- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik was bij die wedstrijd (Feyenoord - Newcastle). Mooie wedstrijd, ondanks het resultaat. Zo heb je nog kans op de volgende ronde CL, en zo heb je geeneens UEFA Cup voetbal meer.
Was dat niet het seizoen met vrijwel allemaal gelijkspelletjes? Zonder te verliezen eruit gegooid worden, of was dat eerder..
Toch heeft die Somalia twee goals gemaakt die een vreugdeuitbarsting teweeg brachten; eentje tegen Rosenborg natuurlijk - daardoor heeft hij zijn geld al waargemaakt - en een goal tegen Twente (uit) waar ik bij was. De 3-3, Feyenoord stond 3-1 achter. Ik zat in vak P bij de harde kern van de Twentenaren en moest mijn gejuich inslikken.
Ja hij was een instant held
jammer dat het bij die momenten bleef.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee, Feyenoord verloor toen van Dinamo Kiev uit (2-0) en Juventus uit (2-0) en dus tegen Newcastle thuis (2-3).
Ik weet niet wanneer jij bedoeld dat ze niet verloren hadden en eruit gegooid werden? Toen ('99/'00( met de poule van Rosenbog, Borussia Dortmund en Boavista had Feyenoord 5 x gelijk gespeeld en 1 x gewonnen. In de 2e ronde verloor Feyenoord 2 x van Chelsea en verder niet (winst 3-0 tegen Olimpique Marseille, winst uit tegen Lazio Roma). Toen waren we er bijna.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nee ik zit ernaast.. Het was op het randje geloof ik, als Feyenoord die laatste wedstrijd tegen Rosenborg ook had gelijkgespeeld hadden ze eruit kunnen vliegen zonder verlies, zou (haast) een unicum zijn geweest. De Somalia-goal inderdaad 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Klopt. Maar dat was niet zo geweest, geloof ik. Omdat het resultaat van de andere wedstrijd ook in het voordeel van Feyenoord was. Toch een mooi doelpunt. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja omdat Borussia verzuimde te winnen, behoorlijk spannend toen. Wordt weer tijd voor Europees voetbal..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
We zullen volgende week de groeten doen vanuit de ArenA 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Toch nog iets voor je om dan blij te zijn 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha briljant. Van Nistelrooij valt in bij HSV bij een 1-1 stand en scoort meteen 2 goals. Tijdsverschil tussen de 2 goals was 70 seconde. Eindstand, 1-3! 
Boeiende voetbalavond straks trouwens met Vitesse-Twente en Heerenveen-Ajax.
Door carnaval kan ik denk ik Ajax niet eens volledig zien, maar hopelijk staan ze met rust al ruim voor. Anders is het slecht voor mn hart.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach na wat bieries zie je de stand dubbel, dus komt sowieso wel goed.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik moet na ruim een uur spelen denk ik de deur uit. Tijd genoeg dus...
Bij Ajax-Heerenveen een paar maand terug stond het met rust al 5-1. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Een mooier debuut als dat van Van Nistelrooy is natuurlijk niet te bedenken. Wat een held. Nu hopen dat hij zich donderdag inhoudt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja, ik geef HSV met Ruud erbij plots een stuk meer kans tegen PSV. Denk dat Ruud erg gedreven zal zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Trouwens was natuurlijk helemaal niet zijn debuut. Bedoelde een beter begin.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, hij was vorige week in de 90ste minuut ingevallen, voor het goede gevoel. Maar sportief was dit natuurlijk wel zijn vuurdoop. Het blijft zo knap wat die kerel doet. In Nederland knalde hij ze achter elkaar erin. In Engeland deed hij het. In Spanje deed hij het. In Duitsland doet hij het..
Ergens zou hij nog een jaartje in Italie moeten gaan spelen. Dan heeft hij alle topcompetities gehad.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Twente wint dankzij bakken vol geluk. Want wat speelt Vitesse de kansen schandalig slecht uit. Deed me beetje denken aan Utrecht - PSV. Met dien verstande dat Twente zelfs nog wint. Ajax eerste helft ook bijzonder matig. Heerenveen bovenliggende partij en beste kansen. Helaas 0-0 dus Ajax zal het in tweede helft wel klaren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
heb het nog niet gezegd of hij ligt er al in.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ajax bevestigd trouwens wel weerr dat, dat optimisme van vorige week nergens op gebasseerd was. Ze blijven zo wisselvallig als maar kan.
Nu eerst op naar Jan en daarna Sven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bah bah. Wat een schandalig slechte wedstrijd was het weer 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ondanks dat; twee doelpunten onterecht afgekeurd - en na Feyenoord en Twente wederom bij een cruciale 1-0 tussenstand. Als dat niet gebeurt voetbal je al vanaf de 65e minuut een stuk makkelijker. En hoe kun je van anderhalve meter afstand niet zien dat Bak Nielsen zeker twee seconden op de enkel van Pantelic staat? Neemt niet weg dat we daarna zelf nog een legio kansen om zeep helpen door egoïsme, onkunde, gebrek aan inzicht en noem maar op.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Even vanuit de carnavalskroeg hoelaat moet Kramer?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Sven Kramer wint de gouden medaille op de 5 kilometer. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Makkie! Jammer van de Jong had best 3e kunnen worden denk ik met iets minder zenuwen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Pff toen die Koreaan op slechts 2 seconden kwam werd ik toch nog even doodzenuwachtig. Gelukkig nergens voor nodig.
Sven held 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wel blij dat commentator ook ziet dat Van der Wiel rood had moeten krijgen.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Prachtige race van Sven. Als een waardig kampioen ook nog eventjes het olympisch record gepakt.
En op een mooie manier gevierd. Grote klasse.

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wel blij dat commentator ook ziet dat Van der Wiel rood had moeten krijgen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ajax volledig terecht gewonnen, Twente zwijnt en zwijnt maar..
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ajax volledig terecht gewonnen, Twente zwijnt en zwijnt maar..
Ik heb gisteravond weer zwaar genoten van Twente
Nee idd, gisteravond was het echt superslecht en mogen we blij zijn dat het die kneus Greene was die vrij voor Boschker kwam want een beetje voetballer had die kansen normaal gesproken wel gemaakt. Maar dat Twente weer zo laat in de wedstrijd nog scoort is geen toeval. Daarvoor hebben ze het al te vaak gedaan. Wel mooi moment dat die Theo Bos loopt te klagen over het feit dat er 5 minuten blessuretijd worden gegeven terwijl dat er volgens hem maar 3 moeten zijn en dat de bal er dan na anderhalve minuut al inligt 
Sven Kramer o/
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.