- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Dat moet ik nog zien.
NAC uit schat ik toch moeilijker in dan Groningen thuis en hoewel het AZ niet mee zat tegen Groningen kan dat dus ook het geval zijn tegen NAC,dus winnen kunnen ze natuurlijk best doen maar denk dat het een nipte uitslag wordt voor 1 van de beide partijen of een gelijkspel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax had Sulejmani moeten verhuren tot de zomer. Of aan oude club Heerenveen of aan het Heracles van Gertjan Verbeek. Had Sulejmani zeker goed gedaan. En Ajax kan momenteel toch niks met hem. Het is jammer dat spelers als Rommedahl hem ruim voor weten te blijven. En niks tegen Rommedahl, maar kwalitatief gezien zou Sulejmani veel meer moeten kunnen bieden dan hem. Maar dat doet hij niet, dus de keuze voor Rommedahl is wel een terechte. Maar toch...Sulejmani is hard op weg een keiharde flop te worden.
Idem Aissati. Brengt te weinig. Eriksen is er nu bij en ook Lodeiro zal vanaf zondag Aissati nog weinig laten spelen vrees ik. Aissati ontwikkelt zich te weinig door, al zie ik nog wel toekomst voor hem bij Ajax want voetballend kan hij zeker.
stinissen (crew films & series)
-
- 23528 berichten
- 77050 stemmen
Sulejmani verkopen voor 2 of drie miljoen meer krijg je er ook niet voor aan een buitenlandse club , zal ook veel salaris besparen, wordt nooit meer wat met die jongen .
Totaal geen ambitie en winnaarsmentaliteit die jongen is op jonge leeftijd Miljonair geworden en het zal hem allemaal wel worst zijn...
stinissen (crew films & series)
-
- 23528 berichten
- 77050 stemmen
Als je hem nog drie laat zitten kost het weer een miljoen of 6 , ongelofelijke loser die Sulejmani.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het zit je hoog he 
Ik heb overigens niet het idee dat het hem niks kan schelen. Hij loopt er erg ongelukkig bij en straalt geen enkel zelfvertrouwen en plezier uit. Daarom zei ik, had Ajax hem maar verhuurd.
Laat hij maar eerst helemaal fit worden en vlammen. Jol kan hem beter een tijd in jong Ajax zetten. Kan hij zonder druk voetballen. Sulej ligt geloof ik nog 2 of 3 jaar onder contract, dus hem opgeven is helemaal financieel een ramp. We wachten af. Maar als het doorgaat zoals nu dan wordt er niks verbeterd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Terug verhuren aan Heerenveen lijkt me wel wat. Kijken of hij dan weer de sterren van de hemel gaat ballen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet op klikkeeeeeeeen Ramon K! 
VVV al na iets meer dan een kwartier 3-0 voor op Heerenveen haha.
Tussenstand voetbal dus.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik wilde het net vermelden. Tussen spoilers uiteraard.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard. We willen niet iemand die al 9 jaar zijn updates checkt kwaad maken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
In vijf minuten tijd 3 doelpunten 
NAC-AZ wordt denk ik gelijkspelletje. NAC heeft thuis nog niet verloren, behalve van Feyenoord dan natuurlijk 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ramon K. wil de uitslagen natuurlijk vanavond met het bord op schoot bij Studio Sport bekijken.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Heb Ramon al een prive-bericht gestuurd met de tussenstanden.
Wel als spoiler,alleen had ik er misschien bij moeten zetten wat er tussen spoilers staat.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
NEC-Willem II is afgelast..........
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb Ramon al een prive-bericht gestuurd met de tussenstanden.
Wel als spoiler,alleen had ik er misschien bij moeten zetten wat er tussen spoilers staat.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Saai wedstrijdje van NAC-AZ,mag wel doelpuntje vallen voor wat leukere wedstrijd,maar ben een neutrale toeschouwer dus heb de spanning niet,dat zal het vast boeiender maken.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
1-0 voor AZ juist toen het leek alsof NAC ging scoren.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Haha weer tegentreffer voor AZ in de laatste minuten.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
hahaha, zo heerlijk dit. Alle ploegen onder plaats 4 doen het momenteel zo slecht, lekker een gat opbouwen zo. Die top 4 staat denk ik wel vast nu, hoor. Alleen in welke volgorde...
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
hahaha, zo heerlijk dit. Alle ploegen onder plaats 4 doen het momenteel zo slecht, lekker een gat opbouwen zo. Die top 4 staat denk ik wel vast nu, hoor. Alleen in welke volgorde...
1.
2.
3.
4.
denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kan nog interessant worden vanavond.
PSV-Utrecht
Twente-Heracles
Ajax-Roda
Met wat geluk lopen we nog in. We hebben het makkelijkste programma vanavond. Op papier 
Ik las trouwens ook dat Ajax alle uitduels naar de huidige top 12 van de Eredivisie er al op heeft zitten. Ons resterende programma is na zondag niet meer zo achterlijk zwaar. Heerenveen en Sparta uit zijn trouwens nog wel lastig hoor, op voorhand.
Ik heb trouwens de nieuwe vi voor mijn neus en daarin staat een lijst wanneer spelerscontracten aflopen. Ik typ hem effe snel over:
Martina
Ogararu
Pantelic
Rommedahl
Luque
2011
Atouba
Kennedy
Emanuelson
Eriksen
Gabri
Oleguer
Suk
Wielaert
Zeegelaar
Bodul
Donald
Sarpong
Sno
2012
Aissati
Anita
Enoh
Lindgren
Stekelenburg
Lodeiro
Verhoeven
Silva
2013
De Jong
Suarez
Sulejmani
Vermeer
Vertonghen
vd Wiel
De Zeeuw
Blind
Cvitanich
vd Heijden
2014
Alderweireld
Ziet er dus niet best uit. Komende zomer kan je wel nutteloze en dure spelers als Luque en Ogararu dumpen, maar zinloze krachten als Kennedy, Wielaert, Sno, Cvitanich en eigenlijk ook de Jong en Sulejmani kan je nog heel lang vasthouden als ze zelf niet weg willen....
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Als Utrecht en Heracles zo spelen als zondag winnen PSV en Twente makkelijk.
Tja,op zich lijkt Ajax het makkelijkste programma te hebben,dus als je gelijk stond op de nr 1 positie zag het er goed uit.
Maar ze moeten eerst maar eens winnen van Twente en PSV in eigen huis.
Iedereen zegt altijd dat het kampioenschap behaalt word tegen de kleine ploegen waar je punten moet pakken,maar dat vind ik nou echt de grootste onzin.
Als Ajax had gewonnen tegen Twente en PSV had Ajax 6 punten meer gehad,en PSV en Twente 3 punten minder,en kijk dan eens waar we staan. 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Als, als, als.
Het favoriete stopwoordje van elke dagdromende Ajacied. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Drie ééntjes. 3-0, 4-0 en 5-0.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Iemand een goede live-stream, van de wedstrijden van vanavond?
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Enoh,Suarez en Vertonghen op scherp,hmmm beter pakke ze geen gele kaart,hoort net dat Nijhuis die hun nu fluit Twente-fan is.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Verdiende strafschop,mooi afgemaakt en verdiende voorsprong.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Enoh,Suarez en Vertonghen op scherp,hmmm beter pakke ze geen gele kaart,hoort net dat Nijhuis die hun nu fluit Twente-fan is.
Menace, elke scheidsrechter is Twente, danwel PSV of Feyenoord fan. Ze komen elke week samen in Zeist om te bekonkelen hoe ze Ajax nu weer kunnen benadelen. Beetje Ajacied weet dat, en laat dat hier ook regelmatig merken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.