen PSVer. Goddank

Een Ajacied is volgens mij ook de enige supporter op deze aardkloot die niet blij is met zo'n overwinning. In andere landen hebben ze zoveel maling aan het spel, als het resultaat er maar is.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nee hoor. Niemand zegt dat ze niet terecht kampioen worden. Maar het soort voetbal dat zij spelen vind ik echt verkrachting van het spel dat voetbal heet. Het is gewoon afzichtig en lelijk spel. En ja, ze winnen vaak maar kan je nou echt tevreden als supporter het stadion uitlopen na weer een 2-0 op ADO zonder enige franje en vreugde? Ik kan het niet begrijpen. Maar goed, daarvoor ben ik ook geen PSVer. Goddank

orbit schreef:

Ik kan ook niet echt jaloers zijn, met een prijzenkast die uitpuilt van CL trofeeën Maar feit is dat PSV altijd zo "Duits" kampioen weet te worden ja

Duitsers vechten vaak ook tot de laatste minuut en juist daar faalt Ajax zo vaak. In de wedstrijden dat er gebikkeld moet worden geeft Ajax immers (bijna)nooit thuis. PSV weet vaak de wedstrijden waarin er geknokt moet worden wel te winnen.

Snap niet dat Ajaxsupporters het pikken dat Ajax zich in een duel waar het echt om gaat en er gebikkeld moet, zich weer eens heeft laten aftroeven.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Vandaag trouwens eerste helft regelmatig gezapt naar mijn tweede clubje VVV. Was ook een wanvertoning. Toch raar dat het contrast tussen uit en thuis zo enorm groot kan zijn. Van de 27 punten pakte VVV er 23 of 24 in de Koel.

Klopt. In de Koel hebben we 23 van de 27 punten gepakt. Uit spelen we bedroevend. Patrick Paauwe geeft aan dat VVV-Venlo voortaan uit minder mooi moet gaan voetballen. Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken? Ik ben er nog steeds niet gerust op dat we minimaal 16e worden.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk degradeert VVV, matig ploegje zonder Honda.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Jawel hoor, RKC en Willem II houden ze sowieso wel achter zich. Hoop trouwens echt dat die laatste eruit vliegen, want die voegen al jaren niets toe aan de Eredivisie.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Tuurlijk degradeert VVV, matig ploegje zonder Honda.

Nee hoor, VVV blijft er wel in. Honda was natuurlijk "lichtelijk" overschat. Wel een aderlating, maar zonder kunnen ze ook van veel ploegen winnen.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

VVV is een goede ploeg inderdaad.

RKC gaat eruit.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoelde in mijn eerdere bericht natuurlijk de 15e plaats, zodat we gespaard blijven van een loodzware nacompetietie. Dan moeten we ook ADO Den Haag dat nu zes punten en een veel slechter doelsaldo achter ons ligt achter ons zien te houden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Spetie schreef:

Jawel hoor, RKC en Willem II houden ze sowieso wel achter zich. Hoop trouwens echt dat die laatste eruit vliegen, want die voegen al jaren niets toe aan de Eredivisie.

RKC niet inderdaad, Willem II mag er wat mij betreft wel in blijven. Hebben wel een erg leuk jong middenveld met veel creativiteit. Alleen die voorhoede...

Zie dan nog liever de bejaardenclub van NAC degraderen, maar dat zit er ook niet echt in.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Go Ahead Eagles en De Graafschap mogen in ieder geval wat mij betreft weer lekker gaan ballen in de eredivisie volgend seizoen.

RKC en Willem II kan ik missen als kiespijn. Roda JC is trouwens ook zo'n onopvallende club, die weinig meer bijdraagt.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Die Limburgers moeten gewoon lekker fuseren, anders heb je inderdaad 3 nutteloze clubs.

Go Ahead en De Graafschap inderdaad en wat mij betreft ook Cambuur die toch ook snel een 10.000 toeschouwers pakt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De Graafschap kan heel makkelijk op eigen benen staan. Het voetbal leeft enorm in Doetinchem.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

FC Den Bosch .

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

De Graafschap kan heel makkelijk op eigen benen staan. Het voetbal leeft enorm in Doetinchem.

Ik bedoelde dus voor alle duidelijkheid dat ik die club graag in de Eredivisie zie.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

FC Den Bosch .

Weer een Brabants clubje dr bij?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

NAC en PSV zijn de enige Noord-Brabantse clubs die in de eredivisie thuishoren.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

(quote)

Ik bedoelde dus voor alle duidelijkheid dat ik die club graag in de Eredivisie zie.

Dan zijn we het eens.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het is zo zonde dat supporters van clubs in financiële moeilijkheden niet een keer gaan inzien dat samengaan de enige echte oplossing is om weer een vuist te maken. Tuurlijk is het verschrikkelijk slikken als je als Roda-supporter opeens naast een Fortuna-supporter moet zitten, maar bij het Nederlands elftal zie je ook geen Feyenoord en Ajax-supporters op elkaar inbeuken. Prima als je geen concessies wil doen,maar dan moet je je er ook bij neerleggen dat MVV, Fortuna, Roda etc. over een tijdje gewoon sowieso niet meer zullen bestaan. En wat heb je dan nog als supporter? Een eventueel FC Brabant of FC Limburg o.i.d. kan denk ik zelfs prima om de prijzen spelen in de toekomst.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

(quote)

Weer een Brabants clubje dr bij?

Is gewoon een mooie club.

totodivisie teams die weer eens mogen promoveren zijn Cambuur, De Graafschap, MVV, Den Bosch, Zwolle en Go AheaD.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

NAC en PSV zijn de enige Noord-Brabantse clubs die in de eredivisie thuishoren.

Why?

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

moviemafketel schreef:

Het is zo zonde dat supporters van clubs in financiële moeilijkheden niet een keer gaan inzien dat samengaan de enige echte oplossing is om weer een vuist te maken. Tuurlijk is het verschrikkelijk slikken als je als Roda-supporter opeens naast een Fortuna-supporter moet zitten, maar bij het Nederlands elftal zie je ook geen Feyenoord en Ajax-supporters op elkaar inbeuken. Prima als je geen concessies wil doen,maar dan moet je je er ook bij neerleggen dat MVV, Fortuna, Roda etc. over een tijdje gewoon sowieso niet meer zullen bestaan. En wat heb je dan nog als supporter? Een eventueel FC Brabant of FC Limburg o.i.d. kan denk ik zelfs prima om de prijzen spelen in de toekomst.

Beetje makkelijk lullen. Ik zie het al voor me dat ze Vitesse en NEC willen gaan fuseren. . Volstrekt onmogelijk natuurlijk.

(En bij Oranje zijn vaak genoeg Ajax en Feyenoord supporters met elkaar op de vuist gegaan...)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou dan gaan ze toch gewoon failliet? Zal er geen nacht minder om slapen, maar het zou gewoon zonde zijn toch?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De provincie Noord-Brabant is cultureel verdeeld tussen west en oost. Het westen van deze provincie kan achter NAC gaan staan en het oosten van genoemde provincie kan achter PSV gaan staan. Beide clubs hebben een trouwe supportersgroep achter zich staan en zijn niet meer weg te denken uit de eredivisie. Dat valt niet te zeggen van clubs als RKC, Willem II en FC Den Bosch.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vitesse en NEC zijn inderdaad niet te fuseren. Arnhem en Nijmegen liggen geografisch dicht bij elkaar maar zijn in mentaliteit van de bevolking een wereld van verschil.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Klopt, Arnhem en Nijmegen is haat en nijd.

Ik weet niet precies hoe groot de haat is tussen Fortuna en Roda, maar als het nog even doorgaat bestaan die clubs sowieso niet meer. Zou jammer zijn voor clubs die al zo lang bestaan.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Ik denk in ieder geval dat men hier liever geen club heeft dan eentje met Arnhem. .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die haat is ook enorm. Het is de westelijke mijnstreek versus de oostelijke mijnstreek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.