- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wie durft hier nog te twijfelen aan het kampioenschap van PSV? Ik twijfel daar geen seconde aan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goh, wat speelde PSV weer hyperaanvallend..
En het prachtige combinatiespel, om je vingers bij af te likken 
Maargoed, ze gaan wel kampioen worden. Ik snap alleen niet dat supporters dit pikken. Een heel jaar niks te genieten alleen voor het feestje met de schaal en deelname CL om daarna het volgende seizoen exact weer zo te zien qua spel. Buiten 2 seizoenen met de ploeg Cocu, Park, Lee, Alex etc is het geen flikker aan om die club te bekijken. Als Afellay daar niet speelde was het helemaal grauwe middelmaat qua fun.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, als PSV geen kampioen wordt dit jaar moet het toch wel heel erg raar lopen..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Inmens feest daar in bruisend Eindhoevuh natuurlijk!!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Feestje
Meestal vier je je landstitel he....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik doel op het verkleinwoord dat je volledig ten onrechte gebruikt. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Op die manier komt mijn denigrerende stijl wat beter over 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me met alle respect toch echt niet aan de indruk onttrekken dat hier bij enkele Ajacieden sprake is van pure jaloezie op de jarenlange hegemonie van PSV in de nationale competitie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee hoor. Niemand zegt dat ze niet terecht kampioen worden. Maar het soort voetbal dat zij spelen vind ik echt verkrachting van het spel dat voetbal heet. Het is gewoon afzichtig en lelijk spel. En ja, ze winnen vaak maar kan je nou echt tevreden als supporter het stadion uitlopen na weer een 2-0 op ADO zonder enige franje en vreugde? Ik kan het niet begrijpen. Maar goed, daarvoor ben ik ook geen PSVer. Goddank 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Of ze al dan niet terecht kampioen zijn geworden heeft toch niets met jaloers zijn of niet. Ik ben er als Feyenoord Supporter in ieder geval wel jaloers op. Was dolgraag meer dan 10 keer kampioen geworden de afgelopen 20 jaar.... met afbraak voetbal of niet. who cares?
Ben wel blij dat Feyenoord niet zo'n kleurloos cluppie is als PSV. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik kan ook niet echt jaloers zijn, met een prijzenkast die uitpuilt van CL trofeeën
Maar feit is dat PSV altijd zo "Duits" kampioen weet te worden ja 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben wel blij dat Feyenoord niet zo'n kleurloos cluppie is als PSV.
Ik vind Feyenoord puur als club best mooi. Veel en gepassioneerde supporters, een mooi stadion en het is ook leuk om duels van je club te zien. Ik zie jullie overigens graag verliezen, maar jullie club heeft wel een eigen identiteit, een smoel. PSV mist dat alles. Alleen pakken zij wel prijzen en jullie en wij niet 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waarom zit Hugo Borst daar nog? Hij zit er zo ongeïnteresseerd bij.
Hij zegt nog amper wat en trekt een gezicht als een citroen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Hij is verzuurd en oninteressant geworden. Paar jaar terug was hij boeiend. Nu is er weinig aan.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Voetbal International vind ik veel interessanter. Met name René van der Gijp steelt daar wekelijks de show. Die man is echt grappig en authentiek.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt.
Wel opvallend, Drogba zou contact met Hiddink hebben gezocht om Ivoorkust komend WK te coachen. Die 2 kennen elkaar natuurlijk van Chelsea waar Guus Drogba weer helemaal in vorm liet komen. Zou wel een erg leuk land voor Guus zijn. Veel kwaliteit, alleen niet geen Europese tactische kennis om echt te vlammen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En het prachtige combinatiespel, om je vingers bij af te likken 
Maargoed, ze gaan wel kampioen worden. Ik snap alleen niet dat supporters dit pikken. Een heel jaar niks te genieten alleen voor het feestje met de schaal en deelname CL om daarna het volgende seizoen exact weer zo te zien qua spel. Buiten 2 seizoenen met de ploeg Cocu, Park, Lee, Alex etc is het geen flikker aan om die club te bekijken. Als Afellay daar niet speelde was het helemaal grauwe middelmaat qua fun.
Haha de pijn zit diep he. Ben blij dat Ajax gisteren voor de 24e keer dit seizoen zo'n spektakelstuk op de mat legde. Maar even serieus. Waarom wij supporters dit pikken? Omdat je stelling simpelweg niet klopt. Over vandaag hoor je mij niet maar PSV heeft meer dan genoeg wedstrijden gespeeld dit seizoen die ik met alle plezier live heb gekeken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het 'mooiste' vond ik vandaag nog dat je de spelers ook stiekem op z'n Duits en met een kampioens-houding zag gniffelen na afloop omdat ze dondersgoed beseften dat ze de drie punten 'gestolen' hadden. Jammer genoeg zal het hun onoverwinnelijkheidsgevoel alleen maar versterken. Dit was weer zo'n typische PSV wedstrijd van een paar jaar terug, waar ik me vaak weer ergerde aan het geluk, terwijl ze dit seizoen zat goede wedstrijden hebben gespeeld die ook leuk waren om te zien.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vandaag was puur mazzel. Was iedereen het ook wel over eens. En ook Vitesse thuis en Utrecht uit waren onterecht. Verder dit seizoen voor mijn gevoel nergens onterecht gewonnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vandaag trouwens eerste helft regelmatig gezapt naar mijn tweede clubje VVV. Was ook een wanvertoning. Toch raar dat het contrast tussen uit en thuis zo enorm groot kan zijn. Van de 27 punten pakte VVV er 23 of 24 in de Koel.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met een doelpuntloos gelijkspel in Napels blijft Inter 6 verliespunten minder houden dan het gehate Milan. De zoveelste scudetto op rij is in zicht.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik kan me met alle respect toch echt niet aan de indruk onttrekken dat hier bij enkele Ajacieden sprake is van pure jaloezie op de jarenlange hegemonie van PSV in de nationale competitie.
Dat lijkt me wel duidelijk ja. Wel vermakelijk om te lezen af en toe, die mensen die koste wat kost Ajax verdedigen met de meest onzinnige argumenten. 
Een beetje objectiviteit is er niet meer bij. Ik weet nog wel dat Ajax het bij PSV - Ajax presteerde 3 verdedigende middenvelders op te stellen. De bal naar voren rossen en maar hopen dat Suarez zijn dag heeft. Over anti-voetbal gesproken... PSV heeft een tijdlang ook saai gespeeld, maar er zit nu wel een aanvallend idee achter dat zich ook duidelijk vertaald op het veld.
Trouwens net Sablikova gezien... 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Vanavond de 500 meter bij de mannen. Heb speciaal voor spelen ook een TV in de slaapkamer aangesloten, dus ik ga wel kijken.
Wat denken jullie dat het wordt? Ik hoop eigenlijk op Wotherspoon, maar die komt wel van heel ver... Zou wel mooi zijn als ie na 3 mislukte spelen in eigen land weet te stunten. Voor de Nederlanders heb ik weinig hoop. Misschien top 5 voor Mulder.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat denken jullie dat het wordt? Ik hoop eigenlijk op Wotherspoon, maar die komt wel van heel ver... Zou wel mooi zijn als ie na 3 mislukte spelen in eigen land weet te stunten. Voor de Nederlanders heb ik weinig hoop. Misschien top 5 voor Mulder.
Zou meesterlijk zijn. Heb ook wel vertrouwen in Smeekens en Mulder voor een top 8 en wie weet wat nog meer
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Vanavond de 500 meter bij de mannen. Heb speciaal voor spelen ook een TV in de slaapkamer aangesloten, dus ik ga wel kijken.
Kyu-Hyuk Lee 'gewoon', zal wel 2x 3e worden, maar is gewoon de meest constante van allemaal. Wotherspoon maakt altijd wel een foutje over 2 afstanden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mulder zie ik nog wel de top 6 halen. Smeekens niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.