- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jan Mulder wees ons zojuist in DWDD op deze assist van Guti, afgelopen weekend bij La Coruna - Real Madrid:
YouTube - Guti Gol Benzema Depor - Real Madrid 0-2. Goal Karim
Toch wel een van de meest briljante assists ooit als je het mij vraagt

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch nog 1 goede actie van die blonde kwal.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik zit er al het hele weekend om te juichen.
Guti held!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ook wel kutnieuws vandaag trouwens. Boulahrouz wil dolgraag naar Ajax toe en wil zelfs dan 3 kwart van zijn huidige salaris inleveren. En nog heeft Ajax niet de financien om dit te kunnen oplossen 
Marco van Basten en Martin van Geel, bedankt! 35 miljoen uitgegeven aan onzin.
Vind het niet zo erg dat Bouhlarouz niet komt. Bouhlarouz heeft de afgelopen 3 jaar nog niet kunnen aantonen 3 goede wedstrijden achter elkaar te kunnen spelen. Hij is gewoon té blessure gevoelig en daarnaast ook niet geschikt als Ajax verdediger, denk ik.
Hij zal het er nog een stuk slechter afbrengen dan Jaap Stam. Beter kunnen we met deze selectie doorgaan, in de zomer eventueel versterken en de selectie aanvullen met Boilesen en Van Rhijn.
Daarnaast afscheid nemen van: Verhoeven, Ogararu, Oleguer, Wielaert, Atouba, Gabri, Donald, Aisatti, Rommendahl, Kennedy, Martina, Sarpong, Sno, Luque etc.
Oh en nog even Otherfool laten huiveren.
De best betaalde Nederlandse sporters:
1. (1) Andruw Jones Honkbal 10.100.000 euro
2. (16) NIGEL DE JONG Voetbal 8.100.000 euro
3. (2) Ruud van Nistelrooy Voetbal 7.500.000 euro
4. (6) Arjen Robben Voetbal 7.000.000 euro
5. (3) Edwin van der Sar Voetbal 5.800.000 euro
6. (11) Robin van Persie Voetbal 5.200.000 euro
7. (7) Clarence Seedorf Voetbal 5.100.000 euro
8. (20) Klaas-Jan Huntelaar Voetbal 5.000.000 euro
9. (8) Wesley Sneijder Voetbal 4.900.000 euro
10. (10) Dirk Kuyt Voetbal 4.600.000 euro
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gabri, jij bent niet lekker. Bijtekenen voor het leven 
Jol komt er nog wel achter dat hij onmisbaar is.
De rest van je lijst dumpen is prima. Alleen Rommedahl misschien niet als hij voor flink minder geld wil gaan spelen.
Wel treurig dat de Jong trouwens zoveel meer geld krijgt als echte voetbalhelden als vd Sar, van Persie, Sneijder en Seedorf.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
.
Ben het er echt helemaal mee eens.
Ik begrijp er echt niks van gister dat die Gabri niet wisselde met Enoh nadat Enoh een gele kaart te pakken had.
Vond Enoh niet goed spelen,en werd elke keer simpel uitgekapt,was elke keer te laat bij de bal en ging dus voor de man en had al bijna z´n 2e gele te pakken,viel mee dat Vink die niet gaf.
Enoh vind ik op zich een goede speler(Hij werd vergeleken met Makelele,dat vind ik ik te ver gaan) maar met een gele kaart op zak is het toch een hele matige speler die eerder een groot risico is in de wedstrijd.
Ik zat maar te wachten tot die Gabri erin zou zetten toen Ajax rust nodig had aan de bal.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Nigel de Jong kan in ieder geval niet gepest worden door Sneijder 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zou ze inderdaad lekker samen op de kamer leggen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Een 20ste deel verdienen van 5 miljoen van Sneijder. Die Velthuizen kan beter bijstand aanvragen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Die Andruw Jones lacht zich rot. "Van Nistelrooy, Robben, Vd Sar, wie zei je?!" 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar hij moet er wel voor honkballen.... 
Zou het ook niet voor minder doen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Lol nee d'r moet wat tegenover staan heh.
Zo was Smit(s) vroeger toch ook de bestverdienende Nederlander, met basketbal dan?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Volgens mij is Smits ongeveer de best betaalde Nederlandse sporter allertijden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Te duur voor de lappenmand en niet goed genoeg voor de basis.
Maargoed deze discussie hebben we nog maar 100x gevoerd. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Volgens mij is Smits ongeveer de best betaalde Nederlandse sporter allertijden.
Kan je nagaan, zelfs ondanks de salarisstijgingen in voetballand de laatste vijftien jaar.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jan Mulder wees ons zojuist in DWDD op deze assist van Guti, afgelopen weekend bij La Coruna - Real Madrid:
Geniaal!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh en nog even Otherfool laten huiveren.
De best betaalde Nederlandse sporters:
1. (1) Andruw Jones Honkbal 10.100.000 euro
2. (16) NIGEL DE JONG Voetbal 8.100.000 euro
3. (2) Ruud van Nistelrooy Voetbal 7.500.000 euro
Hij mag best een hoop verdienen, maar waarom staat er 'voetbal' achter z'n naam?
Trouwens, die actie van Guti, daarom kijk ik nou voetbal.
F-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Omdat de nummer 1 dat bedrag verdient met een andere sport, namelijk honkbal. 'Toevallig' complenteren de overige 8 sporters de top10 ook met voetbal.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Die Andrew Jones is nog zwaar in salaris achteruit gegaan ook. Vorig jaar cashte ie nog 18 mill. Totaal belachelijke bedragen. Allemaal trouwens, maar helemaal voor een tackelaartje als De Jong. Middelmatige voetballer en dan zo'n salaris krijgen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Haha zit nu Voetbal International te kijken via uitzending gemist. Dat stukje over die fietsen van Ajax. Begint weer lekker haha.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Leuk lijstje. Wat win jij het liefst?
1. NL11 wint WK
2. NL11 wint EK
3. NLse club wint CL
4. NLse club wint Europa League
Dat was het wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meesterlijk! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Omdat de nummer 1 dat bedrag verdient met een andere sport, namelijk honkbal. 'Toevallig' complenteren de overige 8 sporters de top10 ook met voetbal.
U kent mijn convictie dat Nigel de Jong geen voetballer is nog niet merk ik 
Leuk lijstje. Wat win jij het liefst?
1. De schoonheidsprijs / de harten van de liefhebber.
2. Het WK toch maar voor NL. Mits ze voldoen aan 1.
ManBearPig
-
- 63 berichten
- 539 stemmen
Hij durft hem zelf niet af te maken en dan probeert hij het nog mooi te doen met een hakballetje, (wat technisch nog niet eens zo heel veel voorsteld) dat toevallig ook nog eens goed terecht komt.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Jol laat Sulejmani en Aissati 'straftraining' afwerken in ArenA
Ajax-coach Martin Jol heeft Miralem Sulejmani en Ismaïl Aissati onderworpen aan een speciaal trainingsprogramma. Na afloop van de training van dinsdagochtend werden beide spelers gesommeerd om trappen te lopen op de tribune van de Amsterdam Arena. Novum meldt dat het duidelijk om een straftraining ging.
Volgens het persbureau koos Jol met opzet de tribune waarvandaan de journalisten de training gade konden slaan. De actie van de oefenmeester lijkt een gevolg van de eerdere kritiek die hij afgelopen weekend uitte op het tweetal. Volgens hem laat de fysieke gesteldheid van zowel Sulejmani als Aissati te wensen over. Het duo ontbrak afgelopen zondag al in de selectie voor de wedstrijd bij Feyenoord.
Sulejmani kreeg zondag ook nog persoonlijk een sneer van Jol. “Hij moet gaan werken aan zijn fitheid. Hij moet een andere instelling krijgen. Wij hopen hem de komende tijd te kunnen prikkelen”, luidde het. De straftraining lijkt de eerste poging van Jol om de duurste aankoop aller tijden van de club rendabel te maken. Het duo is overigens ook niet opgenomen in de selectie voor het duel met Roda JC van woensdagavond
Bron : voetbalzone
Werkt Assiati eindelijk eens aan zijn traptechniek 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Fietsen, traplopen. Wordt nog eens wat bij Ajax! 
En dan zeggen ze bij VI ook nog dat Sulejmani zelf zegt zich prima thuis te voelen bij Ajax. Nou dan wil ik echt de speler niet tegenkomen die zich NIET thuis voelt bij Ajax. Die loopt zeker met een geweer tegen zijn hoofd te voetballen. In tijden niet zo'n vadsige, ongelukkige speler zien ronddwalen op een veld als Sulejmani.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Vanavond AZ uit bij NAC,ben benieuwd...
Dick moet toch punten gaan pakken,en zondag moet AZ uit bij Feyenoord.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
NAC-AZ is een 6 punten-pot. Die moet AZ zeker gaan winnen en gaan ze ook doen. Ze hebben best pech gehad de laatste 2 wedstrijden. Al heb ik niks met Dickie Dik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.