- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, als die blinde geluiden altijd van dezelfde komen, snap ik ook wel waarom de slotsom troll voor de hand ligt. Sowieso kun je in positieve zin nul opmerkingen over Ajax van jullie kant verwachten 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kijk alleen al eens in de VI. Daar staat Ajax aan kop bij het klassement van attractiefste wedstrijden. En de cijfers liegen verder ook niet welke club ruim de meeste goals voor heeft.
Heb je verder geen argumentatie meer nodig. VI ontkracht al het zinloze gebral van mensen als otherfool.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hoe kan iemand leven met zo weinig consistentie? Ik voel me net deze robot:
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een live optreden van Karin Bloemen bij Ajax-Juventus volgende week. Waarom, waarom toch?

otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Omdat zij volgens de Avro-bode spectaculairder is dan U2?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Even tussendoor... kunnen jullie over Best (2000) niks zinnigs melden?
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Een live optreden van Karin Bloemen bij Ajax-Juventus volgende week. Waarom, waarom toch?
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een Georgische rodelaar is overleden bij de Winterspelen tijdens een training. Gecrashd tegen een paal. Gereanimeerd en overleden. Heel hard...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat overschaduwt de nog te beginnen Olympische Winterspelen. Een ingetogen openingsceremonie zou op zijn plaats zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
dat ga je niet menen..
En met het verbod dat je niet mag staan op straffe van een stadionverbod ga ik bijna medelijden met de supporters krijgen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zo.. die gaat op m'n to see lijstje.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
dat ga je niet menen..
En met het verbod dat je niet mag staan op straffe van een stadionverbod ga ik bijna medelijden met de supporters krijgen.
Het is een soort marteling. Eerst hele dure tickets verkopen en zelfs het stadion uitverkocht krijgen. En daarna melden dat die dikke Bloemen komt bleren. Het is marteling 
Maar er is ook goed nieuws. AC Milan wint met 3-2 door 2 goals van Huntelaar 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is natuurlijk helemaal geen goed nieuws.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Huntelaar stond voor het eerst sinds lange tijd weer in de basis. Is het tijdperk van ' The Hunter ' aangebroken
?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat tijdperk mag van mij over 4 maanden aanbreken. Met van Nistelrooy en Huntelaar heeft van Marwijk natuurlijk geweldige invallers voor de hopelijk op tijd fitte van Persie achter de hand.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben bang dat Ruud een rol als bankzitter niet zal accepteren.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Leuk stukje over de altijd ingetogen en rustige Craig Bellamy op AD
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Een Georgische rodelaar is overleden bij de Winterspelen tijdens een training. Gecrashd tegen een paal. Gereanimeerd en overleden. Heel hard...
Ik heb de beelden gezien. Schokkend.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Inderdaad, vreselijk. Schijnt overigens niet het eerste ongeluk geweest te zijn op die baan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'' Maar Feyenoord is wel een club waar je zomaar voor zou kunnen willen spelen, ook al ben je een, twee of drie niveautjes hoger gewend. Ik ken er in elk geval één die er geen geheim van maakt.
: Craig Bellamy ''

Ik begin het weekend met een lach! Welke spelers zouden dat zijn ?
Ik hoop serieus niet dat hij hiermee spelers als Makaay & Tomasson bedoelt. Die jongens zijn inderdaad 2 niveau's hoger gewend ( lees : in hun gloriedagen ), maar zijn intussen zo oud en versleten dat ze zelfs in de Mickey Mouse league er geen 10 meer inschieten.
En Craig Bellemy, hahahaha.
Die jongen heeft zelf al meerdere malen aangegeven dat hij het fysiek misschien nog 2 a 3 jaartjes maximaal vol kan houden. Alsof hij z'n carriere dan uiteindelijk af wil sluiten bij Feyenoord 
Maar buiten al dit om ; wat spelers allemaal roepen en uitkramen in deze wereld is pure roddel en vleierij, totdat daadwerkelijk een handtekening wordt gezet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Waar heb je het allemaal over Materny?
Wat bedoel je met?:
Welke spelers zouden dat zijn ?
Ik hoop serieus niet dat hij hiermee spelers als Makaay & Tomasson bedoelt. Die jongens zijn inderdaad 2 niveau's hoger gewend ( lees : in hun gloriedagen).
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zie mijn link hierboven:
Craig Bellamy, 33-voudig international van Wales. Deze 30-jarige aanvaller van Manchester City, ooit ook voetballer bij clubs als Liverpool FC, Celtic, West Ham United en Newcastle United, is helemaal weg van Feyenoord. Hij speelde in november 2002 met Newcastle in de Kuip en zijn doelpunt hulde het stadion in een grafstemming. De Engelsen gingen door in de Champions League, Feyenoord bleef treurend achter. Aan die ene wedstrijd hield Bellamy een fascinatie voor Feyenoord over. De sfeer in de Kuip, de hartstocht van het Legioen, de wisselwerking tussen fans en spelers, hij vergeet het nooit meer.
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Tja, feyenoord heeft nou eenmaal de mooiste aanhang die er bestaat
( In nderland, over de hele wereld valt nog wel te dubben )
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik was bij die wedstrijd (Feyenoord - Newcastle). Mooie wedstrijd, ondanks het resultaat. Zo heb je nog kans op de volgende ronde CL, en zo heb je geeneens UEFA Cup voetbal meer.
En iedereen weet dat Feyenoord de mooiste aanhang van NL heeft. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Jep was mooi, Newcastle-uit ook met Pardo dacht ik.. Mooie sfeer, de fans gingen al uit hun dak bij een inworp 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord begon de CL goed inderdaad, met een 1-1 thuis tegen Juventus en een 0-1 overwinning in Newcastle, met een goal van Pardo. Toen dacht ik nog dat Pardo een goede aankoop was. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja dat leek er wel van te komen. Afgelopen zondag haalden we nog Somalia op uit de herinnering, ook zo'n vergeten pareltje 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Goed dat je die knipoog erachter zet. 
Toch heeft die Somalia twee goals gemaakt die een vreugdeuitbarsting teweeg brachten; eentje tegen Rosenborg natuurlijk - daardoor heeft hij zijn geld al waargemaakt - en een goal tegen Twente (uit) waar ik bij was. De 3-3, Feyenoord stond 3-1 achter. Ik zat in vak P bij de harde kern van de Twentenaren en moest mijn gejuich inslikken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.